Lof voor Twente: ''FC Twente kreeg na rust de beste kansen''

17
Lof voor Twente: ''FC Twente kreeg na rust de beste kansen''

Feyenoord speelde zondag met 1-1 gelijk tegen FC Twente. De ploeg uit Enschede kwam al snel op voorsprong, de Rotterdammers kwamen terug in de wedstrijd, maar een overwinning bleef uit.

Steven Berghuis kreeg de beste kansen van de wedstrijd, maar daar moesten de Rotterdammers heel lang op wachten. Kees Kwakman zag zelfs dat Twente een lange tijd gewoon de betere bleef. "FC Twente kreeg na rust de beste kansen", aldus de commentator in gesprek met FOX Sports.

In de blessuretijd was het Feyenoord dat toch nog bijna de overwinning pakte. "Dit waren de drie beste kansen voor Feyenoord de tweede helft. Dat gebeurde pas in de blessuretijd", aldus de commentator. 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2020 om 08:23
    • Quote van 21 Sep 2020 om 07:17
      Ik vond de betere kansen toch echt voor Feyenoord de 2e helft.
    Ik tel de kansen vanaf de 94 minuut niet meer mee, die kregen ze cadeau van die duistere scheidsrechter,hoe komen ze bij bijna 6.45 extra tijd?? Het is een corrupte zooi en dat ook de NOS ook de overtreding niet laat zien bij de Var momenten, en die overtreding van Geetruida dan ga ik me afvragen wat is dit voor een vieze corrupte bende. Man man maar evengoed trots op onze jongens, ze hebben alles gegeven en mooi een puntje meegenomen bij die Kakkerlakken.
  • 21 Sep 2020 om 07:36
    • Quote van 21 Sep 2020 om 07:17
      Ik vond de betere kansen toch echt voor Feyenoord de 2e helft.
    Wij tellen alleen de kansen tot de 90ste minuut , haha
  • 21 Sep 2020 om 07:35
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:48
      Na 20 minuten was het beste er af, en dat is te begrijpen want Feyenoord ging fysieker spelen. Voetballend waren ze tot dan aan toe redelijk gelijkwaardig waarbij Twente het betere van het spel had. Daarna een paar keer te makkelijk overlopen, verkeerde keuzes en te makkelijk de duels verloren. Had met Selahi meer duel kracht verwacht, viel wat tegen....
    Selahi laat het verdedigend vaak afweten , vooruit gaat het allemaal nog wel , maar terug sprinten ho maar
  • 21 Sep 2020 om 07:17
    Ik vond de betere kansen toch echt voor Feyenoord de 2e helft.
  • 20 Sep 2020 om 23:18
    • Quote van 20 Sep 2020 om 22:17
      Ik hoop het niet. Vandaag weer een paar mooie onderscheppingen. We gaan hem zeker nog nodig hebben.
    Mee eens, in goede doen nog steeds een van de betere
  • 20 Sep 2020 om 22:17
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:57
      Ik hoop dat selahi nog verkocht wordt.
    Ik hoop het niet. Vandaag weer een paar mooie onderscheppingen. We gaan hem zeker nog nodig hebben.
  • 20 Sep 2020 om 22:16
    • Quote van 20 Sep 2020 om 22:14
      Drommel 7,5. Ebuehi 7. Pleguezuelo 7. Schenk 7. Oosterwolde 6,5. Roemeratoe 7,5. Bosch 6,5. Zerrouki 6. Cerny 7. Danilo 7. Menig 7.
    Ebuehi 7.5. Verder eens.
  • 20 Sep 2020 om 22:14
    Drommel 7,5. Ebuehi 7. Pleguezuelo 7. Schenk 7. Oosterwolde 6,5. Roemeratoe 7,5. Bosch 6,5. Zerrouki 6. Cerny 7. Danilo 7. Menig 7.
  • 20 Sep 2020 om 21:53
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:57
      Ik hoop dat selahi nog verkocht wordt.
    Dan hebben we ook weer 1 of 2 middenvelders nodig.
  • 20 Sep 2020 om 20:08
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:57
      Ik hoop dat selahi nog verkocht wordt.
    ?
  • 20 Sep 2020 om 19:57
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:48
      Na 20 minuten was het beste er af, en dat is te begrijpen want Feyenoord ging fysieker spelen. Voetballend waren ze tot dan aan toe redelijk gelijkwaardig waarbij Twente het betere van het spel had. Daarna een paar keer te makkelijk overlopen, verkeerde keuzes en te makkelijk de duels verloren. Had met Selahi meer duel kracht verwacht, viel wat tegen....
    Ik hoop dat selahi nog verkocht wordt.
  • 20 Sep 2020 om 19:48
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:24
      Inderdaad en wat een werklust weer bij onze jongens zelfs het onervaren middenveld kwam vooral in de eerste helft zeer goed mee.
    Na 20 minuten was het beste er af, en dat is te begrijpen want Feyenoord ging fysieker spelen. Voetballend waren ze tot dan aan toe redelijk gelijkwaardig waarbij Twente het betere van het spel had. Daarna een paar keer te makkelijk overlopen, verkeerde keuzes en te makkelijk de duels verloren. Had met Selahi meer duel kracht verwacht, viel wat tegen....
  • 20 Sep 2020 om 19:31
    • Quote van 20 Sep 2020 om 19:11
      Chapeau voor de jeugd. Dit is de definitieve wederopstanding van onze club. Op eigen eigen kracht met eigen jeugd met normaal beleid en fatsoenlijke samenwerking tussen bestuur, management en supporters. Genieten.
    Chapeau ook voor je analyse.
  • 20 Sep 2020 om 19:11
    Chapeau voor de jeugd. Dit is de definitieve wederopstanding van onze club. Op eigen eigen kracht met eigen jeugd met normaal beleid en fatsoenlijke samenwerking tussen bestuur, management en supporters. Genieten.
  • 20 Sep 2020 om 18:33
    Kwakman
  • 20 Sep 2020 om 18:24
    • Quote van 20 Sep 2020 om 18:10
      Goed gezien.
    Inderdaad en wat een werklust weer bij onze jongens zelfs het onervaren middenveld kwam vooral in de eerste helft zeer goed mee.
  • 20 Sep 2020 om 18:10
    Goed gezien.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›