Jans ziet Ekkelenkamp graag komen: ''Zou hem ook wel willen kopen''

26
Jans ziet Ekkelenkamp graag komen: ''Zou hem ook wel willen kopen''

Ron Jans heeft zondag nog maar eens aangegeven dat hij Jurgen Ekkelenkamp graag naar FC Twente ziet komen. De middenvelder staat onder contract bij Ajax, maar kan daar niet op al te veel speeltijd rekenen. Ook ging Jans in op zijn start bij FC Twente. 

"Of ik het leuk vind bij FC Twente? Ik heb het geweldig naar mijn zin. Het is ook een genot om samen te werken met Jan Streuer (technisch directeur, red.)", vertelt Jans voor de camera van de NOS. "Het enige nadeel is dat het aardig wat huurlingen zijn. Maar we hebben gewoon goede spelers, het zijn ook leuke spelers om naar te kijken." 

Toch is Jans nog niet helemaal tevreden. "Of ik Ekkelenkamp van Ajax héél graag zou willen huren? Nou, ik zou hem ook wel willen kopen hoor", lacht Jans. "Streuer is daar heel open in, ik heb het ook al aangegeven. Jurgen zou welkom zijn. Maar het gaat om deze jongens, daar heb ik ontzettend veel vertrouwen in." 

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2020 om 21:38
    • Quote van 21 Sep 2020 om 12:49
      Koeman vraagt toptalent Riqui Puig om zich aan Ajax te laten verhuren voor een jaar. Puig is een cm en 21 jaar, transferwaarde 25 mil. Hij zou nog een jaartje topniveau nodig hebben om een kans te maken.
      Iedereen gelukkig, Puig van Barcelona naar Ajax en Ekkelenkamp naar FCT voor een jaar.
    Ik hoop dat Ajax Busquets dan ook huurt. Schijnt een toptalent te zijn.
  • 21 Sep 2020 om 13:10
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:05
      Nog even ik handel ook veel en ga daar toch ook veel op mijn gevoel af, of iets goed zit of niet, en heel vaak zit ik goed met mijn gevoel. Het is maar dat je het even weet.
    Prima hoor
  • 21 Sep 2020 om 12:49
    Koeman vraagt toptalent Riqui Puig om zich aan Ajax te laten verhuren voor een jaar. Puig is een cm en 21 jaar, transferwaarde 25 mil. Hij zou nog een jaartje topniveau nodig hebben om een kans te maken.
    Iedereen gelukkig, Puig van Barcelona naar Ajax en Ekkelenkamp naar FCT voor een jaar.
  • 21 Sep 2020 om 11:05
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:07
      Het schijnt dat de daklegger van AZ ook een gevoelsmens is
    Nog even ik handel ook veel en ga daar toch ook veel op mijn gevoel af, of iets goed zit of niet, en heel vaak zit ik goed met mijn gevoel. Het is maar dat je het even weet.
  • 21 Sep 2020 om 10:22
    • Quote van 21 Sep 2020 om 00:19
      Je verstand zit in je hoofd, niet in je gevoel. Ga daar maar op af:)
    Je eerste gevoel is je beste raadgever.....zeggen ze niet voor niets
  • 21 Sep 2020 om 10:10
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:53
      Misschien helpt mee dat we nu al op 4 punten staan en een leuk voetballend team hebben, dat ziet Ajax en Ekkelenkamp ook natuurlijk
    Heerenveen doet het nog beter tot nu toe;) maar wij hebben sowieso voorrang aangezien ze al mondeling akkoord hadden.
  • 21 Sep 2020 om 09:53
    Misschien helpt mee dat we nu al op 4 punten staan en een leuk voetballend team hebben, dat ziet Ajax en Ekkelenkamp ook natuurlijk
  • 21 Sep 2020 om 09:53
    Misschien helpt mee dat we nu al op 4 punten staan en een leuk voetballend team hebben, dat ziet Ajax en Ekkelenkamp ook natuurlijk
  • 21 Sep 2020 om 09:18
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:38
      Dat zijn nogal uitspraken. Toch maar eens een paar boeken lezen die een andere kijken op deze uitspraak geven. Grootste zakendeals worden vooral op gevoel gemaakt.
    Dat was vroeger ja, in de tijd van de sigarendoosjes en bierfiltjes. Tegenwoordig is dat een zeldzaamheid.
  • 21 Sep 2020 om 09:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:07
      Het schijnt dat de daklegger van AZ ook een gevoelsmens is
    Heb het gevoel dat jij vooral op je ratio vaart. Helemaal prima. Mooi blijven doen. Probeer je niet te overtuigen. Maar ‘gevoel’ wegzetten als iets irreëels vind ik een beperking. In jouw geval van de ratio.
  • 21 Sep 2020 om 09:07
    Het schijnt dat de daklegger van AZ ook een gevoelsmens is
  • 21 Sep 2020 om 09:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:38
      Dat zijn nogal uitspraken. Toch maar eens een paar boeken lezen die een andere kijken op deze uitspraak geven. Grootste zakendeals worden vooral op gevoel gemaakt.
    Drugsverslavingen komen meestal ook door gevoel ja
  • 21 Sep 2020 om 08:40
    Ik heb ook het gevoel dat hij gaat komen. Ik denk dat Ajax in de laatste dagen nog iets aan gaat trekken op de transfermarkt. Zowel voor Jurgen als voor Ajax is het beter dat hij een jaar ED gaat spelen ipv af en toe een invalbeurt. Daarnaast wil hij zelf erg graag.
  • 21 Sep 2020 om 08:38
    • Quote van 21 Sep 2020 om 00:19
      Je verstand zit in je hoofd, niet in je gevoel. Ga daar maar op af:)
    Dat zijn nogal uitspraken. Toch maar eens een paar boeken lezen die een andere kijken op deze uitspraak geven. Grootste zakendeals worden vooral op gevoel gemaakt.
  • 21 Sep 2020 om 07:36
    • Quote van 21 Sep 2020 om 00:19
      Je verstand zit in je hoofd, niet in je gevoel. Ga daar maar op af:)
    We zullen zien ;-)) ik denk echt dat hij hierheen komt.
  • 21 Sep 2020 om 04:55
    Ekkelenkamp komt nog wel en ik zie daarnaast Noa Lang ook nog wel komen. In dit Ajax hoeven beide heren niet op veel speeltijd te rekenen....
  • 21 Sep 2020 om 00:19
    • Quote van 20 Sep 2020 om 23:55
      Ik heb een gevoel dat Ekkelkamp deze week komt, weet niet wat maar iets zegt me dat hij deze week komt..
    Je verstand zit in je hoofd, niet in je gevoel. Ga daar maar op af:)
  • 20 Sep 2020 om 23:55
    Ik heb een gevoel dat Ekkelkamp deze week komt, weet niet wat maar iets zegt me dat hij deze week komt..
  • 20 Sep 2020 om 22:41
    • Quote van 20 Sep 2020 om 21:29
      Ja idd. Maar dat hebben we ookal met danilo.
    Ja maar die wordt niet gekocht door een andere partij
  • 20 Sep 2020 om 22:24
    Ekkelenkamp gaat niet weg, dan moet Ajax eerst nog wat doen op de transfermarkt. En als hij weg gaat is het pas heel laat..
  • 20 Sep 2020 om 21:29
    • Quote van 20 Sep 2020 om 21:16
      Graag een Botman scenario Huren met een som aan geld naar Twente , mocht hij later gekocht worden
    Ja idd. Maar dat hebben we ookal met danilo.
  • 20 Sep 2020 om 21:16
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:53
      Dat is niet helemaal waar. Ekkelenkamp kan daar zelf ook druk op uit oefenen. Maar dan zullen hij en zijn zakenwaarnemerom tafel moeten met Marc. Kan me me hem wel voorstellen.
    Graag een Botman scenario Huren met een som aan geld naar Twente , mocht hij later gekocht worden
  • 20 Sep 2020 om 20:53
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:45
      Maar helaas voor ons bepaald Ajax dat en niet Jürgen ekkelenkamp.
    Dat is niet helemaal waar. Ekkelenkamp kan daar zelf ook druk op uit oefenen. Maar dan zullen hij en zijn zakenwaarnemerom tafel moeten met Marc. Kan me me hem wel voorstellen.
  • 20 Sep 2020 om 20:45
    • Quote van 20 Sep 2020 om 20:26
      Kans word wel groter dat hij weg wil. Dit weekend geen min gespeeld.
    Maar helaas voor ons bepaald Ajax dat en niet Jürgen ekkelenkamp.
  • 20 Sep 2020 om 20:26
    Kans word wel groter dat hij weg wil. Dit weekend geen min gespeeld.
  • 20 Sep 2020 om 20:10
    Zou wel heel mooi zijn, maar helaas niet reëel
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›