OFFICIEEL | Aburjania heeft nieuwe club definitief te pakken

10
OFFICIEEL | Aburjania heeft nieuwe club definitief te pakken

Giorgi Aburjania speelt komend seizoen voor Real Oviedo. De middenvelder speelde het afgelopen seizoen voor FC Twente en zou ook dit seizoen nog voor de Tukkers spelen. De Georgische middenvelder drukte echter zwaar op de begroting met zijn hoge salaris en bereikte een akkoord met FC Twente over een vertrek.

Komend seizoen speelt de middenvelder bij Real Oviedo, op het tweede niveau van Spanje. Aburjania heeft een optie voor nog een seizoen extra. Nadat Aburjania met succes de medische keuring doorstond, kan hij nu deelnemen aan de trainingssessies van Oviedo.

De officiële presentatie van de middenvelder als nieuwe Real Oviedo-speler zal de komende dagen plaatsvinden, zo laat de Spaanse club weten.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2020 om 14:03
    • Quote van 20 Sep 2020 om 13:39
      Tja Dennis verveelt zich weer en gaat onzin uit kramen hier.
    Ja laten we het daar op houden.
  • 20 Sep 2020 om 13:39
    • Quote van 20 Sep 2020 om 13:08
      Waar slaat dit op?
    Tja Dennis verveelt zich weer en gaat onzin uit kramen hier.
  • 20 Sep 2020 om 13:18
    • Quote van 20 Sep 2020 om 12:57
      Deniz Turuc, Douglas
    Turuc al voor Turkije gespeeld toch? Douglas heeft een Nederlands paspoort aangevraagd en is geboren in Brazilie. Zal dan een Twents paspoort moeten aanvragen.:)
  • 20 Sep 2020 om 13:18
    Komt er iig geld vrij voor nog twee nieuwe spelers...
  • 20 Sep 2020 om 13:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 12:42
      Off: Frank de Boer waarschijnlijk trainer van Oranje. We kunnen ons als Twente beter onafhankelijk maken. Kunnen we mooi met alle FC Twente supporters ons eigen nationale team aanmoedigen zonder dat carnavalspubliek van Oranje. Pasveer - Ter Avest - Hoogma - Te Wierik - Bijen - Pelupessy - Brama - Bruns - Chery - Weghorst - Ola John. El Ahmadi en Jesse Bosch op de bank. Mis ik nog iemand? :)
    Waar slaat dit op?
  • 20 Sep 2020 om 12:57
    • Quote van 20 Sep 2020 om 12:42
      Off: Frank de Boer waarschijnlijk trainer van Oranje. We kunnen ons als Twente beter onafhankelijk maken. Kunnen we mooi met alle FC Twente supporters ons eigen nationale team aanmoedigen zonder dat carnavalspubliek van Oranje. Pasveer - Ter Avest - Hoogma - Te Wierik - Bijen - Pelupessy - Brama - Bruns - Chery - Weghorst - Ola John. El Ahmadi en Jesse Bosch op de bank. Mis ik nog iemand? :)
    Deniz Turuc, Douglas
  • 20 Sep 2020 om 12:57
    • Quote van 20 Sep 2020 om 12:42
      Off: Frank de Boer waarschijnlijk trainer van Oranje. We kunnen ons als Twente beter onafhankelijk maken. Kunnen we mooi met alle FC Twente supporters ons eigen nationale team aanmoedigen zonder dat carnavalspubliek van Oranje. Pasveer - Ter Avest - Hoogma - Te Wierik - Bijen - Pelupessy - Brama - Bruns - Chery - Weghorst - Ola John. El Ahmadi en Jesse Bosch op de bank. Mis ik nog iemand? :)
    Deniz Turuc, Douglas
  • 20 Sep 2020 om 12:42
    Off: Frank de Boer waarschijnlijk trainer van Oranje. We kunnen ons als Twente beter onafhankelijk maken. Kunnen we mooi met alle FC Twente supporters ons eigen nationale team aanmoedigen zonder dat carnavalspubliek van Oranje. Pasveer - Ter Avest - Hoogma - Te Wierik - Bijen - Pelupessy - Brama - Bruns - Chery - Weghorst - Ola John. El Ahmadi en Jesse Bosch op de bank. Mis ik nog iemand? :)
  • 20 Sep 2020 om 12:26
    Heel veel succes