MATCHDAY: FC Twente met Zerrouki in de basis tegen Feyenoord

292
MATCHDAY: FC Twente met Zerrouki in de basis tegen Feyenoord

FC Twente en Feyenoord spelen vanmiddag in de tweede ronde van de Eredivisie tegen elkaar. De spanningen zijn hoog, want waar FC Twente goed begon, viel Feyenoord nogal tegen. Bij de Tukkers zijn er de nodige verrassingen in de basis.

Zo ontbreekt Wout Brama vanwege een blessure bij de Tukkers, zijn vervanger is Ramiz Zerrouki. De jongeling mag het gaan proberen als aanvallende middenvelder. Kik Pierie zit vandaag voor het eerst bij de wedstrijdselectie van de Tukkers. Hij keert terug van een blessure en maakt mogelijk zijn eerste minuten. 

Opstelling Feyenoord: Bijlow, Geertruida, Botteghin, Senesi, Haps, Diemers, Fer, Kökçü, Berghuis, Jørgensen, Linssen.

Opstelling FC Twente: Drommel; Oosterwolde, Schenk, Pleguezuelo, Ebuehi; Bosch, Roemeratoe, Zerrouki; Menig, Danilo, Cerny. 

292 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2020 om 20:02
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:28
      Maar we hebben ook een hele tijd met 13 man gespeeld: Drommel, Ebuehi, Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde, Bosch, Roemeratoe, Azzouki, Razzouki, Zerrouki, Cerny, Danilo en Menig.
    Vergeet Julio niet
  • 20 Sep 2020 om 18:46
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:28
      Maar we hebben ook een hele tijd met 13 man gespeeld: Drommel, Ebuehi, Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde, Bosch, Roemeratoe, Azzouki, Razzouki, Zerrouki, Cerny, Danilo en Menig.
    Prachtig toch met 11 spelers in het veld en toch met 13 namen op het veld spelen. En als we nog een paar Aziatische en Arabische spelers zouden kunnen aanschaffen komende jaren Spelen we met nog veel meer namen op het veld
  • 20 Sep 2020 om 18:33
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:32
      1 negatief dingetje. Wat is Jeremejeff een ontzettende slappe zak. Stuur maar terug naar Dresden. Bah.
    Lange en grote spitsen doen het al jaren niet meer echt lekker bij Twente. Ik denk dat de jong de laatste goeie was. Twente speelt graag met dribbelaars op de vleugels dan heeft een sterke en balvast spits eigenlijk niks aan. Danilo kan dan heerlijk combineren.
  • 20 Sep 2020 om 17:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:28
      Maar we hebben ook een hele tijd met 13 man gespeeld: Drommel, Ebuehi, Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde, Bosch, Roemeratoe, Azzouki, Razzouki, Zerrouki, Cerny, Danilo en Menig.
    Hahahaha
  • 20 Sep 2020 om 17:28
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:43
      Zeker fctwente speelt tegen 12 man wat een thuisfluiter de scheidsrechter. En bijna 7 minuten blessure tijd waar haal je het vandaan.
    Maar we hebben ook een hele tijd met 13 man gespeeld: Drommel, Ebuehi, Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde, Bosch, Roemeratoe, Azzouki, Razzouki, Zerrouki, Cerny, Danilo en Menig.
  • 20 Sep 2020 om 17:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:38
      Is een goede spits alleen stond op een eiland de laaste 20 minuten. De spelers konden het niet meer goed belopen om aansluiting goed te maken. Dan zie je een spits die je laat verzuipen
    Je moet eens minder vaak aan de waterpijp lurken John.....
  • 20 Sep 2020 om 16:59
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:42
      Ben ik de enigste die Julio top vond spelen contract mag wel verlengd worde (behalve die sliding dan)??
    helemaal mee eens. speelt geweldig
  • 20 Sep 2020 om 16:56
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:42
      Ben ik de enigste die Julio top vond spelen contract mag wel verlengd worde (behalve die sliding dan)??
    Ben ik het helemaal mee eens. Erg fel. Wel dom van die sliding.
  • 20 Sep 2020 om 16:46
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:40
      Dat je na 15 minuten al kramp heb. Zegt al genoeg.
    Zeker dat betekent dat hij bij lange na niet fit is. Deze speler kun je pas beoordelen als het volledig fit is. Hij heeft in het nationale elftal van Zweden gespeeld dus hij moet wel wat meer kunnen dan wat hij nu laat zien
  • 20 Sep 2020 om 16:43
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:16
      Watn fluiten die Boekel.
    Zeker fctwente speelt tegen 12 man wat een thuisfluiter de scheidsrechter. En bijna 7 minuten blessure tijd waar haal je het vandaan.
  • 20 Sep 2020 om 16:42
    Ben ik de enigste die Julio top vond spelen contract mag wel verlengd worde (behalve die sliding dan)??
  • 20 Sep 2020 om 16:42
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:38
      Is een goede spits alleen stond op een eiland de laaste 20 minuten. De spelers konden het niet meer goed belopen om aansluiting goed te maken. Dan zie je een spits die je laat verzuipen
    Hahahahahaha
  • 20 Sep 2020 om 16:41
    Weer eens punten uit de Kuip weggehaald. Da's al ff geleden
  • 20 Sep 2020 om 16:40
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:39
      Knappe prestatie, waar die idioot 6 minuten weghaalde weet ik niet. Maar al met al de volgende keer Danillo laten staan maar we hebben er weer puntje bij, als het niet mooi kan dan maar op karakter. En dat hebben die jongen laten zien. Klasse!!!!
    Het waren er gewoon 7. Die van Boekel wou dat feyenoord won.
  • 20 Sep 2020 om 16:40
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:38
      Is een goede spits alleen stond op een eiland de laaste 20 minuten. De spelers konden het niet meer goed belopen om aansluiting goed te maken. Dan zie je een spits die je laat verzuipen
    Dat je na 15 minuten al kramp heb. Zegt al genoeg.
  • 20 Sep 2020 om 16:39
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:32
      Roemeratoe man van de wedstrijd
    Zeker was met schenk de beste man op het veld
  • 20 Sep 2020 om 16:39
    Knappe prestatie, waar die idioot 6 minuten weghaalde weet ik niet. Maar al met al de volgende keer Danillo laten staan maar we hebben er weer puntje bij, als het niet mooi kan dan maar op karakter. En dat hebben die jongen laten zien. Klasse!!!!
  • 20 Sep 2020 om 16:38
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:32
      1 negatief dingetje. Wat is Jeremejeff een ontzettende slappe zak. Stuur maar terug naar Dresden. Bah.
    Is een goede spits alleen stond op een eiland de laaste 20 minuten. De spelers konden het niet meer goed belopen om aansluiting goed te maken. Dan zie je een spits die je laat verzuipen
  • 20 Sep 2020 om 16:37
    Gelukkig een punt....
  • 20 Sep 2020 om 16:33
    Jeremejeff nooit inbrengen voor danilo, wanneer individuele acties voor de grootste dreiging zorgen
  • 20 Sep 2020 om 16:33
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:32
      1 negatief dingetje. Wat is Jeremejeff een ontzettende slappe zak. Stuur maar terug naar Dresden. Bah.
    Eens. Uitstraling van een kapotte eierwekker
  • 20 Sep 2020 om 16:32
    1 negatief dingetje. Wat is Jeremejeff een ontzettende slappe zak. Stuur maar terug naar Dresden. Bah.
  • 20 Sep 2020 om 16:32
    Volgende keer wel hele wedstrijd met Danilo spelen als het kan want Jeremejeff was echt heeel slecht
  • 20 Sep 2020 om 16:32
    Roemeratoe man van de wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 16:31
    Drommel MOTM, wat mij betreft
  • 20 Sep 2020 om 16:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:30
      Inderdaad helemaal kapot, 3x 100% kans in blessuretijd
    Soms heb je ook geluk nodig. Iedereen was kapot. Had vvv ook bij Utrecht. Dikke prima. Als het niet mooi kan dan zal het op karakter moeten.
  • 20 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:28
      Helemaal dood
    Knap vol gehouden echt alles gegeven trots op dit resultaat.
  • 20 Sep 2020 om 16:30
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:29
      Godzijdank. 1 punt veilig gesteld. Top gedaan kerels maar de volgende keer mag het wel met minder bellen knijpen haha.
    Inderdaad helemaal kapot, 3x 100% kans in blessuretijd
  • 20 Sep 2020 om 16:30
    Gewoon een goede prestatie! Ondanks dat sommigen niet hun niveau haalden vandaag
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Gratuliere netjes hoor
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Heel erg mooi!
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Punt gewonnen mooi resultaat en de jongen hebben zig echt leeg gespeeld mooie wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:27
      Wat een geluk k
    Voor Feyenoord inderdaad
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Godzijdank. 1 punt veilig gesteld. Top gedaan kerels maar de volgende keer mag het wel met minder bellen knijpen haha.
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Trots
  • 20 Sep 2020 om 16:28
    YES
  • 20 Sep 2020 om 16:28
    YES
  • 20 Sep 2020 om 16:28
    V Boekel klootzak het is tijd
  • 20 Sep 2020 om 16:28
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:27
      Ze hebben bij twente de energie niet meer
    Helemaal dood
  • 20 Sep 2020 om 16:27
    Wat een geluk k
  • 20 Sep 2020 om 16:27
    Ze hebben bij twente de energie niet meer
  • 20 Sep 2020 om 16:26
    Ik houd mijn adem in..
  • 20 Sep 2020 om 16:26
    Tjonge jomge jomge
  • 20 Sep 2020 om 16:25
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:23
      Had je wat anders verwacht? Alles heb je tegen daar.
    Valt vandaag nog wel mee..
  • 20 Sep 2020 om 16:25
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:24
      Welke zin of meerwaarde heeft de enorm lange trap van Drommel?
    Dat is de enige voorzet die er nog komt
  • 20 Sep 2020 om 16:24
    Welke zin of meerwaarde heeft de enorm lange trap van Drommel?
  • 20 Sep 2020 om 16:23
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:22
      6 minuten jezus wat is dit dan gek
    Had je wat anders verwacht? Alles heb je tegen daar.
  • 20 Sep 2020 om 16:23
    Danilo moet je nooit eruit halen voor jeremejeff, alle kansen die ze nu kunnen krijgen worden zo niet benut pfff
  • 20 Sep 2020 om 16:22
    Belachelijk 6 minuten
  • 20 Sep 2020 om 16:22
    6 minuten is wel erg veel.
  • 20 Sep 2020 om 16:22
    6 minuten jezus wat is dit dan gek
  • 20 Sep 2020 om 16:21
    Roemeratoe man van de wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 16:21
    Drommel weer prima vandaag
  • 20 Sep 2020 om 16:20
    Jeremejeff doet echt niks.
  • 20 Sep 2020 om 16:19
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:18
      Laten we nou eens eerst naar onze club kijken...
    Twente staat gewoon prima te spelen. Gokken duidelijk op een gelijkspel.
  • 20 Sep 2020 om 16:18
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:16
      Haha die callimero's uit Almelo staan 4-0 achter.
    Laten we nou eens eerst naar onze club kijken...
  • 20 Sep 2020 om 16:17
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:16
      Haha die callimero's uit Almelo staan 4-0 achter.
    Nog zon keerl met belangrijk nieuws...
  • 20 Sep 2020 om 16:17
    Zou toch een heerlijk resultaat zijn, als het zo blijft.
  • 20 Sep 2020 om 16:16
    Watn fluiten die Boekel.
  • 20 Sep 2020 om 16:16
    Haha die callimero's uit Almelo staan 4-0 achter.
  • 20 Sep 2020 om 16:15
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:11
      Heerlijk toch? In alles is Jans een verademing vergeleken met GG van vorig jaar.
    Ja heerlijk. Maar er is niet 1 trainer buiten ten hag of slot om die dat nu durft.
  • 20 Sep 2020 om 16:15
    Heel sterk
  • 20 Sep 2020 om 16:15
    Klasse markelo
  • 20 Sep 2020 om 16:15
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:11
      Moet je ook maar durven. 1-1 in de kuip en dan van leeuwen brengen.
    Daar maak je ze echte mannen mee. Jans weet dat goed te begeleiden
  • 20 Sep 2020 om 16:11
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:11
      Moet je ook maar durven. 1-1 in de kuip en dan van leeuwen brengen.
    Heerlijk toch? In alles is Jans een verademing vergeleken met GG van vorig jaar.
  • 20 Sep 2020 om 16:11
    Moet je ook maar durven. 1-1 in de kuip en dan van leeuwen brengen.
  • 20 Sep 2020 om 16:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:08
      Laat zich overal wel weer gemakkelijk vallen
    Heeft al een paar uitstekende balveroveringen
  • 20 Sep 2020 om 16:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:07
      Selahi bevalt me net als vorig seizoen alweer meer dan prima
    Laat zich overal wel weer gemakkelijk vallen
  • 20 Sep 2020 om 16:08
    Julio doet het 2e helft prima
  • 20 Sep 2020 om 16:07
    Selahi bevalt me net als vorig seizoen alweer meer dan prima
  • 20 Sep 2020 om 16:06
    Verdediging staat goed 2e helft
  • 20 Sep 2020 om 16:06
    Jeremejeff kan me nog niet echt bekoren.....
  • 20 Sep 2020 om 16:05
    Ik vind die jeremeieff ofzo tot nu toe zon slechte indruk maken
  • 20 Sep 2020 om 16:05
    Ik vind die jeremeieff ofzo tot nu toe zon slechte indruk maken
  • 20 Sep 2020 om 16:05
    Jeremejeff heb je niks aan in zo n wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 16:05
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:04
      Lekker belangrijk...
    Niet belangrijk maar wel lekker!
  • 20 Sep 2020 om 16:04
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:01
      Heracles in 6 minuten 3 goals om de oren
    Lekker belangrijk...
  • 20 Sep 2020 om 16:03
    Ik ben blij verrast met wat er met een lege knip is gehaald.
  • 20 Sep 2020 om 16:01
    Waar het vorig jaar in deze minuut al 5-1 was
  • 20 Sep 2020 om 16:01
    Heracles in 6 minuten 3 goals om de oren
  • 20 Sep 2020 om 16:00
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:55
      Gast danilo ga je dr toch nie uithalen maf
    Meer lange ballen spelen nu.heb je meer aan jemeref. Plus bij de corners
  • 20 Sep 2020 om 15:58
    Oosterwolde van de 2e helft wil ik altijd zien.
  • 20 Sep 2020 om 15:57
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:55
      Razouki bedoel je? ;)
    Jens heeft naar me geluisterd ;)
  • 20 Sep 2020 om 15:55
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:53
      Zerouki eruit nu met oog op 2e geel
    Razouki bedoel je? ;)
  • 20 Sep 2020 om 15:55
    Gast danilo ga je dr toch nie uithalen maf
  • 20 Sep 2020 om 15:55
    Danilo eruit.....
  • 20 Sep 2020 om 15:55
    Tijd voor een wissel
  • 20 Sep 2020 om 15:53
    Zerouki eruit nu met oog op 2e geel
  • 20 Sep 2020 om 15:52
    Laat die keal is op houden met razzouki het is zerrouki gek
  • 20 Sep 2020 om 15:52
    Twente speelt 2e helft rustiger en heeft controle. Dat is ook een fijn gegeven.
  • 20 Sep 2020 om 15:51
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:49
      Twente bij vlagen de controle en mooi voetbal! Ongeacht de uitslag als ze zo blijven knokken kunnen we trots zijn! COTE
    Let op komt de 1-2 aan.
  • 20 Sep 2020 om 15:50
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:49
      Je kan Oosterwolde eigenlijk niks kwalijk nemen, heeft telkens 2 man en moet kiezen
    Klopt. Menig verdedigt niet mee
  • 20 Sep 2020 om 15:49
    Je kan Oosterwolde eigenlijk niks kwalijk nemen, heeft telkens 2 man en moet kiezen
  • 20 Sep 2020 om 15:49
    Twente bij vlagen de controle en mooi voetbal! Ongeacht de uitslag als ze zo blijven knokken kunnen we trots zijn! COTE
  • 20 Sep 2020 om 15:46
    Plegezuelo heeft wel lef
  • 20 Sep 2020 om 15:44
    Menig laten staan is goede stoor zender in feyenoord verdediging
  • 20 Sep 2020 om 15:44
    Van Boekel had er misschien rood voor kunnen geven. Aan de andere kant vind ik bij rood, dat de zwaarte van de overtreding ook overduidelijk moet zijn, zonder twijfel.
  • 20 Sep 2020 om 15:43
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:42
      Menig eruit Jeremejeff erin Danilo naar links!
    Wat is dit nou weer? Menig speelt uitstekend vind ik
  • 20 Sep 2020 om 15:42
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:36
      Higler is var he? Dat kun je wel vergeten. Een feyenoorder die in Rotterdam een soort van scheids is bij feyenoord.
    Ja. Ik ging er ook wel vanuit dat de VAR een penalty aan Feyenoord gaf en dat van Boekel wel een beetje partijdig zou fluiten. En het mag allemaal.
  • 20 Sep 2020 om 15:42
    Menig eruit Jeremejeff erin Danilo naar links!
  • 20 Sep 2020 om 15:41
    Maar goed we voetballen mooi met ons jonge en deels onervarenheid nieuwe elftal in die verrote en geheel verzuurde stront kuip, sjappoo jongs
  • 20 Sep 2020 om 15:41
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:38
      Even wat anders, wat ziet dat uitshirt er goed uit!
    eens
  • 20 Sep 2020 om 15:41
    Wie is Razouki? Dom geneul haha.
  • 20 Sep 2020 om 15:41
    Schiet hem toch binnen man!!
  • 20 Sep 2020 om 15:38
    Even wat anders, wat ziet dat uitshirt er goed uit!
  • 20 Sep 2020 om 15:38
    Zitten nog aan de thee
  • 20 Sep 2020 om 15:37
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:36
      We spelen weer in de Kuip. Geertruida moet er met rood uit, maar krijgt zelfs geen geel. Kortom daar zijn we weer en zo gaat het elke keer in de Kuip.
    Zag het net ook ja openbaar aanklager zou er nog wat mee kunnen doen maar das na de wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 15:36
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:35
      VAR keek er naar... jep we zeiden al rood. Maar nee hoor!
    Higler is var he? Dat kun je wel vergeten. Een feyenoorder die in Rotterdam een soort van scheids is bij feyenoord.
  • 20 Sep 2020 om 15:36
    We spelen weer in de Kuip. Geertruida moet er met rood uit, maar krijgt zelfs geen geel. Kortom daar zijn we weer en zo gaat het elke keer in de Kuip.
  • 20 Sep 2020 om 15:36
    Lamprou voor Zerrouki. Lamprou op 10 met Bosch en Roemeratoe.
  • 20 Sep 2020 om 15:36
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:35
      Zelfs Kwakman vind dat Geertruida rood moest krijgen
    Dat was het ook.
  • 20 Sep 2020 om 15:35
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:35
      Zelfs Kwakman vind dat Geertruida rood moest krijgen
    Was ook gewoon een gestrekt been
  • 20 Sep 2020 om 15:35
    VAR keek er naar... jep we zeiden al rood. Maar nee hoor!
  • 20 Sep 2020 om 15:35
    Zelfs Kwakman vind dat Geertruida rood moest krijgen
  • 20 Sep 2020 om 15:34
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:32
      Zherouki en Oosterwold wisselen.
    Geef ze nog 15 min of ze zich kunnen herstellen. Moet gewoon tandje bij, Roemeratoe loopt er ook bij als een zandzak en komt te weinig in de bal. Durft niet denk ik. Feller, druk op de bal en dus minder ruimte weggeven.
  • 20 Sep 2020 om 15:34
    Waarom wil iedereen hier gelijk heel het elftal wisselen. Ik zou alleen zerrouki wisselen en de rest laten staan
  • 20 Sep 2020 om 15:32
    Zherouki en Oosterwold wisselen.
  • 20 Sep 2020 om 15:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:30
      Wat is de afspraak met de buitenspiegels ? Mee verdedigen tot de achterlijn ?
    Nee menig en cerny moeten blijven staan volgens mij. Althans zo lijkt het.
  • 20 Sep 2020 om 15:30
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:23
      Dit kan nog alle kanten op. Her wedstrijd beeld kan op 2-1 of 3-1 worden maar het kan ook zomaar onze kant opvallen. Ik iriteer me wel dood aan van Boekel.
    Wat is de afspraak met de buitenspiegels ? Mee verdedigen tot de achterlijn ?
  • 20 Sep 2020 om 15:29
    Bosch laten staan, het is niet dat wij het spel gaan maken de 2e helft en bosch draagt verdedigend echt zeker zijn steentje bij, dit zal bij Lamprou een heel stuk minder zijn, zerrouki wel wisselen voor selahi
  • 20 Sep 2020 om 15:28
    Ik kijk nu naar die sliding van Julio maar hij denkt op het laatste moemnt al fuck en hij trekt weg, geen ecuus natuu3lijk
  • 20 Sep 2020 om 15:28
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:26
      Eerste 10 minuten begon Twente sterk, daarna zette Feyenoord Twente redelijk onder druk. Af en toe nog een uitval van Twente.
    Bedankt
  • 20 Sep 2020 om 15:28
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:25
      Bosch en Zouriki wisselen, deze gasten zijn te licht, nu mooi toekomst hoor, maar breng Selahi,Lamprou maar.
    Idd, laten teveel hun man lopen...
  • 20 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:19
      Vorige week mag je iemand helemaal de hemel inprijzen (en terecht) Maar als er vandaag iemand als een natte krant speelt mag je geen kritiek leveren. Blijf dat vreemd vinden.
    Jij bent de expert.....
  • 20 Sep 2020 om 15:26
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:22
      Kan iemand een korte serieuze samenvatting geven van de eerste helft? Ben helaas aan het werk
    Eerste 10 minuten begon Twente sterk, daarna zette Feyenoord Twente redelijk onder druk. Af en toe nog een uitval van Twente.
  • 20 Sep 2020 om 15:25
    Bosch en Zouriki wisselen, deze gasten zijn te licht, nu mooi toekomst hoor, maar breng Selahi,Lamprou maar.
  • 20 Sep 2020 om 15:25
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:08
      Door persoonlijke fouten sta je gelijk dat is gewoon jammer. Zerrouki eruit en selahi erin zou ik doen in de rust. Daarna lamprou erin voor Bosch
    Absoluut. Het is de eerste helft toch iets te vaak de mannen tegen de jongens. En misschien ook nog Dumic minuten geven achterin
  • 20 Sep 2020 om 15:24
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:19
      Vorige week mag je iemand helemaal de hemel inprijzen (en terecht) Maar als er vandaag iemand als een natte krant speelt mag je geen kritiek leveren. Blijf dat vreemd vinden.
    Zo slecht is ie nou ook weer niet
  • 20 Sep 2020 om 15:24
    Je moet nu zerrouki er afhalen, in de tweede helft is het van belang dat je de duels en tweede ballen gaat winnen. Daar horen soms stevige duels bij. Je ziet nu al een aantal keer dat hij zich inhoud. Gewoon een frisse selahi wisselen voor Zerrouki. Tevens een mooie kans voor Smal om zich te bewijzen. Oosterwolde geel is ook risicovol !
  • 20 Sep 2020 om 15:24
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:22
      Moet lukken dat tempo houd Feyemoord nooit vol. Hopelijk hebben wij dan nog energie en dan er overheen 1-2
    Persoonlijk denk ik ook dat wij hem winnen met 1-2 omdat hun moeten winnen en wij mogen. Alleen die laatste lijn mag wel wat scherper.
  • 20 Sep 2020 om 15:24
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:20
      Als er dit na 90 min nog opstaat teken ik direct.
    Nou en of er wordt helemaal niet slecht gevoetbald je kunt het ook zo zien je mist op het middenveld wel ervaring (brama)dus niks mis mee met onze jonkies.
  • 20 Sep 2020 om 15:24
    Menig en Zerrouki eruit voor Lamprou en Selahi.
  • 20 Sep 2020 om 15:23
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:21
      Je krijgt op het einde nog 2 dot van kansen, 1-2 met rust had gekund.
    Dit kan nog alle kanten op. Her wedstrijd beeld kan op 2-1 of 3-1 worden maar het kan ook zomaar onze kant opvallen. Ik iriteer me wel dood aan van Boekel.
  • 20 Sep 2020 om 15:22
    Kan iemand een korte serieuze samenvatting geven van de eerste helft? Ben helaas aan het werk
  • 20 Sep 2020 om 15:22
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:20
      Als er dit na 90 min nog opstaat teken ik direct.
    Moet lukken dat tempo houd Feyemoord nooit vol. Hopelijk hebben wij dan nog energie en dan er overheen 1-2
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    Toch weer veel kansen op het eind kan alle kanten nog op bijde kunnen winnen maar gelijk spel is ook een optie nog steeds
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    Je krijgt op het einde nog 2 dot van kansen, 1-2 met rust had gekund.
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    Danilo nog een uitstekende mogelijkheid op de.1-2,
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:20
      Dat zegt helemaal niemand hier. Kritiek mag altijd.
    Het was dom maar ook heel licht. Jullios actie was veel dommer.
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    Jans ervaren man, die hebben nu tijd om de boel achterin wakker te schudden
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:20
      Dat zegt helemaal niemand hier. Kritiek mag altijd.
    Scroll even naar onderen zou ik zeggen..
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    • Quote van 20 Sep 2020 om 14:36
      Iemand een goede live stream?
    Sebn
  • 20 Sep 2020 om 15:21
    Domme sliding Julio... kan gebeuren maar vindt dit wel heel dom
  • 20 Sep 2020 om 15:20
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:19
      Vorige week mag je iemand helemaal de hemel inprijzen (en terecht) Maar als er vandaag iemand als een natte krant speelt mag je geen kritiek leveren. Blijf dat vreemd vinden.
    Dat zegt helemaal niemand hier. Kritiek mag altijd.
  • 20 Sep 2020 om 15:20
    Als er dit na 90 min nog opstaat teken ik direct.
  • 20 Sep 2020 om 15:19
    Vorige week mag je iemand helemaal de hemel inprijzen (en terecht) Maar als er vandaag iemand als een natte krant speelt mag je geen kritiek leveren. Blijf dat vreemd vinden.
  • 20 Sep 2020 om 15:17
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:14
      Oosterwolde gaapsnavel
    Positief ingesteld persoon of niet!
  • 20 Sep 2020 om 15:16
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:15
      Oosterwolde ook....
    Smal is verdedigend nog minder
  • 20 Sep 2020 om 15:15
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:14
      Zeroeki moet er af zo slecht
    Oosterwolde ook....
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    Zeroeki moet er af zo slecht
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:11
      Juist! kunnen echt niet te hoge verwachtingen hebben van deze jongens
    Klopt moeten het hebben van de wedstrijden tegen ADO RKC VVV om punten te halen
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:14
      Menig is snel maar loopt zich te vaak vast en/of lijdt (daardoor) te gemakkelijk en teveel bal-verlies.
    Spannend is t wel
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    Oosterwolde gaapsnavel
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    Menig is snel maar loopt zich te vaak vast en/of lijdt (daardoor) te gemakkelijk en teveel bal-verlies.
  • 20 Sep 2020 om 15:14
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:10
      Alsjeblieft man niet zo negatief. Je speelt godverdomme tegen Feyenoord gewoon een keurige pot.
    Ze spelen gewoon een goede wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 15:11
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:10
      Alsjeblieft man niet zo negatief. Je speelt godverdomme tegen Feyenoord gewoon een keurige pot.
    Met keurige potten voetbal waarin je door persoonlijke fouten goals tegen krijgt worden we geen kampioen amigo!
  • 20 Sep 2020 om 15:11
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:10
      Alsjeblieft man niet zo negatief. Je speelt godverdomme tegen Feyenoord gewoon een keurige pot.
    Juist! kunnen echt niet te hoge verwachtingen hebben van deze jongens
  • 20 Sep 2020 om 15:10
    Alsjeblieft man niet zo negatief. Je speelt godverdomme tegen Feyenoord gewoon een keurige pot.
  • 20 Sep 2020 om 15:09
    Oosterwolde hoefde vorige week niet zo heel veel te verdedigen, speelde aanvallend sterk. Vandaag is dat helaas wel even anders.
  • 20 Sep 2020 om 15:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:08
      Door persoonlijke fouten sta je gelijk dat is gewoon jammer. Zerrouki eruit en selahi erin zou ik doen in de rust. Daarna lamprou erin voor Bosch
    Mee eens
  • 20 Sep 2020 om 15:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:05
      Maar we moeten wel realistisch blijven met ze allen
    Door persoonlijke fouten sta je gelijk dat is gewoon jammer. Zerrouki eruit en selahi erin zou ik doen in de rust. Daarna lamprou erin voor Bosch
  • 20 Sep 2020 om 15:06
    Man man man. Wat ontzettend dom verdedigen van Oosterwolde om zoveel ruimte te geven. Van Boekel een partij slecht. Feyenoord had inmiddels al 3 kaarten moeten hebben
  • 20 Sep 2020 om 15:06
    Wrm komt pleguezolo ook zo in net wat slecht berghuis kan ik die hoek niet schieten
  • 20 Sep 2020 om 15:06
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:05
      We zijn heel realistisch, we worden kampioen!!!
    Dat gaf danilo ook al aan.
  • 20 Sep 2020 om 15:05
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:05
      Maar we moeten wel realistisch blijven met ze allen
    We zijn heel realistisch, we worden kampioen!!!
  • 20 Sep 2020 om 15:05
    Zeroukki bakt er helemaal niks van
  • 20 Sep 2020 om 15:05
    Zerrouki speelt een partij slecht
  • 20 Sep 2020 om 15:05
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:04
      Gaat het niet om. Als er een domme fout gemaakt word mag daar best iets over gezegd worden
    Maar we moeten wel realistisch blijven met ze allen
  • 20 Sep 2020 om 15:04
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:03
      Denken mensen nou echt dat wij zomaaf ff feyenoord over de knie leggen. Als we een punt pakken mogen we al blij zijn.
    Daar gaat het niet om. Elke pot is een nieuwe kans. Die tegengoal komt door slecht verdedigen. Natuurlijk heeft 010 betere spelers but never say never.
  • 20 Sep 2020 om 15:04
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:03
      Die keal is ook slecht aan t fluiten jonge
    Echt wel !
  • 20 Sep 2020 om 15:04
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:03
      Denken mensen nou echt dat wij zomaaf ff feyenoord over de knie leggen. Als we een punt pakken mogen we al blij zijn.
    Gaat het niet om. Als er een domme fout gemaakt word mag daar best iets over gezegd worden
  • 20 Sep 2020 om 15:03
    Dit kan ook alleen ons gebeuren.
  • 20 Sep 2020 om 15:03
    Selahi erin voor zerrouki
  • 20 Sep 2020 om 15:03
    Die keal is ook slecht aan t fluiten jonge
  • 20 Sep 2020 om 15:03
    Denken mensen nou echt dat wij zomaaf ff feyenoord over de knie leggen. Als we een punt pakken mogen we al blij zijn.
  • 20 Sep 2020 om 15:02
    Tjonge jonge hoe dom kun je zijn.
  • 20 Sep 2020 om 15:02
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:01
      Jonkies veel te slordig en wild in de duels
    Is pleguzuelo een jonkie?
  • 20 Sep 2020 om 15:01
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:01
      Hoop dat hij nu wakker is, totaal onnodig...jammer
    Oliedom verdedigen.
  • 20 Sep 2020 om 15:01
    • Quote van 20 Sep 2020 om 15:01
      Hoop dat hij nu wakker is, totaal onnodig...jammer
    Oliedom verdedigen.
  • 20 Sep 2020 om 15:01
    Oosterwolde wisselen. Zit niet in de wedstrijd.....
  • 20 Sep 2020 om 15:01
    Jonkies veel te slordig en wild in de duels
  • 20 Sep 2020 om 15:01
    • Quote van 20 Sep 2020 om 14:59
      Dom Dom van die Oosterwolde
    Hoop dat hij nu wakker is, totaal onnodig...jammer
  • 20 Sep 2020 om 15:00
    Jammer
  • 20 Sep 2020 om 15:00
    Joel goed hoor
  • 20 Sep 2020 om 15:00
    Die 2e overtreding was zo niet nodig he jezus de bal ging richting de zijlijn man. Julio sukkel
  • 20 Sep 2020 om 15:00
    Arme Joel
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    Wat een verdedigers nivo KKD
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    Hoe dds dom kun je ween met zien allen
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    Dom Dom van die Oosterwolde
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    GODVERDOMME DOE NOU IS NORMAAL WAT DOM INGLIJDEN JULIO
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    WTF
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    De 2e was op de bal
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    • Quote van 20 Sep 2020 om 14:58
      Wat slecht verdedigd
    Snotneus oosterwolde
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    • Quote van 20 Sep 2020 om 14:58
      Wat zeg je pengel
    Jeugdig foutje
  • 20 Sep 2020 om 14:59
    Geven veel te veel ruimte weg
  • 20 Sep 2020 om 14:58
    Jezus wat dom
  • 20 Sep 2020 om 14:58
    Wat slecht verdedigd
  • 20 Sep 2020 om 14:58
    • Quote van 20 Sep 2020 om 14:57
      Reageer jij ook wel eens als twente wint?
    1-1
  • 20 Sep 2020 om 14:58