Van der Kraan doet beroep op fans: ''Vaak tussen wal en schip''

7
Van der Kraan doet beroep op fans: ''Vaak tussen wal en schip''

Paul van der Kraan doet in zijn wekelijkse nieuwsbrief een beroep op de supporters van FC Twente. De algemeen directeur van de club uit Enschede laat weten dat 'Scoren in de wijk' genomineerd is voor de prijs Maatschappelijk Project Eredivisie 2020. 

"Dit keer betreft het een project voor kinderen met een niet verstandelijke beperking zoals ADHD, autisme of gedragsproblemen", legt hij uit. "Veel van deze kinderen kunnen moeilijk sporten, omdat ze bivakkeren tussen gehandicaptensport en reguliere sport en daarom vaak tussen wal en schip vallen."

"Scoren in de wijk zet zich in om deze kinderen mee te kunnen laten doen aan reguliere sporten en biedt daarvoor met name hulp aan ouders", vervolgt Van der Kraan. "Ik roep de supporters op om met zijn allen op dit mooie project te stemmen. Met zo’n bedrag kan Scoren in de wijk prachtige dingen doen. Stemmen kan via vriendenloterij.nl/winnaar", besluit de bestuurder. 

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2020 om 15:43
    Zo gedaan zonder toestemming te benaderen (wat anders nooit kan, verplicht dus)
  • 17 Oct 2020 om 15:37
    • Quote van 17 Oct 2020 om 11:10
      Het blijft mij ook achtervolgen en dat terwijl ik nooit lid ben geweest. Om de haverklap zo'n envelop in de bus en ook wel eens middels e-mail. Zij kopen gegevens op van mensen. Zo werkt het overal mee, ook met energiemaatschappijen die je om de haverklap bellen terwijl je nooit een contract bij hen hebt gehad.


      Dit soort e-mails en belletjes blokkeer ik in mijn e-mail account en telefoon. Daarmee heb ik al heel veel op kunnen lossen. Belt iemand mij zonder nummerweergave, dan druk ik die weg.


      Help FC Twente dus alsjeblieft.... ;)
    Gelukkig een goed en normaal antwoord, netjes, zo kan ik met je door één deur
  • 17 Oct 2020 om 11:10
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:05
      Ik denk ik stem natuurlijk op ons mooie FC Twente, alles ingevuld kom in bij het e-mailadres moet ik dat invullen, normaal geen moeite mee, maar ik ben net zo'n kleine drie jaar bezig geweest om van die vriendenloterij af te komen, het achtervolgd je jaren als je het afgezegd, dus helaas niet stemmen
    Het blijft mij ook achtervolgen en dat terwijl ik nooit lid ben geweest. Om de haverklap zo'n envelop in de bus en ook wel eens middels e-mail. Zij kopen gegevens op van mensen. Zo werkt het overal mee, ook met energiemaatschappijen die je om de haverklap bellen terwijl je nooit een contract bij hen hebt gehad.


    Dit soort e-mails en belletjes blokkeer ik in mijn e-mail account en telefoon. Daarmee heb ik al heel veel op kunnen lossen. Belt iemand mij zonder nummerweergave, dan druk ik die weg.


    Help FC Twente dus alsjeblieft.... ;)
  • 17 Oct 2020 om 10:32
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:42
      Dan moet je niet aanvinken dat ze je mogen benaderen.
    Exact en daarom heb ik het wel ingevuld......
  • 17 Oct 2020 om 09:42
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:05
      Ik denk ik stem natuurlijk op ons mooie FC Twente, alles ingevuld kom in bij het e-mailadres moet ik dat invullen, normaal geen moeite mee, maar ik ben net zo'n kleine drie jaar bezig geweest om van die vriendenloterij af te komen, het achtervolgd je jaren als je het afgezegd, dus helaas niet stemmen
    Dan moet je niet aanvinken dat ze je mogen benaderen.
  • 17 Oct 2020 om 09:24
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:05
      Ik denk ik stem natuurlijk op ons mooie FC Twente, alles ingevuld kom in bij het e-mailadres moet ik dat invullen, normaal geen moeite mee, maar ik ben net zo'n kleine drie jaar bezig geweest om van die vriendenloterij af te komen, het achtervolgd je jaren als je het afgezegd, dus helaas niet stemmen
    Helemaal mee eens dit is echt een pitbul wat betreft laat me met rust loterij dus ook ik heb het niet ingevuld .
  • 17 Oct 2020 om 09:05
    Ik denk ik stem natuurlijk op ons mooie FC Twente, alles ingevuld kom in bij het e-mailadres moet ik dat invullen, normaal geen moeite mee, maar ik ben net zo'n kleine drie jaar bezig geweest om van die vriendenloterij af te komen, het achtervolgd je jaren als je het afgezegd, dus helaas niet stemmen
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›