Kritiek op 'blaag' Lamprou: ''Hij heeft echt nog niets laten zien''

22
Kritiek op 'blaag' Lamprou: ''Hij heeft echt nog niets laten zien''

FC Twente is na vijf wedstrijden nog ongeslagen in de Eredivisie. De Tukkers wonnen zaterdag met 0-3 bij Willem II. Clubwatcher Tijmen van Wissing ziet dat de ploeg van trainer Ron Jans met zelfvertrouwen speelt.

"Pleguezuelo speelde een sterke wedstrijd, hij komt dan ook mee op", zegt Van Wissing bij De Oosttribune. "Oosterwolde herpakte zich redelijk sterk en maakte nog een doelpunt. Dumic debuteerde sterk. Ik vind in dit elftal wel een goede mix zitten. Cerny en Danilo zijn de smaakmakers, maar de rest schikt zich heel kundig in zijn rol. Ik denk dat deze ploeg heel moeilijk te verslaan is."

FC Twente heeft een brede selectie en ook de meeste reserves maken indruk. "Maar ze hebben ook veel mensen nodig. Ze hebben als enige ploeg in alle wedstrijden vijf keer gewisseld. Natuurlijk zijn er ook een paar voor de bühne in de slotminuten", aldus Van Wissing, die één dissonant ziet.

"Als je dan toch een kritische noot mag kraken over FC Twente, die Lamprou valt wel heel vervelend in", vindt Van Wissing. "Dat is toch wel een blaag af en toe, schwalbes maken. Die heeft misschien in potentie wel het meest van alle spelers, maar heeft echt nog niets laten zien", besluit hij.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Oct 2020 om 22:06
    • Quote van 19 Oct 2020 om 21:44
      Lamprou baalt van zijn bijrol en gaat bij een invalbeurt onnodig forceren. Hij kan best voetballen maar kan een rol als invaller moeilijk verkroppen. Menig heeft in mijn beleving af en toe dreigende momenten maar 0 rendement. Scoren gaat hem ook moeilijk af dus ik denk dat Lazerus nog wel een kans krijgt. Aan Jans om te zorgen dat de wisselspelers gemotiveerd en niet zelfzuchtig worden.
    Die dubbele kans van Cerny(lat) en Danilo(paal) werd overigens wel door Lamprou opgezet, dus 100% egoïstisch is ie ook niet. Hij valt gewoon ongelukkig in, hoop dat dat nog verbeterd. Dat rollen om niks heb ik overigens wel een broertje dood aan. Terecht dat hij daar geel voor kreeg.
  • 19 Oct 2020 om 21:44
    Lamprou baalt van zijn bijrol en gaat bij een invalbeurt onnodig forceren. Hij kan best voetballen maar kan een rol als invaller moeilijk verkroppen. Menig heeft in mijn beleving af en toe dreigende momenten maar 0 rendement. Scoren gaat hem ook moeilijk af dus ik denk dat Lazerus nog wel een kans krijgt. Aan Jans om te zorgen dat de wisselspelers gemotiveerd en niet zelfzuchtig worden.
  • 19 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:17
      Dat mag je je serieus afvragen John want Fortuna Sittard is niet te vergelijken met FC Twente qua druk en verwachtingspatroon.


      Heeft Lazerus Lamprou jou verteld dat hijgefrustreerd is omdat hij nog geen basisplaats heeft...en dat hij te graag wil?


      Hij kwam hier en eiste gelijk het rugnummer 10 op zonder dat hij ooit iets had laten zien vanaf die positie. Nee John....imo is Lamprou gewoon een ijdel en arrogant blaag die te gemakkelijk valt om zijn onkunde te verbloemen.


      Gewoon lekker zijn tijd in Jong Twente uit laten spelen......
    Hoezo vooroordelen......
  • 19 Oct 2020 om 21:31
    0,13%
  • 19 Oct 2020 om 21:15
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:17
      Dat mag je je serieus afvragen John want Fortuna Sittard is niet te vergelijken met FC Twente qua druk en verwachtingspatroon.


      Heeft Lazerus Lamprou jou verteld dat hijgefrustreerd is omdat hij nog geen basisplaats heeft...en dat hij te graag wil?


      Hij kwam hier en eiste gelijk het rugnummer 10 op zonder dat hij ooit iets had laten zien vanaf die positie. Nee John....imo is Lamprou gewoon een ijdel en arrogant blaag die te gemakkelijk valt om zijn onkunde te verbloemen.


      Gewoon lekker zijn tijd in Jong Twente uit laten spelen......
    Er is geen Jong-Twente meer waar hij in kan ‘oefenen’ ...
  • 19 Oct 2020 om 21:15
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:17
      Dat mag je je serieus afvragen John want Fortuna Sittard is niet te vergelijken met FC Twente qua druk en verwachtingspatroon.


      Heeft Lazerus Lamprou jou verteld dat hijgefrustreerd is omdat hij nog geen basisplaats heeft...en dat hij te graag wil?


      Hij kwam hier en eiste gelijk het rugnummer 10 op zonder dat hij ooit iets had laten zien vanaf die positie. Nee John....imo is Lamprou gewoon een ijdel en arrogant blaag die te gemakkelijk valt om zijn onkunde te verbloemen.


      Gewoon lekker zijn tijd in Jong Twente uit laten spelen......
    Er is geen jong twente meer.
  • 19 Oct 2020 om 20:58
    • Quote van 19 Oct 2020 om 20:17
      Dat mag je je serieus afvragen John want Fortuna Sittard is niet te vergelijken met FC Twente qua druk en verwachtingspatroon.


      Heeft Lazerus Lamprou jou verteld dat hijgefrustreerd is omdat hij nog geen basisplaats heeft...en dat hij te graag wil?


      Hij kwam hier en eiste gelijk het rugnummer 10 op zonder dat hij ooit iets had laten zien vanaf die positie. Nee John....imo is Lamprou gewoon een ijdel en arrogant blaag die te gemakkelijk valt om zijn onkunde te verbloemen.


      Gewoon lekker zijn tijd in Jong Twente uit laten spelen......
    Gewoon deze speler de tijd gunnen jans en zijn staf weet daar wel raad mee.
  • 19 Oct 2020 om 20:52
    Sokjes over de knie. Daar begint het probleem al. Te veel attitude! Die dacht het wel even te gaan maken hier. Of juist nie ;)
  • 19 Oct 2020 om 20:17
    • Quote van 19 Oct 2020 om 19:46
      Deze speler heeft absoluut kwaliteit genoeg voor fctwente. Maar de frustratie is groot bij hem hij wil te graag en heeft nog geen basis plaats. Het vorige seizoen niet of nauwelijks gespeeld bij zijn vorige club. En nu krijgt hij weer kansen om te spelen hij moet geduldig zijn en eerst 100 procent fit worden dam zien we de echte Lamprou terug.
    Dat mag je je serieus afvragen John want Fortuna Sittard is niet te vergelijken met FC Twente qua druk en verwachtingspatroon.


    Heeft Lazerus Lamprou jou verteld dat hijgefrustreerd is omdat hij nog geen basisplaats heeft...en dat hij te graag wil?


    Hij kwam hier en eiste gelijk het rugnummer 10 op zonder dat hij ooit iets had laten zien vanaf die positie. Nee John....imo is Lamprou gewoon een ijdel en arrogant blaag die te gemakkelijk valt om zijn onkunde te verbloemen.


    Gewoon lekker zijn tijd in Jong Twente uit laten spelen......
  • 19 Oct 2020 om 20:17
    Stemmen allemaal !
    https://www.twenteinsite.nl/column-contrast.html

    Lamprou, geen idee wat er met die gozer aan de hand is. Denk dat hij de pee in een bijrol heeft.
  • 19 Oct 2020 om 20:12
    100% schwalbe.
  • 19 Oct 2020 om 20:01
    De eerste oefenwedstrijd waarin hij minuten maakte dacht, en riep, ik meteen dat we daar nog veel plezier aan gaan beleven. Een oefenwedstrijd is toch iets anders dan competitie. Vorige week heeft hij in de oefenwedstrijd ook gescoord. Hij kan wel iets, het komt er alleen nog niet uit in de officiële wedstrijden.
  • 19 Oct 2020 om 19:46
    Deze speler heeft absoluut kwaliteit genoeg voor fctwente. Maar de frustratie is groot bij hem hij wil te graag en heeft nog geen basis plaats. Het vorige seizoen niet of nauwelijks gespeeld bij zijn vorige club. En nu krijgt hij weer kansen om te spelen hij moet geduldig zijn en eerst 100 procent fit worden dam zien we de echte Lamprou terug.
  • 19 Oct 2020 om 19:43
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:33
      Schwalbe ? Kijk aub even de beelden terug wissink. Dan zie je duidelijk dat de verdediger zijn been en knie laat staan.
    Ikzeg. Mun. Ik ben het niet met u eens. Het is gewoon een zuivere zwalbe.
  • 19 Oct 2020 om 19:41
    Ikzeg. Eerlijk gezegd ben ik het niet vaak met u eens, maar nu wel, inderdaad ik had ook meer van lamprou verwacht, ook in de voorbereiding /enkele wedstrijden vond ik hem ook niet best. Ik dacht hij moet wennen maar tot zaterdag is hij nog steeds niet beter geworden, en iedereen om hem heen juist wel, verder ben ik zeer trots op iedereen.
  • 19 Oct 2020 om 19:36
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:33
      Schwalbe ? Kijk aub even de beelden terug wissink. Dan zie je duidelijk dat de verdediger zijn been en knie laat staan.
    Zet effe een andere bril op. Ik hou niet zo van dit soort gedrag. Hopelijk leren ze het hem snel af.
  • 19 Oct 2020 om 19:32
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:38
      Lamprou liet zijn been hangen en de speler stond heel normaal, het was dus gewoon een schwalbe. Je ziet overigens bij Lamproe dat hij heel erg graag wilt, bv door via een schwalbe een penalty te krijgen, maar het komt er gewoon nog niet uit...
    Een blinde zag nog dat het een schwalbe was.
  • 19 Oct 2020 om 19:10
    • Quote van 19 Oct 2020 om 19:09
      Zoals ik al zei gewoon even de beelden terug kijken
    Hoe vaak moet ik dat doen? Na 20 keer ben ik het nog steeds eens met Marick.
  • 19 Oct 2020 om 19:09
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:38
      Lamprou liet zijn been hangen en de speler stond heel normaal, het was dus gewoon een schwalbe. Je ziet overigens bij Lamproe dat hij heel erg graag wilt, bv door via een schwalbe een penalty te krijgen, maar het komt er gewoon nog niet uit...
    Zoals ik al zei gewoon even de beelden terug kijken
  • 19 Oct 2020 om 18:40
    Ik heb het idee dat lamprou nog niet helemaal fit is. Hij komt er nog wel. Op de linksbuiten hebben we niet echt iemand staan die elke wedstrijd het verschil kan maken. Menig blijft ook maar zijn momenten hebben. De ene wedstrijd speelt hij goed en de wedstrijd erop zie je hem de hele wedstrijd niet.
  • 19 Oct 2020 om 18:38
    • Quote van 19 Oct 2020 om 18:33
      Schwalbe ? Kijk aub even de beelden terug wissink. Dan zie je duidelijk dat de verdediger zijn been en knie laat staan.
    Lamprou liet zijn been hangen en de speler stond heel normaal, het was dus gewoon een schwalbe. Je ziet overigens bij Lamproe dat hij heel erg graag wilt, bv door via een schwalbe een penalty te krijgen, maar het komt er gewoon nog niet uit...
  • 19 Oct 2020 om 18:33
    Schwalbe ? Kijk aub even de beelden terug wissink. Dan zie je duidelijk dat de verdediger zijn been en knie laat staan.