Drommel in Oranje? ''Ze zijn allebei beter dan Krul en Zoet''

15
Drommel in Oranje? ''Ze zijn allebei beter dan Krul en Zoet''

De analisten bij Voetbalpraat snappen weinig van het feit dat Joël Drommel niet is geselecteerd voor het Nederlands elftal. De doelman van FC Twente maakt volgens hun indruk in Enschede.

Hans Kraay jr. complimenteert naast Drommel ook Justin Bijlow. "Ik zou hem altijd bij de selectie opnemen", vertelt hij in het programma van FOX Sports. "Ze zijn allebei beter dan Krul of Bizot, en veel beter dan Zoet."

Vincent Schildkamp vervolgt: "Dan kan je toch Cillessen en Bizot opnemen, en dan Bijlow en Drommel erbij. Ik snap niet waarom er wordt vastgehouden aan Krul en Zoet, die al ouder zijn en niet in de beste fase van hun carrière zitten."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2020 om 05:45
    • Quote van 24 Sep 2020 om 10:48
      Kan het over zoet begrijpen maar deze mannen kijken geen premier league... krul een van de beste keepers van het rechterrijtje daar.. en rechterrijtje premier league is een heel behoorlijk niveau. Beter dan bizot IMO
    En sowieso beter dan Ruiter.
  • 24 Sep 2020 om 11:45
    • Quote van 24 Sep 2020 om 08:47
      Drommel in oranje, dan moeten we er niet gek van op kijken dat zijn waarde boven de 10 miljoen komt. Een simpele keeper als Cillesen heeft Ajax al 35 miljoen opgeleverd. Drommel is wel iets complete dan Cillesen. En het is wel een keer lekker dan we een penalty killer op goal hebben bij oranje.
    Cillessen heeft nog niet eens de helft opgeleverd... Ik snap niet hoe je daar bij kont.
  • 24 Sep 2020 om 10:50
    Drommel zijn actie bij jong oranje, waar hij overigens groot gelijk had, zal hem helaas nog even blijven achtervolgen. En het feit dat hij ‘slechts’ bij Twente speelt, je weet wel, de meest gehaatte club in Zeist zal ook niet meewerken. Maar zoals die jongen nu bezig is, komt hij er wel. Als hij zich zo blijft ontwikkelen kunnen ze hem niet meer negeren. Het gegeven dat steeds meer analisten hem prijzen schud ze ook wel wakker in Zeist
  • 24 Sep 2020 om 10:48
    Kan het over zoet begrijpen maar deze mannen kijken geen premier league... krul een van de beste keepers van het rechterrijtje daar.. en rechterrijtje premier league is een heel behoorlijk niveau. Beter dan bizot IMO
  • 24 Sep 2020 om 10:48
    Kan het over zoet begrijpen maar deze mannen kijken geen premier league... krul een van de beste keepers van het rechterrijtje daar.. en rechterrijtje premier league is een heel behoorlijk niveau. Beter dan bizot IMO
  • 24 Sep 2020 om 10:19
    • Quote van 24 Sep 2020 om 10:14
      Zal mij benieuwen of Johan Derksen het een keer toegeeft dat het een prima keeper is
    Hij heeft zijn traptechniek al gecomplimenteerd
  • 24 Sep 2020 om 10:17
    • Quote van 24 Sep 2020 om 10:14
      Zal mij benieuwen of Johan Derksen het een keer toegeeft dat het een prima keeper is
    Dan kun je volgens mij wachten totdat pinksteren en kerst op dezelfde dag vallen.
  • 24 Sep 2020 om 10:14
    Zal mij benieuwen of Johan Derksen het een keer toegeeft dat het een prima keeper is
  • 24 Sep 2020 om 09:44
    Zal nog wel even duren i.v.m. het conflict bij jong oranje. Gok dat ze er alles aan zullen doen om om drommel heen te kunnen, maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk op
  • 24 Sep 2020 om 09:42
    • Quote van 24 Sep 2020 om 08:46
      Ga er maar niet vanuit, die selecteert de doelman van Ajax onder 21 nog eerder
    Je moet elke trainer de kans en vertrouwen geven maar bij rasechte ajaxieden als de Boer dan weet je dat partijparij een rol gaat spelen. Die zien nederlands elftal als verdienmodel ten koste van de concurrenten. Schrijnend voorbeeld waren de schandalige selecties van Blind
  • 24 Sep 2020 om 09:05
    ik heb hier eens gelezen dat Drommel toen verlengd heeft met een optie van 1 jaar en dat ie weg mag tegen een gelimiteerde transfersom...dus ..
  • 24 Sep 2020 om 09:00
    Mooiste zou zijn dat Drommel straks voor een zacht prijsje naar Ajax gaat met een flink doorverkooppercentage. Een eerste keeper van Ajax is standaard als 15 miljoen meer waard dan eerste keeper van een andere club.
  • 24 Sep 2020 om 08:47
    Drommel in oranje, dan moeten we er niet gek van op kijken dat zijn waarde boven de 10 miljoen komt. Een simpele keeper als Cillesen heeft Ajax al 35 miljoen opgeleverd. Drommel is wel iets complete dan Cillesen. En het is wel een keer lekker dan we een penalty killer op goal hebben bij oranje.
  • 24 Sep 2020 om 08:46