'Feyenoord moet nieuwe aanwinst missen tegen FC Twente'

17
'Feyenoord moet nieuwe aanwinst missen tegen FC Twente'

Feyenoord kan tijdens tegen FC Twente niet beschikken over aanwinst Uros Spajic. Volgens de Telegraaf is het papierwerk en vrijgave van de 27-jarige verdediger nog niet helemaal in orde.

Spajic, die dit seizoen gehuurd wordt van Krasnodar, moet nog acht tot tien dagen wachten voordat hij mee kan trainen bij Feyenoord. Het betekent dat hij de komende weken nog geen wedstrijden speelt voor de Rotterdamse ploeg.

Feyenoord speelt komend weekend in de eigen Kuip tegen FC Twente. Het duel in Rotterdam begint om 14.30 uur. Vanwege de coronamaatregelen zijn er geen supporters van FC Twente welkom bij het treffen.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Sep 2020 om 13:04
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
    Dat kan...
  • 16 Sep 2020 om 11:27
    • Quote van 16 Sep 2020 om 10:46
      Een penalty missen overkomt de beste.
    Zeker zeker
  • 16 Sep 2020 om 11:10
    Gelukkig is het nu aardig voorspelbaar wie er achterin beginnen ( senesi en botteghin) denk dat danilo op flexibiliteit wel kan winnen van botteghin dus dat is goed nieuws
  • 16 Sep 2020 om 10:46
    • Quote van 16 Sep 2020 om 10:18
      Heb je hem gezien afgelopen weekend? Man man man wat een kansenmisser is dat
    Een penalty missen overkomt de beste.
  • 16 Sep 2020 om 10:40
    • Quote van 16 Sep 2020 om 10:07
      Vind je van jezelf niet dat je een beetje sneu begint te worden.
    Hij vind zichzelf heel erg grappig, het gros is wel klaar met zijn achterlijke gedoe.
  • 16 Sep 2020 om 10:37
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
    Ben jij nieuw hier?
  • 16 Sep 2020 om 10:18
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
    Heb je hem gezien afgelopen weekend? Man man man wat een kansenmisser is dat
  • 16 Sep 2020 om 10:07
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
    Vind je van jezelf niet dat je een beetje sneu begint te worden.
  • 16 Sep 2020 om 10:05
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:51
      Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
    Plet kan nie voetballn
  • 16 Sep 2020 om 09:51
    Kunnen we niet Plet voor de 10 halen? Heeft een keihard schot.
  • 16 Sep 2020 om 09:50
    Winst voor ons
  • 16 Sep 2020 om 09:48
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:41
      Man, man. Gewoon voor de winst gaan, dat is het belangrijkste!!!
    Aan die mentaliteit twijfel ik niet in dit elftal. Die zullen er in iedergeval voor willen gaan. Of het lukt valt te bezien. Heb feyenoord tegen pec zien spelen en er liggen echt wel mogelijkheden tot een resultaat. Maar berghuis moet je afstappen en druk op de middenveld dan kun je hem ook gewoon winnen daar. Die verdedigers zijn ook niet super snel. Malacia/haps is de snelste in die laatste lijn. Zou voor cerny danilo of menig niet heel problematisch worden die eruit te lopen. Er ligt ook veel ruimte in de rug van die cv's.
  • 16 Sep 2020 om 09:48
    0-2
  • 16 Sep 2020 om 09:46
    Zo is dat. Feyenoord niet te groot maken
  • 16 Sep 2020 om 09:41
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:34
      Precies, belangrijkste is vooral niet met grote cijfers verliezen.
    Man, man. Gewoon voor de winst gaan, dat is het belangrijkste!!!
  • 16 Sep 2020 om 09:34
    • Quote van 16 Sep 2020 om 09:13
      Mooi. Maar we moeten het gewoon van onze eigen kracht hebben. Met net zoveel energie als afgelopen zaterdag erin en wellicht zit er een puntje in :)Dit zijn ook niet de wedstrijden die perse gewonnen hoeven te worden, maar voor het vertrouwen zou het wel lekker zijn natuurlijk :)
    Precies, belangrijkste is vooral niet met grote cijfers verliezen.
  • 16 Sep 2020 om 09:13
    Mooi. Maar we moeten het gewoon van onze eigen kracht hebben. Met net zoveel energie als afgelopen zaterdag erin en wellicht zit er een puntje in :)Dit zijn ook niet de wedstrijden die perse gewonnen hoeven te worden, maar voor het vertrouwen zou het wel lekker zijn natuurlijk :)
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›