Streuer haalt keihard uit: ''Dit kan gewoon niet, dit is waanzin''

37
Streuer haalt keihard uit: ''Dit kan gewoon niet, dit is waanzin''

Jan Streuer is niet te spreken over de actie van Silvester van der Water, die zich zaterdagavond via Whatsapp afmeldde voor een competitieduel van Heracles Almelo omdat hij wil vertrekken. De technisch directeur snapt dat Heracles hem de maximale boete heeft gegeven.

"Dit is echt belachelijk", zegt Streuer bij VoetbalTijd. "Die speler denkt alleen maar aan zichzelf. Dan had hij moeten zorgen dat hij een clausule had en bijvoorbeeld voor vijf ton weg kan. Dat heeft hij niet, dus de club kan vragen wat ze willen. De club is ook reëel en wil het beste eruit halen."

Van der Water wordt begeerd door Orlando City FC. "Als een speler weg wil, dan zegt hij: jullie vragen veel teveel. Maar hij vindt zichzelf toch zo goed?", reageert Streuer. "Dan mag je toch ook een goed bedrag vragen? Heracles is net als FC Twente, het zijn clubs die niet het geld voor het oprapen hebben. Dus als Heracles een goede transfer kan doen, zullen ze het zeker doen."

Streuer snapt de actie van Van der Water niet. "De speler doet zichzelf tekort, want dit komt wel heel slecht over. Heel slecht. De speler heeft daar een contract en wil zijn geld ook hebben als hij slecht speelt. Dit kan gewoon niet. Dit kan gewoon niet, dit is waanzin", aldus Streuer.

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2020 om 08:05
    • Quote van 22 Sep 2020 om 23:34
      Is prima toch. Ik en velen zijn blij met de informatie die je ons kunt geven. Al kun je er wel weer op wachten dat er gezeik gaat komen over de zoveelste huurling helemaal als die bij ajax weg komt. Maar dat hou je hier toch. Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze sommige jeugd spelers niet niet te veel voor de voeten gaan lopen. die huurspelers leveren ons niets op, op een paar na dan. Maar je weet nog geen naam svente?
    +1
  • 23 Sep 2020 om 07:14
    • Quote van 23 Sep 2020 om 00:27
      Nee, heb paar evt. namen gehoord, maar ik hoop er morgen(vandaag) achter te komen.
    Oke dat zou mooi zijn. Als je het mag vertellen laat het ons dan ook even weten.
  • 23 Sep 2020 om 06:43
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:39
      Lijk mij ook. Maarja die Sidney van Hooijdonk zei wel voor de camera deze week, dat de knoop word doorgehakt en Eredivisie clubs zich voor hem hebben gemeld.
    Die gaat het volgens mij nooit worden die V.Hooijdonk, want z'n vader Pierre heeft een schijthekel aan FCTWENTE, die zal hem er sowieso van afpraten
  • 23 Sep 2020 om 06:39
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:14
      Gaan we nu ook al over de Heracles perikelen schrijven hier?
    Er is blijkbaar gebrek aan nieuws, vandaar dit nieuws wat hier niet hoort
  • 23 Sep 2020 om 00:27
    • Quote van 22 Sep 2020 om 23:34
      Is prima toch. Ik en velen zijn blij met de informatie die je ons kunt geven. Al kun je er wel weer op wachten dat er gezeik gaat komen over de zoveelste huurling helemaal als die bij ajax weg komt. Maar dat hou je hier toch. Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze sommige jeugd spelers niet niet te veel voor de voeten gaan lopen. die huurspelers leveren ons niets op, op een paar na dan. Maar je weet nog geen naam svente?
    Nee, heb paar evt. namen gehoord, maar ik hoop er morgen(vandaag) achter te komen.
  • 22 Sep 2020 om 23:34
    • Quote van 22 Sep 2020 om 23:21
      Jimmy zit in het bestuur van vak p, die krijgt tegelijk info door tenzij ik er zelf achteraan ga, maar deze keer werd het me gezegd.
    Is prima toch. Ik en velen zijn blij met de informatie die je ons kunt geven. Al kun je er wel weer op wachten dat er gezeik gaat komen over de zoveelste huurling helemaal als die bij ajax weg komt. Maar dat hou je hier toch. Moet wel zeggen dat ik hoop dat ze sommige jeugd spelers niet niet te veel voor de voeten gaan lopen. die huurspelers leveren ons niets op, op een paar na dan. Maar je weet nog geen naam svente?
  • 22 Sep 2020 om 23:21
    • Quote van 22 Sep 2020 om 23:07
      Ah oké ja ik zag de teactie van jimmy op .net ook dat zei dat ook.
    Jimmy zit in het bestuur van vak p, die krijgt tegelijk info door tenzij ik er zelf achteraan ga, maar deze keer werd het me gezegd.
  • 22 Sep 2020 om 23:07
    • Quote van 22 Sep 2020 om 23:02
      Ga trouwens niet om koop, wel met optie, en de ander word wel huur zonder optie.
    Ah oké ja ik zag de teactie van jimmy op .net ook dat zei dat ook.
  • 22 Sep 2020 om 23:02
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:39
      Oke dankje svente. Ik wacht het af. Je info word in elk geval zeer op prijs gesteld.
    Ga trouwens niet om koop, wel met optie, en de ander word wel huur zonder optie.
  • 22 Sep 2020 om 22:55
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:39
      Lijk mij ook. Maarja die Sidney van Hooijdonk zei wel voor de camera deze week, dat de knoop word doorgehakt en Eredivisie clubs zich voor hem hebben gemeld.
    Ja oke. Maar er is bij hem wel een vrij hoog kww gehalte. Het enige echte voordeel aan hem hij kost niet veel aangezien hij transfervrij is.
  • 22 Sep 2020 om 22:39
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:35
      Maar dat is een spits/10 toch?
    Lijk mij ook. Maarja die Sidney van Hooijdonk zei wel voor de camera deze week, dat de knoop word doorgehakt en Eredivisie clubs zich voor hem hebben gemeld.
  • 22 Sep 2020 om 22:39
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:35
      Dat vraag ik morgen na, , het ging om nieuws he, kan ook iemand verkocht worden, dat weet ik niet.
    Oke dankje svente. Ik wacht het af. Je info word in elk geval zeer op prijs gesteld.
  • 22 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:32
      Niemand weet het. Of zou het die jongen uit Breda zijn? Die stond wa te grinkken voor de camera
    Maar dat is een spits/10 toch?
  • 22 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 22 Sep 2020 om 22:31
      Wel bijzonder dat ze eerst voor een vleugel speler gaan aangezien ze het liefst een 10 wouden. Maar afwachten ben benieuwd. Weet je hoe het zit net de gesprekken met van leeuwen en hilgers verlopen want die wouden ze althans volgens tubantie.
    Dat vraag ik morgen na, , het ging om nieuws he, kan ook iemand verkocht worden, dat weet ik niet.
  • 22 Sep 2020 om 22:32
    Niemand weet het. Of zou het die jongen uit Breda zijn? Die stond wa te grinkken voor de camera
  • 22 Sep 2020 om 22:31
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:17
      Ik kreeg dit door, heb ook geen naam.
    Wel bijzonder dat ze eerst voor een vleugel speler gaan aangezien ze het liefst een 10 wouden. Maar afwachten ben benieuwd. Weet je hoe het zit net de gesprekken met van leeuwen en hilgers verlopen want die wouden ze althans volgens tubantie.
  • 22 Sep 2020 om 22:23
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:14
      Ot: iedereen die hoopt dat die 10 als eerst komt, nope, geen 10. Eerstvolgende is geen 10!
    Rechtsbuiten, concurrentie voor Cerny
  • 22 Sep 2020 om 22:01
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:31
      Hij wilde nog een buitenspeler evt. Ik denk dat het een buitenspeler is.
    We zullen zien. Een extra buitenspeler erbij is geen overbodige luxe.
  • 22 Sep 2020 om 21:31
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:21
      Ik zag het net ook op .net voorbij komen. Maar mij lijkt het niet dat er op een andere positie buiten de 10 om nog een speler nodig is.
    Hij wilde nog een buitenspeler evt. Ik denk dat het een buitenspeler is.
  • 22 Sep 2020 om 21:21
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:17
      Ik kreeg dit door, heb ook geen naam.
    Ik zag het net ook op .net voorbij komen. Maar mij lijkt het niet dat er op een andere positie buiten de 10 om nog een speler nodig is.
  • 22 Sep 2020 om 21:17
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:16
      Dan ben ik wel benieuwd. Lijkt mij sterk dat ze nog een andere speler gaan halen voor een andere positie. Of er moet iemand weggaan.
    Ik kreeg dit door, heb ook geen naam.
  • 22 Sep 2020 om 21:16
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:14
      Ot: iedereen die hoopt dat die 10 als eerst komt, nope, geen 10. Eerstvolgende is geen 10!
    Dan ben ik wel benieuwd. Lijkt mij sterk dat ze nog een andere speler gaan halen voor een andere positie. Of er moet iemand weggaan.
  • 22 Sep 2020 om 21:16
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:15
      Welke positie dan ?
    Goede vraag, sluit ik mij bij aan.
  • 22 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 22 Sep 2020 om 21:14
      Ot: iedereen die hoopt dat die 10 als eerst komt, nope, geen 10. Eerstvolgende is geen 10!
    Welke positie dan ?
  • 22 Sep 2020 om 21:14
    Ot: iedereen die hoopt dat die 10 als eerst komt, nope, geen 10. Eerstvolgende is geen 10!
  • 22 Sep 2020 om 20:53
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:30
      Samen met plet in de spits?
    Zou bijzonder zijn om dit duo ooit te mogen aanschouwen in onze veste. Misschien tijdens de afscheidswedstrijd van Maher zou dat kunnen.
  • 22 Sep 2020 om 20:51
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:29
      Dennis is de forumtrol, gewoon negeren.
    Ach stel oe an
  • 22 Sep 2020 om 20:26
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:17
      Jos Hooiveld terughalen. Zit zonder club.
    Hahaha!
  • 22 Sep 2020 om 19:22
    • Quote van 22 Sep 2020 om 18:04
      Blijkbaar wel dit is niet handig van streuer om hierop te reageren.
    Déstreuer zegt niets verkeerd. Het klopt exact wat hij zegt, maar om specifiek dit onderwerp als topic op Twentefans te plempen...daarin ontgaat mij alle logica aangezien hij op het erf voetbalt.
  • 22 Sep 2020 om 18:45
    • Quote van 22 Sep 2020 om 18:04
      Blijkbaar wel dit is niet handig van streuer om hierop te reageren.
    Waarom niet? Je mag toch een mening hebben over dingen die gebeuren? Wij doen niet anders hier
  • 22 Sep 2020 om 18:04
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:14
      Gaan we nu ook al over de Heracles perikelen schrijven hier?
    Blijkbaar wel dit is niet handig van streuer om hierop te reageren.
  • 22 Sep 2020 om 17:34
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:17
      Jos Hooiveld terughalen. Zit zonder club.
    Hooiveld, Maher en Plet terug. Zou mooi zijn hé?
  • 22 Sep 2020 om 17:30
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:17
      Jos Hooiveld terughalen. Zit zonder club.
    Samen met plet in de spits?
  • 22 Sep 2020 om 17:29
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:21
      Haha, zeker een grapje?
    Dennis is de forumtrol, gewoon negeren.
  • 22 Sep 2020 om 17:21
    • Quote van 22 Sep 2020 om 17:17
      Jos Hooiveld terughalen. Zit zonder club.
    Haha, zeker een grapje?
  • 22 Sep 2020 om 17:17
    Jos Hooiveld terughalen. Zit zonder club.
  • 22 Sep 2020 om 17:14
    Gaan we nu ook al over de Heracles perikelen schrijven hier?
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›