FC Twente op rapport: Pleguezuelo blinkt uit bij zege op Willem II

15
FC Twente op rapport: Pleguezuelo blinkt uit bij zege op Willem II

FC Twente won zaterdagavond met 0-3 bij Willem II. Het goede resultaat in het terug te zien in het Elftal van de Week.

Voetbal International nam drie spelers van FC Twente op in het Elftal van de Week, eentje minder dan De Telegraaf deed. Julio Pleguezuelo, Jayden Oosterwolde en Danilo zijn geselecteerd door het weekblad. Jesse Bosch kreeg met een 5,5 het laagste cijfer.

Het Algemeen Dagblad nam alleen Pleguezuelo op in het Elftal van de Week. De Spanjaard kreeg een acht van de krant. "De stabiele Julio Plegezuelo speelde soeverein tegen Willem II. Hij zorgde ervoor dat Twente voor de tweede keer dit seizoen de nul kon houden", is de uitleg.

Cijfers Voetbal International: Drommel 7; Ebuehi 7, Pleguezuelo 7,5, Dumic 6,5, Oosterwolde 7; Brama 7, Roemeratoe 6,5 (89. Selahi -), Bosch 5,5 (83. Dervisoglu -), Cerny 7 (89. Zerrouki -), Danilo 8 (83. Jeremejeff -), Menig 6 (66. Lamprou -).

Cijfers Algemeen Dagblad: Drommel 7; Ebuehi 6,5, Pleguezuelo 8, Dumic 7, Oosterwolde 6,5; Brama 6,5, Roemeratoe 7 (89. Selahi -), Bosch 6 (83. Dervisoglu -), Cerny 6,5 (89. Zerrouki -), Danilo 7 (83. Jeremejeff -), Menig 6 (66. Lamprou -).

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Oct 2020 om 07:33
    • Quote van 20 Oct 2020 om 02:59
      Denk dat ze dat ook wel gaan proberen hoor. Waarom zijn sommige toverballen hier nog steeds zo negatief?? En zien niet hoe de boel 180 graden omgedraaid is de laatste jaren. Dus ook kan Plazuega denken van he toppie gaat het hier ik ga verlengen, en was het niet zo dat er nog een optie voor 1 jaar extra was??
    Ja, hij heeft optie voor nog een jaar
  • 20 Oct 2020 om 02:59
    • Quote van 19 Oct 2020 om 21:13
      Zoveel kapitaal heeft Julio nog niet. Dan zal hij eerst moeten verlengen. Loopt namelijk aan het eind van het seizoen uit contract.
    Denk dat ze dat ook wel gaan proberen hoor. Waarom zijn sommige toverballen hier nog steeds zo negatief?? En zien niet hoe de boel 180 graden omgedraaid is de laatste jaren. Dus ook kan Plazuega denken van he toppie gaat het hier ik ga verlengen, en was het niet zo dat er nog een optie voor 1 jaar extra was??
  • 19 Oct 2020 om 21:13
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:42
      Man deze jongen groeit met de week ik zeg dat hij nog heel ver gaat komen. Is met Drommel voorlopig het kapitaal van onze club. En die jongen is echt goed, kent maar op zijn felheid spronk kracht bij kopduels ik denk dat jij hem heel erg onderschat. En ik denk dat hij best kan uitgroeien tot niveau Arsenal, want zo onder indruk ben ik niet van die Engelse ploegen op enkele na. Ik vindt Arsenal ook al lang geen Engelse topploeg meer.
    Zoveel kapitaal heeft Julio nog niet. Dan zal hij eerst moeten verlengen. Loopt namelijk aan het eind van het seizoen uit contract.
  • 19 Oct 2020 om 20:58
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:42
      Man deze jongen groeit met de week ik zeg dat hij nog heel ver gaat komen. Is met Drommel voorlopig het kapitaal van onze club. En die jongen is echt goed, kent maar op zijn felheid spronk kracht bij kopduels ik denk dat jij hem heel erg onderschat. En ik denk dat hij best kan uitgroeien tot niveau Arsenal, want zo onder indruk ben ik niet van die Engelse ploegen op enkele na. Ik vindt Arsenal ook al lang geen Engelse topploeg meer.
    We zullen zien
  • 19 Oct 2020 om 20:42
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:39
      Nou ik denk niet dat hij toevallig weg is gegaan. En zo goed vind ik hem nou ook weer niet, zeker een sterkhouder hier, maar geen Arsenalniveau
    Man deze jongen groeit met de week ik zeg dat hij nog heel ver gaat komen. Is met Drommel voorlopig het kapitaal van onze club. En die jongen is echt goed, kent maar op zijn felheid spronk kracht bij kopduels ik denk dat jij hem heel erg onderschat. En ik denk dat hij best kan uitgroeien tot niveau Arsenal, want zo onder indruk ben ik niet van die Engelse ploegen op enkele na. Ik vindt Arsenal ook al lang geen Engelse topploeg meer.
  • 19 Oct 2020 om 20:12
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:43
      Arsenal wou zijn contract verlengen. Maar Julio wou liever speelminuten hebben waardoor hij bij twente tekende. Ik zie hem wel groeien naar het niveau middenmoot bundesliga.
    Oh ja dat zou zeker kunnen.
  • 19 Oct 2020 om 18:43
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:39
      Nou ik denk niet dat hij toevallig weg is gegaan. En zo goed vind ik hem nou ook weer niet, zeker een sterkhouder hier, maar geen Arsenalniveau
    Arsenal wou zijn contract verlengen. Maar Julio wou liever speelminuten hebben waardoor hij bij twente tekende. Ik zie hem wel groeien naar het niveau middenmoot bundesliga.
  • 19 Oct 2020 om 18:39
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:17
      Nee, Arsenal fans zagen in hem zelfs een toekomstig aanvoerder.
    Nou ik denk niet dat hij toevallig weg is gegaan. En zo goed vind ik hem nou ook weer niet, zeker een sterkhouder hier, maar geen Arsenalniveau
  • 19 Oct 2020 om 18:22
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:15
      Nou dat is dan weer wat overdreven denk ik, heeft ook genoeg matige wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen. En was toch al 22 toen hij wegging volgens mij, toen had hij slechts 1 wedstrijd in het 1e gespeeld, in de league cup tegen Blackpool.
    Afgelopen seizoen was niet echt maatgevend, je had Ronaldo er in kunnen zetten was het nog steeds belabberd geweest met 3g
  • 19 Oct 2020 om 18:17
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:15
      Nou dat is dan weer wat overdreven denk ik, heeft ook genoeg matige wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen. En was toch al 22 toen hij wegging volgens mij, toen had hij slechts 1 wedstrijd in het 1e gespeeld, in de league cup tegen Blackpool.
    Nee, Arsenal fans zagen in hem zelfs een toekomstig aanvoerder.
  • 19 Oct 2020 om 18:15
    • Quote van 19 Oct 2020 om 17:54
      Ze baalden zelfs bij Arsenal dat Julio wegging daar en ze hadden gelijk.
    Nou dat is dan weer wat overdreven denk ik, heeft ook genoeg matige wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen. En was toch al 22 toen hij wegging volgens mij, toen had hij slechts 1 wedstrijd in het 1e gespeeld, in de league cup tegen Blackpool.
  • 19 Oct 2020 om 18:02
    • Quote van 19 Oct 2020 om 17:52
      Oosterwolde heeft hoogste waardering verdient. Foutloos verdedigd, balvast maar wel offensief ingesteld, heer en meester op de linkerflank, paar geweldige voortzetten en een prachtige goal na goede dribbel. Beter kun je als back niet spelen. Dus een 9.
    Ik snap de cijfers nooit. Soms speel je echt een goede partij en je krijgt een 7 en soms speel je echt slecht en krijg je een 6,5. Klopt gewoon niks van.
  • 19 Oct 2020 om 17:54
    • Quote van 19 Oct 2020 om 17:52
      Oosterwolde heeft hoogste waardering verdient. Foutloos verdedigd, balvast maar wel offensief ingesteld, heer en meester op de linkerflank, paar geweldige voortzetten en een prachtige goal na goede dribbel. Beter kun je als back niet spelen. Dus een 9.
    100+
  • 19 Oct 2020 om 17:54
    Ze baalden zelfs bij Arsenal dat Julio wegging daar en ze hadden gelijk.
  • 19 Oct 2020 om 17:52
    Oosterwolde heeft hoogste waardering verdient. Foutloos verdedigd, balvast maar wel offensief ingesteld, heer en meester op de linkerflank, paar geweldige voortzetten en een prachtige goal na goede dribbel. Beter kun je als back niet spelen. Dus een 9.