FC Twente-verdediger verklapt: ''Jans kwam de eerste keer te laat''

15
FC Twente-verdediger verklapt: ''Jans kwam de eerste keer te laat''

Kik Pierie is op zijn plek bij FC Twente en hoopt snel op zijn eerste speelminuten in de hoofdmacht. De huurling van Ajax voelt zich prettig onder trainer Ron Jans.

"Het is een vriendelijke man", zegt Pierie in het YouTube-programma Bij Andy in de auto! "Ik heb hem natuurlijk de eerste weken op het veld gezien en daarna erbuiten gesproken, want ik revalideerde ergens anders. Maar hij is rustig. Ik hou niet van die trainers die de hele tijd in je oor lopen te zeiken. Hij is een peoplemanager, echt persoonlijke aandacht."

Pierie heeft nog wel een mooie anekdote over Jans in zijn eerste weken bij FC Twente. "Hij was de eerste keer te laat", verklapt de verdediger. "We hadden de dag ervoor een gesprek met het hele team over de regels. Wat gebeurt er als je te laat komt? Zus en zo. En de volgende keer was hij te laat."

"Dus ik zeg: Queensy (Menig, red.), wat was ook alweer die regel bij te laat zijn?", vervolgt Pierie. "Volgens mij een liedje zingen, zei Queensy. Op een gegeven moment gooide Ron het op zijn horloge, dat die niet klopte. Maar op de Apple-telefoon stond gewoon één over half en we moesten om half aanwezig zijn."

Jans verzilverde zijn straf niet direct. "Maar hij heeft niet gezongen. Dat is wel lastig, want wat nu als de assistent-trainer te laat komt? Gaat hij dan wel zingen? En vervolgens de aanvoerder", aldus Pierie, die het 'zangverleden' van Jans bij FC Cincinnati kent. "Maar daar ga ik hem niet op... Nee, nee." 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2020 om 23:30
    VOTE BIGTUKKER 2021! MAKE TWENTE GREAT AGAIN
  • 23 Sep 2020 om 13:35
    • Quote van 23 Sep 2020 om 12:52
      het is blijkbaar nogal moeilijk om begrijpend te lezen. 1. Trump stemmen kan niet, aangezien hij voor de V.S. meedoet en niet voor NL. 2. ik zeg dat iedereen zijn stem moet uitbrengen op basis van eigen principes, niet op principes van iemand anders.
    ik sta niet op de kieslijst..dammm
  • 23 Sep 2020 om 13:31
    • Quote van 23 Sep 2020 om 13:21
      De smiley gemist toevallig ?
    brgrijpend lezen vlekkie-:))
  • 23 Sep 2020 om 13:21
    • Quote van 23 Sep 2020 om 12:52
      het is blijkbaar nogal moeilijk om begrijpend te lezen. 1. Trump stemmen kan niet, aangezien hij voor de V.S. meedoet en niet voor NL. 2. ik zeg dat iedereen zijn stem moet uitbrengen op basis van eigen principes, niet op principes van iemand anders.
    De smiley gemist toevallig ?
  • 23 Sep 2020 om 12:52
    • Quote van 23 Sep 2020 om 10:00
      dus als je idool Trump is mag je niet op hem stemmen vlgs jou-:))
    het is blijkbaar nogal moeilijk om begrijpend te lezen. 1. Trump stemmen kan niet, aangezien hij voor de V.S. meedoet en niet voor NL. 2. ik zeg dat iedereen zijn stem moet uitbrengen op basis van eigen principes, niet op principes van iemand anders.
  • 23 Sep 2020 om 10:00
    • Quote van 23 Sep 2020 om 09:51
      mijn hemel wat een gelul, eenieder moet gewoon op basis van eigen ervaringen zijn stem uitbrengen op de politieke partij van zijn of haar keuze, het lijkt me een kwalijke stroming om te gaan stemmen op de partij van je idool, ook als dit tegen je eigen principes instrookt.
    dus als je idool Trump is mag je niet op hem stemmen vlgs jou-:))
  • 23 Sep 2020 om 09:51
    mijn hemel wat een gelul, eenieder moet gewoon op basis van eigen ervaringen zijn stem uitbrengen op de politieke partij van zijn of haar keuze, het lijkt me een kwalijke stroming om te gaan stemmen op de partij van je idool, ook als dit tegen je eigen principes instrookt.
  • 23 Sep 2020 om 09:50
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    is het niet wat vroeg om aan de drank te zitten?
  • 23 Sep 2020 om 08:40
    • Quote van 23 Sep 2020 om 06:49
      Nee ik heb jou verhaaltje na getrokken bij iemand uit de stad die Andy echt goed kent, en die bijna wekelijks contact met hem heeft. Andy houdt niet van politiek !!!! En vindt mannetjes als Geert Wilders eng dat heeft hij eens in een praatprogramma gezegd, en ook Boudet vind hij een gladde aal. Ik denk dat hij jou lekker in de ziek heeft genomen, als je überhaupt met hem hebt geluld. Maar dat je hier zulke onzin uitkraamt dan ben jij mooi in de ziek genomen en ben je zo shikker als wat geweest. En ik bij de NPO of NOS werken , volgens mij ben je nog shikker, ik kijk er vaak wel liever na dan Boulevard, en dat soort programma's waar jij zeker dol op bent. Met je stem rechts kneus.
    Hahaha, wat een verhaal.
  • 23 Sep 2020 om 07:49
    • Quote van 23 Sep 2020 om 06:41
      Ja vooral jij moet oppassen met zo te reageren op mij, jij hebt niet door hoe je iemand kan kwetsen volgensmij. Vast een werknemer van de corrupte NOS eh?
    Nu ben je uitgeluid he?? Ik hoorde dit van mij kant van een horeca ondernemers die Andy heel erg goed kent en je lult gewoon en niets meer, je zoekt iets om rechtse steun te verkrijgen Ik begin ook mijn twijfel in de politiek totaal kwijt te raken als ik dat al niet was.
  • 23 Sep 2020 om 06:49
    • Quote van 23 Sep 2020 om 06:41
      Ja vooral jij moet oppassen met zo te reageren op mij, jij hebt niet door hoe je iemand kan kwetsen volgensmij. Vast een werknemer van de corrupte NOS eh?
    Nee ik heb jou verhaaltje na getrokken bij iemand uit de stad die Andy echt goed kent, en die bijna wekelijks contact met hem heeft. Andy houdt niet van politiek !!!! En vindt mannetjes als Geert Wilders eng dat heeft hij eens in een praatprogramma gezegd, en ook Boudet vind hij een gladde aal. Ik denk dat hij jou lekker in de ziek heeft genomen, als je überhaupt met hem hebt geluld. Maar dat je hier zulke onzin uitkraamt dan ben jij mooi in de ziek genomen en ben je zo shikker als wat geweest. En ik bij de NPO of NOS werken , volgens mij ben je nog shikker, ik kijk er vaak wel liever na dan Boulevard, en dat soort programma's waar jij zeker dol op bent. Met je stem rechts kneus.
  • 23 Sep 2020 om 06:41
    • Quote van 23 Sep 2020 om 03:06
      Flikker op kut mongool. En nog ff voor jou ik ken ook iemand die Andy persoonlijk kent, en je lult een eind in de ruimte. Politiek boeit hem niet en hij gaat niet eens stemmen, maar heeft zich wel eens uitgesproken dat o.a Wilders een eng mannetje vindt en Boudet moet hij ook niet zo . Dus snap niet wat jij hier hoopt te bereiken mongool.
    Ja vooral jij moet oppassen met zo te reageren op mij, jij hebt niet door hoe je iemand kan kwetsen volgensmij. Vast een werknemer van de corrupte NOS eh?
  • 23 Sep 2020 om 03:06
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Flikker op kut mongool. En nog ff voor jou ik ken ook iemand die Andy persoonlijk kent, en je lult een eind in de ruimte. Politiek boeit hem niet en hij gaat niet eens stemmen, maar heeft zich wel eens uitgesproken dat o.a Wilders een eng mannetje vindt en Boudet moet hij ook niet zo . Dus snap niet wat jij hier hoopt te bereiken mongool.
  • 22 Sep 2020 om 23:28
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Van de ladder gelazerd?
  • 22 Sep 2020 om 22:24
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Flikker eens op hier met die onzin.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›