FC Twente moet sterkhouder mogelijk missen in duel met FC Emmen

10
FC Twente moet sterkhouder mogelijk missen in duel met FC Emmen

FC Twente kan zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen mogelijk geen beroep doen op Godfried Roemeratoe, dat meldt clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia.

Roemeratoe ontbrak vrijdagochtend bij de afsluitende training van FC Twente. Volgens Ten Voorde is de 21-jarige middenvelder een vraagteken voor de wedstrijd tegen FC Emmen. Zaterdag zal bekeken worden of Roemeratoe in actie kan komen.

De middenvelder uit Zeeland is dit seizoen een vaste waarde bij FC Twente. Trainer Ron Jans gaf Roemeratoe in de eerste drie competitieduels een basisplaats. Tegen FC Groningen werd hij voortijdig gewisseld vanwege kramp.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Oct 2020 om 16:52
    Jammer, maar geef Zerrouki maar een kans naast Brama. Die zerrouki is balvaardiger en maakt dit seizoen veel betere indruk dan Selahi. Hij ontwikkeld zich snel tot een goede en nuttige speler
  • 2 Oct 2020 om 15:51
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:24
      Precies. Ik heb Selahi ook hoger zitten dan Ramiz. Die moet nog gewoon veel leren.
    Voor nu hebben we een vervanger voor Roemeratoe nodig dus een 6. Voor een 6 heb ik Selahi hoger zitten dan Ramiz omdat Zerrouki ook geen 6 is, maar ik vind Selahi niet perse beter dan Zerrouki, als we een 8 nodig hebben, heb ik liever Zerrouki dan Selahi,
  • 2 Oct 2020 om 15:30
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:24
      Precies. Ik heb Selahi ook hoger zitten dan Ramiz. Die moet nog gewoon veel leren.
    Idd
  • 2 Oct 2020 om 13:19
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:40
      Dat zou ik niet doen. Heb je gezien waar tegenwoordig al rode kaarten voor gegeven worden? Je staat nog voor rust met 10 man. Selahi is ook niet absurd veel beter dan remiz. Anders had jans er al wel gebruik van gemaakt. Liever zie ik nog bosch naast brama en van leeuwen op 10. Is veel sterker in kleine ruimtes. Buiten dat om is thijs gewoon een nummer 10. Bosch niet. Zn potje tegen emmen kun je dit best proberen. Als je zerrouki al in de basis drukt uit in de kuip.
    Dan moeten we maar zaalvoetbal gaan spelen.
  • 2 Oct 2020 om 12:40
    Jammer,maar daar hebben we goede vervangers voor
  • 2 Oct 2020 om 12:40
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:24
      Precies. Ik heb Selahi ook hoger zitten dan Ramiz. Die moet nog gewoon veel leren.
    Dat zou ik niet doen. Heb je gezien waar tegenwoordig al rode kaarten voor gegeven worden? Je staat nog voor rust met 10 man. Selahi is ook niet absurd veel beter dan remiz. Anders had jans er al wel gebruik van gemaakt. Liever zie ik nog bosch naast brama en van leeuwen op 10. Is veel sterker in kleine ruimtes. Buiten dat om is thijs gewoon een nummer 10. Bosch niet. Zn potje tegen emmen kun je dit best proberen. Als je zerrouki al in de basis drukt uit in de kuip.
  • 2 Oct 2020 om 12:24
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:14
      Ik zou idd voor Selahi gaan. Had begrepen dat Selahi niet heel tevreden was ivm speeltijd. Dus kan hij zich mooi bewijzen tegen FC Emmen.
    Precies. Ik heb Selahi ook hoger zitten dan Ramiz. Die moet nog gewoon veel leren.
  • 2 Oct 2020 om 12:14
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:12
      Cq. Selami
    Ik zou idd voor Selahi gaan. Had begrepen dat Selahi niet heel tevreden was ivm speeltijd. Dus kan hij zich mooi bewijzen tegen FC Emmen.
  • 2 Oct 2020 om 12:12
    • Quote van 2 Oct 2020 om 12:02
      Balen. Maar vervangbaar door Zerrouki.
    Cq. Selami
  • 2 Oct 2020 om 12:02
    Balen. Maar vervangbaar door Zerrouki.