Volle ziekenboeg bij FC Groningen: vier spelers ontbreken

19
Volle ziekenboeg bij FC Groningen: vier spelers ontbreken

FC Groningen kent een aantal personele problemen in aanloop naar de uitwedstrijd tegen FC Twente. Trainer Danny Buijs kan waarschijnlijk geen beroep doen op een viertal spelers.

Ajdin Hrustic stond donderdag niet op het trainingsveld bij FC Groningen. De Australische middenvelder is hard op weg naar de uitgang en maakt waarschijnlijk op korte termijn de overstap naar Eintracht Frankfurt, dat meldt RTV Noord. Hrustic ontbreekt daardoor tegen FC Twente.

Ook Gabriel Gudmundsson, Sam Schreck en Arjen Robben zitten vrijdagavond niet bij de wedstrijdselectie van FC Groningen. Het drietal is nog op de weg terug van een blessure en het duel met FC Twente komt te vroeg, laat de Groningse journalist Wim Masker weten.

Vanwege een aantal afwezigen trainden vandaag talenten Kian Slor, Remco Balk, Tomas Suslov, Thomas Poll en Leonel Miguel mee met het eerste elftal. Bij FC Twente is daarentegen iedereen fit, meldt TC Tubantia. Wout Brama keert terug van een blessure.

Vermoedelijke opstelling FC Groningen: Padt; Dankerlui, Dammers, Itakura, Van Hintum; Matusiwa, Van Kaam, Suslov; Lundqvist, Strand Larsen en El Hankouri.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Sep 2020 om 21:48
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:55
      Niet meteen overmoedig worden. Hopelijk winst en de uitslag doet er niet toe.
    Precies. 7-1
  • 24 Sep 2020 om 20:07
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:56
      Op papier zijn wij echt een stuk sterker. Ben benieuwd.
    Je speelt niet op papier Dennis maar op gras.
  • 24 Sep 2020 om 17:52
    3-1
  • 24 Sep 2020 om 17:31
    • Quote van 24 Sep 2020 om 16:44
      De Groningse vleeswagen komt precies op tijd langs want de beenham raakt op. Chopchop het Twente slachthuis in!
    Haha, als we in linkerrijtje willen eindigen moet je idd thuis winnen van die varkens
  • 24 Sep 2020 om 17:25
    • Quote van 24 Sep 2020 om 16:52
      Op welk papier???? anderhalve zwaluw maakt geen zomer.
    Anderhalve meter maakt ook geen zomer
  • 24 Sep 2020 om 17:10
    • Quote van 24 Sep 2020 om 17:07
      Wordt tijd voor uitbreiding van de ziekenboeg, als hij al bij 4 spelers vol zit.
    De rest is gereserveerd voor corona patiënten ;) On.... Wel erg positief allemaal na 2 wedstrijden. Ik denk een gelijkspel maar hoop uiteraard op winst.
  • 24 Sep 2020 om 17:07
    Wordt tijd voor uitbreiding van de ziekenboeg, als hij al bij 4 spelers vol zit.
  • 24 Sep 2020 om 16:52
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:56
      Op papier zijn wij echt een stuk sterker. Ben benieuwd.
    Op welk papier???? anderhalve zwaluw maakt geen zomer.
  • 24 Sep 2020 om 16:44
    De Groningse vleeswagen komt precies op tijd langs want de beenham raakt op. Chopchop het Twente slachthuis in!
  • 24 Sep 2020 om 16:23
    Ik verwacht een 2-0 winst.
  • 24 Sep 2020 om 16:01
    2-0/3-0 zoiets denk ik.
  • 24 Sep 2020 om 15:20
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:55
      Niet meteen overmoedig worden. Hopelijk winst en de uitslag doet er niet toe.
    Ben ook niet overmoedig anders had ik wel 10-0 gezegd. Deze pot moet je gewoon winnen!
  • 24 Sep 2020 om 15:10
    2-1
  • 24 Sep 2020 om 14:56
    Op papier zijn wij echt een stuk sterker. Ben benieuwd.
  • 24 Sep 2020 om 14:55
    Elftal ziet er niet sterk uit. Normaal gesproken heeft Twente het thuis tegen FCG niet heel moeilijk, zal mooi zijn als we het weekend goed beginnen! Een 2/3-0 zal een mooie uitslag zijn, ook voor het doelsaldo.
  • 24 Sep 2020 om 14:55
    • Quote van 24 Sep 2020 om 14:25
      4-0
    Niet meteen overmoedig worden. Hopelijk winst en de uitslag doet er niet toe.
  • 24 Sep 2020 om 14:41
    Word dus tijd dat de twentese stoom wals weer van stal word gehaald. Volgas eroverheen