Matchdayactie groot succes: ''Het broodje Twenteham is uniek''
De supporters van FC Twente konden zaterdagavond onder het genot van een beugel Grolsch en het bekende broodje beenham genieten van de uitwedstrijd tegen Willem II. FC Twente verkocht maar liefst 1650 #IKMISOE Matchdaypakketten.
De matchdaypakketten werden zaterdag door de vele supportersverenigingen uitgereikt aan de fans. "Dat tekent de club", zegt Lars Klein Nagelvoort, marketingmedewerker van FC Twente en nauw betrokken bij de actie. "Zonder de supportersverenigingen hadden we dit niet in deze vorm kunnen doen. Dankzij hen hebben we dit zo kunnen organiseren en iedereen kunnen voorzien."
Klein Nagelvoort ziet, getuige het aantal bestellingen, dat de actie een succes is. "De reacties zijn erg goed", geeft hij aan in gesprek met 1Twente. "De meeste mensen kijken uit naar het broodje Twenteham, want dat is toch uniek. Een biertje kun je zo wel kopen."
De marketingmedewerker sluit een vervolg van de actie niet uit. "We willen dit in de toekomst voortzetten. Dan zorgen we wel dat we meer kinderpakketten hebben, want de 200 die we nu hadden waren binnen no time uitverkocht."