Rutte komt met statement: ''Je moet gewoon je bek houden''

162
Rutte komt met statement: ''Je moet gewoon je bek houden''

Mark Rutte heeft maandag gereageerd op de zingende fans bij de Eredivisie-wedstrijden van afgelopen weekend. De minister-president is niet blij met het gedrag in enkele stadions.

"Je moet het gewoon niet doen. Het is heel dom, want zo krijgen we het virus niet onder controle. Vandaag lopen de aantallen ook weer op", aldus Rutte bij RTL Nieuws.

Volgens Rutte moet het mogelijk zijn om voetbalwedstrijden te bezoeken, al moet het in de komende weken wel anders. "Je moet gewoon je bek houden als je er zit. Gewoon de wedstrijd kijken en niet schreeuwen. Dat is te doen."

162 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2020 om 23:36
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:53
      Propaganda van die hufterige conservatieven met Trumph voorop. Het is en blijft een gevaarlijke, leugenachtige hufter en gewoon verantwoordelijk voor 170.000 doden door zijn zwijgen en liegen. En zorgen dat zijn vriendjes maar miljoenen bleven maken, terwijl hij de armsten naar de kloten geeft laten gaan. Nogmaals electrische stoel en hendel langzaam overhalen voir deze leugenachtige psychopaat.
    Ik heb eerlijk gezegd totaal geen verstand van de Amerikaanse politiek en ga hier dus ook geen mening over geven. Ik hoor alleen uit verschillende hoeken dat Obama ontzettend veel onschuldige burgers heeft vermoord en vond daar dus ook deze cijfers bij. Dat vond ik opvallend.
  • 21 Sep 2020 om 23:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 22:26
      Dankzij die Amerikanen zitten wij ook in de shit met al die kut vluchtelingen.in Europa, Sinds dat gedonder in Irak zijn we mooi de klos en is het massaal opgang gekomen. Ze zijn altijd better en bigger en een ander kan niks kutvolk ist
    Je scheld op Trump en baalt van alle vluchtelingen. Amerika heeft decennia lang gezorgd voor oorlog in het midden oosten. Heeft die bevolking daar compleet zonder iets achter gelaten. Moslimextremisten hebben daar misbruik van gemaakt en voor een nog grotere rotzooi gezorgd. Europa heeft altijd volop meegedaan in die oorlogen. Wat ik opvallend vind is dat Trump de eerste is die er ondanks zijn asociale gedrag in slaags om niet in nog meer oorlog verzeild te raken. Zijn programma en de dingen waar hij voor staat zijn helemaal niet zo gek. De hele wereld is tegen hem en ook half Amerika. En dat zijn ook heel veel hele machtige Amerikanen. En hij maakt ook nog eens goede kans om door te regeren. Je scheld op de Nederlandse aanpak van Corona. Dat ze het volk monddood willen maken. Volgens mij sta je wat dat betreft toch helemaal niet zo ver van Trump af als je zelf denkt. Hoop niet dat ik je nu heel erg beledig want dat is niet mijn bedoeling. Ben overigens niet een Trump aanhanger. Vertrouw eigenlijk geen enkele politicus ;-)
  • 21 Sep 2020 om 22:49
    • Quote van 21 Sep 2020 om 22:24
      En uit welk kamp is deze war on Terror ingezet, terecht overigens dood Busch, Obama heeft het gewoon afgemaakt. Klaar dat lijkt me vrij logisch toch?? Hij heeft er in ieder geval voor een groot deel voor gezorgd dat het bij het extremistische moslimtuig vrij rustig is, maar Trump jaagt zijn eigen bevolking door gelieg en gedraai en ontkenning , en dat terwijl hij het allang wist, 170.000 mensen de dood in door het virus te verzwijgen. Rot op met kootzak met zijn detox kop en zonnebank smoeltje, een grote vieze achterbaks president. Die wordt gesteund door Neo Nazi, Uiterst rechts extremisten, Ku Klux klan , de wapenhandelaars, en nog een paar olieboeren, maar gelukkig gaat Busch de rijke olieboeren oproepen niet op Trump te stemmen , en dat zegt genoeg dat Busch dit doet, hoe er ook bij de republikeinen gedacht wordt. Ja die achterlijke groepen die ik boven benoemde en de tokkies zullen op deze malloot stemmen.
    Trump heeft vier jaar terug gewonnen omdat voor een hoop Republikeinen ABC gold: Anything but Clinton. Hillary heeft zelf een flinke duit in het zakje gedaan door te spreken over deplorables. Als Biden het slimmer speelt is de meerderheid van de staten blauw, met uiteraard ook de popular vote.
  • 21 Sep 2020 om 22:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 22:14
      Ja zo gek is hij waar blijft die muur, ach die Mexicaanse kartels mogen hem ook wel in handen krijgen. Het is een gevaarlijke idioot.
    Dankzij die Amerikanen zitten wij ook in de shit met al die kut vluchtelingen.in Europa, Sinds dat gedonder in Irak zijn we mooi de klos en is het massaal opgang gekomen. Ze zijn altijd better en bigger en een ander kan niks kutvolk ist
  • 21 Sep 2020 om 22:24
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:58
      https://www.cfr.org/blog/obamas-final-drone-strike-data
    En uit welk kamp is deze war on Terror ingezet, terecht overigens dood Busch, Obama heeft het gewoon afgemaakt. Klaar dat lijkt me vrij logisch toch?? Hij heeft er in ieder geval voor een groot deel voor gezorgd dat het bij het extremistische moslimtuig vrij rustig is, maar Trump jaagt zijn eigen bevolking door gelieg en gedraai en ontkenning , en dat terwijl hij het allang wist, 170.000 mensen de dood in door het virus te verzwijgen. Rot op met kootzak met zijn detox kop en zonnebank smoeltje, een grote vieze achterbaks president. Die wordt gesteund door Neo Nazi, Uiterst rechts extremisten, Ku Klux klan , de wapenhandelaars, en nog een paar olieboeren, maar gelukkig gaat Busch de rijke olieboeren oproepen niet op Trump te stemmen , en dat zegt genoeg dat Busch dit doet, hoe er ook bij de republikeinen gedacht wordt. Ja die achterlijke groepen die ik boven benoemde en de tokkies zullen op deze malloot stemmen.
  • 21 Sep 2020 om 22:16
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:58
      https://www.cfr.org/blog/obamas-final-drone-strike-data
    Trump gaat anders gewoon door hoor met de dronestrikes, denk maar niet dat daar iets veranderd is.
  • 21 Sep 2020 om 22:14
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:51
      I'm gonna build that wall and Mexico is going to pay for it.
    Ja zo gek is hij waar blijft die muur, ach die Mexicaanse kartels mogen hem ook wel in handen krijgen. Het is een gevaarlijke idioot.
  • 21 Sep 2020 om 22:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:59
      Die cijfers zullen vast wel kloppen dankzij the war on terror. Enige verschil is dat er tegenwoordig veel meer gepubliceerd wordt. Vaak komen veel cijfers pas naar buiten als de oude potus vertrokken is. Er komt nog wel een emmer poep naar buiten als Trump weg is.
    En emmer?? 6 cemenwagens vol en dat War on Terrorisme kan ik wel begrijpen hoor dat is onder Busch ingezet en Obama heeft het knap afgemaakt. Maar deze mongool Trumph liegt,bedriegt, manipuleert, alles wat een door slecht mens belichaamt staat voir Trumph.
  • 21 Sep 2020 om 21:59
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:53
      Propaganda van die hufterige conservatieven met Trumph voorop. Het is en blijft een gevaarlijke, leugenachtige hufter en gewoon verantwoordelijk voor 170.000 doden door zijn zwijgen en liegen. En zorgen dat zijn vriendjes maar miljoenen bleven maken, terwijl hij de armsten naar de kloten geeft laten gaan. Nogmaals electrische stoel en hendel langzaam overhalen voir deze leugenachtige psychopaat.
    Die cijfers zullen vast wel kloppen dankzij the war on terror. Enige verschil is dat er tegenwoordig veel meer gepubliceerd wordt. Vaak komen veel cijfers pas naar buiten als de oude potus vertrokken is. Er komt nog wel een emmer poep naar buiten als Trump weg is.
  • 21 Sep 2020 om 21:55
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:51
      I'm gonna build that wall and Mexico is going to pay for it.
    Ja dat is ook zo'n mooie. En America first, ook een topper, het leven is een stuk duurder geworden dankzij dat.
  • 21 Sep 2020 om 21:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:58
      https://www.cfr.org/blog/obamas-final-drone-strike-data
    Propaganda van die hufterige conservatieven met Trumph voorop. Het is en blijft een gevaarlijke, leugenachtige hufter en gewoon verantwoordelijk voor 170.000 doden door zijn zwijgen en liegen. En zorgen dat zijn vriendjes maar miljoenen bleven maken, terwijl hij de armsten naar de kloten geeft laten gaan. Nogmaals electrische stoel en hendel langzaam overhalen voir deze leugenachtige psychopaat.
  • 21 Sep 2020 om 21:51
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:27
      Laat ik dan een paar kleine voorbeelden geven, hij zou zijn belastinginkomsten vrij geven. Dat heeft hij gezegd tijdens zijn verkiezingen maar doet het niet. Zijn uitspraken over het Covid medicijn ? Gratie verlenen aan vriendjes.
    I'm gonna build that wall and Mexico is going to pay for it.
  • 21 Sep 2020 om 21:51
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:35
      Al zou de helft kloppen zou het nog bizar zijn.
    Je wilt niet weten hoeveel "onschuldige" burgers in de jaren 90 door Amerika om het leven zijn gebracht. Is voor de Amerikanen collateral damage niet meer en niet minder. Daar zijn deze cijfers niets bij.
  • 21 Sep 2020 om 21:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 21:34
      Ben wel benieuwd wie dan zegt wie een civilian is. Dit zijn van die geweldige cijfers die vaak gebaseerd zijn op aannames en aanvallen gebaseerd op verkeerde intel.
    Al zou de helft kloppen zou het nog bizar zijn.
  • 21 Sep 2020 om 21:34
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:58
      https://www.cfr.org/blog/obamas-final-drone-strike-data
    Ben wel benieuwd wie dan zegt wie een civilian is. Dit zijn van die geweldige cijfers die vaak gebaseerd zijn op aannames en aanvallen gebaseerd op verkeerde intel.
  • 21 Sep 2020 om 20:58
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:26
      Welke knop ?? Vertel
    https://www.cfr.org/blog/obamas-final-drone-strike-data
  • 21 Sep 2020 om 20:55
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:25
      Bullshit war jij uitkraamt nu met je pro Trumph gelul , alleen vanaf 2 of 3 modaal konden naar een arts of ziekenhuis, mensen met bv een uitkering of minimum loon konden niet meer verzekerd worden. Dat heeft Trumph afgebroken, en Trumph zit er voir de rijke elite, olieboeren,wapenhandelaars, en dat soort tuig, en dan wil jij over dat ik die propaganda filmpjes bekijk, ja maar die jij niet hetzelfde met die Malloot Trump?? Nogmaals deze idioot verdiend de electrische stoel, en dan de hendel vooral langzaam overhalen.
    je hebt gelijk ..de arme mensen konden gratis naar een arts en ook de medicijnen ...nu moeten ze weer beide weer betalen..dus zijn ze maar weer onverzekerd.
  • 21 Sep 2020 om 20:41
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:28
      Ach deze idioot van een president dekt zich nu al weer in om over de posterijen te klagen, terwijl hij zelf waarschijnlijk hulp heeft gehad van Russische hackers, deze man is niet goed wijs Vlekkie. Gelukkig groeit de weerstand in de hele wereld tegen deze leugenaar en manipulator.
    Natuurlijk groeit de weerstand tegen Trump. Hij pist namelijk buiten de pot, is geen globalist maar een nationalist, en dat is tegen het zere been van de VN en de WHO. Die willen namelijk de hele wereld onder de duim hebben en daar gaat Donald niet in mee
  • 21 Sep 2020 om 20:28
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:23
      Tuurlijk maar of de verkiezingen daar nou zo eerlijk zijn verlopen de laatste keer is ook erg twijfelachtig (zelfs Trump had twijfels). Maar goed ik ben blij dat ik er niet woon.
    Ach deze idioot van een president dekt zich nu al weer in om over de posterijen te klagen, terwijl hij zelf waarschijnlijk hulp heeft gehad van Russische hackers, deze man is niet goed wijs Vlekkie. Gelukkig groeit de weerstand in de hele wereld tegen deze leugenaar en manipulator.
  • 21 Sep 2020 om 20:27
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:49
      Hoezo niet zuiver op de graat? Of je nu voor Trump bent of voor Biden of voor Hilary of voor Bush of wie dan ook. 100% goed doen kan niet. Dat bestaat niet. Mensen hebben de neiging het grote plaatje niet te zien. Uiteindelijk moet je het zelf allemaal doen en als het je niet lukt of ergens tegen bent kun je misschien ondernemen en proberen het te veranderen. Als we allemaal blijven klagen en anderen de schuld geven dan los je niets op. Actie zou ik zeggen, misschien kun je dan genoeg mensen vinden om het te veranderen. Never give up!
    Laat ik dan een paar kleine voorbeelden geven, hij zou zijn belastinginkomsten vrij geven. Dat heeft hij gezegd tijdens zijn verkiezingen maar doet het niet. Zijn uitspraken over het Covid medicijn ? Gratie verlenen aan vriendjes.
  • 21 Sep 2020 om 20:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:21
      Maar Obama drukte elke dag op een knop waardoor mensen dood gingen.
    Welke knop ?? Vertel
  • 21 Sep 2020 om 20:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:28
      En jij gelooft dat? Door hem zijn de medicijnen 60/80% goedkoper geworden. Iedereen kan zich verzekeren ook als je al aandoeningen hebt. Hij heeft obamacare niet kunnen stopzetten. Hij had geen meerderheid. Ondanks dat heeft hij wel bovenstaande maatregelen genomen. Dat je propaganda filmpjes kijkt en alleen daar in gelooft is wel heel kortzichtig. Maar ja, ieder zo zijn eigen held.
    Bullshit war jij uitkraamt nu met je pro Trumph gelul , alleen vanaf 2 of 3 modaal konden naar een arts of ziekenhuis, mensen met bv een uitkering of minimum loon konden niet meer verzekerd worden. Dat heeft Trumph afgebroken, en Trumph zit er voir de rijke elite, olieboeren,wapenhandelaars, en dat soort tuig, en dan wil jij over dat ik die propaganda filmpjes bekijk, ja maar die jij niet hetzelfde met die Malloot Trump?? Nogmaals deze idioot verdiend de electrische stoel, en dan de hendel vooral langzaam overhalen.
  • 21 Sep 2020 om 20:23
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:46
      Dat weet ik Vlek, maar ik bedoelde zijn beleid en dat snap jij ook. De kiezer wilde een andere koers anders was Hillary wel gekozen.
    Tuurlijk maar of de verkiezingen daar nou zo eerlijk zijn verlopen de laatste keer is ook erg twijfelachtig (zelfs Trump had twijfels). Maar goed ik ben blij dat ik er niet woon.
  • 21 Sep 2020 om 20:21
    • Quote van 21 Sep 2020 om 20:19
      Obama deed het 10 klassen beter dan Trumph, net als de economie dat herstel in het begin van Trumph was het werk van Obama en niet van deze idioot.
    Maar Obama drukte elke dag op een knop waardoor mensen dood gingen.
  • 21 Sep 2020 om 20:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:49
      Hoezo niet zuiver op de graat? Of je nu voor Trump bent of voor Biden of voor Hilary of voor Bush of wie dan ook. 100% goed doen kan niet. Dat bestaat niet. Mensen hebben de neiging het grote plaatje niet te zien. Uiteindelijk moet je het zelf allemaal doen en als het je niet lukt of ergens tegen bent kun je misschien ondernemen en proberen het te veranderen. Als we allemaal blijven klagen en anderen de schuld geven dan los je niets op. Actie zou ik zeggen, misschien kun je dan genoeg mensen vinden om het te veranderen. Never give up!
    Obama deed het 10 klassen beter dan Trumph, net als de economie dat herstel in het begin van Trumph was het werk van Obama en niet van deze idioot.
  • 21 Sep 2020 om 20:17
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:43
      helaas ..joe biden is een seniele oude man alles wijst erop dat Trump weer gaat winnen ondanks dat ie nu nog achter ligt...die vrouw ui californie wil echt niemand als president in de toekomst
    Zoveel schelen Byden en Trumph niet hoor, alleen heeft die Trumph zijn rot kop vol laten spuiten met botox, ik denk en hoop toch echt dat hij gaat verliezen. Want hij is verbruikt de slechtste president die Amerika heeft gehad, een leugenaar, narcist, gewoon een grote gevaarlijke gek. Man schiet die vent toch af, geeft indirect 170.000 slachtoffers op zijn geweten door te liegen en te bedriegen. Op de electrische stoel er mee, en die hendel langzaam overhalen.
  • 21 Sep 2020 om 20:03
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:53
      Trump had de meeste staten.
    idd zo ist systeem daar...
  • 21 Sep 2020 om 19:54
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:12
      Wees blij met hem want hij gaat er persoonlijk voor zorgen dat jij straks nog in vrijheid kunt leven. Maar dat zie je niet omdat je zelf niet meer kunt of wilt nadenken en wilt vechten voor je vrijheid. Dat laat je liever aan de soldaten over, of de mensen die hun zand in het zand steken. Hoe kan een Bill Gates baas worden over onze gezondheid? Die man heeft verstand van computers en nu opeens weet die ook alles af van een virus?
      Man, open je ogen!
    Hoe zie jij Bill Gates "baas" worden over onze gezondheid dan? En je geeft in een ander bericht aan dat wij Trump moeten bedanken voor een vaccin (wat er nog niet is) omdat het anders nog jaren had geduurd (terwijl anderen slechts enkele maanden achter lopen) en wij ondertussen al onze vrijheden kwijt waren geweest. In godsnaam, welke vrijheden denk je kwijt te zijn of raken dan?
  • 21 Sep 2020 om 19:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:39
      hillary clinton had zelfs de meeste stemmen..
    Trump had de meeste staten.
  • 21 Sep 2020 om 19:49
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:40
      Slechte vergelijking Scorpio. Heel jammer. Trump is niet zuiver op de graat maar daar zullen wij het nooit over eens worden , ik heb mijn info over Trump van eigen ervaring en mijn broer en schoonfamilie die er wonen.
    Hoezo niet zuiver op de graat? Of je nu voor Trump bent of voor Biden of voor Hilary of voor Bush of wie dan ook. 100% goed doen kan niet. Dat bestaat niet. Mensen hebben de neiging het grote plaatje niet te zien. Uiteindelijk moet je het zelf allemaal doen en als het je niet lukt of ergens tegen bent kun je misschien ondernemen en proberen het te veranderen. Als we allemaal blijven klagen en anderen de schuld geven dan los je niets op. Actie zou ik zeggen, misschien kun je dan genoeg mensen vinden om het te veranderen. Never give up!
  • 21 Sep 2020 om 19:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:35
      Obama mocht niet herkozen worden, had er 2 termijnen opzitten.
    Dat weet ik Vlek, maar ik bedoelde zijn beleid en dat snap jij ook. De kiezer wilde een andere koers anders was Hillary wel gekozen.
  • 21 Sep 2020 om 19:43
    helaas ..joe biden is een seniele oude man alles wijst erop dat Trump weer gaat winnen ondanks dat ie nu nog achter ligt...die vrouw ui californie wil echt niemand als president in de toekomst
  • 21 Sep 2020 om 19:40
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:16
      Het muteert? Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Tuurlijk muteert een virus zich. Een virus is ook leven net als jij en ik en de dieren en planten onder ons. Trump is niet zo radicaal als je denkt. Hij moet rekening houden met de economie zodat mensen geld kunnen blijven verdienen, aan de rechten die men heeft en de vrijheid waarborgen. Zou hij niet vechten voor het volk dan zouden we allemaal robotjes zijn, onze creatieve geest zou al lang verdwenen zijn en problemen zouden er voor eeuwig zijn en nooit opgelost worden.
      Raar dat je dat allemaal niet ziet en voelt. Het gaat niet op Trump maar om de mensheid en de keuze die je hebt, wil je in vrijheid blijven leven of wil je je laten leven?
    Slechte vergelijking Scorpio. Heel jammer. Trump is niet zuiver op de graat maar daar zullen wij het nooit over eens worden , ik heb mijn info over Trump van eigen ervaring en mijn broer en schoonfamilie die er wonen.
  • 21 Sep 2020 om 19:39
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:35
      Obama mocht niet herkozen worden, had er 2 termijnen opzitten.
    hillary clinton had zelfs de meeste stemmen..
  • 21 Sep 2020 om 19:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:27
      Veel mensen wilden "Obamacare" gewoon niet Ja Die. Hakte zo'n 9 tot 10% van hun besteedbaar inkomen weg en veel mensen konden of wilden dat gewoon niet betalen. En...... Als Obama het zo goed had gedaan zou Trump dan überhaupt president zijn geworden?
    Obama mocht niet herkozen worden, had er 2 termijnen opzitten.
  • 21 Sep 2020 om 19:28
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:17
      Trump bedanken Scorpio?? Deze idioot heeft bewust de arme bevolking de dood in gejaagd, deze mongool moest zo nodig het zorgsysteem dat Obama had opgezet voir de minder bedeelden, gelijk van tafel vegen waardoor deze groep niet eens meer naar een ziekenhuis konden. Je hebt de beelden toch gezien he?? Die Trumph is een levensgevaarlijke psychopaa, en een grote leugenaar, deze vent moeten ze op de electrische stoel zetten. Het is gewoon zo een vieze hufter, zelfs zijn eigen vrouw walgt van hem en zijn beleid. Gewoon afmaken deze gevaarlijke psychopaat!!! Dan steek ik een kaarsje aan en drink er een op.
    En jij gelooft dat? Door hem zijn de medicijnen 60/80% goedkoper geworden. Iedereen kan zich verzekeren ook als je al aandoeningen hebt. Hij heeft obamacare niet kunnen stopzetten. Hij had geen meerderheid. Ondanks dat heeft hij wel bovenstaande maatregelen genomen. Dat je propaganda filmpjes kijkt en alleen daar in gelooft is wel heel kortzichtig. Maar ja, ieder zo zijn eigen held.
  • 21 Sep 2020 om 19:27
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:17
      Trump bedanken Scorpio?? Deze idioot heeft bewust de arme bevolking de dood in gejaagd, deze mongool moest zo nodig het zorgsysteem dat Obama had opgezet voir de minder bedeelden, gelijk van tafel vegen waardoor deze groep niet eens meer naar een ziekenhuis konden. Je hebt de beelden toch gezien he?? Die Trumph is een levensgevaarlijke psychopaa, en een grote leugenaar, deze vent moeten ze op de electrische stoel zetten. Het is gewoon zo een vieze hufter, zelfs zijn eigen vrouw walgt van hem en zijn beleid. Gewoon afmaken deze gevaarlijke psychopaat!!! Dan steek ik een kaarsje aan en drink er een op.
    Veel mensen wilden "Obamacare" gewoon niet Ja Die. Hakte zo'n 9 tot 10% van hun besteedbaar inkomen weg en veel mensen konden of wilden dat gewoon niet betalen. En...... Als Obama het zo goed had gedaan zou Trump dan überhaupt president zijn geworden?
  • 21 Sep 2020 om 19:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:16
      Het muteert? Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Tuurlijk muteert een virus zich. Een virus is ook leven net als jij en ik en de dieren en planten onder ons. Trump is niet zo radicaal als je denkt. Hij moet rekening houden met de economie zodat mensen geld kunnen blijven verdienen, aan de rechten die men heeft en de vrijheid waarborgen. Zou hij niet vechten voor het volk dan zouden we allemaal robotjes zijn, onze creatieve geest zou al lang verdwenen zijn en problemen zouden er voor eeuwig zijn en nooit opgelost worden.
      Raar dat je dat allemaal niet ziet en voelt. Het gaat niet op Trump maar om de mensheid en de keuze die je hebt, wil je in vrijheid blijven leven of wil je je laten leven?
    Ik hoop dat het goedkomt. We gaan het zien......
  • 21 Sep 2020 om 19:23
    En dan nog iets als er iets klopt van al die complot theorieën, dan weet ik zeker dat Trumph dit virus bewust de wereld in geholpen. En niet China, want bijna in geen enkel land liepen de leiders er bij zoals hij op bepaalde plekken?? Wat heb jij dit virus de wereld in geholpen Trumph en ben je zo zelfverzekerd omdat jij de verspreider bent en in het geheim al een medicijn hebt?? Dat is wat ik dan geloof en niet de schuld op China afschuiven. Trumph de grootste psychopaat gewoon afmaken die vent.
  • 21 Sep 2020 om 19:17
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:03
      Het vaccin is er volgende maand al. Bedank Trump maar. Die red zijn land en de rechten en vrijheid van de mens. Waren er anderen aan de macht geweest nu in Amerika dan had het nog jaren geduurd en waren we alle vrijheden en rechten verloren.
      Het virus wordt daarvoor gebruikt. Ik ontken niet dat er een virus is maar als je erover nadenkt en kijkt hoe men ermee omgaat dan is er gewoon iets anders aan de hand. Er worden veel te weinig vragen gesteld en alles wordt maar aangenomen als zoete koek.
      Ongekend, dat we onze vrijheid en rechten en mond laten snoeren tegenwoordig.
      Alles waar men voor gevochten heeft wordt overboord gegooid. Bestaat niet meer.
      Dat kan toch allemaal niet waar zijn. In wat voor wereld leven we eigenlijk tegenwoordig?
      Als niemand meer kritisch is en de kritische vragen stelt zijn we verloren!!!
    Trump bedanken Scorpio?? Deze idioot heeft bewust de arme bevolking de dood in gejaagd, deze mongool moest zo nodig het zorgsysteem dat Obama had opgezet voir de minder bedeelden, gelijk van tafel vegen waardoor deze groep niet eens meer naar een ziekenhuis konden. Je hebt de beelden toch gezien he?? Die Trumph is een levensgevaarlijke psychopaa, en een grote leugenaar, deze vent moeten ze op de electrische stoel zetten. Het is gewoon zo een vieze hufter, zelfs zijn eigen vrouw walgt van hem en zijn beleid. Gewoon afmaken deze gevaarlijke psychopaat!!! Dan steek ik een kaarsje aan en drink er een op.
  • 21 Sep 2020 om 19:16
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:09
      Sorry maar Trump bedanken ? Die man is niet serieus te nemen met zijn uitspraken over injecties met chloor. Kritisch blijven is altijd goed maar wel positief en niet negatief. Opbouwend niet afkraken etc. Dat vaccin gaat niet werken want het virus muteert. Als ze al met zo iets komen is het een hele tijdelijk bescherming die bij veel mensen valse hoop brengt.
    Het muteert? Ja zo ken ik er ook nog wel een paar. Tuurlijk muteert een virus zich. Een virus is ook leven net als jij en ik en de dieren en planten onder ons. Trump is niet zo radicaal als je denkt. Hij moet rekening houden met de economie zodat mensen geld kunnen blijven verdienen, aan de rechten die men heeft en de vrijheid waarborgen. Zou hij niet vechten voor het volk dan zouden we allemaal robotjes zijn, onze creatieve geest zou al lang verdwenen zijn en problemen zouden er voor eeuwig zijn en nooit opgelost worden.
    Raar dat je dat allemaal niet ziet en voelt. Het gaat niet op Trump maar om de mensheid en de keuze die je hebt, wil je in vrijheid blijven leven of wil je je laten leven?
  • 21 Sep 2020 om 19:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:06
      Hou maar op Danny, deze discussie is niet te winnen. Veel mensen steken hun kop in het zand en willen het gewoon niet horen. In Amerika is zo'n iemand zelfs president:-)
    Wees blij met hem want hij gaat er persoonlijk voor zorgen dat jij straks nog in vrijheid kunt leven. Maar dat zie je niet omdat je zelf niet meer kunt of wilt nadenken en wilt vechten voor je vrijheid. Dat laat je liever aan de soldaten over, of de mensen die hun zand in het zand steken. Hoe kan een Bill Gates baas worden over onze gezondheid? Die man heeft verstand van computers en nu opeens weet die ook alles af van een virus?
    Man, open je ogen!
  • 21 Sep 2020 om 19:09
    • Quote van 21 Sep 2020 om 19:03
      Het vaccin is er volgende maand al. Bedank Trump maar. Die red zijn land en de rechten en vrijheid van de mens. Waren er anderen aan de macht geweest nu in Amerika dan had het nog jaren geduurd en waren we alle vrijheden en rechten verloren.
      Het virus wordt daarvoor gebruikt. Ik ontken niet dat er een virus is maar als je erover nadenkt en kijkt hoe men ermee omgaat dan is er gewoon iets anders aan de hand. Er worden veel te weinig vragen gesteld en alles wordt maar aangenomen als zoete koek.
      Ongekend, dat we onze vrijheid en rechten en mond laten snoeren tegenwoordig.
      Alles waar men voor gevochten heeft wordt overboord gegooid. Bestaat niet meer.
      Dat kan toch allemaal niet waar zijn. In wat voor wereld leven we eigenlijk tegenwoordig?
      Als niemand meer kritisch is en de kritische vragen stelt zijn we verloren!!!
    Sorry maar Trump bedanken ? Die man is niet serieus te nemen met zijn uitspraken over injecties met chloor. Kritisch blijven is altijd goed maar wel positief en niet negatief. Opbouwend niet afkraken etc. Dat vaccin gaat niet werken want het virus muteert. Als ze al met zo iets komen is het een hele tijdelijk bescherming die bij veel mensen valse hoop brengt.
  • 21 Sep 2020 om 19:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:35
      Vast wel, maar wat is je punt? Omdat er iets ergers bestaat doen we maar niets aan Corona? Das het zelfde als een dief geen straf geven omdat we vorige week nog een moordenaar hebben opgepakt. Zo werkt het niet he.
    Hou maar op Danny, deze discussie is niet te winnen. Veel mensen steken hun kop in het zand en willen het gewoon niet horen. In Amerika is zo'n iemand zelfs president:-)
  • 21 Sep 2020 om 19:03
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:58
      Dat is appels met peren vergelijken Scorpio. Die 3000 overlijden waardoor ? Niet omdat je bv geen afstandhoud. Je moet het meer zien als nog meer doden. Dan de vergelijking met griep, de enige overeenkomst is het woord virus, daar proberen we ook van alles aan te doen dmv een griepprik. De jaren dat het virus afwijkt van het verwachte virus is er veel meer sterfte. Dat is het nadeel van een virus, het muteert. Een vaccin zal er ook niet snel komen denk ik, eerder iets vergelijkbaars als de griepprik. Dat de sterfte cijfers en mensen die naar de IC gaan afnemen is ook logisch omdat men enkele behandelmethode heeft gevonden
    Het vaccin is er volgende maand al. Bedank Trump maar. Die red zijn land en de rechten en vrijheid van de mens. Waren er anderen aan de macht geweest nu in Amerika dan had het nog jaren geduurd en waren we alle vrijheden en rechten verloren.
    Het virus wordt daarvoor gebruikt. Ik ontken niet dat er een virus is maar als je erover nadenkt en kijkt hoe men ermee omgaat dan is er gewoon iets anders aan de hand. Er worden veel te weinig vragen gesteld en alles wordt maar aangenomen als zoete koek.
    Ongekend, dat we onze vrijheid en rechten en mond laten snoeren tegenwoordig.
    Alles waar men voor gevochten heeft wordt overboord gegooid. Bestaat niet meer.
    Dat kan toch allemaal niet waar zijn. In wat voor wereld leven we eigenlijk tegenwoordig?
    Als niemand meer kritisch is en de kritische vragen stelt zijn we verloren!!!
  • 21 Sep 2020 om 19:01
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:58
      Ik spreek op basis van feiten, jij op basis van wat in de toekomst eventueel zou kunnen gaan gebeuren. En als ze je daar maar 24/7 op tv, radio en kranten mee "doodgooien" (jaja, die schud ik zo uit de mouw :) ga je het vanzelf geloven
    Geen feit te vinden in dat bericht van je. Dus sla mij maar dood (ja ik schud ze ook uit de mouw)
  • 21 Sep 2020 om 18:58
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:53
      Goede onderbouwing ook. Not.
    Ik spreek op basis van feiten, jij op basis van wat in de toekomst eventueel zou kunnen gaan gebeuren. En als ze je daar maar 24/7 op tv, radio en kranten mee "doodgooien" (jaja, die schud ik zo uit de mouw :) ga je het vanzelf geloven
  • 21 Sep 2020 om 18:58
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:45
      Jij wil dat we allemaal medelijden hebben, maar waarom? Dat is hun werk en als ze het niet aankunnen moeten ze een ander beroep gaan zoeken. Soldaten hebben het ook zwaar, maar ook brandweermannen en nog vele en vele andere beroepen.
      De cijfers kloppen niet. Alles wordt nu Corona genoemd maar de werkelijk aantallen zijn veel lager. Griep bestaat opeens niet meer over andere ziektes waar men aan overleden is ook niet. Elke week overlijden er zon 3000 mensen in Nederland. Elke week!
      Waarom sta je daar niet bij stil?
    Dat is appels met peren vergelijken Scorpio. Die 3000 overlijden waardoor ? Niet omdat je bv geen afstandhoud. Je moet het meer zien als nog meer doden. Dan de vergelijking met griep, de enige overeenkomst is het woord virus, daar proberen we ook van alles aan te doen dmv een griepprik. De jaren dat het virus afwijkt van het verwachte virus is er veel meer sterfte. Dat is het nadeel van een virus, het muteert. Een vaccin zal er ook niet snel komen denk ik, eerder iets vergelijkbaars als de griepprik. Dat de sterfte cijfers en mensen die naar de IC gaan afnemen is ook logisch omdat men enkele behandelmethode heeft gevonden
  • 21 Sep 2020 om 18:54
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:53
      Nou als je de direct betrokkenen moet geloven is dit wel heel heftig voor ze.
    Niemand ontkent dat dit heftig is.
    We zullen er toch mee moeten dealen. Er zijn genoeg instanties die je erbij willen helpen zo gaat dat in het echt leven als je problemen hebt. Je wordt dan heel snel doorverwezen. Next!
  • 21 Sep 2020 om 18:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:46
      Ondanks dat je niet voor alle ouderen kunt/wilt spreken spreek je wel voor het Rijks inlichtingsdienst voor Manipulatie...... Onderbuik, aannames en natte vinger.
    Goede onderbouwing ook. Not.
  • 21 Sep 2020 om 18:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:22
      Denk je dat een ziekenhuis een arts of verpleegkundigen niets ergers dan Corona hebben gezien of meegemaakt?
    Nou als je de direct betrokkenen moet geloven is dit wel heel heftig voor ze.
  • 21 Sep 2020 om 18:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:45
      Jij wil dat we allemaal medelijden hebben, maar waarom? Dat is hun werk en als ze het niet aankunnen moeten ze een ander beroep gaan zoeken. Soldaten hebben het ook zwaar, maar ook brandweermannen en nog vele en vele andere beroepen.
      De cijfers kloppen niet. Alles wordt nu Corona genoemd maar de werkelijk aantallen zijn veel lager. Griep bestaat opeens niet meer over andere ziektes waar men aan overleden is ook niet. Elke week overlijden er zon 3000 mensen in Nederland. Elke week!
      Waarom sta je daar niet bij stil?
    Lees mijn bericht nog maar een paar keer, als je hem dan door hebt reageer dan maar opnieuw. Blijkbaar heb je totaal niet in de gaten wat voor een punt ik maakte
  • 21 Sep 2020 om 18:51
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:33
      Ja zo ken ik er ook nog een paar. Je zou ook kunnen zeggen dat ondanks alle verregaande maatregelen we alsnog 6000 doden hebben te betreuren. Wat als we geen maatregelen hadden gehad? Dan waren we waarschijnlijk dik over die grens gegaan van de griep doden van 2 jaar terug. Had iedereen dan nog lopen zeiken over de maatregelen of waren die zelfde personen dan aan het schreeuwen gegaan dat onze waardeloze regering te weinig had gedaan? En die doden tijdens de hittegolf en lockdown (wij hadden geen lockdown, enkel wat maatregelen) zijn grotendeels de gevolgen van de besmettingen voor de "lockdown" iets met incubatietijd enzo. Daarbij kan ik niet voor alle ouderen spreken maar mijn oma kreeg nog gewoon reguliere zoeg en had , met enkele aanpassingen, alsnog gewoon contact met ons.
    Meer dan 6000 doden in Nederland op dit moment hé! Maar dit is nog niet het einde, we zijn er nog niet klaar mee. Er zullen, zolang er geen medicijn is of vaccinatie, nog meer doden bijkomen.
  • 21 Sep 2020 om 18:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:33
      Ja zo ken ik er ook nog een paar. Je zou ook kunnen zeggen dat ondanks alle verregaande maatregelen we alsnog 6000 doden hebben te betreuren. Wat als we geen maatregelen hadden gehad? Dan waren we waarschijnlijk dik over die grens gegaan van de griep doden van 2 jaar terug. Had iedereen dan nog lopen zeiken over de maatregelen of waren die zelfde personen dan aan het schreeuwen gegaan dat onze waardeloze regering te weinig had gedaan? En die doden tijdens de hittegolf en lockdown (wij hadden geen lockdown, enkel wat maatregelen) zijn grotendeels de gevolgen van de besmettingen voor de "lockdown" iets met incubatietijd enzo. Daarbij kan ik niet voor alle ouderen spreken maar mijn oma kreeg nog gewoon reguliere zoeg en had , met enkele aanpassingen, alsnog gewoon contact met ons.
    Ondanks dat je niet voor alle ouderen kunt/wilt spreken spreek je wel voor het Rijks inlichtingsdienst voor Manipulatie...... Onderbuik, aannames en natte vinger.
  • 21 Sep 2020 om 18:45
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:35
      Vast wel, maar wat is je punt? Omdat er iets ergers bestaat doen we maar niets aan Corona? Das het zelfde als een dief geen straf geven omdat we vorige week nog een moordenaar hebben opgepakt. Zo werkt het niet he.
    Jij wil dat we allemaal medelijden hebben, maar waarom? Dat is hun werk en als ze het niet aankunnen moeten ze een ander beroep gaan zoeken. Soldaten hebben het ook zwaar, maar ook brandweermannen en nog vele en vele andere beroepen.
    De cijfers kloppen niet. Alles wordt nu Corona genoemd maar de werkelijk aantallen zijn veel lager. Griep bestaat opeens niet meer over andere ziektes waar men aan overleden is ook niet. Elke week overlijden er zon 3000 mensen in Nederland. Elke week!
    Waarom sta je daar niet bij stil?
  • 21 Sep 2020 om 18:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:18
      Straks gaat iemand die onzin nog geloven ook nog.
    Als je een beetje logisch nadenkt kunnen ze helemaal niet weten of mensen in het stadion besmet zijn geraakt. Want van testen was destijds nog helemaal geen sprake. En de incubatietijd is dacht ik tussen de 2 en 12 dagen. Dus het kan overal zijn geweest. Mensen bang maken
  • 21 Sep 2020 om 18:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:22
      Denk je dat een ziekenhuis een arts of verpleegkundigen niets ergers dan Corona hebben gezien of meegemaakt?
    Vast wel, maar wat is je punt? Omdat er iets ergers bestaat doen we maar niets aan Corona? Das het zelfde als een dief geen straf geven omdat we vorige week nog een moordenaar hebben opgepakt. Zo werkt het niet he.
  • 21 Sep 2020 om 18:33
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:00
      Hoe dodelijk is dit "killervirus" nu echt? Dik 6000 doden (beperk me even tot NL) 2 jaar geleden waren er 30 tot 40% meer te betreuren aan de "gewone griep" , lagen de ic's ook vol maar maalde niemand erom. Halen we nu even cbs erbij.... Grootste oversterfte dit jaar onlangs tijdens de hittegolf en tijdens de weken dat we in "lockdown" zaten. Dus toen de oudjes opgesloten waren, geen reguliere zorg kregen en mensen niet naar de dokter konden, mochten of durfden. Dit alles heeft totaal niet meer met Cojones te maken.
    Ja zo ken ik er ook nog een paar. Je zou ook kunnen zeggen dat ondanks alle verregaande maatregelen we alsnog 6000 doden hebben te betreuren. Wat als we geen maatregelen hadden gehad? Dan waren we waarschijnlijk dik over die grens gegaan van de griep doden van 2 jaar terug. Had iedereen dan nog lopen zeiken over de maatregelen of waren die zelfde personen dan aan het schreeuwen gegaan dat onze waardeloze regering te weinig had gedaan? En die doden tijdens de hittegolf en lockdown (wij hadden geen lockdown, enkel wat maatregelen) zijn grotendeels de gevolgen van de besmettingen voor de "lockdown" iets met incubatietijd enzo. Daarbij kan ik niet voor alle ouderen spreken maar mijn oma kreeg nog gewoon reguliere zoeg en had , met enkele aanpassingen, alsnog gewoon contact met ons.
  • 21 Sep 2020 om 18:22
    • Quote van 21 Sep 2020 om 18:06
      Man ga eens naar een ziekenhuis en praat met een arts of verpleegkundigen. Of alleen kwetsbare mensen hier aan overlijden. En zet de grijze massa eens aan het werk in je bovenkamer. Want zo te lezen maak je hier niet of nauwelijks gebruik van.
    Denk je dat een ziekenhuis een arts of verpleegkundigen niets ergers dan Corona hebben gezien of meegemaakt?
  • 21 Sep 2020 om 18:18
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:27
      Die verspreiding heeft plaatsgevonden in cafe's en restaurants waar de supporters daarvoor en na heengingen, het ov naar de wedstrijd toe, de wc's in het stadion (dit is wel een serieus probleem), maar niet toen de supporters in de open lucht zaten
    Straks gaat iemand die onzin nog geloven ook nog.
  • 21 Sep 2020 om 18:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:23
      Alleen zwakke mensen gaan er aan dood normaal gezonde mensen niet
    Man ga eens naar een ziekenhuis en praat met een arts of verpleegkundigen. Of alleen kwetsbare mensen hier aan overlijden. En zet de grijze massa eens aan het werk in je bovenkamer. Want zo te lezen maak je hier niet of nauwelijks gebruik van.
  • 21 Sep 2020 om 17:59
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:32
      Dat is wel interessant. Heb je daar een bron voor? Die wc's valt wel wat aan te doen. Gewoon thuis gaan en dichtgooien die boel, speciale kaarten geven aan mensen met blaasproblemen en dergelijke.
    https://www.maurice.nl/2020/06/25/de-besmettingen-bij-atalanta-bergamo-valencia-op-19-2-2020/

    Ik geloof alleen dat wat Maurice erover zegt nog. Het is namelijk grotendeels logisch verstand gebruiken, want als het virus zich verspreid door die grote druppels was het allang weggeweest. Verder beweer ik niet dat mensen niet besmet kunnen raken buiten, maar de kans is zoveel kleiner, aangezien buiten die aerosolen snel verdwijnen
  • 21 Sep 2020 om 17:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:27
      Die verspreiding heeft plaatsgevonden in cafe's en restaurants waar de supporters daarvoor en na heengingen, het ov naar de wedstrijd toe, de wc's in het stadion (dit is wel een serieus probleem), maar niet toen de supporters in de open lucht zaten
    Dat is wel interessant. Heb je daar een bron voor? Die wc's valt wel wat aan te doen. Gewoon thuis gaan en dichtgooien die boel, speciale kaarten geven aan mensen met blaasproblemen en dergelijke.
  • 21 Sep 2020 om 17:31
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:53
      Ja joh, vooral mee door gaan. Goed de longen uit je lijf schreeuwen. Binnen de kortste keren weer wedstrijden zonder publiek.
    Kijk wat jij nu zegt is belachelijk, voetbal is toch emotie? Dat kun je na zoveel jaar toch niet in een keer muisstil gaan zijn? Althans ik niet hoor sorry. En ik lees hier verschillende meningen, wat mij alleen verbaasd aan deze situatie, er is veel te veel willekeur van Rutte en Co. Als ik hoor dat de horeca op nr 7 staat wat besmettingen betreft en die worden continu gepakt. En andere dingen kunnen doorgaan sorry ik vindt het ook een kut virus en heb ook een kameraad verloren in het begin in Italië, maar wat mij wel verbouwereerd is het hele beleid van dit kabinet, waar nota bene een hufter zit, die je het voorbeeld moet geven he Grabbenhaus, maar die op zijn trouwerij uit zijn plaat gaat en vervolgens doodleuk op zijn plek mag blijven zitten is belachelijk. Verder denk ik dat je in de buitenlucht lang niet zo snel besmet wordt als in een binnenruimte. Verder lees ik dat Vlekkie zijn neef is verloren echt sterkte hoor, het is echt zwaar kloten. Ik vind dat als Rutte met deze uitspraak, Bek Dicht Houden, op zijn minst Grabbenhaus eruit moet gooien, dan blijft hij nog een beetje geloofwaardig. Verder hoop ik dat deze ellende gauw wordt opgelost , maar vindt deze kut regering er een potje van maakt, door alle beslissingen.
  • 21 Sep 2020 om 17:29
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:26
      Thnx, ik ben met vroeg pensioen. Man wat had ik nu graag in Turijn gezeten. Jij samen met Ronaldo achter de rollator waarbij je Messi poort en ik op de tribune
    Als het zover is krijg je een persoonlijke uitnodiging van me :))
  • 21 Sep 2020 om 17:27
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:06
      In Italie was het stadion een superspreading-plek. Net als in Liverpool
    Die verspreiding heeft plaatsgevonden in cafe's en restaurants waar de supporters daarvoor en na heengingen, het ov naar de wedstrijd toe, de wc's in het stadion (dit is wel een serieus probleem), maar niet toen de supporters in de open lucht zaten
  • 21 Sep 2020 om 17:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:11
      Haha, hopelijk vakantie of pensioen. Zo ja.... Geniet ervan. Je hebt er mooi weer bij
    Thnx, ik ben met vroeg pensioen. Man wat had ik nu graag in Turijn gezeten. Jij samen met Ronaldo achter de rollator waarbij je Messi poort en ik op de tribune
  • 21 Sep 2020 om 17:11
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:08
      Haha, nee hele dagen de tijd tegenwoordig.
    Haha, hopelijk vakantie of pensioen. Zo ja.... Geniet ervan. Je hebt er mooi weer bij
  • 21 Sep 2020 om 17:08
    • Quote van 21 Sep 2020 om 17:03
      Valt met kerel, maar als ik vandaag mijn aantal posts vergelijk met die van jou moet jij haast wel tegen een burn-out aanzitten ;)
    Haha, nee hele dagen de tijd tegenwoordig.
  • 21 Sep 2020 om 17:03
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:20
      Je bent er maar druk mee ;). Tijd voor de overstap naar Juve.
    Valt met kerel, maar als ik vandaag mijn aantal posts vergelijk met die van jou moet jij haast wel tegen een burn-out aanzitten ;)
  • 21 Sep 2020 om 17:00
    Hoe dodelijk is dit "killervirus" nu echt? Dik 6000 doden (beperk me even tot NL) 2 jaar geleden waren er 30 tot 40% meer te betreuren aan de "gewone griep" , lagen de ic's ook vol maar maalde niemand erom. Halen we nu even cbs erbij.... Grootste oversterfte dit jaar onlangs tijdens de hittegolf en tijdens de weken dat we in "lockdown" zaten. Dus toen de oudjes opgesloten waren, geen reguliere zorg kregen en mensen niet naar de dokter konden, mochten of durfden. Dit alles heeft totaal niet meer met Cojones te maken.
  • 21 Sep 2020 om 16:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:28
      Voor al die mensen die niet bang zijn voor corona: ga als vrijwilliger aan de slag op een corona- afdeling! Maar wel zonder mondkapje natuurlijk, want het is een onschuldig virusje.
    Heb mijn oma bezocht op het mst, geen mondkapje geen handschoenen, alleen 1,5 meter afstand. En dan praat ik over begin maart.
  • 21 Sep 2020 om 16:34
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:33
      En je hebt zeker ook niet gezegd dat je geen zin hebt om afstand te houden zeker. Koekoek.
    Dat heb ik wel gezegd ja
  • 21 Sep 2020 om 16:33
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:29
      Ik weet zeker dat ik nooit gezegd heb dat Corona niet bestaat. Of je bent in de war of je verzint dit gewoon.
    En je hebt zeker ook niet gezegd dat je geen zin hebt om afstand te houden zeker. Koekoek.
  • 21 Sep 2020 om 16:29
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:25
      Dat je het nu al niet meer weet zegt genoeg, de discussie van vorige week. Zoek zelf maar even op. Je bent immers hele dagen hier op het forum dus heb je daar ook wel tijd voor.
    Ik weet zeker dat ik nooit gezegd heb dat Corona niet bestaat. Of je bent in de war of je verzint dit gewoon.
  • 21 Sep 2020 om 16:28
    Voor al die mensen die niet bang zijn voor corona: ga als vrijwilliger aan de slag op een corona- afdeling! Maar wel zonder mondkapje natuurlijk, want het is een onschuldig virusje.
  • 21 Sep 2020 om 16:28
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:14
      Mark R maakt zich zelf belachelijk met deze uitspraak, hij had die Dikke Fred er uit moeten schoppen dan kom je geloofwaardig over. Zo ist gewoon een peppie en kokkie show. Word nooit wat dit bint regels van niks.
    Helaas houden ze elkaar wel de hand boven het hoofd. Eerst krijg je een strafblad, dan houd Grapperhouse geen afstand staat hij met krokodillentranen te preken en gaat kijken of het strafblad verwijderd kan worden en daarna krijgt hij een boete. Waarom zijn vrouw dan niet, zijn schoonmoeder etc. En een minister die liegt is al helemaal niet meer geloofwaardig.
  • 21 Sep 2020 om 16:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:14
      Ik roep van alles maar de dingen die jij benoemd heb ik oprecht gewoon nooit gezegd. Als jij het tegendeel kan bewijzen zeg me dan even in welk topic ik dat heb gezegd.
    Dat je het nu al niet meer weet zegt genoeg, de discussie van vorige week. Zoek zelf maar even op. Je bent immers hele dagen hier op het forum dus heb je daar ook wel tijd voor.
  • 21 Sep 2020 om 16:21
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:17
      Er gaan dagelijks mensen dood in het verkeer, stoppen we met auto-rijden?Longkanker, stoppen we met roken.Hart en vaatziekten stoppen we met MacDonalds/vet eten?etc etc.
      Corona procentueel amper slachtoffers en we stoppen met leven...?!?!

    Stoppen met auto rijden doen we niet, maar hebben er wel regels voor ingevoerd. Hey, wacht, net als met corona. Maar dan wil ineens niemand zich er aan houden. Roken, vet vreten enzo eigen risico, belast je een ander niet mee (behalve zorgkosten). Maar in ieder geval niet besmettelijk. Dus een vergelijking van niets. Stoppen met leven door corona ook belachelijk en overtrokken, niemand vraagt je te stoppen met leven maar alleen om het leven een beetje aan te passen. Nog meer te zeuren?
  • 21 Sep 2020 om 16:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:18
      Heb ik van onze baas Rutte geleerd. Hij is onze vader en vertelt ons allemaal wel even wat goed en slecht is. Zelf denken en leven mag niet meer dan moet je je bek houden. Die vent maakt het allemaal veel erger dan het is en de meelopers en praters lopen allemaal achter hem aan zonder ook maar zelf kritisch te blijven.
    Vrijheid moet altijd op 1.
  • 21 Sep 2020 om 16:19
    Wat ik ook niet logisch vind, je kan wel naar de markt en winkelcentra en zelfs protesteren en zoveel mogelijk schreeuwen en kabaal malen als je wil, we hebben het allemaal voorbij zien komen. Maar opeens nu in een voetbal stadion is het verboden?
  • 21 Sep 2020 om 16:18
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:12
      Verder sluit ik me hier bij aan er vanuit gaande dat dat laatste stukje sarcasme is.
    Heb ik van onze baas Rutte geleerd. Hij is onze vader en vertelt ons allemaal wel even wat goed en slecht is. Zelf denken en leven mag niet meer dan moet je je bek houden. Die vent maakt het allemaal veel erger dan het is en de meelopers en praters lopen allemaal achter hem aan zonder ook maar zelf kritisch te blijven.
  • 21 Sep 2020 om 16:17
    Er gaan dagelijks mensen dood in het verkeer, stoppen we met auto-rijden?Longkanker, stoppen we met roken.Hart en vaatziekten stoppen we met MacDonalds/vet eten?etc etc.
    Corona procentueel amper slachtoffers en we stoppen met leven...?!?!

  • 21 Sep 2020 om 16:16
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:11
      Is ook onzin. Ik ken iemand van boven de 90 en heeft best wel veel gezondheids problemen en heeft het ook gehad en is er niet aan overleden. Het is maar net hoe je het krijgt. Er zit erg veel verschil in het virus.
    Daar kijken ze niet naar. Mijn oma is 89 en lacht er ook om al die gekkigheid. Ze heeft het ook gehad waarschijnlijk want is goed verkouden geweest. Maar we leven in een andere wereld nu. Een perfecte wereld ver weg van de natuur. Darwin heeft nooit geleefd.
  • 21 Sep 2020 om 16:15
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:02
      Volkomen mee eens en als je verkouden of grieperig bent, dan lekker thuis voor de buis.
    dus met mijn droge hoest en verhoging mag ik wel?
  • 21 Sep 2020 om 16:14
    Mark R maakt zich zelf belachelijk met deze uitspraak, hij had die Dikke Fred er uit moeten schoppen dan kom je geloofwaardig over. Zo ist gewoon een peppie en kokkie show. Word nooit wat dit bint regels van niks.
  • 21 Sep 2020 om 16:14
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:12
      Tuurlijk, pleur toch een eind op je. Je roept van alles en als je er mee geconfronteerd wordt is het heb ik nooit gezeg.
    Ik roep van alles maar de dingen die jij benoemd heb ik oprecht gewoon nooit gezegd. Als jij het tegendeel kan bewijzen zeg me dan even in welk topic ik dat heb gezegd.
  • 21 Sep 2020 om 16:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 16:10
      Heb ik nooit gezegd.
    Tuurlijk, pleur toch een eind op je. Je roept van alles en als je er mee geconfronteerd wordt is het heb ik nooit gezeg.
  • 21 Sep 2020 om 16:12
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:54
      Je weet helemaal niet hoeveel er besmet zijn. Misschien wel 80% van de bevolking. Dat weet je alleen als je getest bent. Nu mensen zich steeds meer laten testen ook zonder dat men symptomen heeft lopen de teststraten vol. Het dagelijks aantal doden is vrijwel nihil. Zolang er geen vaccin is kan men de massa blijven manipuleren en bang maken. Het virus is niet zo gevaarlijk als men ons wil doen laten geloven. Tuurlijk gaan er mensen dood als ze ziek worden. Het gaat je nooit lukken om iedereen te redden op deze planeet. Maar blijkbaar is dit het nieuwe NORMAAL. Alles laten vallen en mensenlevens redden. Wat de gevolgen ook zijn van deze nieuwe wereldorde! Dan zeg ik. Red dan alle mensenlevens en niet alleen de Coronagevallen. Zet voor eeuwig de economie stop. Vanaf nu laten we ons leven en bepalen door de overheid wat goed en slecht is. Geen eigen initiatief meer, geen eigen verantwoordelijkheid. Allemaal bek houden en lustren......
    Verder sluit ik me hier bij aan er vanuit gaande dat dat laatste stukje sarcasme is.
  • 21 Sep 2020 om 16:11
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:32
      Absolute onzin. Mijn neefje van 28, kern gezond en in top conditie is er inmiddels aan overleden. En nee het was ook geen griepje.
    Is ook onzin. Ik ken iemand van boven de 90 en heeft best wel veel gezondheids problemen en heeft het ook gehad en is er niet aan overleden. Het is maar net hoe je het krijgt. Er zit erg veel verschil in het virus.
  • 21 Sep 2020 om 16:10
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:50
      Waarom dan ? Corona bestaat toch niet volgens jou ?
    Heb ik nooit gezegd.
  • 21 Sep 2020 om 16:02
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:54
      Gewoon weer met volle stadions spelen geen gezeur
    Volkomen mee eens en als je verkouden of grieperig bent, dan lekker thuis voor de buis.
  • 21 Sep 2020 om 15:59
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:46
      Heel veel sterkte gewenst
    Wens de corona slachtoffers dat even persoonlijk Dennis en vertel hen even dat het slechts een griepje is zodat zij zich geen zorgen hoeven te maken.


    Ga je niet doen....weet ik, want ook voor jou geldt dat je slechts hier een grote bek hebt.
  • 21 Sep 2020 om 15:55
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:37
      Nee, je moet ze juist niet in hun waan laten. Want met hun egoïstische gedachtengang brengen ze anderen onnodig in gevaar. Maar goed, ze zijn te dom om dat zelf te zien.
    Het iq van een vlo. Kunnen wij niets aan of tegen doen danny. Wat er verstandelijk niet zit zal er ook nooit komen.....
  • 21 Sep 2020 om 15:55
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:54
      Gewoon weer met volle stadions spelen geen gezeur
    Geen verstand ipv gezeur
  • 21 Sep 2020 om 15:54
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:37
      Sterven hoeft niet, maar laat hem maar het virus krijgen. Weet je wat het is met hem? Hier een grote bek maar geen lef om een corona afdeling te bezoeken en die slachtoffers vragen hoe zij zich voelen. Laat hem zo'n slachtoffer dan ook als troost een innige knuffel geven zonder enige bescherming.


      Wedden dat hij het lef niet heeft?
    Je weet helemaal niet hoeveel er besmet zijn. Misschien wel 80% van de bevolking. Dat weet je alleen als je getest bent. Nu mensen zich steeds meer laten testen ook zonder dat men symptomen heeft lopen de teststraten vol. Het dagelijks aantal doden is vrijwel nihil. Zolang er geen vaccin is kan men de massa blijven manipuleren en bang maken. Het virus is niet zo gevaarlijk als men ons wil doen laten geloven. Tuurlijk gaan er mensen dood als ze ziek worden. Het gaat je nooit lukken om iedereen te redden op deze planeet. Maar blijkbaar is dit het nieuwe NORMAAL. Alles laten vallen en mensenlevens redden. Wat de gevolgen ook zijn van deze nieuwe wereldorde! Dan zeg ik. Red dan alle mensenlevens en niet alleen de Coronagevallen. Zet voor eeuwig de economie stop. Vanaf nu laten we ons leven en bepalen door de overheid wat goed en slecht is. Geen eigen initiatief meer, geen eigen verantwoordelijkheid. Allemaal bek houden en lustren......
  • 21 Sep 2020 om 15:54
    Gewoon weer met volle stadions spelen geen gezeur
  • 21 Sep 2020 om 15:52
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:44
      Weet niet wat jij allemaal leest in die paar zinnen van only..
    Gaat niet alleen om die paar zinnen van hem maar om wat hij de laatste tijd al schrijft hier over dit onderwerp. Hij heeft al aangegeven zich niet aan corona regeltjes te (willen) houden en vooral geen rekening te houden met anderen. Nou, dan ben je gewoon een egoistische asociale hufter.
  • 21 Sep 2020 om 15:51
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:44
      Weet niet wat jij allemaal leest in die paar zinnen van only..
    Denk dat het het totaal is van het geen Dennis hier op het forum al over Covid heeft gezegd.
  • 21 Sep 2020 om 15:50
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:46
      Heel veel sterkte gewenst
    Waarom dan ? Corona bestaat toch niet volgens jou ?
  • 21 Sep 2020 om 15:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:32
      Absolute onzin. Mijn neefje van 28, kern gezond en in top conditie is er inmiddels aan overleden. En nee het was ook geen griepje.
    Heel veel sterkte gewenst
  • 21 Sep 2020 om 15:46
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:44
      Weet niet wat jij allemaal leest in die paar zinnen van only..
    Laat maar gaan.
  • 21 Sep 2020 om 15:44
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:19
      En dus moet je met corona gewoon nergens rekening mee houden? Laten we dan ook gelijk al het onderzoeken naar kanker stop zetten want mensen overlijden ook aan aids. Man man man.
    Weet niet wat jij allemaal leest in die paar zinnen van only..
  • 21 Sep 2020 om 15:42
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:15
      Wat velen een griepje noemen is geen griep, dat is slechts een verkoudheid. Als iemand echt griep heeft kan hij of zij maar zo in het ziekenhuis belanden.
    Precies! Net als met corona, de meesten merken het niet, anderen komen te overlijden. Dat is het gevaar dus ook....
  • 21 Sep 2020 om 15:41
    Kan er een afschrift van dit bericht huis aan huis worden verspreid in Rotterdam-Zuid?
  • 21 Sep 2020 om 15:37
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:35
      Laat dit soort imbecielen alsjeblief in hun waan leven Vlekkie.....
    Nee, je moet ze juist niet in hun waan laten. Want met hun egoïstische gedachtengang brengen ze anderen onnodig in gevaar. Maar goed, ze zijn te dom om dat zelf te zien.
  • 21 Sep 2020 om 15:37
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:34
      ik kan maar een ding zeggen, ik hoop dat je zelf aan corona sterft.
    Sterven hoeft niet, maar laat hem maar het virus krijgen. Weet je wat het is met hem? Hier een grote bek maar geen lef om een corona afdeling te bezoeken en die slachtoffers vragen hoe zij zich voelen. Laat hem zo'n slachtoffer dan ook als troost een innige knuffel geven zonder enige bescherming.


    Wedden dat hij het lef niet heeft?
  • 21 Sep 2020 om 15:37
    Rutte waarschuwt en het leger 1 celligen die amper (tot niet) na kunnen denken kalken er weer allerlei onzin neer.Hoezo overvolle ic's, hoezo zoveel overledenen, hoezo geen vaccin om te kunnen genezen van covid-19 en zo kan ik nog even doorgaan.
  • 21 Sep 2020 om 15:37
    Rutte waarschuwt en het leger 1 celligen die amper (tot niet) na kunnen denken kalken er weer allerlei onzin neer.Hoezo overvolle ic's, hoezo zoveel overledenen, hoezo geen vaccin om te kunnen genezen van covid-19 en zo kan ik nog even doorgaan.
  • 21 Sep 2020 om 15:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:32
      Absolute onzin. Mijn neefje van 28, kern gezond en in top conditie is er inmiddels aan overleden. En nee het was ook geen griepje.
    Laat dit soort imbecielen alsjeblief in hun waan leven Vlekkie.....
  • 21 Sep 2020 om 15:34
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:15
      Aan een griepje ga je niet dood, meer is het niet.
    ik kan maar een ding zeggen, ik hoop dat je zelf aan corona sterft.
  • 21 Sep 2020 om 15:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:23
      Alleen zwakke mensen gaan er aan dood normaal gezonde mensen niet
    Absolute onzin. Mijn neefje van 28, kern gezond en in top conditie is er inmiddels aan overleden. En nee het was ook geen griepje.
  • 21 Sep 2020 om 15:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:23
      Alleen zwakke mensen gaan er aan dood normaal gezonde mensen niet
    Ik hoop heel gauw dat jij het virus ook krijgt misschien dat je het dan anders gaat zien maar ergens spoort er iets niet bij jouw en nog enkelen op deze site.
  • 21 Sep 2020 om 15:31
    Er was tot gisteren weinig aan de hand. Die kakkerlakken moesten en gingen echter hutje mutje in bepaalde vakken staan/zitten en schreeuwden zich de longen uit het lijf.

    Ik denk dat Rutte het voornamelijk op die 'kameraden' heeft voorzien......
  • 21 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:14
      Rutte moet gewoon aftreden met zijn Plandemie en Corona-leugens.
    Imbeciel.....
  • 21 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:22
      Precies, of je de ernst van corona nu wel of niet inziet: als we ze doorgaan dan kan de politiek gewoon besluiten dat er helemaal geen supporters meer worden toegelaten in het stadion. En bij Feijenoord ging het niet alleen maar om het zingen en schreeuwen maar ook om het feit dat er vrijwel nergens 1,5 meter afstand werd gehouden.
    Zo ver denken de meesten niet. Het is alleen maar ikke ikke ikke.
  • 21 Sep 2020 om 15:25
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:23
      Alleen zwakke mensen gaan er aan dood normaal gezonde mensen niet
    Maar er zijn heel veel zwakke mensen in de wereld, veel daarvan zou je het niet van zeggen
  • 21 Sep 2020 om 15:23
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:09
      Man je spoort niet met dit soort uitspraken. Meer dam 650.000 doden wereldwijd en miljoenen besmette en ernstig zieke mensen. En volgens jou gedachten is het maar een simpel griepvirus. Dat allen maar kwetsbare mensen treft. Mark rutten heeft 100 procent gelijk.
    Alleen zwakke mensen gaan er aan dood normaal gezonde mensen niet
  • 21 Sep 2020 om 15:22
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:53
      Ja joh, vooral mee door gaan. Goed de longen uit je lijf schreeuwen. Binnen de kortste keren weer wedstrijden zonder publiek.
    Precies, of je de ernst van corona nu wel of niet inziet: als we ze doorgaan dan kan de politiek gewoon besluiten dat er helemaal geen supporters meer worden toegelaten in het stadion. En bij Feijenoord ging het niet alleen maar om het zingen en schreeuwen maar ook om het feit dat er vrijwel nergens 1,5 meter afstand werd gehouden.
  • 21 Sep 2020 om 15:20
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:00
      Moet werken maar zal me er later even mee bemoeien ;)
    Je bent er maar druk mee ;). Tijd voor de overstap naar Juve.
  • 21 Sep 2020 om 15:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:13
      Niet.
    Lees maar even terug maar waarschijnlijk ben je daar te lui voor.
  • 21 Sep 2020 om 15:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:10
      Een simpel griepvirus kan ook 650.000 doden veroorzaken wereldwijd.
    En dus moet je met corona gewoon nergens rekening mee houden? Laten we dan ook gelijk al het onderzoeken naar kanker stop zetten want mensen overlijden ook aan aids. Man man man.
  • 21 Sep 2020 om 15:15
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:00
      Besmetting zegt helemaal niets! Het gaat om de zwakkeren.....normale griep is/kan ook dodelijk zijn.
    Wat velen een griepje noemen is geen griep, dat is slechts een verkoudheid. Als iemand echt griep heeft kan hij of zij maar zo in het ziekenhuis belanden.
  • 21 Sep 2020 om 15:13
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:00
      Moet werken maar zal me er later even mee bemoeien ;)
    Haha doe maar. Jij kan het perfect verwoorden.
  • 21 Sep 2020 om 15:10
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:09
      Man je spoort niet met dit soort uitspraken. Meer dam 650.000 doden wereldwijd en miljoenen besmette en ernstig zieke mensen. En volgens jou gedachten is het maar een simpel griepvirus. Dat allen maar kwetsbare mensen treft. Mark rutten heeft 100 procent gelijk.
    Een simpel griepvirus kan ook 650.000 doden veroorzaken wereldwijd.
  • 21 Sep 2020 om 15:09
    • Quote van 21 Sep 2020 om 15:00
      Besmetting zegt helemaal niets! Het gaat om de zwakkeren.....normale griep is/kan ook dodelijk zijn.
    Man je spoort niet met dit soort uitspraken. Meer dam 650.000 doden wereldwijd en miljoenen besmette en ernstig zieke mensen. En volgens jou gedachten is het maar een simpel griepvirus. Dat allen maar kwetsbare mensen treft. Mark rutten heeft 100 procent gelijk.
  • 21 Sep 2020 om 15:06
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:33
      Ja ik denk dat die lui uit Rotterdam-Zuid er nu helemaal schijt aan gaan hebben, die hebben het niet zo op VVD'ers. Verder ga ik ervan uit dat het besmettingsrisico in stadions nihil is, omdat het buiten is. Rutte moet een keer naar ventilatie van gebouwen gaan kijken, maar die Van Dissel is te arrogant, eigenwijs en narcistisch om de juiste adviezen te geven. Daarom luister ik alleen nog naar de adviezen van Christian Drosten van het Duitse RIVM
    In Italie was het stadion een superspreading-plek. Net als in Liverpool
  • 21 Sep 2020 om 15:00
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:57
      Nee het boeit idd niet want de regeltjes van het RIVM zorgen ervoor dat je besmet raakt ja... mondkapjes hoeven hier niet want het is "schijnveiligheid" maar zie Duitsland waar 1,5 meter veel minder in acht wordt genomen maar mondkapjes wel worden gebruikt en de besmettingen relatief veel en veel minder hoog zijn
    Besmetting zegt helemaal niets! Het gaat om de zwakkeren.....normale griep is/kan ook dodelijk zijn.
  • 21 Sep 2020 om 15:00
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:31
      Haat niet op elkaar je moet haten op de staat
    Moet werken maar zal me er later even mee bemoeien ;)
  • 21 Sep 2020 om 14:57
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:35
      Wat een onzin weer van markje. Al die voetbal clubs die dag in, dag uit alle maatregelen nemen en hun best doen de spelers en de staf virus vrij te houden lukt het niet, hoe streng je de regels ook na volgt. Het boeit dus schijnbaar niet of je alle regeltjes van het RIVM volgt of niet, je kan altijd besmet raken. Heb je die saaie boel in de arena gezien? Niet om aan te zien. Lekker schreeuwen, zingen en juichen zoveel kwaat kan dat niet op die anderhalve meter.
    Nee het boeit idd niet want de regeltjes van het RIVM zorgen ervoor dat je besmet raakt ja... mondkapjes hoeven hier niet want het is "schijnveiligheid" maar zie Duitsland waar 1,5 meter veel minder in acht wordt genomen maar mondkapjes wel worden gebruikt en de besmettingen relatief veel en veel minder hoog zijn
  • 21 Sep 2020 om 14:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:41
      Voetbal beleef ik al 40 of 45 jaar en bij is voetbal emotie, spanning die er uit moet, hoe kun je nou als een voetbalsupporter gaan zitten en je nek houden?? Ik denk dat Rutte wat meer van de elite sporten is waar ze graag gezien willen worden, maar waar totaal geen emotie bij komt kijken. Ik naar het voetbal en 90 minuten mijn bel dicht houden?? Dat gaat niet lukken, net zo min als bij al die gasten, die op markten, protesten, van boer tot tot alles en nog wat, de longen uit hun strot schreeuwen. En denk dat die idioot van ee Grabbenhaus ook nog wel een dansje heeft gemaakt met mensen op zijn bruiloft.
    Ja joh, vooral mee door gaan. Goed de longen uit je lijf schreeuwen. Binnen de kortste keren weer wedstrijden zonder publiek.
  • 21 Sep 2020 om 14:46
    Ben die hele Corona dictatuur helemaal zat.Wat een taal van een premier weer. Hij loopt compleet naast zijn schoenen nu die 10 jaar aan de macht is. Het land stemt op hem omdat ze geen andere keus hebben. En dat weet die heel goed. Zo kan die alles maken en recht lullen wat krom is.Het is dat mensen het allemaal niet interesseert en hun eigen leven leiden en helaas zitten geen mensen in de politiek die het hem echt moeilijk maken.Alles nu voor de stemmen in Maart. Het komt hem allemaal heel goed uit.
    Laat die zich druk maken om de GGD die de vraag van mensen die getest willen worden niet meer aan kan.Hij die al lang geregeld moeten hebben.Ook wel heel toevallig allemaal dat in de vakantieperiode alles rustig is en nu opeens weer oplaait, zonder dat er veel doden vallen. Maar daar wordt niet naar gekeken. Alleen naar mensen die positief zijn en dan staat de hele wereld op zijn kop.De wereldpolitiek heeft ons goed bij de neus en daar zijn we nog niet 123 vanaf.En wat doen we eraan, helemaal niets. Want ze kunnen ons maken of breken.De rijken lachen zich dood en de mensen die afhankelijk zijn en gewoon hun leven willen leiden met de middelen die ze hebben zijn de dupe!
    De enige die deze gekkigheid kan stoppen is Trump. Is de enige die zegt doe ff normaal met mekaar. We gaan onze economie lees land niet kapot maken of in een nog veel diepere ellende stoppen omdat de andere kant van de macht hun agenda wil doordrukken zonder te denken aan de veel ergere gevolgen als we alles op slot zetten en de mensen monddood maken.
  • 21 Sep 2020 om 14:41
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:35
      Nee hoor, Rutte denkt gewoon dat mensen zich aan een paar simpele regels wel kunnen houden. Maar schat blijkbaar velen (jou ook) te hoog in.
    Voetbal beleef ik al 40 of 45 jaar en bij is voetbal emotie, spanning die er uit moet, hoe kun je nou als een voetbalsupporter gaan zitten en je nek houden?? Ik denk dat Rutte wat meer van de elite sporten is waar ze graag gezien willen worden, maar waar totaal geen emotie bij komt kijken. Ik naar het voetbal en 90 minuten mijn bel dicht houden?? Dat gaat niet lukken, net zo min als bij al die gasten, die op markten, protesten, van boer tot tot alles en nog wat, de longen uit hun strot schreeuwen. En denk dat die idioot van ee Grabbenhaus ook nog wel een dansje heeft gemaakt met mensen op zijn bruiloft.
  • 21 Sep 2020 om 14:38
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:14
      Misschien maar eens stemmen met de volgende verkiezingen? (En ja...ook als het regent)
    Wie zegt dat dat niet gebeurt wijsneusje
  • 21 Sep 2020 om 14:35
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:55
      Rutte denkt dat we allemaal robots zonder emotie zijn.
    Nee hoor, Rutte denkt gewoon dat mensen zich aan een paar simpele regels wel kunnen houden. Maar schat blijkbaar velen (jou ook) te hoog in.
  • 21 Sep 2020 om 14:35
    Wat een onzin weer van markje. Al die voetbal clubs die dag in, dag uit alle maatregelen nemen en hun best doen de spelers en de staf virus vrij te houden lukt het niet, hoe streng je de regels ook na volgt. Het boeit dus schijnbaar niet of je alle regeltjes van het RIVM volgt of niet, je kan altijd besmet raken. Heb je die saaie boel in de arena gezien? Niet om aan te zien. Lekker schreeuwen, zingen en juichen zoveel kwaat kan dat niet op die anderhalve meter.
  • 21 Sep 2020 om 14:34
    Google allemaal maar is "directeur who" en kijk maar is wat voor man dat is......
  • 21 Sep 2020 om 14:33
    Ja ik denk dat die lui uit Rotterdam-Zuid er nu helemaal schijt aan gaan hebben, die hebben het niet zo op VVD'ers. Verder ga ik ervan uit dat het besmettingsrisico in stadions nihil is, omdat het buiten is. Rutte moet een keer naar ventilatie van gebouwen gaan kijken, maar die Van Dissel is te arrogant, eigenwijs en narcistisch om de juiste adviezen te geven. Daarom luister ik alleen nog naar de adviezen van Christian Drosten van het Duitse RIVM
  • 21 Sep 2020 om 14:31
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:30
      Wijze woorden.... Verdeel en heers!
    Haat niet op elkaar je moet haten op de staat
  • 21 Sep 2020 om 14:30
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:26
      Misschien wil hij die opstand ook wel, kan die zijn gelijk halen. Dat is toch precies wat er nu ook gebeurd? Het volk wordt tegen elkaar opgezet.
    Wijze woorden.... Verdeel en heers!
  • 21 Sep 2020 om 14:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:11
      Hele domme uitspraak van Rutte. Hiermee bereikt hij het tegenovergestelde van wat hij wil. Hiermee zorgt hij er eerder voor dat mensen juist eerder in opstand komen dan dat men adviezen opvolgt. Hij moet een voorbeeld zijn maar zorgt hiermee juist voor verruwing van de samenleving. Dit pikken mensen niet, al helemaal niet als je in de situatie van Grapperhaus juist heel mild reageerde.
    Misschien wil hij die opstand ook wel, kan die zijn gelijk halen. Dat is toch precies wat er nu ook gebeurd? Het volk wordt tegen elkaar opgezet.
  • 21 Sep 2020 om 14:26
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:11
      Hele domme uitspraak van Rutte. Hiermee bereikt hij het tegenovergestelde van wat hij wil. Hiermee zorgt hij er eerder voor dat mensen juist eerder in opstand komen dan dat men adviezen opvolgt. Hij moet een voorbeeld zijn maar zorgt hiermee juist voor verruwing van de samenleving. Dit pikken mensen niet, al helemaal niet als je in de situatie van Grapperhaus juist heel mild reageerde.
    Misschien wil hij die opstand ook wel, kan die zijn gelijk halen. Dat is toch precies wat er nu ook gebeurd? Het volk wordt tegen elkaar opgezet.
  • 21 Sep 2020 om 14:15
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:11
      Naar mijn mening ging het bij elke club prima, behalve de club uit Rotterdam. Als er sancties komen, kunnen we het dan niet gewoon per club bekijken ipv op de hele eredivisie?
    Ja klopt.. En je voorstel lijkt me een heel goed plan !
  • 21 Sep 2020 om 14:15
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:02
      Dennis schreeuwt graag en denkt alleen aan zichzelf, die geeft er helemaal niets om als hij een ander die misschien wel kwetsbaar is besmet met alle gevolgen van dien.
    Aan een griepje ga je niet dood, meer is het niet.
  • 21 Sep 2020 om 14:14
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:09
      Hou zelf je bek graftak!!aftreden!
    Misschien maar eens stemmen met de volgende verkiezingen? (En ja...ook als het regent)
  • 21 Sep 2020 om 14:14
    Rutte moet gewoon aftreden met zijn Plandemie en Corona-leugens.
  • 21 Sep 2020 om 14:13
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:05
      Nee hoor dit zijn je eigen woorden van vorige week.
    Niet.
  • 21 Sep 2020 om 14:13
    Het probleem is dat ze aantallen gaan terug schroeven als dit vaker gebeurt. Dus wil je liever schreeuwen of minder wedstrijden bezoeken. Dat is uiteindelijk de keuze die je hebt met z’n allen. Los van het feit of je nu wel of niet geloofd in Corona.
  • 21 Sep 2020 om 14:12
    Eén ding is zeker, hij heeft zelf geen emoties die pineukio
  • 21 Sep 2020 om 14:11
    Hele domme uitspraak van Rutte. Hiermee bereikt hij het tegenovergestelde van wat hij wil. Hiermee zorgt hij er eerder voor dat mensen juist eerder in opstand komen dan dat men adviezen opvolgt. Hij moet een voorbeeld zijn maar zorgt hiermee juist voor verruwing van de samenleving. Dit pikken mensen niet, al helemaal niet als je in de situatie van Grapperhaus juist heel mild reageerde.
  • 21 Sep 2020 om 14:11
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:57
      zo is dat, hij heeft wat dat betreft gelijk.
    Naar mijn mening ging het bij elke club prima, behalve de club uit Rotterdam. Als er sancties komen, kunnen we het dan niet gewoon per club bekijken ipv op de hele eredivisie?
  • 21 Sep 2020 om 14:09
    Hou zelf je bek graftak!!aftreden!
  • 21 Sep 2020 om 14:05
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:05
      Vooroordelen en grote onzin. Socrates kom er maar in.
    Nee hoor dit zijn je eigen woorden van vorige week.
  • 21 Sep 2020 om 14:05
    • Quote van 21 Sep 2020 om 14:02
      Dennis schreeuwt graag en denkt alleen aan zichzelf, die geeft er helemaal niets om als hij een ander die misschien wel kwetsbaar is besmet met alle gevolgen van dien.
    Vooroordelen en grote onzin. Socrates kom er maar in.
  • 21 Sep 2020 om 14:03
    Stil zijn in een stadion is niet te doen, wat denkt Rutte?
  • 21 Sep 2020 om 14:02
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:59
      Kijk eens naar de landen om je heen. Wees blij dat er überhaupt supporters aanwezig kunnen/mogen zijn. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. Heb je de toestanden in de kuip gisteren gezien?
    Dennis schreeuwt graag en denkt alleen aan zichzelf, die geeft er helemaal niets om als hij een ander die misschien wel kwetsbaar is besmet met alle gevolgen van dien.
  • 21 Sep 2020 om 14:02
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:51
      Dat is tenminste duidelijke taal, die rotterdamse supporters (misschien) ook verstaan.
    Niet alleen feyenoord hoor, hier ook
  • 21 Sep 2020 om 13:59
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:55
      Rutte denkt dat we allemaal robots zonder emotie zijn.
    Kijk eens naar de landen om je heen. Wees blij dat er überhaupt supporters aanwezig kunnen/mogen zijn. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor. Heb je de toestanden in de kuip gisteren gezien?
  • 21 Sep 2020 om 13:57
    • Quote van 21 Sep 2020 om 13:51
      Dat is tenminste duidelijke taal, die rotterdamse supporters (misschien) ook verstaan.
    zo is dat, hij heeft wat dat betreft gelijk.
  • 21 Sep 2020 om 13:55
    Rutte denkt dat we allemaal robots zonder emotie zijn.
  • 21 Sep 2020 om 13:52
    Hou zelf je bek Mark
  • 21 Sep 2020 om 13:51
    Dat is tenminste duidelijke taal, die rotterdamse supporters (misschien) ook verstaan.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›