Foto's en video | Malki poseert bij 'prachtig' portret: ''Super''

11
Foto's en video | Malki poseert bij 'prachtig' portret: ''Super''

Vak-P is in de afgelopen weken achter de schermen druk bezig geweest om rondom de Grolsch Veste diverse portretten aan te brengen van clubiconen. Jacob Malki en Manuel Sanchez Torres kwamen donderdag langs om de schilderingen te signeren. 

De materiaalman van FC Twente, die sinds 1997 al werkzaam is bij de club uit Enschede, en voormalig profvoetballer poseren vol trots bij de prachtige pilaren. "Volgens mij is het als twee druppels water, dus complimenten aan degene die het erop heeft gezet: super", aldus Sanchez Torres.

Malki vult hem aan. "Ik ben er echt trots op", reageert hij enthousiast. "Voor mij is het een hele grote waardering. Ik vind het prachtig. Maar ik ben het gewend van de club en supporters, snap je? Ik ben altijd gewaardeerd en iedereen staat achter de club", besluit Malki over de trouwe FC Twente-fans. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

???? ???????????????????? ???????????????????? & ???????????????????????? ???????????????????????????? ???????????????????????? #fctwente

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Oct 2020 om 20:23
    • Quote van 16 Oct 2020 om 19:43
      Ik ben het wel met je eens. Malki krijgt meer dan voldoende erkenning en waardering voor zijn goede werk. Ik zie liever portretten van historische voetbalhelden van FC Twente.
    Eens , hoort er in mijn ogen ook niet tussen
  • 16 Oct 2020 om 19:43
    • Quote van 16 Oct 2020 om 19:05
      Snap best dat meneer Malki belangrijk is voor de club, wordt ook door iedereen wel gewaardeerd. Een muur(portret)schildering gaat mij persoonlijk wat te ver. Ik zal wel een zuurpruim zijn.
    Ik ben het wel met je eens. Malki krijgt meer dan voldoende erkenning en waardering voor zijn goede werk. Ik zie liever portretten van historische voetbalhelden van FC Twente.
  • 16 Oct 2020 om 19:10
    • Quote van 16 Oct 2020 om 19:05
      Snap best dat meneer Malki belangrijk is voor de club, wordt ook door iedereen wel gewaardeerd. Een muur(portret)schildering gaat mij persoonlijk wat te ver. Ik zal wel een zuurpruim zijn.
    Klopt
  • 16 Oct 2020 om 19:05
    Snap best dat meneer Malki belangrijk is voor de club, wordt ook door iedereen wel gewaardeerd. Een muur(portret)schildering gaat mij persoonlijk wat te ver. Ik zal wel een zuurpruim zijn.
  • 16 Oct 2020 om 18:21
    Echt prachtig voor Jacob Malki, iemand die zich al meer dat 20 jaar met liefde inzet voor FC Twente. Een echte held!
  • 16 Oct 2020 om 18:18
    Zouden ze nog aan jan sörensen denken?
  • 16 Oct 2020 om 18:16
    Nu nog een voor Mister FC Twente Epi Drost, die helaas niet meer onder ons is maar het absoluut verdient.
  • 16 Oct 2020 om 18:15
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:25
      Zouden heraclessupporters dit niet gaan ‘vernielen’?
    Het is in ieder geval beschermd tegen rotzooi die ze erop proberen te spuiten he, no tags forever.:-)
  • 16 Oct 2020 om 17:25
    Zouden heraclessupporters dit niet gaan ‘vernielen’?
  • 16 Oct 2020 om 17:22
    Nu maar hopen dat "ze" er met de poten vanaf blijven.
  • 16 Oct 2020 om 17:02
    Helden!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›