Ten Voorde: ''Hij schijnt ook bij FC Twente aangeboden te zijn''

17
Ten Voorde: ''Hij schijnt ook bij FC Twente aangeboden te zijn''

FC Twente opende het seizoen afgelopen zaterdag met een prima 2-0 overwinning op Fortuna Sittard. Van de bezoekers uit Limburg werd veel meer verwacht, ook door clubwatcher Leon ten Voorde.

"Fortuna is een ploeg met hele grote ambities", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Die hebben Seuntjens, Rienstra en Polter gehaald. Polter is een spits uit de Bundesliga. Hij schijnt ook bij FC Twente aangeboden te zijn, maar die kan Twente absoluut niet betalen. En Fortuna wel."

Ten Voorde meent dat Polter een flink salaris krijgt in Sittard. "Je weet wat er in de Bundesliga wordt betaald en dat soort jongens gaan niet voor drie of vier ton in Nederland voetballen. Ze hebben een Turkse eigenaar en blijkbaar kan daar heel veel."

Polter kon tegen Julio Pleguezuelo en Xandro Schenk geen vuist maken. "Fortuna viel eigenlijk heel erg tegen", geeft Ten Voorde aan. "Die jongens waren er ook fysiek nog niet klaar voor, dat kon je heel erg zien. Maar Fortuna is wel een ploeg, als die straks wat fitter zijn, waar je een beetje rekening mee moet gaan houden."

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Sep 2020 om 06:11
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:14
      Stan? Of moet ik Leon zeggen? Jij neemt het wel vaak voor hem op valt mij op.
    Omdat jullie het steeds maar niet snappen of willen snappen.
  • 16 Sep 2020 om 21:47
    Dat eeuwige gelul over fit zijn .. Zijn dit topsporters of ouwe wieven
  • 16 Sep 2020 om 20:47
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:30
      Of lees de tekst of luister de podcast, slimmerd
    ik heb het over de foto Leonlover !
  • 16 Sep 2020 om 20:41
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:31
      Hoe wil je de mensen noemen die de hele tijd op hem zitten te zeiken?
    Criticasters
  • 16 Sep 2020 om 20:31
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:14
      Stan? Of moet ik Leon zeggen? Jij neemt het wel vaak voor hem op valt mij op.
    Hoe wil je de mensen noemen die de hele tijd op hem zitten te zeiken?
  • 16 Sep 2020 om 20:14
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:30
      Of lees de tekst of luister de podcast, slimmerd
    Stan? Of moet ik Leon zeggen? Jij neemt het wel vaak voor hem op valt mij op.
  • 16 Sep 2020 om 20:01
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:21
      Nee ze waren gewoon de wedstrijd aan het bespreken in de podcast, en Polter speelr bij Fortuna dus kun je gewoon vertellen dat die bij Twente is aangeboden. Het is niet zo dat LtV een speciaal nieuwsbericht heeft getypt met dat Polter hier is aangeboden. Dat doet TwenteFans. Blijven opletten
    Klopt soms zelfs het 3x hetzelfde verhaal en dan met een andere verwoording.
  • 16 Sep 2020 om 19:30
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:21
      Nee ze waren gewoon de wedstrijd aan het bespreken in de podcast, en Polter speelr bij Fortuna dus kun je gewoon vertellen dat die bij Twente is aangeboden. Het is niet zo dat LtV een speciaal nieuwsbericht heeft getypt met dat Polter hier is aangeboden. Dat doet TwenteFans. Blijven opletten
    Helemaal mee eens, maar de naam LtV werkt hier nou eenmaal als een rode lap op een stier...
  • 16 Sep 2020 om 19:30
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:28
      ltv is in de winterslaap !kijk hem daar eens zielig alleen zitten te treuren ....Geen vriendjes meer bij de club ?
    Of lees de tekst of luister de podcast, slimmerd
  • 16 Sep 2020 om 19:28
    • Quote van 16 Sep 2020 om 17:46
      Oud nieuws over Polter Is al weken geleden dat dit speelde. Ouwe zemelaar
    ltv is in de winterslaap !kijk hem daar eens zielig alleen zitten te treuren ....Geen vriendjes meer bij de club ?
  • 16 Sep 2020 om 19:21
    • Quote van 16 Sep 2020 om 19:02
      Ik heb een hoge pet op van ltv maar dit heb ik 3 weken geleden al gemeld, nu is hij wel erg laat inderdaad.
    Nee ze waren gewoon de wedstrijd aan het bespreken in de podcast, en Polter speelr bij Fortuna dus kun je gewoon vertellen dat die bij Twente is aangeboden. Het is niet zo dat LtV een speciaal nieuwsbericht heeft getypt met dat Polter hier is aangeboden. Dat doet TwenteFans. Blijven opletten
  • 16 Sep 2020 om 19:02
    • Quote van 16 Sep 2020 om 17:46
      Oud nieuws over Polter Is al weken geleden dat dit speelde. Ouwe zemelaar
    Ik heb een hoge pet op van ltv maar dit heb ik 3 weken geleden al gemeld, nu is hij wel erg laat inderdaad.
  • 16 Sep 2020 om 18:20
    Het is idd, maar net waar je vandaan komt. Ligt je achtergrond in de Bundesliga dan ben je duurder en verwacht je meer van zo’n speler. Maar kijk maar eens even naar alle miskopen van Twente in de gloriejaren. Vette salarissen en zo matig zijn dat je alle wedstrijden vanaf de bank of tribune zit te kijken. De kracht ligt in de samenhang van coach, individu en team. En dan denk ik dat een Danilo veel meer waard is voor ons dit jaar.
  • 16 Sep 2020 om 18:20
    Het is idd, maar net waar je vandaan komt. Ligt je achtergrond in de Bundesliga dan ben je duurder en verwacht je meer van zo’n speler. Maar kijk maar eens even naar alle miskopen van Twente in de gloriejaren. Vette salarissen en zo matig zijn dat je alle wedstrijden vanaf de bank of tribune zit te kijken. De kracht ligt in de samenhang van coach, individu en team. En dan denk ik dat een Danilo veel meer waard is voor ons dit jaar.
  • 16 Sep 2020 om 18:19
    hij verdiende bij Union Berlin bijna 1 milj. wenste ivm corona niets in te keveren en kon toen per direct vertrekken. nu dus bij Fortuna. idd allemaal oud nieuws..
  • 16 Sep 2020 om 17:53
    Ik vond polter erg tegen vallen. Danilo is bij ons beter.
  • 16 Sep 2020 om 17:46
    Oud nieuws over Polter Is al weken geleden dat dit speelde. Ouwe zemelaar
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›