Jans ziet kansen tegen Feyenoord: ''Dit is een ander FC Twente''

8
Jans ziet kansen tegen Feyenoord: ''Dit is een ander FC Twente''

FC Twente gaat zondagmiddag op bezoek bij Feyenoord. De Tukkers kenden een prima start met een 2-0 zege op Fortuna Sittard en hopen nu ook op een resultaat in De Kuip.

Trainer Ron Jans kent geen geblesseerden en kan ook weer beschikken over Kik Pierie. "Dat is mooi", zegt Jans in gesprek met FC Twente TV. "Hij heeft de hele week meegetraind en dat gaat prima, maar normaal gesproken is de kans dat hij erin komt nog niet zo heel groot. Maar hij heeft keihard gewerkt en om hem het gevoel te geven dat hij er weer bij is, dat is al heel wat waard."

In de voorbereiding speelde FC Twente al met 0-0 gelijk in De Kuip. "Dat was met 35 graden en Feyenoord stopte toen niet zo heel veel energie in de wedstrijd. Dat zal nu totaal anders zijn. Die wedstrijd kunnen we in de prullenbak gooien. Dit wordt een totaal andere wedstrijd, met een ander Feyenoord. Maar ook een ander FC Twente", aldus Jans.

De oefenmeester is wel onder de indruk van Feyenoord. "Ze zijn volgens mij al super lang ongeslagen. Het is niet altijd superieur zoals ze winnen, dus Feyenoord mag de favorietenrol waarmaken. Wij willen bevestigen waar we mee bezig zijn. Dat wil ik heel graag op het veld terugzien. Ik heb in De Kuip weleens verloren, maar ook wel eens gelijkgespeeld en gewonnen. Er liggen in ieder geval kansen."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Sep 2020 om 09:54
    • Quote van 18 Sep 2020 om 16:23
      ben het niet met je eens, ik kan me herinneren dat ik regelmatig gezegd heb dat men niet zou klagen als er maar gestreden werd. Dat we toen hebben kunnen zien dat er gestreden was, alleen verloren was en er dus weer genoeg te klagen was :)

      Als je zegt van de positieve spelopvatting en brutaliteit en speelsheid/jeugdigheid te genieten dan sluit ik me er wel helemaal bij aan!
    En waarom was er wat te klagen dan toen Frank, omdat die trainer er een bende van maakte. Het geklaag was om Ted en GGG en niet de spelers.
  • 19 Sep 2020 om 08:54
    • Quote van 19 Sep 2020 om 01:10
      Ik heb je eerste deel vier keer gelezen maar ik snap je niet, sorry. Ik ben het wél volledig eens met Mart. Het gevoel dat Feyenoord niet zomaar 3 punten haalt in eigen huis is echt van lang lang geleden. En ja, dat is inderdaad genieten. Ik ben benieuwd! COTE.
    Nou, van die 3 punten voor Feijenoord zou ik maar voorzichtig mee zijn. Ondanks dat het allemaal niet overtuigend is ligt de laatste nederlaag voor hun in de Kuip volgens mij behoorlijk lang terug. Als Twente de wilskracht toont, en vooral véél lef, dan zie ik echt wel mogelijkheden.
  • 19 Sep 2020 om 01:10
    • Quote van 18 Sep 2020 om 16:23
      ben het niet met je eens, ik kan me herinneren dat ik regelmatig gezegd heb dat men niet zou klagen als er maar gestreden werd. Dat we toen hebben kunnen zien dat er gestreden was, alleen verloren was en er dus weer genoeg te klagen was :)

      Als je zegt van de positieve spelopvatting en brutaliteit en speelsheid/jeugdigheid te genieten dan sluit ik me er wel helemaal bij aan!
    Ik heb je eerste deel vier keer gelezen maar ik snap je niet, sorry. Ik ben het wél volledig eens met Mart. Het gevoel dat Feyenoord niet zomaar 3 punten haalt in eigen huis is echt van lang lang geleden. En ja, dat is inderdaad genieten. Ik ben benieuwd! COTE.
  • 18 Sep 2020 om 18:23
    2-2, tweemaal Danilo
  • 18 Sep 2020 om 17:55
    Met de borst vooruit en met een beetje bluf kom je verder dan met sandbaggen! Mooie trainer, haalt er zeker meer uit dan die vorige sjonnies......
  • 18 Sep 2020 om 16:23
    • Quote van 18 Sep 2020 om 14:36
      Een strijdend Twente hebben we nu, zo lang geleden dat we dat voor het laatst hadden ik geniet er elke seconde van!
    ben het niet met je eens, ik kan me herinneren dat ik regelmatig gezegd heb dat men niet zou klagen als er maar gestreden werd. Dat we toen hebben kunnen zien dat er gestreden was, alleen verloren was en er dus weer genoeg te klagen was :)

    Als je zegt van de positieve spelopvatting en brutaliteit en speelsheid/jeugdigheid te genieten dan sluit ik me er wel helemaal bij aan!
  • 18 Sep 2020 om 14:46
    • Quote van 18 Sep 2020 om 14:36
      Een strijdend Twente hebben we nu, zo lang geleden dat we dat voor het laatst hadden ik geniet er elke seconde van!
    Hopen dat dat zo blijft :)
  • 18 Sep 2020 om 14:36
    Een strijdend Twente hebben we nu, zo lang geleden dat we dat voor het laatst hadden ik geniet er elke seconde van!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›