Vijf jeugdspelers in basis FC Twente: ''Zij moeten zich diep schamen''

52
Vijf jeugdspelers in basis FC Twente: ''Zij moeten zich diep schamen''

FC Twente boekte afgelopen weekend een verdienstelijk resultaat bij Feyenoord (1-1). Met Joël Drommel, Jayden Oosterwolde, Ramiz Zerrouki, Jesse Bosch en Godfried Roemeratoe stonden er maar liefst vijf spelers op het veld die uit de eigen jeugdopleiding komen.

Dat kan zaakwaarnemer René Wagelaar wel bekoren. "Ze hebben momenteel vijf jongens uit de eigen jeugdopleiding die spelen, maar ook de manier van spelen vind ik fantastisch", zegt Wagelaar bij VoetbalTijd. "Ze zetten op tijd druk, het hele elftal is goed op elkaar afgestemd."

Daarnaast weet FC Twente ook de tegenstander aan het wankelen te brengen. "Ik denk dat er voorin het meeste gevaar schuilt in Menig. En Danilo is de echte aanwinst. Hoe hij die bal voorbereidt voor Cerny, menigeen schiet zo'n bal zelf met links. FC Twente verrast me wel hoe het als team staat. Dat vind ik wel knap", aldus Wagelaar, die vooral blij is dat de jeugd doorbreekt in Enschede.

"We hebben mensen gehad die nooit naar de jeugd hebben omgekeken in al die jaren. Ik vind het zo prachtig wat er nu gebeurt. Wie het ook is...", reageert Wagelaar, die zelf Godfried Roemeratoe in zijn stal heeft.

"Van Leeuwen, Hilgers en Oosterwolde zitten niet bij mij", geeft hij aan. "Die jongens hebben allemaal talent, maar er is nooit naar omgekeken. Nu hebben we mensen die dat wel doen. Ze mogen meetrainen, krijgen kansen. Dan zie je hoeveel talent er eigenlijk wel niet zit. Eigenlijk moeten de mensen die de laatste jaren het beleid hebben gevoerd zich diep schamen."

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2020 om 11:26
    Wagelaar kan wel lekker toeteren maar,,, geef dan ook een een lijstje van spelers die voortijdig bij Twente zijn vertrokken en bij die andere club wel zijn doorgebroken .....
  • 23 Sep 2020 om 00:24
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:37
      Zeg maar hoe ik het tegendeel kan bewijzen.
    Ach laat ze lekker zeiken. Ik denk niet dat ze écht geloven dat al die accounts van jou zijn.
  • 22 Sep 2020 om 22:37
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:20
      Jammer joh, altijd leuk als een van je trollen weer boven komt drijven. Je moet je pillen nemen want ze (je alts) beginnen tegenstrijdig te lullen. Is gevaarlijk Dennis, voor je het weet gaat het fout.
    Zeg maar hoe ik het tegendeel kan bewijzen.
  • 22 Sep 2020 om 22:20
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:22
      Ik gaf vanmiddag nog aan dat ik Baudet ook niks vond. Jij gelooft nu zelf in complotten.
    Jammer joh, altijd leuk als een van je trollen weer boven komt drijven. Je moet je pillen nemen want ze (je alts) beginnen tegenstrijdig te lullen. Is gevaarlijk Dennis, voor je het weet gaat het fout.
  • 22 Sep 2020 om 22:08
    • Quote van 22 Sep 2020 om 20:26
      Ja want op de gevestigde orde stemmen is slim? Of is het gewoon je kop in het zand steken, Gelukkig zijn pvv en fvd de grootste en ik ben helemaal niet pro pvv of fvd maar een keer een frissen storm door de kamer en wat oude muffe shit wegblazen zou niet verkeerd zijn
    Daar zijn ze in het Verenigd Koninkrijk nu ook heel blij mee. De boel is daar aardig opgeschud.
  • 22 Sep 2020 om 21:22
    • Quote van 22 Sep 2020 om 20:16
      Leuk geprobeerd Dennis, helaas val je weer door de mand.
    Ik gaf vanmiddag nog aan dat ik Baudet ook niks vond. Jij gelooft nu zelf in complotten.
  • 22 Sep 2020 om 21:22
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    ?? Roemeratoe was al wel zover. Maar TD moest zo nodig weer een Spaans talent inhuren voor een hoop geld. Die Busquets was uiteindelijk geen meerwaarde toz van roemeratoe


  • 22 Sep 2020 om 21:20
    • Quote van 22 Sep 2020 om 20:29
      Tja, als je de negatieve effecten van fossiele brandstoffen wegdenkt zou je dat inderdaad kunnen denken. Maar helaas bestaan die effecten wel degelijk en zullen we dus uiteindelijk op een of andere manier af moeten stappen van die rotzooi.
    Ja leuk, maar noodzakelijk kwaad, Of hoe had je anders ooit op je telefoontje of pc of laptop of tv, uberhaupt op het internet willen zijn dan, kabels isoleren met hout gaat zo moeilijk,
  • 22 Sep 2020 om 21:20
    • Quote van 22 Sep 2020 om 20:29
      Tja, als je de negatieve effecten van fossiele brandstoffen wegdenkt zou je dat inderdaad kunnen denken. Maar helaas bestaan die effecten wel degelijk en zullen we dus uiteindelijk op een of andere manier af moeten stappen van die rotzooi.
    Ja leuk, maar noodzakelijk kwaad, Of hoe had je anders ooit op je telefoontje of pc of laptop of tv, uberhaupt op het internet willen zijn dan, kabels isoleren met hout gaat zo moeilijk,
  • 22 Sep 2020 om 21:18
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:39
      Ja Die is kaal, houdt van grappen en van feesten.... Moet dus Grapperhaus zijn :))
    Wil je gaan "trouwen"? :-)
  • 22 Sep 2020 om 21:17
    • Quote van 22 Sep 2020 om 18:52
      Jullie hebben het niet begrepen zo te zien, hebben jullie andere bronnen dan de staatsmedia geraadpleegd? Ik gok van niet. Baudet schreeuwde hard om een lockdown, waarom? Virus was onbekend en er moest snel gehandeld worden, goh wat een slecht idee. Baudet schreeuwde ook het hardst om uit de lockdown te gaan, ook erg slecht zeker? Kijk naar het programma van baudet. De rode draad: Nederland eerst. Wat is hier verkeerd aan? Ik zie het niet namelijk. Laten we stemmen op de vvd of cda! Rutte en de Jonge willen de vaccinaties binnen een 1 jaar rond krijgen, vaccinaties laten maken voor een bepaalde ziekte duurt jaren, hoe kan het binnen 1 jaar? Urgentie? Zo ja, is er genoeg test tijd voor de vaccinaties? Muteren virussen niet steeds? Covid-19 is een ander virus en muteert dus niet? Mutatie van een virus zal betekenen: elke 3 maand een vaccinatie? Eigen research: Vergelijk griep doden laatste jaren met covid-19 doden dit jaar. Hoe zit het met de geldstromen, BLM steun gaat naar amerikaanse democratische partijen (zoek het op) Waar gaat het geld heen van de bill gates foundation? Wie is soros? Fijne avond!
    Vandaag is in de UAE de officiële start van de inentingen met het nieuwe 2019-nCoV uitgevoerd.... dus.....
  • 22 Sep 2020 om 20:29
    • Quote van 22 Sep 2020 om 20:21
      Wat een mongolig gemekker, En ik zie fossiele industrie staan, mensen die daar kritisch over zijn moeten eens nagaan hoe de wereld er nu had uitgezien zonder fossiele brandstof en grondstoffen, pfffff mag het niet horen of zien
    Tja, als je de negatieve effecten van fossiele brandstoffen wegdenkt zou je dat inderdaad kunnen denken. Maar helaas bestaan die effecten wel degelijk en zullen we dus uiteindelijk op een of andere manier af moeten stappen van die rotzooi.
  • 22 Sep 2020 om 20:26
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:50
      We weten dat jij dat gaat doen, maar verstandige mensen maken waarschijnlijk een andere keuze.
    Ja want op de gevestigde orde stemmen is slim? Of is het gewoon je kop in het zand steken, Gelukkig zijn pvv en fvd de grootste en ik ben helemaal niet pro pvv of fvd maar een keer een frissen storm door de kamer en wat oude muffe shit wegblazen zou niet verkeerd zijn
  • 22 Sep 2020 om 20:26
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:50
      We weten dat jij dat gaat doen, maar verstandige mensen maken waarschijnlijk een andere keuze.
    Ja want op de gevestigde orde stemmen is slim? Of is het gewoon je kop in het zand steken, Gelukkig zijn pvv en fvd de grootste en ik ben helemaal niet pro pvv of fvd maar een keer een frissen storm door de kamer en wat oude muffe shit wegblazen zou niet verkeerd zijn
  • 22 Sep 2020 om 20:21
    • Quote van 22 Sep 2020 om 19:13
      Wat betreft dat laatste, wie denk je waar de republikeinen geld van krijgen? Fossiele industrie, familie Koch, banken... Het zijn twee kanten van dezelfde medaille.
    Wat een mongolig gemekker, En ik zie fossiele industrie staan, mensen die daar kritisch over zijn moeten eens nagaan hoe de wereld er nu had uitgezien zonder fossiele brandstof en grondstoffen, pfffff mag het niet horen of zien
  • 22 Sep 2020 om 20:16
    • Quote van 22 Sep 2020 om 18:52
      Jullie hebben het niet begrepen zo te zien, hebben jullie andere bronnen dan de staatsmedia geraadpleegd? Ik gok van niet. Baudet schreeuwde hard om een lockdown, waarom? Virus was onbekend en er moest snel gehandeld worden, goh wat een slecht idee. Baudet schreeuwde ook het hardst om uit de lockdown te gaan, ook erg slecht zeker? Kijk naar het programma van baudet. De rode draad: Nederland eerst. Wat is hier verkeerd aan? Ik zie het niet namelijk. Laten we stemmen op de vvd of cda! Rutte en de Jonge willen de vaccinaties binnen een 1 jaar rond krijgen, vaccinaties laten maken voor een bepaalde ziekte duurt jaren, hoe kan het binnen 1 jaar? Urgentie? Zo ja, is er genoeg test tijd voor de vaccinaties? Muteren virussen niet steeds? Covid-19 is een ander virus en muteert dus niet? Mutatie van een virus zal betekenen: elke 3 maand een vaccinatie? Eigen research: Vergelijk griep doden laatste jaren met covid-19 doden dit jaar. Hoe zit het met de geldstromen, BLM steun gaat naar amerikaanse democratische partijen (zoek het op) Waar gaat het geld heen van de bill gates foundation? Wie is soros? Fijne avond!
    Leuk geprobeerd Dennis, helaas val je weer door de mand.
  • 22 Sep 2020 om 20:14
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:36
      Als dat je nog is bijgebleven, zegt dat toch iets over je......
    Is dat zo ? Die man is toch niet meer serieus te nemen na zoiets. Als je dat soort dingen doet als politicus tsja, helemaal de weg kwijt.
  • 22 Sep 2020 om 19:49
    • Quote van 22 Sep 2020 om 19:13
      Wat betreft dat laatste, wie denk je waar de republikeinen geld van krijgen? Fossiele industrie, familie Koch, banken... Het zijn twee kanten van dezelfde medaille.
    je vergeet nog de wapenindustrie
  • 22 Sep 2020 om 19:13
    • Quote van 22 Sep 2020 om 18:52
      Jullie hebben het niet begrepen zo te zien, hebben jullie andere bronnen dan de staatsmedia geraadpleegd? Ik gok van niet. Baudet schreeuwde hard om een lockdown, waarom? Virus was onbekend en er moest snel gehandeld worden, goh wat een slecht idee. Baudet schreeuwde ook het hardst om uit de lockdown te gaan, ook erg slecht zeker? Kijk naar het programma van baudet. De rode draad: Nederland eerst. Wat is hier verkeerd aan? Ik zie het niet namelijk. Laten we stemmen op de vvd of cda! Rutte en de Jonge willen de vaccinaties binnen een 1 jaar rond krijgen, vaccinaties laten maken voor een bepaalde ziekte duurt jaren, hoe kan het binnen 1 jaar? Urgentie? Zo ja, is er genoeg test tijd voor de vaccinaties? Muteren virussen niet steeds? Covid-19 is een ander virus en muteert dus niet? Mutatie van een virus zal betekenen: elke 3 maand een vaccinatie? Eigen research: Vergelijk griep doden laatste jaren met covid-19 doden dit jaar. Hoe zit het met de geldstromen, BLM steun gaat naar amerikaanse democratische partijen (zoek het op) Waar gaat het geld heen van de bill gates foundation? Wie is soros? Fijne avond!
    Wat betreft dat laatste, wie denk je waar de republikeinen geld van krijgen? Fossiele industrie, familie Koch, banken... Het zijn twee kanten van dezelfde medaille.
  • 22 Sep 2020 om 18:52
    Jullie hebben het niet begrepen zo te zien, hebben jullie andere bronnen dan de staatsmedia geraadpleegd? Ik gok van niet. Baudet schreeuwde hard om een lockdown, waarom? Virus was onbekend en er moest snel gehandeld worden, goh wat een slecht idee. Baudet schreeuwde ook het hardst om uit de lockdown te gaan, ook erg slecht zeker? Kijk naar het programma van baudet. De rode draad: Nederland eerst. Wat is hier verkeerd aan? Ik zie het niet namelijk. Laten we stemmen op de vvd of cda! Rutte en de Jonge willen de vaccinaties binnen een 1 jaar rond krijgen, vaccinaties laten maken voor een bepaalde ziekte duurt jaren, hoe kan het binnen 1 jaar? Urgentie? Zo ja, is er genoeg test tijd voor de vaccinaties? Muteren virussen niet steeds? Covid-19 is een ander virus en muteert dus niet? Mutatie van een virus zal betekenen: elke 3 maand een vaccinatie? Eigen research: Vergelijk griep doden laatste jaren met covid-19 doden dit jaar. Hoe zit het met de geldstromen, BLM steun gaat naar amerikaanse democratische partijen (zoek het op) Waar gaat het geld heen van de bill gates foundation? Wie is soros? Fijne avond!
  • 22 Sep 2020 om 17:36
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:03
      Vond je die foto zo mooi van Baudet dat je er als een blok voor bent gevallen ;)
    Als dat je nog is bijgebleven, zegt dat toch iets over je......
  • 22 Sep 2020 om 17:08
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:55
      Baudet was samen met wilders degene die het hardste om een lockdown schreeuwde aan het begin.
    Klopt. Helaas ook hypocriete lui. Bah.
  • 22 Sep 2020 om 17:03
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:48
      Gewoon allemaal Baudet stemmen.
    Vond je die foto zo mooi van Baudet dat je er als een blok voor bent gevallen ;)
  • 22 Sep 2020 om 16:56
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:54
      Ik spring nog liever voor een trein.
    vrouwen en 78 vallen wel op hem-:)
  • 22 Sep 2020 om 16:55
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:48
      Gewoon allemaal Baudet stemmen.
    Baudet was samen met wilders degene die het hardste om een lockdown schreeuwde aan het begin.
  • 22 Sep 2020 om 16:55
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:50
      We weten dat jij dat gaat doen, maar verstandige mensen maken waarschijnlijk een andere keuze.
    maar die zijn er zo weinig ..-:))
  • 22 Sep 2020 om 16:54
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:48
      Gewoon allemaal Baudet stemmen.
    Ik spring nog liever voor een trein.
  • 22 Sep 2020 om 16:54
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    De jongens die voorgaande seizoenen geen kans kregen gingen naar AZ, PSV, PEC of Heracles. Wagelaar is erom verguisd, maar de fout lag duidelijk niet bij hem.
  • 22 Sep 2020 om 16:50
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:48
      Gewoon allemaal Baudet stemmen.
    We weten dat jij dat gaat doen, maar verstandige mensen maken waarschijnlijk een andere keuze.
  • 22 Sep 2020 om 16:48
    Gewoon allemaal Baudet stemmen.
  • 22 Sep 2020 om 16:46
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:45
      dan maar links en gaat dus alles naar Brussel ..incl onze pensioenen..
    Links is Soros tuig.
  • 22 Sep 2020 om 16:39
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:35
      Ik ben oprecht wel benieuwd, op wie stem jij?
    Ja Die is kaal, houdt van grappen en van feesten.... Moet dus Grapperhaus zijn :))
  • 22 Sep 2020 om 16:39
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:35
      Ik ben oprecht wel benieuwd, op wie stem jij?
    Jij hebt natuurlijk nog geen stemrecht. Nog 12 jaar Dennis ;)
  • 22 Sep 2020 om 16:38
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:05
      Links/Rechts ze lullen allemaal voor hun eigen portemonnee, maar in ieder geval die gladde Boudet krijgt never nooit mijn stem, wat een vies glad ventje, en dan lekker op bezoek gaan bij die kut Amerikanen om zijn verkiezingstijd te vullen. Bah wat een gladde aal .
    Gewoon stemmen op advocaat Peter Plasman met zijn Partij voor niet stemmers.
  • 22 Sep 2020 om 16:35
    • Quote van 22 Sep 2020 om 16:05
      Links/Rechts ze lullen allemaal voor hun eigen portemonnee, maar in ieder geval die gladde Boudet krijgt never nooit mijn stem, wat een vies glad ventje, en dan lekker op bezoek gaan bij die kut Amerikanen om zijn verkiezingstijd te vullen. Bah wat een gladde aal .
    Ik ben oprecht wel benieuwd, op wie stem jij?
  • 22 Sep 2020 om 16:34
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:45
      dan maar links en gaat dus alles naar Brussel ..incl onze pensioenen..
    Links is in veel opzichten ook niet goed.
  • 22 Sep 2020 om 16:27
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:58
      Sinds wanneer is de Europese Unie precies iets links? Het wordt breed gedragen door het gehele spectrum met enkel de uiteinden van links en rechts die extreem kritisch/anti-EU zijn.
    onze tuinkabouter heeft daar de macht..van der leijen is de zetbaas van Merkel ..eens met Jadie ze zitten er alleen voor hun eigen portemonnee..800 k belastingvrij int jaar..
  • 22 Sep 2020 om 16:27
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    Vorig jaar toch verschillende keren gelezen hier, dat er grote talenten rondliepen bij twente.
  • 22 Sep 2020 om 16:05
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:45
      dan maar links en gaat dus alles naar Brussel ..incl onze pensioenen..
    Links/Rechts ze lullen allemaal voor hun eigen portemonnee, maar in ieder geval die gladde Boudet krijgt never nooit mijn stem, wat een vies glad ventje, en dan lekker op bezoek gaan bij die kut Amerikanen om zijn verkiezingstijd te vullen. Bah wat een gladde aal .
  • 22 Sep 2020 om 16:02
    • Quote van 22 Sep 2020 om 14:48
      Helemaal eens wat een verademing en wat een openheid naar de supporters toe en of het nu door streuer komt of jans dat maakt niks uit heerlijk hier kun je op verder bouwen.
    Laten we in de ook PvdK niet vergeten, mede dankzij hem staat dit er. En ik ben ook super blij met het huidige Fc Twente van het bestuur en TS, en het voetbal. Het is gelukkig 100% omgeslagen in een open en transparante club die lekker open zijn naar de achterban. Echt top. Ik zeg nu al verlengen met Jans, Streuer, en weet niet tot wanneer PvdK blijft, maar ook hem behouden.
  • 22 Sep 2020 om 15:58
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:45
      dan maar links en gaat dus alles naar Brussel ..incl onze pensioenen..
    Sinds wanneer is de Europese Unie precies iets links? Het wordt breed gedragen door het gehele spectrum met enkel de uiteinden van links en rechts die extreem kritisch/anti-EU zijn.
  • 22 Sep 2020 om 15:45
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:29
      Vooral niet doen. Rechts is ook slecht.
    dan maar links en gaat dus alles naar Brussel ..incl onze pensioenen..
  • 22 Sep 2020 om 15:37
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    Ik begrijp in ieder geval wel dat ze in ieder geval in het jaar dat ze MOESTEN promoveren omdat een 2e jaar Keuken Klasse funest zou zijn en we misschien wel niet eens meer zouden bestaan dat je dan een beroep doet op de jeugd. Je kan zeggen jeugdige onbevangenheid zou dan juist goed uitpakken, maar ik denk dat ze toch zouden hebben bezweken onder de druk dus dat jaar snap ik het wel.

    En we zijn wel vaker zo van start gegaan... laten we gewoon genieten, het gaat ze nu voor de wind hoe gaat het straks als het tegen zit?

    Maar dat het de snelste manier is om kapitaal te maken en met winst te gaan verkopen en dus sneller uit de schulden zijn dat lijkt me duidelijk.
  • 22 Sep 2020 om 15:29
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:23
      Ik hou zeker van mijzelf, maar ik ben niet wit, rijk of atheïstisch, ik ben geen boer en ik heb geen hekel aan moslims, waarom zou ik rechts gaan stemmen?
    Vooral niet doen. Rechts is ook slecht.
  • 22 Sep 2020 om 15:26
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    Onzin. Heb ze meermaals gezien die hadden gewoon speel minuten kunnen en eigenlijk moeten maken. Een aantal had dat gewoon gekund.
  • 22 Sep 2020 om 15:24
    • Quote van 22 Sep 2020 om 15:16
      Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
    Daar vergis je je behoorlijk in.
  • 22 Sep 2020 om 15:23
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ik hou zeker van mijzelf, maar ik ben niet wit, rijk of atheïstisch, ik ben geen boer en ik heb geen hekel aan moslims, waarom zou ik rechts gaan stemmen?
  • 22 Sep 2020 om 15:16
    Vorig jaar waren deze talenten nog niet zover als nu. Ze zijn er toen wel een aantal keren bijgehaald maar waren er vooral fysiek nog niet aan toe!
  • 22 Sep 2020 om 14:50
    • Quote van 22 Sep 2020 om 14:44
      Hij heeft hier wel een goed pijnpunt te pakken van de laatste jaren. Net als hij vorige week aangaf Jans en Steuer bij 3! jeugdelftallen te hebben gezien. Vorig jaar liet niemand zich bij de jeugd zien. En de jaren ervoor ook niet. Terwijl de jeugd de goedkoopste manier van kapitaal kan zijn...
    Dat pijnpunt is hier al jaaaaaren door menig supporter aangegeven..... Het oale jongens krentewegge waslappenbeleid werd, onlangs dat het niet werkte, continu weer herhaald. En maar blijven sloapen in die "veilige" bubbel van ons kent ons. Het heeft even geduurd maar men heeft het licht gezien.
  • 22 Sep 2020 om 14:48
    • Quote van 22 Sep 2020 om 14:44
      Hij heeft hier wel een goed pijnpunt te pakken van de laatste jaren. Net als hij vorige week aangaf Jans en Steuer bij 3! jeugdelftallen te hebben gezien. Vorig jaar liet niemand zich bij de jeugd zien. En de jaren ervoor ook niet. Terwijl de jeugd de goedkoopste manier van kapitaal kan zijn...
    Helemaal eens wat een verademing en wat een openheid naar de supporters toe en of het nu door streuer komt of jans dat maakt niks uit heerlijk hier kun je op verder bouwen.
  • 22 Sep 2020 om 14:44
    Hij heeft hier wel een goed pijnpunt te pakken van de laatste jaren. Net als hij vorige week aangaf Jans en Steuer bij 3! jeugdelftallen te hebben gezien. Vorig jaar liet niemand zich bij de jeugd zien. En de jaren ervoor ook niet. Terwijl de jeugd de goedkoopste manier van kapitaal kan zijn...
  • 22 Sep 2020 om 14:34
    Andere titel om verwarring te voorkomen?
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›