Streuer belooft nieuwe middenvelder: ''Dat gaat ook gebeuren''

18
Streuer belooft nieuwe middenvelder: ''Dat gaat ook gebeuren''

FC Twente is nog niet klaar op de transfermarkt. De club uit Enschede zoekt nog een aanvallende middenvelder. Technisch directeur Jan Streuer heeft nog tot begin oktober de tijd.

"Streuer is niet heel dringend op zoek, want Jesse Bosch vult het aardig in als kilometervreter", zegt clubwatcher Tijmen van Wissing bij De Oosttribune. "Zeker in de wedstrijd tegen Fortuna Sittard was hij heel dwingend in het druk zetten. Op dit moment is er niet de noodzaak dat die nummer tien er nu al moet zijn. Ik denk dat hij wel even rustig afwacht."

FC Twente heeft Jurgen Ekkelenkamp nog altijd op de radar staan. "Hij heeft niet opnieuw contact gehad met Overmars", geeft Van Wissing aan. "Ekkelenkamp is niet de enige optie, dus hij wacht rustig af. Hij heeft nog wel enige tijd en het helpt wel mee dat je hebt gewonnen van Fortuna. Dan kan je Jesse Bosch nog even laten staan en heb je wat tijd."

Jan van Staa snapt ook dat Streuer geen haast heeft. "Streuer kijkt naar kwaliteit en laat zich niet onder druk zetten om versneld iemand te halen", geeft hij aan. "Maar het resultaat moet niet alles verbloemen. Het is nu geen noodzaak omdat je gewonnen hebt, maar ze gaan echt wel kijken naar sowieso één middenvelder."

Van Wissing sprak deze week met Streuer en weet zeker dat FC Twente nog een aanvallende middenvelder gaat halen. "Dat zei hij ook en dat gaat ook gebeuren", besluit hij.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Sep 2020 om 09:36
    • Quote van 19 Sep 2020 om 08:03
      Off topic: Jota van de Wolves is verkocht en gaat naar Liverpool. Misschien wordt Corona nu een optie voor hen. Ik weet het, Corona is nu inmiddels 30x bijna verkocht, maar toch
    Het wel een typische buitenspeler voor de wolven dus kan inderdaad maar zo.
  • 19 Sep 2020 om 08:34
    • Quote van 19 Sep 2020 om 07:14
      Dan is Assaidi misschien een betere optie.
    dass ist auch vorbei..:-))
  • 19 Sep 2020 om 08:03
    Off topic: Jota van de Wolves is verkocht en gaat naar Liverpool. Misschien wordt Corona nu een optie voor hen. Ik weet het, Corona is nu inmiddels 30x bijna verkocht, maar toch
  • 19 Sep 2020 om 07:35
    • Quote van 19 Sep 2020 om 07:14
      Dan is Assaidi misschien een betere optie.
    Aub niet geen Assaid, de mentaliteit van die gast deugt niet en ik denk dat hij gelijk de hele goede sfeer binnen de selectie verziekt. En denk überhaupt dat Twente er niet meer aan begint, dus ik hoop dat dit sarcastisch van he bedoeld was;-)))
  • 19 Sep 2020 om 07:14
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:54
      Miroslav Stoch zit zonder club. Echt een buitenkansje! UT zou jij hem misschien aan Streuer kunnen mailen?
    Dan is Assaidi misschien een betere optie.
  • 18 Sep 2020 om 20:53
    Kilometervreter is juist tegenover gestelde dan een creatieve 10. Die we nodig hebben gedurende het seizoen. Doordat fortuna zo slecht was leken wij zo goed. Moet echt nog wel toegevoegde waarde bij op midden veld
  • 18 Sep 2020 om 20:25
    • Quote van 18 Sep 2020 om 19:25
      Niet meer aan beginnen. Das wahr einmal.
    idd ..das war einmal..
  • 18 Sep 2020 om 19:41
    • Quote van 18 Sep 2020 om 19:25
      Niet meer aan beginnen. Das wahr einmal.
    Wel aan beginnen. Absoluut een directe versterking.
  • 18 Sep 2020 om 19:41
    • Quote van 18 Sep 2020 om 19:29
      En veel te duur komt echt niet voor voor 2 ton. Is 31 dus ook niet veel restwaarde meer staat hierdoor jeugd in de weg
    Niet geschoten is altijd mis
  • 18 Sep 2020 om 19:40
    • Quote van 18 Sep 2020 om 19:29
      En veel te duur komt echt niet voor voor 2 ton. Is 31 dus ook niet veel restwaarde meer staat hierdoor jeugd in de weg
    30
  • 18 Sep 2020 om 19:31
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:20
      En toen besloot je, om het artikel nog eens door te lezen.......
    Idd dat blijft een kunst begrijpend lezen
  • 18 Sep 2020 om 19:29
    • Quote van 18 Sep 2020 om 19:25
      Niet meer aan beginnen. Das wahr einmal.
    En veel te duur komt echt niet voor voor 2 ton. Is 31 dus ook niet veel restwaarde meer staat hierdoor jeugd in de weg
  • 18 Sep 2020 om 19:25
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:54
      Miroslav Stoch zit zonder club. Echt een buitenkansje! UT zou jij hem misschien aan Streuer kunnen mailen?
    Niet meer aan beginnen. Das wahr einmal.
  • 18 Sep 2020 om 18:54
    Miroslav Stoch zit zonder club. Echt een buitenkansje! UT zou jij hem misschien aan Streuer kunnen mailen?
  • 18 Sep 2020 om 18:20
    • Quote van 18 Sep 2020 om 18:05
      waar blijft nr 10

    En toen besloot je, om het artikel nog eens door te lezen.......
  • 18 Sep 2020 om 18:07
    • Quote van 18 Sep 2020 om 17:20
      Fijne kerel met duidelijke open taal
    Ga voor nog een jaar Jan Streuer !!
  • 18 Sep 2020 om 18:05
    waar blijft nr 10