Feyenoord wil volle Kuip tegen FC Twente en komt met speciale actie

24
Feyenoord wil volle Kuip tegen FC Twente en komt met speciale actie

Feyenoord doet er alles aan om De Kuip voor het duel met FC Twente zo vol als mogelijk te krijgen. De Rotterdammers bieden de fans, die een kaartje voor het treffen hebben bemachtigd, de mogelijkheid om een kind mee te nemen naar De Kuip. 

Per kaartje voor zondag kan één kindkaart worden bijgekocht, voor €10 per kaartje. Het kind dient plaats te nemen op de stoel náást de ouder of begeleider. Het kind moet ná 20 september 2007 geboren zijn en mag dus niet ouder zijn dan twaalf jaar. 

Het duel tussen Feyenoord en FC Twente begint aanstaande zondag om 14.30 uur. Uitfans mogen niet mee. 

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2020 om 13:00
    Code rood doei
  • 18 Sep 2020 om 13:00
    Code rood doei
  • 18 Sep 2020 om 12:30
    Wordt gespeeld zonder toeschouwers, let maar op! Zou voor Twente voordelig kunnen zijn
  • 18 Sep 2020 om 12:00
    Denk dat we momenteel gewoon even blij moeten zijn met wat er wél mogelijk is. Het aantal besmettingen neemt, zoals verwacht, weer toe. En als we dan lekker eigenwijs gaan doen en de boel verder gaan open gooien, zit straks alles écht pot dicht en zijn de rapen gaar.....Dan kunnen ze rustig een Beneliga gaan oprichten omdat we dan toch nog maar een paar clubs over hebben. En daar zitten ook wij dan niet bij
  • 18 Sep 2020 om 11:17
    • Quote van 18 Sep 2020 om 10:40
      Rotterdam is code rood en in Enschede zijn weinig Corona besmettingen dat zijn andere verhoudingen.
    Het is code rood in Rotterdam WANT TWENTE KOMT ERAAN!!
  • 18 Sep 2020 om 10:45
    • Quote van 18 Sep 2020 om 10:40
      Rotterdam is code rood en in Enschede zijn weinig Corona besmettingen dat zijn andere verhoudingen.
    das waar
  • 18 Sep 2020 om 10:40
    • Quote van 18 Sep 2020 om 10:08
      en FCT doet het nu ook ..hoe hou je die kids stil..niet juichen etc.
    Rotterdam is code rood en in Enschede zijn weinig Corona besmettingen dat zijn andere verhoudingen.
  • 18 Sep 2020 om 10:08
    • Quote van 18 Sep 2020 om 10:01
      De club feyenoord neemt totaal geen verantwoordelijkheid als ze dit toestaan onbegrijpelijk. En het gebied waarin Rotterdam ligt is code rood voor veel buitenlandse toeristen dat zegt toch genoeg. Hopelijk komt het juiste besluit vanavond van de regering maximaal 10 procent toeschouwers in een voetbalstadion dat is het beste om alle ellende te voorkomen
    en FCT doet het nu ook ..hoe hou je die kids stil..niet juichen etc.
  • 18 Sep 2020 om 10:01
    • Quote van 18 Sep 2020 om 08:14
      Volstrekt tegen de Corana regels en de toename daarvan in zuid-Holland in!! Heel vreemd.
    De club feyenoord neemt totaal geen verantwoordelijkheid als ze dit toestaan onbegrijpelijk. En het gebied waarin Rotterdam ligt is code rood voor veel buitenlandse toeristen dat zegt toch genoeg. Hopelijk komt het juiste besluit vanavond van de regering maximaal 10 procent toeschouwers in een voetbalstadion dat is het beste om alle ellende te voorkomen
  • 18 Sep 2020 om 10:00
    Gaat niet door in de Kuip denk ik zo verplaatsen naar de veste dan maar
  • 18 Sep 2020 om 10:00
    Gaat niet door in de Kuip denk ik zo verplaatsen naar de veste dan maar
  • 18 Sep 2020 om 09:56
    • Quote van 18 Sep 2020 om 09:49
      Het zijn geen besmettingen; pcr test geeft niet de data voor besmettingen; open your mind; onderzoek en wordt wakker; stadion moet helemaal open
    maar je kunt dus besmet worden int stadion..
  • 18 Sep 2020 om 09:54
    • Quote van 18 Sep 2020 om 09:49
      Het zijn geen besmettingen; pcr test geeft niet de data voor besmettingen; open your mind; onderzoek en wordt wakker; stadion moet helemaal open
    Wat geeft het dan aan?
  • 18 Sep 2020 om 09:53
    Overal gewoon de stadions vol gooien, klaar met dat gezeik
  • 18 Sep 2020 om 09:49
    • Quote van 18 Sep 2020 om 08:47
      Gewoon zonder publiek zou logisch zijn met zoveel besmettingen in Rotterdam
    Het zijn geen besmettingen; pcr test geeft niet de data voor besmettingen; open your mind; onderzoek en wordt wakker; stadion moet helemaal open
  • 18 Sep 2020 om 09:38
    • Quote van 18 Sep 2020 om 09:16
      "Per kaartje voor zondag kan één kindkaart worden bijgekocht, voor €10 per kaartje."

      Een hele goede actie die FC Twente ook in overweging zou kunnen nemen.
    Doen ze ook
  • 18 Sep 2020 om 09:38
    • Quote van 18 Sep 2020 om 09:16
      "Per kaartje voor zondag kan één kindkaart worden bijgekocht, voor €10 per kaartje."

      Een hele goede actie die FC Twente ook in overweging zou kunnen nemen.
    Toevallig heeft Twente dat vanmorgen ook ingevoerd, zie website. Kosten €10.- per kind
  • 18 Sep 2020 om 09:35
    Moeten ze dit vooral zo gaan doe met de aankondigingen voor vanavond.....Dan word het of zonder publiek of afgelast...
  • 18 Sep 2020 om 09:16
    "Per kaartje voor zondag kan één kindkaart worden bijgekocht, voor €10 per kaartje."

    Een hele goede actie die FC Twente ook in overweging zou kunnen nemen.
  • 18 Sep 2020 om 08:51
    • Quote van 18 Sep 2020 om 08:47
      Gewoon zonder publiek zou logisch zijn met zoveel besmettingen in Rotterdam
    Precies, dan bedenk je toch niet dat er ook nog als extra kinderen meegaan, die vaak geen symptomen hebben, maar wel besmet! Als dit de logica is van de Randstad is daar binnenkort helemaal geen betaald voetbal meer.
  • 18 Sep 2020 om 08:47
    • Quote van 18 Sep 2020 om 08:14
      Volstrekt tegen de Corana regels en de toename daarvan in zuid-Holland in!! Heel vreemd.
    Gewoon zonder publiek zou logisch zijn met zoveel besmettingen in Rotterdam
  • 18 Sep 2020 om 08:47
    • Quote van 18 Sep 2020 om 08:14
      Volstrekt tegen de Corana regels en de toename daarvan in zuid-Holland in!! Heel vreemd.
    Gewoon zonder publiek zou logisch zijn met zoveel besmettingen in Rotterdam
  • 18 Sep 2020 om 08:14
    Volstrekt tegen de Corana regels en de toename daarvan in zuid-Holland in!! Heel vreemd.
  • 18 Sep 2020 om 07:58
    Wat hebben wij hier aan?
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›