Streuer duidelijk: ''Er is nog één positie die we moeten invullen''

28
Streuer duidelijk: ''Er is nog één positie die we moeten invullen''

FC Twente pakte in de eerste twee speelronden van de Eredivisie vier punten, waaronder afgelopen weekend een punt tegen Feyenoord. Technisch directeur Jan Streuer is tevreden met het elftal dat er nu staat.

"Het valt me niet tegen", vertelt Streuer in gesprek met De Telegraaf. "Als je ziet hoeveel spelers we moesten hebben en wat nu de resultaten zijn, dan ben ik redelijk tevreden. Ik vind dat er een aardig elftal staat. Er is nog één positie die we moeten invullen, die van aanvallende middenvelder."

FC Twente probeerde eerder Ajax-middenvelder Jurgen Ekkelenkamp te huren. Vanwege het vertrek van Donny van de Beek gaat die overstap niet door. "Er is gezegd dat hij niet verhuurd mag worden, dus daar ga ik van uit", zegt Streuer. "Die boodschap was duidelijk. We hebben een lijstje met spelers voor die positie en hebben nog twee weken. Die nummer tien gaat er wel komen", aldus Streuer.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2020 om 11:03
    • Quote van 25 Sep 2020 om 08:01
      Er is een speler van man city die Twente gaan volgen is op insta zijn naam is luka lli?
    Van nac ?
  • 25 Sep 2020 om 09:58
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:50
      Serieus ? Dan ben ik nog niet goed wakker en heb ik er net serieus langs gekeken haha. Excuses.
    Niets gevonden dus trek je conclusie. ;-)
  • 25 Sep 2020 om 09:50
    • Quote van 25 Sep 2020 om 00:57
      Heeft vandaag nog gereageerd....Topic trainer Dames voetbal gaat naar Wolfsburg
    Nou dat is mooi man , dacht al hoop niet dat er wat met hem is, hij is toch een beetje de held van het forum voor mij. Thanks goed weekend en ben blij dat Ik Zeg boven water is.
  • 25 Sep 2020 om 09:50
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:48
      Toets in op Google: Capanni gelinkt aan Fc Twente. Zoek en gij zult vinden... ;-)
    Serieus ? Dan ben ik nog niet goed wakker en heb ik er net serieus langs gekeken haha. Excuses.
  • 25 Sep 2020 om 09:48
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:45
      Was ook niet bedoelt om jachterig over te komen. Als hij op een site of iets aan twente werd gelinkt wil ik dat bericht even lezen haha. Vandaar.
    Toets in op Google: Capanni gelinkt aan Fc Twente. Zoek en gij zult vinden... ;-)
  • 25 Sep 2020 om 09:45
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:43
      Rustagggghh jonge! Streuer beloofd ons een nr. 10 dus die gaat er echt wel komen. Geduld!
    Was ook niet bedoelt om jachterig over te komen. Als hij op een site of iets aan twente werd gelinkt wil ik dat bericht even lezen haha. Vandaar.
  • 25 Sep 2020 om 09:43
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:24
      Waar word die gelinkt aan fc twente dan ik zie het niet? Wie of wat en waar word dat vermeld?
    Rustagggghh jonge! Streuer beloofd ons een nr. 10 dus die gaat er echt wel komen. Geduld!
  • 25 Sep 2020 om 09:41
    Off topic: twente schijnt per 1 oktober in zee te gaan met een data scout en SCI en 1 van de oprichters ofzo. Bron twente.net klopt dat verhaal? Persoonlijk zou dat ook een hele goede zaak zijn. We moeten een beetje met de tijd mee.
  • 25 Sep 2020 om 09:24
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:17
      Luan Capanni wordt ook nog gelinkt aan Twente. Dit zou geweldig zijn!!! Hij is spits maar kan ook als 10 uit de voeten. ( loopt in competieverband bijna 1 op 1 bij onder de 19 ). De tandem Danilo Capanni staat iig garant voor doelpunten.
    Waar word die gelinkt aan fc twente dan ik zie het niet? Wie of wat en waar word dat vermeld?
  • 25 Sep 2020 om 09:17
    Luan Capanni wordt ook nog gelinkt aan Twente. Dit zou geweldig zijn!!! Hij is spits maar kan ook als 10 uit de voeten. ( loopt in competieverband bijna 1 op 1 bij onder de 19 ). De tandem Danilo Capanni staat iig garant voor doelpunten.
  • 25 Sep 2020 om 08:01
    Er is een speler van man city die Twente gaan volgen is op insta zijn naam is luka lli?
  • 25 Sep 2020 om 06:27
    • Quote van 25 Sep 2020 om 00:57
      Heeft vandaag nog gereageerd....Topic trainer Dames voetbal gaat naar Wolfsburg
    Mooi bericht over ikzeg
  • 25 Sep 2020 om 06:23
    • Quote van 25 Sep 2020 om 00:57
      Heeft vandaag nog gereageerd....Topic trainer Dames voetbal gaat naar Wolfsburg
    Dankjewel Messi
  • 25 Sep 2020 om 02:32
    • Quote van 25 Sep 2020 om 00:57
      Heeft vandaag nog gereageerd....Topic trainer Dames voetbal gaat naar Wolfsburg
    Stimmt
  • 25 Sep 2020 om 01:21
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:30
      Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
    Ik zat ook al te denken al lang niet meer gezien
  • 25 Sep 2020 om 00:57
    • Quote van 25 Sep 2020 om 00:01
      sorry misste hem ook al..toch niets ernstigs hoop ik..
    Heeft vandaag nog gereageerd....Topic trainer Dames voetbal gaat naar Wolfsburg
  • 25 Sep 2020 om 00:01
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:30
      Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
    sorry misste hem ook al..toch niets ernstigs hoop ik..
  • 24 Sep 2020 om 23:46
    • Quote van 24 Sep 2020 om 23:21
      Goede vraag. Mooi dat je die vraag ook stelt. Volgens mij heb ik ook geen reactie gezien van hem over de wedstrijd tegen Feyenoord. Moeten we ons zorgen maken over hem? Ik hoop snel weer iets van hem te lezen.
    Nu jullie dit zo zeggen, maak ik me idd ook zorgen. Ikzeg heeft altijd een open mening en schrijft normaal elke dag wel iets. ..... en anders geen vreten. Een van zijn uitspraken en nu juist als de spelers zoveel inzet tonen. Laat aub iets van je horen ikzeg
  • 24 Sep 2020 om 23:27
    • Quote van 24 Sep 2020 om 23:18
      Geen idee. Ik heb al weken geen bericht van hem meer gezien. Normaal plaatst hij een paar berichten per dag. Ik hoop dat het wel goed hem gaat.
    Er zijn wel meer mensen die hier ook reageerden maar dat niet meer doen. Soms als je een mening geeft die ze niet aanstaan, dan word je aangevallen, uitgescholden of uitgedaagd door sommige mede forum leden, die je beter aso's kunt noemen .
  • 24 Sep 2020 om 23:21
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:30
      Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
    Goede vraag. Mooi dat je die vraag ook stelt. Volgens mij heb ik ook geen reactie gezien van hem over de wedstrijd tegen Feyenoord. Moeten we ons zorgen maken over hem? Ik hoop snel weer iets van hem te lezen.
  • 24 Sep 2020 om 23:21
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:28
      Man zeur niet zo het zal hem ook worden gevraagd, en hij zegt dat er een 10 komt en sinds jaren geloof ik weer in een TD bij Twente. Hij geeft tenminste eerlijk daar waar anderen de bek dicht hielden. Hij heeft tot nu toe klasse werk verricht, maar hij kan weinig anders zeggen dan dit . Daarom zeg ik zeur niet zo en wees blij hoe het gaat. De meesten hebben gelukkig net als ik veel vertrouwen in Jan Streuer.
    Wat zeur ik dan?, ik schreef alleen dat dit voor de zoveelste item was over die nummer tien. En als je het weten wil, ik heb een hoge pet op van Jan Streuer, niks mis mee, die hadden we jaren eerder moeten hebben die man, dan hadden we er zeker niet voorgestaan als nu.
  • 24 Sep 2020 om 23:18
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:30
      Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
    Geen idee. Ik heb al weken geen bericht van hem meer gezien. Normaal plaatst hij een paar berichten per dag. Ik hoop dat het wel goed hem gaat.
  • 24 Sep 2020 om 22:54
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:30
      Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
    Is hij al lang uit beeld? Ben een hele poos minder actief geweest hier.
  • 24 Sep 2020 om 22:30
    Iemand inmiddels iets gehoord van IK ZEG??
  • 24 Sep 2020 om 22:28
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:01
      Voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal.
    Man zeur niet zo het zal hem ook worden gevraagd, en hij zegt dat er een 10 komt en sinds jaren geloof ik weer in een TD bij Twente. Hij geeft tenminste eerlijk daar waar anderen de bek dicht hielden. Hij heeft tot nu toe klasse werk verricht, maar hij kan weinig anders zeggen dan dit . Daarom zeg ik zeur niet zo en wees blij hoe het gaat. De meesten hebben gelukkig net als ik veel vertrouwen in Jan Streuer.
  • 24 Sep 2020 om 22:22
    • Quote van 24 Sep 2020 om 22:01
      Voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal.
    Wat moet hij dan zeggen? Hij wordt er ook elke keer naar gevraagd.
  • 24 Sep 2020 om 22:18
    Zou toch deze week gebeuren had hij gezegd?
  • 24 Sep 2020 om 22:01
    Voor de zoveelste keer hetzelfde verhaal.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›