Slecht nieuws voor FC Twente: Pierie raakt opnieuw geblesseerd

23
Slecht nieuws voor FC Twente: Pierie raakt opnieuw geblesseerd

FC Twente kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen Willem II waarschijnlijk geen beroep doen op Kik Pierie. De huurling van Ajax is opnieuw geblesseerd geraakt.

Pierie miste het begin van het seizoen al door een knieblessure en is nu opnieuw uitgeschakeld, dat meldt TC Tubantia. Vanwege de wet op de privacy mag FC Twente niet bekendmaken wat voor blessure hij heeft. 

De nieuwe kwetsuur heeft echter niets met zijn oude te maken. De kans is niet groot dat Pierie komende zaterdag in actie kan komen. De twintigjarige verdediger stond donderdag wel op het trainingsveld, maar trainde apart van de groep. Hij wordt tegen Willem II waarschijnlijk vervangen door Dario Dumic.

Naast Pierie kan FC Twente-trainer Ron Jans zaterdag zeker niet beschikken over de geblesseerde Nathangelo Markelo. Ook nieuwe aanwinst Luka Ilic kan niet in actie komen. Alexander Jeremejeff trainde wel weer mee.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Oct 2020 om 11:08
    • Quote van 16 Oct 2020 om 10:12
      Klopt, door hemzelf in bijvoorbeeld een interview of als hijzelf toestemming geeft het naar buiten te brengen. Een club mag juridisch gezien nooit melden wat voor specifieke blessure een werknemer heeft. Evenals dat jouw baas niet mag vragen wat je mankeert als je je ziekmeldt.
    Duidelijk, thanks voor je uitleg!
  • 16 Oct 2020 om 10:12
    • Quote van 16 Oct 2020 om 08:43
      Hoezo? De vorige keer werd toch ook gewoon bekend gemaakt dat hij een knieblessure had?
    Klopt, door hemzelf in bijvoorbeeld een interview of als hijzelf toestemming geeft het naar buiten te brengen. Een club mag juridisch gezien nooit melden wat voor specifieke blessure een werknemer heeft. Evenals dat jouw baas niet mag vragen wat je mankeert als je je ziekmeldt.
  • 16 Oct 2020 om 08:43
    • Quote van 16 Oct 2020 om 08:35
      Dat is al wel een jaar zo, raar dat je dat met andere blessures in alle sporten nooit opgevallen is
    Hoezo? De vorige keer werd toch ook gewoon bekend gemaakt dat hij een knieblessure had?
  • 16 Oct 2020 om 08:35
    • Quote van 16 Oct 2020 om 08:01
      Best vreemd toch? Dat door de wet van privacy niet wordt genoemd wat voor blessure kik heeft opgelopen? Wordt dat vaker gedaan? Mij nooit opgevallen iig
    Dat is al wel een jaar zo, raar dat je dat met andere blessures in alle sporten nooit opgevallen is
  • 16 Oct 2020 om 08:01
    Best vreemd toch? Dat door de wet van privacy niet wordt genoemd wat voor blessure kik heeft opgelopen? Wordt dat vaker gedaan? Mij nooit opgevallen iig
  • 16 Oct 2020 om 05:00
    • Quote van 15 Oct 2020 om 19:34
      Je hebt ze wel weer lekker de kans gegeven voor je je oordeel klaar hebt.
    Is gewoon zo Diekmenneke. Op dit moment mis je daar niet zoveel aan, met de nadruk op dit moment.....
  • 15 Oct 2020 om 21:47
    • Quote van 15 Oct 2020 om 16:43
      Pieri pierie en Ilic.......daar mis je niet zoveel aan......
    Jij praat poep!
  • 15 Oct 2020 om 21:11
    • Quote van 15 Oct 2020 om 17:29
      Zou het niet gewoon corona zijn?
    Nee... gewoon niet.
  • 15 Oct 2020 om 20:27
    • Quote van 15 Oct 2020 om 19:42
      Als ik goed tel, hebben we nu dan nog 2 CV's over...
    Nope starring en hilgers maken we nog steeds 4. Beide kunnen daar prima uit de voeten. Het zal in dit geval wel beetje uit nood zijn. Maar beide kunnen daar prima staan. Hilgers kan prima ook al plan b voor ebuehi en starring voor dumic want die zal nog geen 90 min kunnen maken.
  • 15 Oct 2020 om 19:42
    Als ik goed tel, hebben we nu dan nog 2 CV's over...
  • 15 Oct 2020 om 19:34
    • Quote van 15 Oct 2020 om 16:43
      Pieri pierie en Ilic.......daar mis je niet zoveel aan......
    Je hebt ze wel weer lekker de kans gegeven voor je je oordeel klaar hebt.
  • 15 Oct 2020 om 18:06
    • Quote van 15 Oct 2020 om 17:29
      Zou het niet gewoon corona zijn?
    Hoe kan dit nou corona zijn? Hij traint wel apart van de groep. Lijkt mij sterk dat hij corona heeft en dan nog gaat trainen.
  • 15 Oct 2020 om 17:58
    • Quote van 15 Oct 2020 om 17:29
      Zou het niet gewoon corona zijn?
    En waarom zou dat niet gemeld worden?
  • 15 Oct 2020 om 17:29
    Zou het niet gewoon corona zijn?
  • 15 Oct 2020 om 16:43
    Pieri pierie en Ilic.......daar mis je niet zoveel aan......
  • 15 Oct 2020 om 16:36
    • Quote van 15 Oct 2020 om 14:55
      Nee. Is totaal niet nodig.
    Eigen jeugdspelers zijn beter.
  • 15 Oct 2020 om 15:40
    Snel terug naar Ajax en Lati ( verkeerd of niet misbruikt door García García) snel weer contracten
  • 15 Oct 2020 om 14:55
    • Quote van 15 Oct 2020 om 14:28
      Snel Latibeaudiere ophalen!
    Nee. Is totaal niet nodig.
  • 15 Oct 2020 om 14:43
    Ritme en belastbaarheid is bij zowel profs als de amateurs echt een ding.
  • 15 Oct 2020 om 14:38
    • Quote van 15 Oct 2020 om 14:34
      Pierie de nieuwe man van glas??????
    Ik denk van niet. Voor hij bij twente kwam was hij maar een keer eerder geblesseerd geweest voor 3 weken. Ik denk dat wij ( en vooral hij natuurlijk) nu even gewoon pech hebben.
  • 15 Oct 2020 om 14:37
    VaNwEgE dE wEt Op De PrIvAcY
  • 15 Oct 2020 om 14:34
    • Quote van 15 Oct 2020 om 14:28
      Snel Latibeaudiere ophalen!
    Pierie de nieuwe man van glas??????
  • 15 Oct 2020 om 14:28
    Snel Latibeaudiere ophalen!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›