Jans richt zich tot FC Twente-fans: ''Die oproep wil ik echt doen''

18
Jans richt zich tot FC Twente-fans: ''Die oproep wil ik echt doen''

Ron Jans doet vrijdagavond een beroep op de FC Twente-supporters. De trainer van FC Twente hoopt dat de fans regelmatig kunnen juichen tegen FC Groningen.

"Maar laten we ons wel aan de coronaregels houden", zegt de oefenmeester in gesprek met TC Tubantia. "Die oproep wil ik echt doen aan de mensen nu de besmettingen weer oplopen." Afgelopen weekend hielden Feyenoord-fans zich bij de thuiswedstrijd tegen FC Twente niet aan de coronaregels.

"Ik ken De Grolsch Veste, ik ken de supporters van FC Twente en ik weet dat de sfeer hier geweldig is, maar ondersteun de ploeg op een beschaafde wijze", geeft Jans aan. "Laten we met z'n allen voorkomen dat er straks nog minder mensen naar de stadions mogen."

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 24 Sep 2020 om 15:09
      Zou zeggen start een petitie.
      Vertel wie je bent en waarom je dit wenst.
    Ah intimidatie. Typisch.
  • 24 Sep 2020 om 23:08
    • Quote van 24 Sep 2020 om 20:08
      Kunnen we niet op een andere manier lawaai maken ?
    Waar denk je aan: AZ-klappers, neuriën, percussie of astronauten?
  • 24 Sep 2020 om 20:08
    Kunnen we niet op een andere manier lawaai maken ?
  • 24 Sep 2020 om 19:32
    • Quote van 24 Sep 2020 om 15:51
      Ik snap niet waarom de goal tune bij een doelpunt niet wordt gedraaid daar kan je als supporters lekker op meeklappen toch maar goed wie ben ik .
    Deze tune lijkt me ongeschikt om op gaan klappen. Dan krijg je een soort kikker met parkinson. Doe het maar eens in je hoofd.
  • 24 Sep 2020 om 16:56
    • Quote van 24 Sep 2020 om 16:43
      Ik vrees dat we vroeg of laat toch naar wedstrijden zonder publiek gaan. Er zijn nu zoveel positieve tests, wat begin van de crisis reden was om er helemaal mee te stoppen, dat het risico te groot wordt, zeker als supporters zich gedragen zoals afgelopen weekend in De Kuip. Ondanks dat ik denk dat de kans op besmetting in de buitenlucht klein is, zelfs bij juichen terwijl men afstand houdt. Blijft lastige materie.
    Een positieve pcr test zegt niks. Heeft v. Dissel inmiddels zelf ook al aangegeven
  • 24 Sep 2020 om 16:52
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    Zonder hun is onze club helemaal niks
  • 24 Sep 2020 om 16:43
    Ik vrees dat we vroeg of laat toch naar wedstrijden zonder publiek gaan. Er zijn nu zoveel positieve tests, wat begin van de crisis reden was om er helemaal mee te stoppen, dat het risico te groot wordt, zeker als supporters zich gedragen zoals afgelopen weekend in De Kuip. Ondanks dat ik denk dat de kans op besmetting in de buitenlucht klein is, zelfs bij juichen terwijl men afstand houdt. Blijft lastige materie.
  • 24 Sep 2020 om 16:39
    • Quote van 24 Sep 2020 om 15:51
      Ik snap niet waarom de goal tune bij een doelpunt niet wordt gedraaid daar kan je als supporters lekker op meeklappen toch maar goed wie ben ik .
    Dat vroeg ik mij ook al af, de tune moet kunnen. Als er doelpunt valt wordt er toch wel gejuicht dat voorkom je niet. De tune zal niet zorgen voor meer juichende supporters, wel mooie ondersteuning bij het applaudisseren.
  • 24 Sep 2020 om 16:00
    • Quote van 24 Sep 2020 om 15:57
      ???????????? Die is wel heel makkelijk. Ben benieuwd wie zich allemaal uit de kast laten lokken.
    Daarmee bedoel ik overigens niet dat diegenen homoseksueel zijn. ;-)
  • 24 Sep 2020 om 15:57
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    ???????????? Die is wel heel makkelijk. Ben benieuwd wie zich allemaal uit de kast laten lokken.
  • 24 Sep 2020 om 15:55
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    Heb je hem weer hoor, lekker anoniem provoceren op het internet, tof man! Ik ben benieuwd morgen, de 1,5 m zal echt wel na worden geleefd, maar je kunt niemand verbieden om je bek te houden tijdens het voetbal, dat werkt gewoon niet. Ik heb er in ieder geval wel weer een keer zin in!
  • 24 Sep 2020 om 15:55
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    Heb je hem weer hoor, lekker anoniem provoceren op het internet, tof man! Ik ben benieuwd morgen, de 1,5 m zal echt wel na worden geleefd, maar je kunt niemand verbieden om je bek te houden tijdens het voetbal, dat werkt gewoon niet. Ik heb er in ieder geval wel weer een keer zin in!
  • 24 Sep 2020 om 15:51
    Ik snap niet waarom de goal tune bij een doelpunt niet wordt gedraaid daar kan je als supporters lekker op meeklappen toch maar goed wie ben ik .
  • 24 Sep 2020 om 15:44
    Denk dat het weer net zo zal gaan als de vorige wedstrijd, gewoon goed dus. Sfeer maken kunnen de meesten als de beste maar op het algemeen geen raddraaiers dus ben er van overtuigd dat het goed gaat
  • 24 Sep 2020 om 15:09
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    Zou zeggen start een petitie.
    Vertel wie je bent en waarom je dit wenst.
  • 24 Sep 2020 om 14:57
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:07
      Ga nou niet expres de discussie opzoeken... Er gaan hier zo weer een aantal ontploffen als ze dit lezen.
    Waren er vakken in het stadion waar er geen 1.5 meter gehanteerd werd? Volgens mij toch niet. Alleen de stoeltjes bij het gangpad zijn niet zo handig.
  • 24 Sep 2020 om 14:07
    • Quote van 24 Sep 2020 om 13:58
      Vakkie Pauper preventief weren.
    Ga nou niet expres de discussie opzoeken... Er gaan hier zo weer een aantal ontploffen als ze dit lezen.
  • 24 Sep 2020 om 13:58
    Vakkie Pauper preventief weren.