VIDEO | Samenvatting: FC Twente pakt 'bonuspunt' tegen Feyenoord

84
VIDEO | Samenvatting: FC Twente pakt 'bonuspunt' tegen Feyenoord

FC Twente heeft vanmiddag goed werk geleverd in de uitwedstrijd bij Feyenoord. In Rotterdam werd het 1-1 en dat was eigenlijk een terechte uitslag. De Tukkers waren het grootste deel van de wedstrijd niet de mindere ten opzichte van de Rotterdammers.

De Tukkers begonnen scherp en goed aan de wedstrijd. Het jongelingenelftal van Ron Jans kwam in de tweede minuut dan al op voorsprong. Na een briljante hakbal van Danilo was het Vaclav Cerny die de 0-1 maakte en heel Twente deed juichen. De Tukkers bleven nog een tijdje de betere partij, maar na een klein half uurtje kwam ook Feyenoord in de wedstrijd. De Rotterdammers, benutten een penalty. Steven Berghuis was hierbij de doelpuntenmaker. 

Na rust werd de wedstrijd beduidend stroperiger. Het tempo lag een stuk lager en er werden ook minder kansen gecreëerd. Het werd een worsteling aan beide kanten, waarbij geen van de partijen de betere genoemd mag worden. In het laatste deel van de wedstrijd bleek Feyenoord nadrukkelijk de betere en kwam FC Twente nog amper van eigen helft af. In extremis miste Feyenoord nog een aantal gigantische kansen. Maar zoals gezegd: geen goal. 

84 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Sep 2020 om 08:25
    • Quote van 22 Sep 2020 om 06:32
      Man laten we toch eens rustig blijven, kunnen nog degradatie voetbal spelen wie zalt zeggen. Het positive is er staat een frisse gretige ploeg jonge honden die nog veel moeten leren. En een trainer die een positieve uitstraling heeft. Het Normaal doen is begonnen
    Precies, 2 goede wedstrijden en sommigen lullen al over Europa. Helemaal de weg kwijt.
  • 22 Sep 2020 om 06:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 23:48
      Als FC Twente deze lijn voort kan zetten, kan play-offs plaatsing Europa League nog wel eens realiteit worden.
    Man laten we toch eens rustig blijven, kunnen nog degradatie voetbal spelen wie zalt zeggen. Het positive is er staat een frisse gretige ploeg jonge honden die nog veel moeten leren. En een trainer die een positieve uitstraling heeft. Het Normaal doen is begonnen
  • 22 Sep 2020 om 00:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 23:48
      Als FC Twente deze lijn voort kan zetten, kan play-offs plaatsing Europa League nog wel eens realiteit worden.
    Conference league is het dan he
  • 22 Sep 2020 om 00:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 23:48
      Als FC Twente deze lijn voort kan zetten, kan play-offs plaatsing Europa League nog wel eens realiteit worden.
    Ben al blij met kampioenschap in het rechterrijtje
  • 21 Sep 2020 om 23:48
    Als FC Twente deze lijn voort kan zetten, kan play-offs plaatsing Europa League nog wel eens realiteit worden.
  • 21 Sep 2020 om 17:08
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:51
      Ondanks dat ik zeer tevreden ben met de uitslag, vond ik ook dat Twente vanaf de 60e minuut Feyenoord pijn had kunnen doen. Die Rotjeknorres kakten helemaal in elkaar en Twente temporiseerde het spel naar mijn mening wat teveel. Maar desondanks een prima teamprestatie.
    Helaas was bij een deel van onze spelers ook het beste eraf.
  • 21 Sep 2020 om 12:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:54
      Ik zet toch wel grote vraagtekens bij die Jerremejef hoor. Balbehandeling stroperig, luchtduels zeer matig en afschermen van de bal onvoldoende. Maar het is nog wat vroeg om nu al te oordelen.
    Klopt maar je kunt nu al wel oordelen over het mentale gedeelte. Ik vond dat hij totaal niet probeerde om duels aan te gaan en hij leek zich te verstoppen. Staakte zelfs 1 keer een sprint omdat hij dacht die bal niet meer te halen terwijl hij de verdediger van Feyenoord onder druk kon zetten terwijl hij als invaller fit het veld in kwam. Dan pas je niet bij onze club. Heel irritant om dat te zien.
  • 21 Sep 2020 om 11:54
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:14
      Viel me eerlijk gezegd wat tegen, normaal aanjager en goede handelingssnelheid maar was ff wennen voor hem. Ging voor veel Twente spelers te snel. Konden bal niet lang genoeg in ploeg houden, gold ook voor Lamprou en Van Leeuwen. Jerremejef onzichtbaar. Toch herstelden Zerrouki en Oosterwolde zich later in de wedstrijd, die gaan zich vast in de basis spelen.
    Ik zet toch wel grote vraagtekens bij die Jerremejef hoor. Balbehandeling stroperig, luchtduels zeer matig en afschermen van de bal onvoldoende. Maar het is nog wat vroeg om nu al te oordelen.
  • 21 Sep 2020 om 11:51
    • Quote van 21 Sep 2020 om 10:49
      Op het einde zaten ze stuk de rest van de wedstrijd toonden ze te veel respect voor Feyenoord want er had nog meer ingezeten!
    Ondanks dat ik zeer tevreden ben met de uitslag, vond ik ook dat Twente vanaf de 60e minuut Feyenoord pijn had kunnen doen. Die Rotjeknorres kakten helemaal in elkaar en Twente temporiseerde het spel naar mijn mening wat teveel. Maar desondanks een prima teamprestatie.
  • 21 Sep 2020 om 11:38
    Goed gestreden mannen, 1 punt in de kuip is meestal het maximaal haalbare en dat hebben we gedaan!
  • 21 Sep 2020 om 10:49
    Op het einde zaten ze stuk de rest van de wedstrijd toonden ze te veel respect voor Feyenoord want er had nog meer ingezeten!
  • 21 Sep 2020 om 10:14
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:31
      Rustiggg tis in ieder geval weer genieten, lekker fris team en dikke inzet.
    En dat laatste wat je zegt, is toch de basis van alles. De jongens hebben geknokt tot het einde.
  • 21 Sep 2020 om 10:06
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:14
      Viel me eerlijk gezegd wat tegen, normaal aanjager en goede handelingssnelheid maar was ff wennen voor hem. Ging voor veel Twente spelers te snel. Konden bal niet lang genoeg in ploeg houden, gold ook voor Lamprou en Van Leeuwen. Jerremejef onzichtbaar. Toch herstelden Zerrouki en Oosterwolde zich later in de wedstrijd, die gaan zich vast in de basis spelen.
    Dit soort wedstrijd worden die jonge gasten snel beter van. Zerrouki weet als invaller altijd wat te brengen. De invallers vandaag idd minder.
  • 21 Sep 2020 om 10:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 10:03
      De aanvallende wissels deden het iig niet beter. Daarom kwamen we op het laatst ook zo onder druk te staan.
    Al kun je dit niet de hele voorhoede van beschuldigen want van leeuwen wou wel maar jeremejeff viel bagger in lamprou hetzelfde en bosch was totall loss gestreden. Van leeuwen neem ik het daarom niet kwalijk. Maar lamprou en jeremejeff brachten echt bar en bar weinig tot niks.
  • 21 Sep 2020 om 10:03
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:20
      Ja dat is enige dat ze zich kunnen verwijten, met name Menig. Speelde goed maar die schoten moesten minimaal tussen de palen!
    De aanvallende wissels deden het iig niet beter. Daarom kwamen we op het laatst ook zo onder druk te staan.
  • 20 Sep 2020 om 21:33
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:07
      Gelukkig hebben we nu een TS zonder oogkleppen. Als je kijkt hoe ze het nu al hebben staan dan komen de corners, vrije trappen enzo ook nog wel. Beetje geduld, tot nu toe gaat het lekker toch ( tuulk kan altijd beter).
    Zeker ben zeer tevreden verder!
  • 20 Sep 2020 om 20:20
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:31
      Ik ook ik dacht hij gaat vallen in die extra minuten, gelukkig niet gebeurt en als het was gebeurt ja dan pech maar het knokken wat ze hebben gedaan super, en door die kansen in blessuretijd voir die Kakkerlakken vergeten we even dat wij ook een aantal behoorlijke kansen hebben gehad. En ben echt trots op onze club. En mijn zondag kan niet stuk.
    Ja dat is enige dat ze zich kunnen verwijten, met name Menig. Speelde goed maar die schoten moesten minimaal tussen de palen!
  • 20 Sep 2020 om 20:14
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:22
      Heb er weinig van kunnen zien. Super resultaat. Hoe deed zerrouki het ?
    Viel me eerlijk gezegd wat tegen, normaal aanjager en goede handelingssnelheid maar was ff wennen voor hem. Ging voor veel Twente spelers te snel. Konden bal niet lang genoeg in ploeg houden, gold ook voor Lamprou en Van Leeuwen. Jerremejef onzichtbaar. Toch herstelden Zerrouki en Oosterwolde zich later in de wedstrijd, die gaan zich vast in de basis spelen.
  • 20 Sep 2020 om 19:22
    Heb er weinig van kunnen zien. Super resultaat. Hoe deed zerrouki het ?
  • 20 Sep 2020 om 19:11
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:59
      na dit tegen Feyenoord is winst vrijdagavond tegen Gruning ook mogelijk..wat een weelde zal dat zijn ..
    Natuurlijk is dat mogelijk. Thuis tegen Groningen kun je altijd winnen. Al doen wij het de laatste jaren vaak beter in de euroborg dan thuis
  • 20 Sep 2020 om 19:07
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:24
      Dan kijk nog maar eens terug als de alcohol uitgewerkt is!!! En ik ben geen betaald voetballer en train nooit vond het echt triest de corners van Feyenoord gewoon 100% goed voor de goal.
    Gelukkig hebben we nu een TS zonder oogkleppen. Als je kijkt hoe ze het nu al hebben staan dan komen de corners, vrije trappen enzo ook nog wel. Beetje geduld, tot nu toe gaat het lekker toch ( tuulk kan altijd beter).
  • 20 Sep 2020 om 18:59
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:12
      Ik ook hoor. Maar zou fantastisch zijn zomaar uitschieter naar boven.
    na dit tegen Feyenoord is winst vrijdagavond tegen Gruning ook mogelijk..wat een weelde zal dat zijn ..
  • 20 Sep 2020 om 18:42
    Bosch speelde op zich goed. Misschien niet de verwachtte 10 van veel mensen maar ik denk hoe langer je hem laat staan hoe beter hij wordt. Hij was wel echt helemaal naar de klote op het eind, had geen benen meer
  • 20 Sep 2020 om 18:37
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:03
      Ja al kun je van leeuwen bar weinig kwalijk nemen. De hele voorst linie was bagger en bosch was kapot. Dan kan hij ook bar weinig nog en hij wou wel. Maar hij was de enige. Dat is ook zinloos.
    Eens , van Leeuwen viel prima in ondanks een moeilijke slotfase van fc Twente . Hij onderschepte een bal waardoor de aanval eruit ging bij F noord en pakte de bal heel goed af van Haps . Verder hard gewerkt en geen fouten. Het staat 1-1 en je speelt dan een slotfase als aanvaller waar je wilt aanvallen maar moet verdedigen . Dat deed hij prima .
  • 20 Sep 2020 om 18:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:12
      Ik ook hoor. Maar zou fantastisch zijn zomaar uitschieter naar boven.
    Rustiggg tis in ieder geval weer genieten, lekker fris team en dikke inzet.
  • 20 Sep 2020 om 18:25
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:53
      Zou prima bij ons passen in dit elftal.
    Zeker weten!!!
  • 20 Sep 2020 om 18:24
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:00
      Dus een effectiviteit van 80 procent. Bij twente van de 5 gingen er 4 hoog. Past mooi bij jou geweldige cornertrap
    Dan kijk nog maar eens terug als de alcohol uitgewerkt is!!! En ik ben geen betaald voetballer en train nooit vond het echt triest de corners van Feyenoord gewoon 100% goed voor de goal.
  • 20 Sep 2020 om 18:23
    Geeft de burger moed. Twee wedstrijdjes nog maar. Rond 10 wedstrijden weten we meer over de verhoudingen. Mooi begin zo
  • 20 Sep 2020 om 18:23
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:04
      Ik kies direct voor Rots. Jeremejef heeft lengte, zelfs die gebruikte hij niet goed. Stel hij had Rots erin gezet, die had zo goed gestoord, dat we waarschijnlijk twee of drie ballen die Feyenoord in de slotfase naar voren pompte niet hadden kunnen spelen. Nu valt door meer geluk dan wijsheid in de laatste 10 minuten de 1-2 niet. Terwijl je meer op zeker naar die 1-1 had kunnen gaan. Maar goed wellicht laat hij het nog zien, maar fit van de bank komen en alleen dit laten zien?
    Goed invallen is vaak knap lastig. Uiteraard is het tegenvallend wat Jeremejeff liet zien, maar dat zal hij zelf ook vinden.
  • 20 Sep 2020 om 18:12
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:49
      12e zonder degredatie en gewoon een zorgeloos(zonder stress voor degredatie) dan teken ik ook voor een 12e plek.
    Ik ook hoor. Maar zou fantastisch zijn zomaar uitschieter naar boven.
  • 20 Sep 2020 om 18:09
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:04
      Ik kies direct voor Rots. Jeremejef heeft lengte, zelfs die gebruikte hij niet goed. Stel hij had Rots erin gezet, die had zo goed gestoord, dat we waarschijnlijk twee of drie ballen die Feyenoord in de slotfase naar voren pompte niet hadden kunnen spelen. Nu valt door meer geluk dan wijsheid in de laatste 10 minuten de 1-2 niet. Terwijl je meer op zeker naar die 1-1 had kunnen gaan. Maar goed wellicht laat hij het nog zien, maar fit van de bank komen en alleen dit laten zien?
    Jeremejef kan best wel voetballen , dat is onzin wat je zegt , viel tegen fortuna goed in.
  • 20 Sep 2020 om 18:04
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:10
      Hij viel ongelukkig in idd. Maar geef die jongen nog ff krediet. Anders hebben we altijd Rots nog achter de hand ????
    Ik kies direct voor Rots. Jeremejef heeft lengte, zelfs die gebruikte hij niet goed. Stel hij had Rots erin gezet, die had zo goed gestoord, dat we waarschijnlijk twee of drie ballen die Feyenoord in de slotfase naar voren pompte niet hadden kunnen spelen. Nu valt door meer geluk dan wijsheid in de laatste 10 minuten de 1-2 niet. Terwijl je meer op zeker naar die 1-1 had kunnen gaan. Maar goed wellicht laat hij het nog zien, maar fit van de bank komen en alleen dit laten zien?
  • 20 Sep 2020 om 18:03
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:51
      Ik vond de invallers niet goed invallen , vooral op mentaliteit , Roemeratoe en Julio waren voor mij de beste .
    Ja al kun je van leeuwen bar weinig kwalijk nemen. De hele voorst linie was bagger en bosch was kapot. Dan kan hij ook bar weinig nog en hij wou wel. Maar hij was de enige. Dat is ook zinloos.
  • 20 Sep 2020 om 18:01
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:54
      Drommel, op 1 moment vlak voor rust na erg stabiel en bij hoge ballen erg kalm en rustig.
    Maar hij maakt het team wel moeilijk door een paar keer de bal weer te makkelijk kwijt Door de bal in de 16 van de tegenstander te schieten.
  • 20 Sep 2020 om 17:54
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:51
      Ik vond de invallers niet goed invallen , vooral op mentaliteit , Roemeratoe en Julio waren voor mij de beste .
    Drommel, op 1 moment vlak voor rust na erg stabiel en bij hoge ballen erg kalm en rustig.
  • 20 Sep 2020 om 17:51
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:40
      Nee idd. Alles tegen de top 5 is mooi meegenomen. Maar niet het kaliber waar wij het van moeten hebben. Ik tel az en vitesse hier bij. Az sprankelende ook niet door. Maar vitesse pff spelen goed verzorgd en leuk voetbal ook hoor. Alles wat daaronder valt kunnen wij resultaat tegen behalen. Ook Utrecht. Die gaan never nooit de top 3 aanvallen. Als webdit vast kunnen houden word het dit seizoen een keurige 10e plek misschien zelfs beter maar dan zou bonus zijn.
    Ik vond de invallers niet goed invallen , vooral op mentaliteit , Roemeratoe en Julio waren voor mij de beste .
  • 20 Sep 2020 om 17:49
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:44
      Als het zo blijft lopen kun je ook zomaar uitschieter hebben naar plek 7 of 8, maar ook met zo naar 12/13, maar met onze ervaren staf ga ik voor het eerste;-))
    12e zonder degredatie en gewoon een zorgeloos(zonder stress voor degredatie) dan teken ik ook voor een 12e plek.
  • 20 Sep 2020 om 17:45
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:38
      Van Boekel was de beste Feyenoorder.
      Proost iedereen! Vanmiddag prima resultaat!
    Ligt aan de voornaam.
  • 20 Sep 2020 om 17:44
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:40
      Nee idd. Alles tegen de top 5 is mooi meegenomen. Maar niet het kaliber waar wij het van moeten hebben. Ik tel az en vitesse hier bij. Az sprankelende ook niet door. Maar vitesse pff spelen goed verzorgd en leuk voetbal ook hoor. Alles wat daaronder valt kunnen wij resultaat tegen behalen. Ook Utrecht. Die gaan never nooit de top 3 aanvallen. Als webdit vast kunnen houden word het dit seizoen een keurige 10e plek misschien zelfs beter maar dan zou bonus zijn.
    Als het zo blijft lopen kun je ook zomaar uitschieter hebben naar plek 7 of 8, maar ook met zo naar 12/13, maar met onze ervaren staf ga ik voor het eerste;-))
  • 20 Sep 2020 om 17:41
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:18
      Ik ken een paar jongens die daar redelijk ingevoerd zijn. Zij maken zich ernstig zorgen over dit seizoen. Maar laten wij nou maar vooral naar onszelf kijken. Duurt toch geen eeuwigheid meer voordat de rollen in ere hersteld zijn!
    Ik zal er geen traan om laten.
  • 20 Sep 2020 om 17:40
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:31
      Ik ook ik dacht hij gaat vallen in die extra minuten, gelukkig niet gebeurt en als het was gebeurt ja dan pech maar het knokken wat ze hebben gedaan super, en door die kansen in blessuretijd voir die Kakkerlakken vergeten we even dat wij ook een aantal behoorlijke kansen hebben gehad. En ben echt trots op onze club. En mijn zondag kan niet stuk.
    Nee idd. Alles tegen de top 5 is mooi meegenomen. Maar niet het kaliber waar wij het van moeten hebben. Ik tel az en vitesse hier bij. Az sprankelende ook niet door. Maar vitesse pff spelen goed verzorgd en leuk voetbal ook hoor. Alles wat daaronder valt kunnen wij resultaat tegen behalen. Ook Utrecht. Die gaan never nooit de top 3 aanvallen. Als webdit vast kunnen houden word het dit seizoen een keurige 10e plek misschien zelfs beter maar dan zou bonus zijn.
  • 20 Sep 2020 om 17:34
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:18
      Daar leek het idd op
    Ja klopte gewoon niet alleen Oosterwolde met de kop blessure behandeling, paar keer kramp maar never bijna 7 minuten. Denk dat Jan Smit heb gebeld en gezegd verdomme mijn clubje staat achter doorlaten spelen daar haha het blijft een corrupte bende bij de KNVB.
  • 20 Sep 2020 om 17:32
    Mooie teamprestatie, maar wat werd het nog akelig spannend op het laatst.
  • 20 Sep 2020 om 17:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:13
      Idd haha mooi man. Maar als we vandaag verloren hadden had ik er ook prima mee kunnen leven. Ze hebben voor elke meter gevochten en dan kan ik prima met een verlies leven. Helemaal als je de gehele wedstrijd ziet en dan ziet dan oosterwolde wel weer een prima 2e helft draait. En we echt wel goed voetbal laten zien en erna op karakter die punt binnen harken is uitstekend. Hoe we verliezen vind ik belangrijker dan als we verliezen.
    Ik ook ik dacht hij gaat vallen in die extra minuten, gelukkig niet gebeurt en als het was gebeurt ja dan pech maar het knokken wat ze hebben gedaan super, en door die kansen in blessuretijd voir die Kakkerlakken vergeten we even dat wij ook een aantal behoorlijke kansen hebben gehad. En ben echt trots op onze club. En mijn zondag kan niet stuk.
  • 20 Sep 2020 om 17:30
    Punt gewonnen
  • 20 Sep 2020 om 17:29
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:18
      Ik ken een paar jongens die daar redelijk ingevoerd zijn. Zij maken zich ernstig zorgen over dit seizoen. Maar laten wij nou maar vooral naar onszelf kijken. Duurt toch geen eeuwigheid meer voordat de rollen in ere hersteld zijn!
    Graag heel snel maar begin is er hahaha
  • 20 Sep 2020 om 17:18
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:10
      Mooi dat volk van Erve Asito met 4-0 op de kloten, dat maakt deze dag extra mooi.
    Ik ken een paar jongens die daar redelijk ingevoerd zijn. Zij maken zich ernstig zorgen over dit seizoen. Maar laten wij nou maar vooral naar onszelf kijken. Duurt toch geen eeuwigheid meer voordat de rollen in ere hersteld zijn!
  • 20 Sep 2020 om 17:18
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:42
      Mooi gedaan jongens, we mochten eindelijk niet gelijk spelen door die 6 minuten extra, wat een lachertje. Maar ben trots op de werklust van deze ploeg wat een verademing met afgelopen seizoen. Maar Danillo altijd laten staan Ron. Kortom puike prestatie.
    Daar leek het idd op
  • 20 Sep 2020 om 17:13
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:10
      Mooi dat volk van Erve Asito met 4-0 op de kloten, dat maakt deze dag extra mooi.
    Idd haha mooi man. Maar als we vandaag verloren hadden had ik er ook prima mee kunnen leven. Ze hebben voor elke meter gevochten en dan kan ik prima met een verlies leven. Helemaal als je de gehele wedstrijd ziet en dan ziet dan oosterwolde wel weer een prima 2e helft draait. En we echt wel goed voetbal laten zien en erna op karakter die punt binnen harken is uitstekend. Hoe we verliezen vind ik belangrijker dan als we verliezen.
  • 20 Sep 2020 om 17:10
    Mooi dat volk van Erve Asito met 4-0 op de kloten, dat maakt deze dag extra mooi.
  • 20 Sep 2020 om 17:10
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:33
      Goed resultaat, maar kunnen we die Jeremejef nog weer kwijt? Zelfs zijn loopacties zonder bal zijn niets of even de bal vasthouden lukt niet. Echt absurd slechte spits!
    Hij viel ongelukkig in idd. Maar geef die jongen nog ff krediet. Anders hebben we altijd Rots nog achter de hand ????
  • 20 Sep 2020 om 17:10
    Staande ovatie waardig. Alles gegeven en terecht een punt mee naar huis! Dit is wat we willen zien en op deze manier maak ik me absoluut geen zorgen. Zo komen we langzaam maar zeker wel weer waar we horen.
  • 20 Sep 2020 om 17:09
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:41
      Veel tijdrekken en krampen. Tevreden met het spwl Tc? Ikke wel. Cheers!
    Mooie pot inderdaad. Cheers Berry. ;)
  • 20 Sep 2020 om 17:07
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:03
      schijnheilige hond
    Waar heb jij last van joh. Jij weet echt totaal niet eens waarover jij lult zeg. Ik zal het eens teruglezen en was totaal niet negatief. Maar dat schijnt een beetje moeilijk te zijn met zo'n laag iq van jou.
  • 20 Sep 2020 om 17:07
    • Quote van 20 Sep 2020 om 17:00
      Gewoon super...
    Fantastisch.
  • 20 Sep 2020 om 17:03
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:53
      Dan zou ik mijn reacties terug lezen. Ik was alles behalve negatief. Beetje vreemde opmerking.
    schijnheilige hond
  • 20 Sep 2020 om 17:00
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:48
      mooi he..
    Gewoon super...
  • 20 Sep 2020 om 17:00
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:48
      Eén ding begrijp ik echt niet en dat zijn de corners al vijf jaar kunnen ze bij Twente geen fatsoenlijke corner nemen profvoetballers hele dagen trainen en niet in staat een bal hoog voor de goal te zetten! Ik ben 50 en voetbal al 20 jaar niet meer,maar van de 10 zet ik je er 8 hoog voor!!! Verder 1 punt in Rotterdam prima heel tevreden,maar met zulke corners ontneem je jezelf kanssen op een overwinning.
    Dus een effectiviteit van 80 procent. Bij twente van de 5 gingen er 4 hoog. Past mooi bij jou geweldige cornertrap
  • 20 Sep 2020 om 17:00
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:48
      Eén ding begrijp ik echt niet en dat zijn de corners al vijf jaar kunnen ze bij Twente geen fatsoenlijke corner nemen profvoetballers hele dagen trainen en niet in staat een bal hoog voor de goal te zetten! Ik ben 50 en voetbal al 20 jaar niet meer,maar van de 10 zet ik je er 8 hoog voor!!! Verder 1 punt in Rotterdam prima heel tevreden,maar met zulke corners ontneem je jezelf kanssen op een overwinning.
    Dus een effectiviteit van 80 procent. Bij twente van de 5 gingen er 4 hoog. Past mooi bij jou geweldige cornertrap
  • 20 Sep 2020 om 16:58
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:55
      Partijdige scheids, liet zelfs nadat 6 minuten extra tijd voorbij was nog een halve minuut doorspelen terwijl er geen aanval was!
    Dikke minuut kramp dacht ik in blessuretijd
  • 20 Sep 2020 om 16:57
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:41
      Goed gespeeld! Verdiende punt. Ook al had er meer in gezeten.
    4-0
  • 20 Sep 2020 om 16:55
    Partijdige scheids, liet zelfs nadat 6 minuten extra tijd voorbij was nog een halve minuut doorspelen terwijl er geen aanval was!
  • 20 Sep 2020 om 16:55
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:53
      Zou prima bij ons passen in dit elftal.
    idd kan onze 10 wa worden
  • 20 Sep 2020 om 16:53
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:49
      Ik snap advocaat niet dat hij thornstra op de bank houd.
    Zou prima bij ons passen in dit elftal.
  • 20 Sep 2020 om 16:53
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:48
      Nu zo lullen, maar oh zo negatief praten onder de wedstrijd
    Dan zou ik mijn reacties terug lezen. Ik was alles behalve negatief. Beetje vreemde opmerking.
  • 20 Sep 2020 om 16:49
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:45
      Prima wedstrijd van twente. Ze waren tot de 80e min niet de mindere en had in de eerste helft gewoon op voorsprong moeten komen. Geertruida had zeker een rode kaart moeten hebben en senesi had misschien wel 2 keer geel moeten hebben. Ik weet niet wat die jeremijef in het veld deed. Was misschien wel paaseieren aan het zoeken. Dan nog de scheidsrechter. Nooit meer laten fluiten. Hij floot heel erg voor de thuis ploeg. Als twente zo doorgaat wordt het bovenaan het rechterrijtje met misschien wel uitschieter naar een playoff plek.
    Ik snap advocaat niet dat hij thornstra op de bank houd.
  • 20 Sep 2020 om 16:49
    Complimenten voor Oosterwolde hoe hij zich herpakte de 2e helft. Roemeratoe en Drommel motm. Cerny en Danilo erg goed. Menig hard gewerkt en bij vlagen ook gevaarlijk. Ebuehi straalt rust uit en speelt heel degelijk.
  • 20 Sep 2020 om 16:48
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:42
      Mooi gedaan jongens, we mochten eindelijk niet gelijk spelen door die 6 minuten extra, wat een lachertje. Maar ben trots op de werklust van deze ploeg wat een verademing met afgelopen seizoen. Maar Danillo altijd laten staan Ron. Kortom puike prestatie.
    mooi he..
  • 20 Sep 2020 om 16:48
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:45
      Prima wedstrijd van twente. Ze waren tot de 80e min niet de mindere en had in de eerste helft gewoon op voorsprong moeten komen. Geertruida had zeker een rode kaart moeten hebben en senesi had misschien wel 2 keer geel moeten hebben. Ik weet niet wat die jeremijef in het veld deed. Was misschien wel paaseieren aan het zoeken. Dan nog de scheidsrechter. Nooit meer laten fluiten. Hij floot heel erg voor de thuis ploeg. Als twente zo doorgaat wordt het bovenaan het rechterrijtje met misschien wel uitschieter naar een playoff plek.
    Nu zo lullen, maar oh zo negatief praten onder de wedstrijd
  • 20 Sep 2020 om 16:48
    Eén ding begrijp ik echt niet en dat zijn de corners al vijf jaar kunnen ze bij Twente geen fatsoenlijke corner nemen profvoetballers hele dagen trainen en niet in staat een bal hoog voor de goal te zetten! Ik ben 50 en voetbal al 20 jaar niet meer,maar van de 10 zet ik je er 8 hoog voor!!! Verder 1 punt in Rotterdam prima heel tevreden,maar met zulke corners ontneem je jezelf kanssen op een overwinning.
  • 20 Sep 2020 om 16:45
    Prima wedstrijd van twente. Ze waren tot de 80e min niet de mindere en had in de eerste helft gewoon op voorsprong moeten komen. Geertruida had zeker een rode kaart moeten hebben en senesi had misschien wel 2 keer geel moeten hebben. Ik weet niet wat die jeremijef in het veld deed. Was misschien wel paaseieren aan het zoeken. Dan nog de scheidsrechter. Nooit meer laten fluiten. Hij floot heel erg voor de thuis ploeg. Als twente zo doorgaat wordt het bovenaan het rechterrijtje met misschien wel uitschieter naar een playoff plek.
  • 20 Sep 2020 om 16:44
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:38
      Van Boekel was de beste Feyenoorder.
      Proost iedereen! Vanmiddag prima resultaat!
    Hahaha maar echt
  • 20 Sep 2020 om 16:43
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:41
      Veel tijdrekken en krampen. Tevreden met het spwl Tc? Ikke wel. Cheers!
    Nee geen 6 minuten echt niet, Feyenoord moest winnen maar gelukkig is dit niet gebeurt, en ook die Geertruida had er af gemoeten.
  • 20 Sep 2020 om 16:42
    Mooi gedaan jongens, we mochten eindelijk niet gelijk spelen door die 6 minuten extra, wat een lachertje. Maar ben trots op de werklust van deze ploeg wat een verademing met afgelopen seizoen. Maar Danillo altijd laten staan Ron. Kortom puike prestatie.
  • 20 Sep 2020 om 16:41
    Goed gespeeld! Verdiende punt. Ook al had er meer in gezeten.
  • 20 Sep 2020 om 16:41
    • Quote van 20 Sep 2020 om 16:40
      6 minuten extra tijd? Waar kwam dat in godsnaam vandaan? Kijkend naar de wedstrijd qua blessure behandelingen en wissels kwam ik uit op 4 minuten.
    Veel tijdrekken en krampen. Tevreden met het spwl Tc? Ikke wel. Cheers!
  • 20 Sep 2020 om 16:40
    6 minuten extra tijd? Waar kwam dat in godsnaam vandaan? Kijkend naar de wedstrijd qua blessure behandelingen en wissels kwam ik uit op 4 minuten.
  • 20 Sep 2020 om 16:40
    Hard gewerkt, prima resultaat!
  • 20 Sep 2020 om 16:38
    Van Boekel was de beste Feyenoorder.
    Proost iedereen! Vanmiddag prima resultaat!
  • 20 Sep 2020 om 16:37
    voorzichtig...linkerijtje. mag als je gelijk speelt in Rdam..
  • 20 Sep 2020 om 16:33
    Goed resultaat, maar kunnen we die Jeremejef nog weer kwijt? Zelfs zijn loopacties zonder bal zijn niets of even de bal vasthouden lukt niet. Echt absurd slechte spits!
  • 20 Sep 2020 om 16:30
    2 keer een gelijkspel in een maand in de kuip. Doen niet veel ploegen je na. Ook al was het de eerste wedstrijd een oefenwedstrijd.
  • 20 Sep 2020 om 16:30
    Hard gewerkt, prima resultaat dop er eentie op kjeals!
  • 20 Sep 2020 om 16:29
    Heeerlijk boyss proost !
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›