BREAKING | FC Twente legt drie talenten jaren vast: ''Best uniek''

36
BREAKING | FC Twente legt drie talenten jaren vast: ''Best uniek''

Mees Hilgers, Casper Staring en Thijs van Leeuwen hebben een contract voor drie jaar (met een optie voor nog een jaar) getekend bij FC Twente, zo laat de club uit Enschede vrijdagmiddag weten via de officiële kanalen. 

Technisch directeur Jan Streuer toont zich tevreden. “De drie jongens trainen vanaf de voorbereiding al mee met de eerste selectie. Daarin hebben ze laten zien niet alleen talentvol te zijn, maar ook alles te willen doen om te slagen als profvoetballer. Dat is mooi om te zien", legt hij uit.

"Na eerder dit seizoen al Jayden Oosterwolde te hebben vastgelegd hebben we dit seizoen vier jeugdspelers aan de selectie toegevoegd. Talentvolle spelers die samen de jeugdopleiding van de club hebben doorlopen en nu bij de eerste selectie zitten. Dat is eigenlijk best uniek", besluit Streuer trots. 

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2020 om 12:11
    • Quote van 17 Oct 2020 om 11:27
      Haha het was volgens mij ook meer n grapje ;)
    Oh als dat zo was dan was ik schijnbaar nog niet helemaal goed wakker haha.
  • 17 Oct 2020 om 11:55
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:57
      Reken er maar niet op. Voor het geld dat Heracles en FCT nu per club neerleggen voor een gezamenlijke opleiding kun je als individuele club niets fatsoenlijks uit de grond stampen.
    maar hoe moeten we dat zien dan met de wens van PvdK naar een nieuw eigen trainingscentrum in combinatie met de op te leiden jeugd..
  • 17 Oct 2020 om 11:27
    • Quote van 17 Oct 2020 om 09:51
      Dat klopt. Die vertegenwoordigt geen transferwaarde. In dit geval doelde ik op eigen jeugd en en de transferwaarde op het veld. Brama is zeker van waarde in het veld maar vertegenwoordigt dit niet.
    Haha het was volgens mij ook meer n grapje ;)
  • 17 Oct 2020 om 09:57
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:46
      Geweldig nieuws, ik hoop dat Heracles zich gaat terugtrekken, nu bijna iedereen voor FCTWENTE kiest
    Reken er maar niet op. Voor het geld dat Heracles en FCT nu per club neerleggen voor een gezamenlijke opleiding kun je als individuele club niets fatsoenlijks uit de grond stampen.
  • 17 Oct 2020 om 09:51
    • Quote van 17 Oct 2020 om 08:51
      Ga je nou echt serieus Woutje Brama vergeten :-)
    Dat klopt. Die vertegenwoordigt geen transferwaarde. In dit geval doelde ik op eigen jeugd en en de transferwaarde op het veld. Brama is zeker van waarde in het veld maar vertegenwoordigt dit niet.
  • 17 Oct 2020 om 09:50
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:38
      https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/889862/fc-twente-heeft-eigen-van-de-beek-ajax-moet-m-nu-direct-ophalen-.html Ik ben benieuwd of die man het een beetje goed heeft gezien.
    Beetje jammer dat Van Leeuwen wordt vergeleken met de op twee na beste voetballer uit Nijkerkerveen.
  • 17 Oct 2020 om 08:51
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:57
      7 zelf opgeleide spelers in de selectie. Bosch roemeratoe oosterwolde van leeuwen starring hilgers en zerrouki. Drommel volgens mij ook maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wel zo krijg je flinke transferwaarde op het veld. Die kant moeten we op.
    Ga je nou echt serieus Woutje Brama vergeten :-)
  • 17 Oct 2020 om 00:04
    Geweldige doorontwikkeling van de club en mooi voor deze talenten dat ze serieus worden genomen en deze kans pakken. Een geweldig gevoel dat er weer structuur in de club komt. Shapeau voor directie/management
  • 16 Oct 2020 om 21:37
    Top!!!
  • 16 Oct 2020 om 20:38
    Ikzeg. Is dit nou niet echt super. Geweldig jongens en nu er op of geen eten mentaliteit vast houden. En verder wens ik jullie allemaal heel veel sterkte en succes toe.
  • 16 Oct 2020 om 20:29
    Toppie...........
  • 16 Oct 2020 om 19:47
    Heel mooi nieuws, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!
  • 16 Oct 2020 om 19:32
    Geweldig dit. Gefeliciteerd mannen!
  • 16 Oct 2020 om 18:14
    Mooi nieuws voor het weekend. Dit seizoen ruiken aan de Eredivisie met af en toe een invalbeurt. Volgend jaar mouwen opstropen en knallen!
  • 16 Oct 2020 om 18:10
    • Quote van 16 Oct 2020 om 18:03
      Nu graag het verlegen van menig,plegezuelo,drommel,de lange
    Drommel zijn ze mee bezig. Jullio is net als drommel wekelijks sterkhouder dus dat zou mooi zijn. Jullio en drommel zijn 2 die structureel sterkhouders zijn dus dat zou wel verstandig zijn.
  • 16 Oct 2020 om 18:03
    Nu graag het verlegen van menig,plegezuelo,drommel,de lange
  • 16 Oct 2020 om 18:02
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:57
      7 zelf opgeleide spelers in de selectie. Bosch roemeratoe oosterwolde van leeuwen starring hilgers en zerrouki. Drommel volgens mij ook maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wel zo krijg je flinke transferwaarde op het veld. Die kant moeten we op.
    Drommel kwam vanuit de Nike academy
  • 16 Oct 2020 om 17:57
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:51
      Hè hè, zo moet het!
    7 zelf opgeleide spelers in de selectie. Bosch roemeratoe oosterwolde van leeuwen starring hilgers en zerrouki. Drommel volgens mij ook maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wel zo krijg je flinke transferwaarde op het veld. Die kant moeten we op.
  • 16 Oct 2020 om 17:51
    Hè hè, zo moet het!
  • 16 Oct 2020 om 17:48
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:38
      https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/889862/fc-twente-heeft-eigen-van-de-beek-ajax-moet-m-nu-direct-ophalen-.html Ik ben benieuwd of die man het een beetje goed heeft gezien.
    Ajax heeft hem al 3x gescout en de laatste keer hebben ze zich gemeld. Dat is toen niet doorgegaan volgens mij omdat de club dit niet wou en thijs er zelf ook niet veel voor voelde. Niet groot ben ik het ook niet mee eens oostewolde en van leeuwen zijn wat mij betreft de grootste talenten al ontwikkeld hilgers zich ook een hoog tempo.
  • 16 Oct 2020 om 17:46
    Geweldig nieuws, ik hoop dat Heracles zich gaat terugtrekken, nu bijna iedereen voor FCTWENTE kiest
  • 16 Oct 2020 om 17:38
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:18
      Grote talenten vind ik overdreven, anders hadden ze wel elders gelopen. Maar inderdaad goed nieuws want er waait een andere wind.
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/889862/fc-twente-heeft-eigen-van-de-beek-ajax-moet-m-nu-direct-ophalen-.html Ik ben benieuwd of die man het een beetje goed heeft gezien.
  • 16 Oct 2020 om 17:33
    • Quote van 16 Oct 2020 om 17:18
      Grote talenten vind ik overdreven, anders hadden ze wel elders gelopen. Maar inderdaad goed nieuws want er waait een andere wind.
    Mee eens
  • 16 Oct 2020 om 17:32
    Mooi! En Daan Rots?
  • 16 Oct 2020 om 17:23
    Eigen jeugd!!!!! lekker man
  • 16 Oct 2020 om 17:20
    Machtig mooi!
  • 16 Oct 2020 om 17:18
    Grote talenten vind ik overdreven, anders hadden ze wel elders gelopen. Maar inderdaad goed nieuws want er waait een andere wind.
  • 16 Oct 2020 om 17:14
    Top
  • 16 Oct 2020 om 17:13
    Dat zijn de berichten die ik graag lees. Donders mooi nieuws dit. Echt top!
  • 16 Oct 2020 om 17:07
    Zo hoort t. Nu tijd geven zich verder te ontwikkelen en komend jaar misschien definitief doorschuiven naar plek in basis FCT
  • 16 Oct 2020 om 17:07
    Uitstekende zaak dit zijn de spelers voor de toekomst en als ze hun beloftes waarmaken kunnen de club veel euro's opleveren.
  • 16 Oct 2020 om 17:06
    Schitterend
  • 16 Oct 2020 om 17:05
    Super. Vooral dat het voor drie jaar is.
  • 16 Oct 2020 om 17:05
    Geweldig
  • 16 Oct 2020 om 17:05
    HOPPAA top nieuws!!!
  • 16 Oct 2020 om 17:05
    Top nieuws!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›