Brama keert terug in selectie FC Twente voor duel met FC Groningen

15
Brama keert terug in selectie FC Twente voor duel met FC Groningen

FC Twente kan vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen weer beschikken over Wout Brama, dat meldt TC Tubantia op haar website.

Brama ontbrak afgelopen zondag in het uitduel met Feyenoord vanwege een blessure, maar is weer hersteld. De routinier werd tegen Feyenoord vervangen door Ramiz Zerrouki. De vraag is nu of trainer Ron Jans het middenveld laat staan of kiest voor Brama, Godfried Roemeratoe en Jesse Bosch.

FC Twente speelt vrijdagavond om 20.00 uur de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Het duel in De Grolsch Veste was met 8.000 supporters uitverkocht, maar FC Twente stelde 500 extra kaarten beschikbaar voor kinderen tot en met 12 jaar die met een volwassene mee kunnen naar de wedstrijd.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Sep 2020 om 13:59
    • Quote van 24 Sep 2020 om 12:51
      Nu Groningen en Emmen thuis. Als we die beide kunnen winnen staan we op 10 punten en op misschien wel de 1e of 2e plaats.
    Als we de 30 wedstrijden daarna ook winnen worden we ongeslagen kampioen
  • 24 Sep 2020 om 12:55
    • Quote van 24 Sep 2020 om 12:51
      Nu Groningen en Emmen thuis. Als we die beide kunnen winnen staan we op 10 punten en op misschien wel de 1e of 2e plaats.
    Jezelf niet rijk rekenen. Het gaat okk nog wel een keer weer tegenzitten.
  • 24 Sep 2020 om 12:53
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:54
      Je hebt er weinig kijk op. Hopelijk begint hij met Brama. Na 50 a 60 minuten Zerrouki brengen. Zerrouki brengt als invaller vaak weer een stukje nieuwe energie. Heb veel vertrouwen in beide spelers.
    Juustum!
  • 24 Sep 2020 om 12:51
    Nu Groningen en Emmen thuis. Als we die beide kunnen winnen staan we op 10 punten en op misschien wel de 1e of 2e plaats.
  • 24 Sep 2020 om 12:23
    • Quote van 24 Sep 2020 om 12:15
      Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Fortuna was hij de beste middenvelder.
    Ik snap echt niet waarom mensen hier nu fortuna/Groningen gaan vergelijken met feyenoord. Wat hadden jullie gezegd als bram slecht had gespeeld? Had dan zerrouki moeten spelen? Tegen de top 3 4 is elk resultaat mooi. Maar reken er maar op dat er die geregeld zullen verliezen en dat is absoluut geen schande. We gaan er nu vanuit dat zerrouki soms slordig was dat brama dat beter had gedaan omdat hij het tegen fortuna wel goed deed. 2 totaal verschillende elftallen op alle vlakken. Het is niet in te schatten. Laten we met alle respect brama ook niet te groot maken. Als je het hebt over wie je liever in de basis hebt oke. Persoonlijk maakt mij het niet uit. Groningen is een tegenstander waar zerrouki ook beter tegen kan voetballen want die hebben gewoon de kwaliteit van feyenoord niet. Als brama begint vind ik dat ook prima. Ik heb de volste vertrouwen in jans en TS.
  • 24 Sep 2020 om 12:15
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:14
      Misschien leuk voor de laatste 10 minuutjes. Heeft zijn beste tijd gehad en voegt helaas als iedereen fit is niets meer toe.
    Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Fortuna was hij de beste middenvelder.
  • 24 Sep 2020 om 11:54
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:14
      Misschien leuk voor de laatste 10 minuutjes. Heeft zijn beste tijd gehad en voegt helaas als iedereen fit is niets meer toe.
    Je hebt er weinig kijk op. Hopelijk begint hij met Brama. Na 50 a 60 minuten Zerrouki brengen. Zerrouki brengt als invaller vaak weer een stukje nieuwe energie. Heb veel vertrouwen in beide spelers.
  • 24 Sep 2020 om 11:53
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:39
      Dat kan, persoonlijk zou ik hem langzaam brengen. Starten met Brama en hem dan in laten vallen.
    Daar komt overigens bij berry je kunt Groningen fortuna en feyenoord natuurlijk nooit met elkaar vergelijken. Wat har je gezegd als brama slecht had gespeeld? Had dan zerrouki moeten spelen? Ik vind het getuigen van lef en voetbal visie van jans dta hij dat durft hetzelfde geld met 1-1 stand in de kuip en dan van leeuwen durven brengen. Er zijn bagger weinig trainers die dat durven. Ik heb daar wel respect voor. Daarnaast jeugd wisselt toch vaak goede met mindere wedstrijden af. Ik snap wel wat je zegt met betrekking tot het missen van leiderschap tegen feyenoord. Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Maar ik vraag me ook af had brama daar gestaan was het dan beter geweest? Dat durf ik namelijk te betwijfelen.
  • 24 Sep 2020 om 11:44
    • Quote van 24 Sep 2020 om 10:36
      Mooi! Brama miste we tegen Feyenoord....beetje ervaring konden we goed gebruiken op het middenveld. Zerouki ernaast, Wout erin.
    Berry feyenoord is toch ook geen tegenstander om een basis debuut voor zerrouki te maken eigenlijk. Als brama niet 100% procent is dan zal zerrouki wel starten en tegen Groningen heb ik de volste vertrouwen in hem. Feyenoord uit verliezen we al 5 jaar schijnbaar. Kun je nou daarom ook niet echt als maatstaaf nemen voor zerrouki. Of ik vind dat hij dat goed of minder deed leg ik even ter zijde.
  • 24 Sep 2020 om 11:39
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:34
      Het is een nog jonge speler met weinig wedstrijdervaring. Kan mij wel bekoren. Laat zien dat hij het niveau aan kan. Ik zie hem liever er in staan en Brama als wisselspeler.
    Dat kan, persoonlijk zou ik hem langzaam brengen. Starten met Brama en hem dan in laten vallen.
  • 24 Sep 2020 om 11:34
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:22
      Nee ik vond Zerouki tegen vallen en Brama ijzersterk tegen Fortuna... 1+1
    Het is een nog jonge speler met weinig wedstrijdervaring. Kan mij wel bekoren. Laat zien dat hij het niveau aan kan. Ik zie hem liever er in staan en Brama als wisselspeler.
  • 24 Sep 2020 om 11:22
    • Quote van 24 Sep 2020 om 11:16
      Heb je vorige week een ander wedstrijd gezien
    Nee ik vond Zerouki tegen vallen en Brama ijzersterk tegen Fortuna... 1+1
  • 24 Sep 2020 om 11:16
    • Quote van 24 Sep 2020 om 10:36
      Mooi! Brama miste we tegen Feyenoord....beetje ervaring konden we goed gebruiken op het middenveld. Zerouki ernaast, Wout erin.
    Heb je vorige week een ander wedstrijd gezien
  • 24 Sep 2020 om 11:14
    Misschien leuk voor de laatste 10 minuutjes. Heeft zijn beste tijd gehad en voegt helaas als iedereen fit is niets meer toe.
  • 24 Sep 2020 om 10:36
    Mooi! Brama miste we tegen Feyenoord....beetje ervaring konden we goed gebruiken op het middenveld. Zerouki ernaast, Wout erin.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›