''Denk dat Ekkelenkamp dat heel erg goed in zou kunnen vullen''

20
''Denk dat Ekkelenkamp dat heel erg goed in zou kunnen vullen''

FC Twente is achter de schermen nog altijd druk bezig om een aanvallende middenvelder te halen en de Tukkers hebben de deur wagenwijd open gezet voor Jurgen Ekkelenkamp. Kees Kwakman snapt wel dat de club uit Enschede op zoek is naar een nummer tien. 

"Dat is echt een positie waar ze nog wat missen", liet hij weten voor de camera van FOX Sports. "Daar hebben ze nu Jesse Bosch spelen, maar ik denk dat Ekkelenkamp dat wel heel erg goed in zou kunnen vullen", aldus Kwakman, die wel een voorzichte 'waarschuwing' geeft aan de club uit Enschede. 

"Dan wordt het Ajax gehalte ook wel een beetje hoog natuurlijk. Dus misschien dat ze daarin ook wel een beetje moeten uitkijken", legt hij uit. "Maar Ekkelenkamp is wel een speler die nu echt moet gaan spelen en dat bij Ajax waarschijnlijk nog niet gaat doen. Dan zou je bij FC Twente uitstekend een jaar kunnen voetballen", besluit Kwakman. 

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2020 om 23:09
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:47
      Denk ik niet. Ik verwacht een braziliaantje met een EU paspoort. En anders een kleine oostblokker die zijn sporen heeft verdiend bij de club waar jan gewerkt heeft...
    Dat denk ik ook
  • 21 Sep 2020 om 21:47
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:25
      Zoals gezegd kerel....we gaan het de aankomende 10 dagen zien wat er nog gebeurt en wie er komt. Het lijkt me logisch dat Streuer bepaalde uitspraken doet om iets meer druk op de ketel te zetten inzake Overmars en de verhuur van Ekkelenkamp. ;)
    Denk ik niet. Ik verwacht een braziliaantje met een EU paspoort. En anders een kleine oostblokker die zijn sporen heeft verdiend bij de club waar jan gewerkt heeft...
  • 21 Sep 2020 om 21:37
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:13
      Jou info heeft in het verleden nog nooit geklopt.
    Niet overdrijven moat...
  • 21 Sep 2020 om 21:30
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:50
      Vond Zerrouki niet goed spelen tegen Feyenoord..
    Nou neem ik hem niets kwalijk uit bij feyenoord is gewoon een vuurdoop. Maar voor de plekken waar wij naar streven kan hij prima mee. Tegen Groningen vrijdag dat is veel meer een maatstaaf. Feyenoord psv ajax en az is elke resultaat mooi. Maar niet het doel voor de plekken waar wij op mikken.
  • 21 Sep 2020 om 21:13
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:12
      Streuer wacht tot de laatste dag als het moet. Ekkelenkamp staat met stip op 1 bij Jans en Streuer. Ook hopen zij op Lang volgens mijn informatie. We gaan het de aankomende 10 dagen zien.....
    Jou info heeft in het verleden nog nooit geklopt.
  • 21 Sep 2020 om 20:50
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:32
      Ik denk dat Zerrouki er klaar voor is. Dus dan alleen wat halen wat eigendom word. Huren, nee dankje. We moeten weer bouwen.
    Vond Zerrouki niet goed spelen tegen Feyenoord..
  • 21 Sep 2020 om 20:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:25
      Zoals gezegd kerel....we gaan het de aankomende 10 dagen zien wat er nog gebeurt en wie er komt. Het lijkt me logisch dat Streuer bepaalde uitspraken doet om iets meer druk op de ketel te zetten inzake Overmars en de verhuur van Ekkelenkamp. ;)
    Ja op zich is dat logisch en ik val je ook niet aan ofzo hoor. Maar het klinkt niet alsof nog hoop hebben op ekkelenkamp al zou ik dat aanmoedigen. Vind het een uitstekende speler voor ons. Maar zoals je zegt we gaan het meemaken. Ik hoop dat je gelijk hebt kerel.
  • 21 Sep 2020 om 20:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:23
      Ga eens naar voetbaltijd terug kijken. Die gaan niet niet lang zitten wachten op ekkelenkamp. Wat streuer daar zegt zou hij hooguit tot het eind van de week willen wachten op ekkelenkamp. Zo zou je het ook nog kunnen interpreteren dat ze dat afgesproken hebben intern. Maar zoals hij het daar beschrijft zijn ze redelijk klaar met wachten op ekkelenkamp. Het is prima als jij gelijk hebt ik zou het mooi vinden als ekkelenkamp komt. Maar na dat interview reken ik niet meer op hem.
    Zoals gezegd kerel....we gaan het de aankomende 10 dagen zien wat er nog gebeurt en wie er komt. Het lijkt me logisch dat Streuer bepaalde uitspraken doet om iets meer druk op de ketel te zetten inzake Overmars en de verhuur van Ekkelenkamp. ;)
  • 21 Sep 2020 om 20:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:12
      Streuer wacht tot de laatste dag als het moet. Ekkelenkamp staat met stip op 1 bij Jans en Streuer. Ook hopen zij op Lang volgens mijn informatie. We gaan het de aankomende 10 dagen zien.....
    Ik mag ook hopen overigens dat ze slimmer zijn dan tot de laatste dag wachten want met bosch op 10 34 wedstrijden ga je het echt niet redden. Dat zou echt ontzettend dom zijn.
  • 21 Sep 2020 om 20:23
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:12
      Streuer wacht tot de laatste dag als het moet. Ekkelenkamp staat met stip op 1 bij Jans en Streuer. Ook hopen zij op Lang volgens mijn informatie. We gaan het de aankomende 10 dagen zien.....
    Ga eens naar voetbaltijd terug kijken. Die gaan niet niet lang zitten wachten op ekkelenkamp. Wat streuer daar zegt zou hij hooguit tot het eind van de week willen wachten op ekkelenkamp. Zo zou je het ook nog kunnen interpreteren dat ze dat afgesproken hebben intern. Maar zoals hij het daar beschrijft zijn ze redelijk klaar met wachten op ekkelenkamp. Het is prima als jij gelijk hebt ik zou het mooi vinden als ekkelenkamp komt. Maar na dat interview reken ik niet meer op hem.
  • 21 Sep 2020 om 20:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:46
      Ja die vergeet ekkelenkamp maar. Check het interview bij voetbaltijd van streuer. Deze week hoopte hij op meer duidelijkheid. Zoals hij praat kun je ekkelenkamp wel uit je hoofd zetten. Door een zin als deze bijvoorbeeld. We kunnen natuurlijk ook niet eindeloos blijven wachten. Check dat interview maar eens terug. Het klinkt alsof ze terug gaan naar plan b met die 10 waarmee ze al akkoord waren.
    Streuer wacht tot de laatste dag als het moet. Ekkelenkamp staat met stip op 1 bij Jans en Streuer. Ook hopen zij op Lang volgens mijn informatie. We gaan het de aankomende 10 dagen zien.....
  • 21 Sep 2020 om 20:09
    Met Ekkelenkamp op 10 hadden we imo de wedstrijd tegen Feyenoord gewonnen.
  • 21 Sep 2020 om 19:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:42
      Maar sommige jonge jongens komen nog te kort, en Bosch ijverige werker maar geen nr 10 en dat hebben we echt wel nodig. Dan liever een huurspeler erbij en dan eventueel met goede constructie met doorverkoop. Dan het hele seizoen zonder echte 10 en Ekkelkamp lijkt me goede oplossing, mooie tanden met Danillo die kennen elkaar toch. En dan gewoon langzaam ook onze eigen jeugd brengen. En ik denk dat Ekkelkamp deze week komt ...
    Ik denk dat Zerrouki er klaar voor is. Dus dan alleen wat halen wat eigendom word. Huren, nee dankje. We moeten weer bouwen.
  • 21 Sep 2020 om 19:22
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:12
      Ik wil je geloven hoor maar nogmaals het maakt mij niet zoveel uit welke nr 10 er komt, als hij er maar komt. En wat was die andere optie ook alweer?? Namen ik begin dement te worden haha maar toch zegt iets me dat Ekkelkamp komt.haha maar we zullen zien
    Bij die speler moet alleen twente em de club er nog uitkomen en ik dacht dat het om een jonge Braziliaan ging. Waar ze akkoord mee hadden. Misschien weet eppie dit of svente en anders bestuur p. Maar als je tijd hebt zou je dat interview eens terug moeten kijken. Twente wil deze speler kopen en niet huren. Alleen als dat echt onmogelijk blijkt willen ze huren.
  • 21 Sep 2020 om 19:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:46
      Ja die vergeet ekkelenkamp maar. Check het interview bij voetbaltijd van streuer. Deze week hoopte hij op meer duidelijkheid. Zoals hij praat kun je ekkelenkamp wel uit je hoofd zetten. Door een zin als deze bijvoorbeeld. We kunnen natuurlijk ook niet eindeloos blijven wachten. Check dat interview maar eens terug. Het klinkt alsof ze terug gaan naar plan b met die 10 waarmee ze al akkoord waren.
    Ik wil je geloven hoor maar nogmaals het maakt mij niet zoveel uit welke nr 10 er komt, als hij er maar komt. En wat was die andere optie ook alweer?? Namen ik begin dement te worden haha maar toch zegt iets me dat Ekkelkamp komt.haha maar we zullen zien
  • 21 Sep 2020 om 18:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:42
      Maar sommige jonge jongens komen nog te kort, en Bosch ijverige werker maar geen nr 10 en dat hebben we echt wel nodig. Dan liever een huurspeler erbij en dan eventueel met goede constructie met doorverkoop. Dan het hele seizoen zonder echte 10 en Ekkelkamp lijkt me goede oplossing, mooie tanden met Danillo die kennen elkaar toch. En dan gewoon langzaam ook onze eigen jeugd brengen. En ik denk dat Ekkelkamp deze week komt ...
    Ja die vergeet ekkelenkamp maar. Check het interview bij voetbaltijd van streuer. Deze week hoopte hij op meer duidelijkheid. Zoals hij praat kun je ekkelenkamp wel uit je hoofd zetten. Door een zin als deze bijvoorbeeld. We kunnen natuurlijk ook niet eindeloos blijven wachten. Check dat interview maar eens terug. Het klinkt alsof ze terug gaan naar plan b met die 10 waarmee ze al akkoord waren.
  • 21 Sep 2020 om 18:42
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:32
      Aub geen huur spelers erbij. Eigen talentvolle spelers moeten minuten maken om waarde te vermeerderen. Dat hoeft je niet voor andere clubs te doen.
    Maar sommige jonge jongens komen nog te kort, en Bosch ijverige werker maar geen nr 10 en dat hebben we echt wel nodig. Dan liever een huurspeler erbij en dan eventueel met goede constructie met doorverkoop. Dan het hele seizoen zonder echte 10 en Ekkelkamp lijkt me goede oplossing, mooie tanden met Danillo die kennen elkaar toch. En dan gewoon langzaam ook onze eigen jeugd brengen. En ik denk dat Ekkelkamp deze week komt ...
  • 21 Sep 2020 om 18:42
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:32
      Aub geen huur spelers erbij. Eigen talentvolle spelers moeten minuten maken om waarde te vermeerderen. Dat hoeft je niet voor andere clubs te doen.
    Je hebt aan de ene kant gelijk maar als je de kans krijgt om iemand als ekkelenkamp op huurbasis binnen te halen dan kan in dit seizoen bosch beter worden om er volgend seizoen echt te staan want hij doet het nu na behoren maar mist toch een bepaalt stuk kwaliteit en daar kan ekkelenkamp Hem mooi in begeleiden dus eigenlijk is er niks mis mee want ekkelenkamp gaat na dit seizoen dan in ieder geval weer weg en bosch is er dan klaar voor.
  • 21 Sep 2020 om 18:37
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:32
      Aub geen huur spelers erbij. Eigen talentvolle spelers moeten minuten maken om waarde te vermeerderen. Dat hoeft je niet voor andere clubs te doen.
    Als het goed beschreven word dan verdien je ook aan een huurspelers.
  • 21 Sep 2020 om 18:32
    Aub geen huur spelers erbij. Eigen talentvolle spelers moeten minuten maken om waarde te vermeerderen. Dat hoeft je niet voor andere clubs te doen.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›