Ten Voorde kritisch: ''Veel te simpel lieten zij zich wegzetten''

21
Ten Voorde kritisch: ''Veel te simpel lieten zij zich wegzetten''

FC Twente speelde zondagmiddag in De Kuip met 1-1 gelijk tegen Feyenoord en Leon ten Voorde beseft dat de Tukkers in de slotfase goed weg kwamen. Steven Berghuis en Luciano Narsingh hadden het vizier in blessuretijd gelukkig niet op scherp staan. 

"Feyenoord kreeg op de valreep nog drie enorme kansen. Drie bijna niet te missen kansen, voor alle duidelijkheid", schrijft de verslaggever in de Tubantia. "Maar ze werden dus wel om zeep geholpen in de extra tijd, die maar liefst zes minuten duurde", blikt Ten Voorde terug. 

"Dat FC Twente op het eind alsnog terug werd gedwongen, kwam ook omdat de invallers Lamprou/Jeremejeff en Van Leeuwen veel te weinig brachten", vervolgt hij. "Van Van Leeuwen mag dat in De Kuip misschien ook niet meteen worden verwacht, maar de andere twee moeten in die laatste fase meer voor het vermoeide elftal betekenen. Veel te simpel lieten zij zich wegzetten in de duels." 

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2020 om 14:16
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:09
      Zoek maar op Jan Germes Tubantia dan vind je het wel
    Tering... en hij heeft zelf op dit forum gezegd dat hij dat was?
  • 21 Sep 2020 om 14:09
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:05
      O jeetje, dat heb ik niet gelezen. Is dat recent gebeurd?
    Zoek maar op Jan Germes Tubantia dan vind je het wel
  • 21 Sep 2020 om 14:07
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:05
      O jeetje, dat heb ik niet gelezen. Is dat recent gebeurd?
    Paar jaar geleden al, maar hij zit nog steeds met de ellende. Echt bewonderenswaardig hoe hij nog zo positief is. Zal even kijken of ik het linkje nog kan vinden
  • 21 Sep 2020 om 14:05
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:02
      Hij bedoeld ik, die altijd begint met ik zeg. Bekend is hij helaas wel door zijn verhaal. Thuis overvallen en gemarteld. Heeft in de tub gestaan. Hij heeft volgens mij gister nog gepost. Erg jammer dat er nog steeds geen crowdfunding voor hem is opgezet.
    O jeetje, dat heb ik niet gelezen. Is dat recent gebeurd?
  • 21 Sep 2020 om 13:56
    Zoals mark rutte zegt. Leon je moet je bek houden
  • 21 Sep 2020 om 13:38
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:26
      Onder welk topic heeft hij zich bekend gemaakt?
    Dat wil ik ook wel eens weten, maar hoop in ieder geval dat het goed met hem gaat.
  • 21 Sep 2020 om 13:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 12:12
      Even off-topic. Sinds dat ik zeg bekend heeft gemaakt wie hij is, heb ik hem vrijwel niet meer actief gezien hier. Weet iemand of alles goed is met hem?
    Onder welk topic heeft hij zich bekend gemaakt?
  • 21 Sep 2020 om 13:22
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:51
      Overall moet je gewoon positief zijn. Maar idd Jeremejeff deed helemaal niks. Al toon je wat meer body, maakt niet uit als je dan een duel verliest, maar hij stond erbij en keek ernaar. Hoop dat Jans hem deze week even aanpakt want dit was gewoon amateuristisch. Kun je beter Rots als invaller brengen. Verder was het team gewoon op. Complimenten weer aan Jesse Bosch die tot het uiterste ging.
    Die spits mag idd meer body gebruiken en de bal bij zich houden....totaal niet gelukt gisteren.
  • 21 Sep 2020 om 13:18
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:09
      Stel je nou eens voor dat hij louter positief zou zijn, dat kan toch niet
    Nee maar ik vond de jonge v Leeuwen veel meer werklust leveren en een paar goede ballen afgepakt . Dan moet ten Voorde hem niet in 1 adem noemen met de invallers brachten te weinig
  • 21 Sep 2020 om 13:16
    • Quote van 21 Sep 2020 om 12:12
      Even off-topic. Sinds dat ik zeg bekend heeft gemaakt wie hij is, heb ik hem vrijwel niet meer actief gezien hier. Weet iemand of alles goed is met hem?
    Ik dacht daar gisteren ook aan, ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met hem. Dus Beste Ik Zeg laat even wat horen als dat mogelijk is.
  • 21 Sep 2020 om 13:13
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:51
      Overall moet je gewoon positief zijn. Maar idd Jeremejeff deed helemaal niks. Al toon je wat meer body, maakt niet uit als je dan een duel verliest, maar hij stond erbij en keek ernaar. Hoop dat Jans hem deze week even aanpakt want dit was gewoon amateuristisch. Kun je beter Rots als invaller brengen. Verder was het team gewoon op. Complimenten weer aan Jesse Bosch die tot het uiterste ging.
    Exact
  • 21 Sep 2020 om 13:09
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:04
      Ten Voorde mag kritisch zijn . Dat ben ik ook op hem. Waarom noemt hij “ de invallers “ als 1 groep. Van Leeuwen pakte een belangrijke bal af van Haps en onderschepte een bal /aanval die belangrijk was. Verder heeft hij hard gewerkt in dat kwartier waar hij als aanvaller moest verdedigen in een lastige slotfase en dat ook (misschien wel als enige invaller ) goed deed.
    Stel je nou eens voor dat hij louter positief zou zijn, dat kan toch niet
  • 21 Sep 2020 om 13:04
    Ten Voorde mag kritisch zijn . Dat ben ik ook op hem. Waarom noemt hij “ de invallers “ als 1 groep. Van Leeuwen pakte een belangrijke bal af van Haps en onderschepte een bal /aanval die belangrijk was. Verder heeft hij hard gewerkt in dat kwartier waar hij als aanvaller moest verdedigen in een lastige slotfase en dat ook (misschien wel als enige invaller ) goed deed.
  • 21 Sep 2020 om 13:02
    • Quote van 21 Sep 2020 om 12:18
      Wie hij is?? Is het een bekende figuur ofzo? En bedoel je ik zeg alsin forumlid genaamd "ik zeg", of als "ik" die zijn bijdrages altijd begint met "ikzeg"?
    Hij bedoeld ik, die altijd begint met ik zeg. Bekend is hij helaas wel door zijn verhaal. Thuis overvallen en gemarteld. Heeft in de tub gestaan. Hij heeft volgens mij gister nog gepost. Erg jammer dat er nog steeds geen crowdfunding voor hem is opgezet.
  • 21 Sep 2020 om 12:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:51
      Overall moet je gewoon positief zijn. Maar idd Jeremejeff deed helemaal niks. Al toon je wat meer body, maakt niet uit als je dan een duel verliest, maar hij stond erbij en keek ernaar. Hoop dat Jans hem deze week even aanpakt want dit was gewoon amateuristisch. Kun je beter Rots als invaller brengen. Verder was het team gewoon op. Complimenten weer aan Jesse Bosch die tot het uiterste ging.
    Lamprou idem dito
  • 21 Sep 2020 om 12:18
    • Quote van 21 Sep 2020 om 12:12
      Even off-topic. Sinds dat ik zeg bekend heeft gemaakt wie hij is, heb ik hem vrijwel niet meer actief gezien hier. Weet iemand of alles goed is met hem?
    Wie hij is?? Is het een bekende figuur ofzo? En bedoel je ik zeg alsin forumlid genaamd "ik zeg", of als "ik" die zijn bijdrages altijd begint met "ikzeg"?
  • 21 Sep 2020 om 12:12
    Even off-topic. Sinds dat ik zeg bekend heeft gemaakt wie hij is, heb ik hem vrijwel niet meer actief gezien hier. Weet iemand of alles goed is met hem?
  • 21 Sep 2020 om 12:00
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:51
      Hele goede pot van FC Twente in de Kuip. Lang geleden dat ik zoveel strijd en passie gezien heb.De tweede penalty van Feyenoord was een weggevertje. Heel duidelijk te zien dat Berghuis zoals die zo vaak doet, gaat liggen. Een goede objectieve VAR had dat kunnen zien.Onder eerlijke omstandigheden had FC Twente dus gewoon nog 1-0 voorgestaan en als Feyenoord dan pas in de laatste minuten alles of niets gaat spelen en dan kansen krijgt is logisch. Gelukkig waren ze niet scherp zo in het begin van het seizoen. FC Twente heeft een hele goede wedstrijd laten zien en eigenlijk gewoon weer de nul gehouden. Knap! Als ze dit nivo volhouden dan wordt het een heel mooi seizoen.
    Super reactie, sinds Ron er is ben jij zeker uit de technische Dienst gedonderd he hahaha maar super reactie.
  • 21 Sep 2020 om 11:54
    Goh, LtV heeft het een keer heel goed gezien, een keer geen gezochte kritiek. Moet wel zeggen dat het een combi was van je makkelijk laten wegzetten, de bal niet vasthouden, niet voldoende afjagen, maar ook Feyenoord defensie die van van Boekel tot drie keer toe op verre uittrappen beukten en letterlijk op de nek en rug klommen van Twente spelers, die ook gewoon het duel aangingen en dat gewoon maar liet gebeuren. Wat Boekel bezielde weet ik niet, maar zes minuten en grove overtredingen van Feyenoord toelaten en rustig een inworp 25 meter verder liet nemen zonder ingrijpen, het was zeer bijzonder. Geertruida niet bestraffen met rood??? Mag toch echt hopen dat iemand bij de KNVB dit heeft gezien!!!!’
  • 21 Sep 2020 om 11:51
    Hele goede pot van FC Twente in de Kuip. Lang geleden dat ik zoveel strijd en passie gezien heb.De tweede penalty van Feyenoord was een weggevertje. Heel duidelijk te zien dat Berghuis zoals die zo vaak doet, gaat liggen. Een goede objectieve VAR had dat kunnen zien.Onder eerlijke omstandigheden had FC Twente dus gewoon nog 1-0 voorgestaan en als Feyenoord dan pas in de laatste minuten alles of niets gaat spelen en dan kansen krijgt is logisch. Gelukkig waren ze niet scherp zo in het begin van het seizoen. FC Twente heeft een hele goede wedstrijd laten zien en eigenlijk gewoon weer de nul gehouden. Knap! Als ze dit nivo volhouden dan wordt het een heel mooi seizoen.
  • 21 Sep 2020 om 11:51
    Overall moet je gewoon positief zijn. Maar idd Jeremejeff deed helemaal niks. Al toon je wat meer body, maakt niet uit als je dan een duel verliest, maar hij stond erbij en keek ernaar. Hoop dat Jans hem deze week even aanpakt want dit was gewoon amateuristisch. Kun je beter Rots als invaller brengen. Verder was het team gewoon op. Complimenten weer aan Jesse Bosch die tot het uiterste ging.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›