'Buitenkansje' voor Streuer? El Khayati transfervrij op te pikken

66
'Buitenkansje' voor Streuer? El Khayati transfervrij op te pikken

Nasser El Khayati (31) moet op zoek naar een nieuwe club, zo weet Voetbal International te melden. De aanvallende middenvelder, die in het verleden furore maakte bij ADO Den Haag, is transfervrij nadat zijn contract bij Qatar SC ontbonden is. 

El Khayati, die een jaartje in de jeugdopleiding bij PSV speelde, werd in 2017 door ADO Den Haag naar Nederland gehaald en in de Eredivisie maakte hij indruk met talloze assists en 25 doelpunten in 65 wedstrijden. Daar speelde El Khayati onder andere samen met Tyronne Ebuehi. 

Eerder speelde hij onder andere voor NAC Breda, Queens Park Rangers en Kozakken Boys. 

66 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2020 om 19:48
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:56
      Het einde is nog lang niet in zicht Dennis zolang er mensen zoals jij zijn en blijven die doodeenvoudige regels niet op willen volgen.....
    Juustum!
  • 21 Oct 2020 om 17:36
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:53
      Dat doe je dus indirect wel Dennis als je zegt: "Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om"? Covid-19 is totaal niet vergelijkbaar met griep omdat Covid-19 voor blijvende longschade kan zorgen en griep niet. Daarnaast is het superbesmettelijk en griep niet. Zoals het er nu uit ziet, zal een mondkapje dragen nog een jaar gaan duren.


      Jij ziet de ernst niet en/of ontkent de ernst van Covid-19. Je lult over cijfers om je achter te verstoppen en uitspraken te bagatelliseren. Wij allen weten dat jij het allemaal nog wel mee vindt vallen, maar het valt niet mee Dennis want Nederland is knalrood en een totale lockdown ligt in het verschiet omdat er altijd mensen zijn en blijven zoals jij die Corona totaal niet serieus nemen.
    Een totale lockdown lijkt de enige oplossing om dit serieuze probleem echt aan te pakken. Ik verbaas me over de drukte op straat en in winkels. We wonen aan een drukke straat die is en blijft druk, in maart/april was het beduidend rustiger. Daarbij rijden er nu vaker ambulances voorbij, net als eerder dit jaar. In winkels nog steeds gezellig met het gezin boodschappen doen. De bus die vol zit, was eerder dit jaar wel anders. Het lijkt erop dat mensen denken dat de maatregelen niet voor hen gelden en dat kwetsbare groepen toch thuis zitten. Ik ga de deur uit om boodschappen te doen en mantelzorg te verlenen, wat ik combineer en verder lekker thuis. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik mijn ouders besmet of mijn in de risicogroep vallende partner. Helaas denkt niet iedereen zo.
  • 21 Oct 2020 om 16:56
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:54
      Oke... Aan het einde van dit Coronagebeuren zullen we de feiten op een rijtje kunnen zetten en zien wie er gelijk heeft gekregen.
    Het einde is nog lang niet in zicht Dennis zolang er mensen zoals jij zijn en blijven die doodeenvoudige regels niet op willen volgen.....
  • 21 Oct 2020 om 16:54
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:53
      Dat doe je dus indirect wel Dennis als je zegt: "Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om"? Covid-19 is totaal niet vergelijkbaar met griep omdat Covid-19 voor blijvende longschade kan zorgen en griep niet. Daarnaast is het superbesmettelijk en griep niet. Zoals het er nu uit ziet, zal een mondkapje dragen nog een jaar gaan duren.


      Jij ziet de ernst niet en/of ontkent de ernst van Covid-19. Je lult over cijfers om je achter te verstoppen en uitspraken te bagatelliseren. Wij allen weten dat jij het allemaal nog wel mee vindt vallen, maar het valt niet mee Dennis want Nederland is knalrood en een totale lockdown ligt in het verschiet omdat er altijd mensen zijn en blijven zoals jij die Corona totaal niet serieus nemen.
    Oke... Aan het einde van dit Coronagebeuren zullen we de feiten op een rijtje kunnen zetten en zien wie er gelijk heeft gekregen.
  • 21 Oct 2020 om 16:54
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:52
      Diezelfde persoon heeft nog gevraagd om jou te contacteren via Instagram om te bewijzen dat hij een ander persoon is.
    Ik gebruik geen Insta, vleesboek o.i.d. Je privé openbaar zetten op het web is het domste wat je kunt doen. Daarnaast is het doodeenvoudig om fake-accounts aan te maken. Nee Dennis......jij wordt niet meer gelooft door mij.
  • 21 Oct 2020 om 16:53
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:35
      Dat zeg ik ook niet. Ik vergelijk het met griep.
    Dat doe je dus indirect wel Dennis als je zegt: "Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om"? Covid-19 is totaal niet vergelijkbaar met griep omdat Covid-19 voor blijvende longschade kan zorgen en griep niet. Daarnaast is het superbesmettelijk en griep niet. Zoals het er nu uit ziet, zal een mondkapje dragen nog een jaar gaan duren.


    Jij ziet de ernst niet en/of ontkent de ernst van Covid-19. Je lult over cijfers om je achter te verstoppen en uitspraken te bagatelliseren. Wij allen weten dat jij het allemaal nog wel mee vindt vallen, maar het valt niet mee Dennis want Nederland is knalrood en een totale lockdown ligt in het verschiet omdat er altijd mensen zijn en blijven zoals jij die Corona totaal niet serieus nemen.
  • 21 Oct 2020 om 16:52
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:50
      Hou toch op leugenaar. Er kwam laatst ook ineens...zo uit het niets een account bovendrijven die vond dat ik mijn excuses naar jou moest uitspreken omdat ik tegen jou in ging.


      Nee Dennis, je bent en blijft een pathologisch leugenaar....
    Diezelfde persoon heeft nog gevraagd om jou te contacteren via Instagram om te bewijzen dat hij een ander persoon is.
  • 21 Oct 2020 om 16:50
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:32
      2 jaar terug ja. Dat heb ik destijds ontkent en heb ik m'n excuses voor aangeboden.
    Hou toch op leugenaar. Er kwam laatst ook ineens...zo uit het niets een account bovendrijven die vond dat ik mijn excuses naar jou moest uitspreken omdat ik tegen jou in ging.


    Nee Dennis, je bent en blijft een pathologisch leugenaar....
  • 21 Oct 2020 om 16:35
    • Quote van 21 Oct 2020 om 15:19
      Jij snapt er echt geen hol van hè? Voor de 188e keer.......Corona is geen griep.
    Dat zeg ik ook niet. Ik vergelijk het met griep.
  • 21 Oct 2020 om 16:32
    • Quote van 21 Oct 2020 om 15:16
      Ach Vlek, Dennis is niet alleen een imbeciel, maar ook nog eens een pathologisch leugenaar die maar blijft ontkennen dat hij meerdere accounts aangemaakt heeft.....en ook gebruikt.


      Dit is zo'n triest geval die al destijds zo ineens van dit forum verdween in het posten toen Messi....na herhaaldelijk trol-gedrag van Dennis achterhaalde wie toen achter een ander account zat. Toen kwam dus zijn naam (Dennis) bovendrijven.


      Deze knul is gewoon een enorme zielenpoot...........
    2 jaar terug ja. Dat heb ik destijds ontkent en heb ik m'n excuses voor aangeboden.
  • 21 Oct 2020 om 15:21
    • Quote van 21 Oct 2020 om 12:05
      En als er geen griepprik had bestaan waren we ook niet in lockdown gegaan.
    Wederom Dennis de imbeciel met deze stupide uitspraak.....
  • 21 Oct 2020 om 15:19
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:45
      Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om?
    Jij snapt er echt geen hol van hè? Voor de 188e keer.......Corona is geen griep.
  • 21 Oct 2020 om 15:18
    • Quote van 21 Oct 2020 om 10:23
      Blijf maar lekker verdwalen in kortzichtigheid. De cijfers zijn overal terug te lezen en zelfs Diederik Gommers geeft toe dat de percentages echt zo laag zijn. Je wil het gewoon niet weten. Verder mag jij best denken dat ik meerdere accounts beheer. Ik en een paar anderen weten wel beter...
    Vorige week 205 van Corona verdachte personen in de regio Twente per ambulance vervoert. Steek jij kop maar heel diep in het zand Dennis. Het is voor jou niet te hopen dat je gaat ondervinden wat Covid-19 in houdt......
  • 21 Oct 2020 om 15:16
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:36
      Nog steeds onzin, jij bent hier overduidelijk de racist want jij doet weer allerlei aannames. Jij probeert er iets van te maken dat hij niet schrijft. Jij bent dus de persoon met racistische gedachten hier. Daarnaast al cijfers noemen als feiten terwijl de pandemie nog gaande is...... Je bent de weg weer eens kwijt Succes met je 25 accounts, je kunt wel ontkennen maar iedereen weet hier wel beter.
    Ach Vlek, Dennis is niet alleen een imbeciel, maar ook nog eens een pathologisch leugenaar die maar blijft ontkennen dat hij meerdere accounts aangemaakt heeft.....en ook gebruikt.


    Dit is zo'n triest geval die al destijds zo ineens van dit forum verdween in het posten toen Messi....na herhaaldelijk trol-gedrag van Dennis achterhaalde wie toen achter een ander account zat. Toen kwam dus zijn naam (Dennis) bovendrijven.


    Deze knul is gewoon een enorme zielenpoot...........
  • 21 Oct 2020 om 15:08
    • Quote van 21 Oct 2020 om 08:35
      Onzin. Ik heb maar 1 account. Jij bent een manipulator en zet mensen tegen elkaar op.
    Imbeciel......
  • 21 Oct 2020 om 13:21
    • Quote van 21 Oct 2020 om 13:14
      En daarom vielen er ook regelmatig miljoenen doden door griepepidemieen. Wat als Covid net zo besmettelijk zou zijn als de Spaanse griep ? Kijk eens naar hoe het in Italië is gegaan en we hadden niets gedaan. Dan was jij de eerste die weer aan het schreeuwen zou zijn dat de overheid niets heeft gedaan. Maar ik ben wel klaar met je domme gelul, veel plezier bij lange Frans.
    En als dit zo doorgaat misschien wel miljoenen doden door depressie en eenzaamheid. Je kunt dit beleid niet verdedigen met feiten en stiekem weet jij dit zelf ook wel.
  • 21 Oct 2020 om 13:14
    • Quote van 21 Oct 2020 om 12:39
      We hebben pas sinds 1993 een vaccinatieprogramma met de griepprik. Voor zover ik weet waren we voor 1993 niet in lockdown...
    En daarom vielen er ook regelmatig miljoenen doden door griepepidemieen. Wat als Covid net zo besmettelijk zou zijn als de Spaanse griep ? Kijk eens naar hoe het in Italië is gegaan en we hadden niets gedaan. Dan was jij de eerste die weer aan het schreeuwen zou zijn dat de overheid niets heeft gedaan. Maar ik ben wel klaar met je domme gelul, veel plezier bij lange Frans.
  • 21 Oct 2020 om 12:39
    • Quote van 21 Oct 2020 om 12:18
      Dat is een aanname, pure speculaties net als de cijfers en uitlatingen die jij hier doet.
    We hebben pas sinds 1993 een vaccinatieprogramma met de griepprik. Voor zover ik weet waren we voor 1993 niet in lockdown...
  • 21 Oct 2020 om 12:18
    • Quote van 21 Oct 2020 om 12:05
      En als er geen griepprik had bestaan waren we ook niet in lockdown gegaan.
    Dat is een aanname, pure speculaties net als de cijfers en uitlatingen die jij hier doet.
  • 21 Oct 2020 om 12:05
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:51
      Is de griep net zo besmettelijk als covid ? Hebben we al, net als de griepprik, een covidprik. Zorgt de griep ervoor dat je bloed minder zuurstof vast kan houden ? Als jij de griep hebt was je dan ook net wat vaker je handen of sta je gewoon vol in iemands gezicht te hoesten. Als ik de griep heb blijf ik ook thuis, ga ik niet naar de winkel etc. En zo kan ik nog wel even door gaan
    En als er geen griepprik had bestaan waren we ook niet in lockdown gegaan.
  • 21 Oct 2020 om 11:57
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:51
      Is de griep net zo besmettelijk als covid ? Hebben we al, net als de griepprik, een covidprik. Zorgt de griep ervoor dat je bloed minder zuurstof vast kan houden ? Als jij de griep hebt was je dan ook net wat vaker je handen of sta je gewoon vol in iemands gezicht te hoesten. Als ik de griep heb blijf ik ook thuis, ga ik niet naar de winkel etc. En zo kan ik nog wel even door gaan
    Toch blijft het percentage van doden nog hoger en niemand doet moeilijk over de griep. Of het even besmettelijk is enz enz kun je beter aan een viroloog vragen. Ik kijk alleen naar de cijfers.
  • 21 Oct 2020 om 11:55
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:54
      Laat maar eens zien dan ? En wat heeft dat dan weer met dit topic te maken ? Ik kan me herinneren dat jij ook al eens zoiets hebt gepost over een oud vleugel speler. Dus Dennis de Racist.
    Ga zelf zoeken. Ik ga niet alles aan je voorkauwen. Wat dat met dit topic te maken heeft kun je zelf ook nog wel bedenken mag ik hopen.
  • 21 Oct 2020 om 11:54
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:46
      Ik noem hem een racist omdat hij al vaker racistische opmerkingen heeft geplaatst hier. Zelfs dat moet ik dus nog uitleggen. Pfffffff....
    Laat maar eens zien dan ? En wat heeft dat dan weer met dit topic te maken ? Ik kan me herinneren dat jij ook al eens zoiets hebt gepost over een oud vleugel speler. Dus Dennis de Racist.
  • 21 Oct 2020 om 11:51
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:45
      Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om?
    Is de griep net zo besmettelijk als covid ? Hebben we al, net als de griepprik, een covidprik. Zorgt de griep ervoor dat je bloed minder zuurstof vast kan houden ? Als jij de griep hebt was je dan ook net wat vaker je handen of sta je gewoon vol in iemands gezicht te hoesten. Als ik de griep heb blijf ik ook thuis, ga ik niet naar de winkel etc. En zo kan ik nog wel even door gaan
  • 21 Oct 2020 om 11:46
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:21
      Dan doe ik ook een logische aanname aan de hand van 90% van jou posts. Dan red ik het alleen niet met alleen racist. Jij die zo vaak jankt dat mensen aannames doet.
    Ik noem hem een racist omdat hij al vaker racistische opmerkingen heeft geplaatst hier. Zelfs dat moet ik dus nog uitleggen. Pfffffff....
  • 21 Oct 2020 om 11:45
    • Quote van 21 Oct 2020 om 11:19
      Dat zijn nog steeds 9.100.000 doden. Dus ja lekker procenten gebruiken die blijven in dit geval altijd onder de 100. Hoe is het nu met je grote voorbeeld Zweden dan ? Die gaan in lockdownomdat het allemaal zo goed werkt. Dus lekker lange Frans blijven volgen.
    Zoveel mensen gaan ook aan griep dood. Maak jij je daar druk om?
  • 21 Oct 2020 om 11:21
    • Quote van 21 Oct 2020 om 10:24
      Ik heb niet allerlei aannames gedaan, ik deed 1 hele logische aanname die duidelijk te zien is als je een beetje mensenkennis hebt.
    Dan doe ik ook een logische aanname aan de hand van 90% van jou posts. Dan red ik het alleen niet met alleen racist. Jij die zo vaak jankt dat mensen aannames doet.
  • 21 Oct 2020 om 11:19
    • Quote van 21 Oct 2020 om 10:23
      Blijf maar lekker verdwalen in kortzichtigheid. De cijfers zijn overal terug te lezen en zelfs Diederik Gommers geeft toe dat de percentages echt zo laag zijn. Je wil het gewoon niet weten. Verder mag jij best denken dat ik meerdere accounts beheer. Ik en een paar anderen weten wel beter...
    Dat zijn nog steeds 9.100.000 doden. Dus ja lekker procenten gebruiken die blijven in dit geval altijd onder de 100. Hoe is het nu met je grote voorbeeld Zweden dan ? Die gaan in lockdownomdat het allemaal zo goed werkt. Dus lekker lange Frans blijven volgen.
  • 21 Oct 2020 om 10:24
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:36
      Nog steeds onzin, jij bent hier overduidelijk de racist want jij doet weer allerlei aannames. Jij probeert er iets van te maken dat hij niet schrijft. Jij bent dus de persoon met racistische gedachten hier. Daarnaast al cijfers noemen als feiten terwijl de pandemie nog gaande is...... Je bent de weg weer eens kwijt Succes met je 25 accounts, je kunt wel ontkennen maar iedereen weet hier wel beter.
    Ik heb niet allerlei aannames gedaan, ik deed 1 hele logische aanname die duidelijk te zien is als je een beetje mensenkennis hebt.
  • 21 Oct 2020 om 10:23
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:36
      Nog steeds onzin, jij bent hier overduidelijk de racist want jij doet weer allerlei aannames. Jij probeert er iets van te maken dat hij niet schrijft. Jij bent dus de persoon met racistische gedachten hier. Daarnaast al cijfers noemen als feiten terwijl de pandemie nog gaande is...... Je bent de weg weer eens kwijt Succes met je 25 accounts, je kunt wel ontkennen maar iedereen weet hier wel beter.
    Blijf maar lekker verdwalen in kortzichtigheid. De cijfers zijn overal terug te lezen en zelfs Diederik Gommers geeft toe dat de percentages echt zo laag zijn. Je wil het gewoon niet weten. Verder mag jij best denken dat ik meerdere accounts beheer. Ik en een paar anderen weten wel beter...
  • 21 Oct 2020 om 10:21
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:43
      Dat mag jij vinden Dennis...
    Klopt dat mag ik inderdaad...
  • 21 Oct 2020 om 09:43
    • Quote van 21 Oct 2020 om 08:10
      Kijk de cijfers en feiten. 0,13% sterft aan Corona wereldwijd. 0 vrouwen onder de 30 overleden aan Corona in Nederland. Je moet je mening niet baseren op de mainstream media want die geven een heel beperkt beeld van deze situatie. Dat jij hier dit soort bullshit zegt over een man die niks verkeerd heeft gedaan op basis van zijn afkomst is zeker wel racistisch. Als etnische groeperingen procentueel meer vertegenwoordigd zijn in bepaalde criminele zaken mag dat zeker benoemd worden maar invidueel op deze speler afgeven is puur racisme.
    Dat mag jij vinden Dennis...
  • 21 Oct 2020 om 09:36
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:25
      Nogmaals ik heb maar 1 account. Verder gaat het om de intentie niet om de benoeming zelf. De intentie van berry was overduidelijk om denigrerend te zijn. We gaan het zien mbt tot Corona. Ik geloof er in ieder geval niks van.
    Nog steeds onzin, jij bent hier overduidelijk de racist want jij doet weer allerlei aannames. Jij probeert er iets van te maken dat hij niet schrijft. Jij bent dus de persoon met racistische gedachten hier. Daarnaast al cijfers noemen als feiten terwijl de pandemie nog gaande is...... Je bent de weg weer eens kwijt Succes met je 25 accounts, je kunt wel ontkennen maar iedereen weet hier wel beter.
  • 21 Oct 2020 om 09:25
    • Quote van 21 Oct 2020 om 08:49
      Man man man wat kraam jij een onzin uit. Je hebt nog geen idee hoeveel van de wereldbevolkingzal overlijden aan Covid. En ik ben dus een racist als ik jou een Nederlandertje noem. Benieuwd met welk van je 25 accounts je gaat antwoorden.
    Nogmaals ik heb maar 1 account. Verder gaat het om de intentie niet om de benoeming zelf. De intentie van berry was overduidelijk om denigrerend te zijn. We gaan het zien mbt tot Corona. Ik geloof er in ieder geval niks van.
  • 21 Oct 2020 om 08:49
    • Quote van 21 Oct 2020 om 08:10
      Kijk de cijfers en feiten. 0,13% sterft aan Corona wereldwijd. 0 vrouwen onder de 30 overleden aan Corona in Nederland. Je moet je mening niet baseren op de mainstream media want die geven een heel beperkt beeld van deze situatie. Dat jij hier dit soort bullshit zegt over een man die niks verkeerd heeft gedaan op basis van zijn afkomst is zeker wel racistisch. Als etnische groeperingen procentueel meer vertegenwoordigd zijn in bepaalde criminele zaken mag dat zeker benoemd worden maar invidueel op deze speler afgeven is puur racisme.
    Man man man wat kraam jij een onzin uit. Je hebt nog geen idee hoeveel van de wereldbevolkingzal overlijden aan Covid. En ik ben dus een racist als ik jou een Nederlandertje noem. Benieuwd met welk van je 25 accounts je gaat antwoorden.
  • 21 Oct 2020 om 08:35
    • Quote van 21 Oct 2020 om 06:49
      Jij durft anderen zwakzinnig te noemen terwijl jij er tal van accounts op na houdt en denkt dat niemand dat door heeft? Dit is een gevalletje 'de pot verwijt de ketel' Dennis......
    Onzin. Ik heb maar 1 account. Jij bent een manipulator en zet mensen tegen elkaar op.
  • 21 Oct 2020 om 08:10
    • Quote van 21 Oct 2020 om 06:45
      Racist? Mwooaaah dat wil ik niet zeggen. Rechts ingesteld?......ja dat zeker. Op Wilders stemmen?......nee niet echt. Hij is het voor mij niet, niet compleet genoeg. Pim Fortuyn was een held en voor hem had ik bewondering. Rita en Mark had ik als koppel ook wel vertrouwen in. Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Op dit moment weet ik niet waar ik op zou moeten stemmen. Populisme?......kijk ff wat jij hier allemaal neer kalkt over het huidige coronabeleid. Lekker schoppen tegen de mensen die nu de belangrijkste beslissingen moeten maken. Over populisme gesproken.........
    Kijk de cijfers en feiten. 0,13% sterft aan Corona wereldwijd. 0 vrouwen onder de 30 overleden aan Corona in Nederland. Je moet je mening niet baseren op de mainstream media want die geven een heel beperkt beeld van deze situatie. Dat jij hier dit soort bullshit zegt over een man die niks verkeerd heeft gedaan op basis van zijn afkomst is zeker wel racistisch. Als etnische groeperingen procentueel meer vertegenwoordigd zijn in bepaalde criminele zaken mag dat zeker benoemd worden maar invidueel op deze speler afgeven is puur racisme.
  • 21 Oct 2020 om 06:49
    • Quote van 20 Oct 2020 om 23:51
      Liever een trol dan een racist.
    Jij durft anderen zwakzinnig te noemen terwijl jij er tal van accounts op na houdt en denkt dat niemand dat door heeft? Dit is een gevalletje 'de pot verwijt de ketel' Dennis......
  • 21 Oct 2020 om 06:45
    • Quote van 20 Oct 2020 om 23:51
      Berry is gewoon een racist pur sang. Heeft hier al vaker dit soort opmerkingen geplaatst. Geeft maar weer aan hoe zwakzinnig en bijzonder beperkt denkend hij is. Zal me niks verbazen als hij in het populisme van Wilders trapt en zo dom is dat hij daar op stemt.
    Racist? Mwooaaah dat wil ik niet zeggen. Rechts ingesteld?......ja dat zeker. Op Wilders stemmen?......nee niet echt. Hij is het voor mij niet, niet compleet genoeg. Pim Fortuyn was een held en voor hem had ik bewondering. Rita en Mark had ik als koppel ook wel vertrouwen in. Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Op dit moment weet ik niet waar ik op zou moeten stemmen. Populisme?......kijk ff wat jij hier allemaal neer kalkt over het huidige coronabeleid. Lekker schoppen tegen de mensen die nu de belangrijkste beslissingen moeten maken. Over populisme gesproken.........
  • 20 Oct 2020 om 23:51
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:34
      Trol....
    Liever een trol dan een racist.
  • 20 Oct 2020 om 23:51
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:21
      Poah, hoezo dat weer? Dit is een voorbeeldige prof die weet waar hij staat. Lees dit artikel anders even. https://adodenhaag.nl/nl/nieuws/laatste-nieuws/1e-elftal/5859-nasser-el-khayati-van-havenwerker-tot-eredivisiespeler
    Berry is gewoon een racist pur sang. Heeft hier al vaker dit soort opmerkingen geplaatst. Geeft maar weer aan hoe zwakzinnig en bijzonder beperkt denkend hij is. Zal me niks verbazen als hij in het populisme van Wilders trapt en zo dom is dat hij daar op stemt.
  • 20 Oct 2020 om 20:07
    • Quote van 20 Oct 2020 om 14:00
      Precies dit dus. Contract zal met een bepaalde reden ontbonden zijn. Daarnaast heb ik het vermoeden dat Streuer in de winter opnieuw gaat proberen Ekkelenkamp te huren.


      Gewoon een gevoel wat ik heb.......
    Als het blijft gaan zoals het nu gaat komt er in de winter niets bij. Kijk een hoeveel aanvallers er nu al zijn,zou verkwisting zijn van het weinige geld die er misschien is.
  • 20 Oct 2020 om 16:11
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:15
      Racist
    Thanks :-)
  • 20 Oct 2020 om 15:34
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:15
      Racist
    Trol....
  • 20 Oct 2020 om 15:21
    • Quote van 20 Oct 2020 om 13:58
      El Ka(rat)ty lekker vot blijven bij ons mooie Fct. Dit Marokkaantje gaat niets toe voegen behalve problemen.
    Poah, hoezo dat weer? Dit is een voorbeeldige prof die weet waar hij staat. Lees dit artikel anders even. https://adodenhaag.nl/nl/nieuws/laatste-nieuws/1e-elftal/5859-nasser-el-khayati-van-havenwerker-tot-eredivisiespeler
  • 20 Oct 2020 om 15:19
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:03
      Afwachten kerel. Gewoon een gevoel wat ik heb..... ;)
    We gaan het meemaken inderdaad TC ;)
  • 20 Oct 2020 om 15:15
    • Quote van 20 Oct 2020 om 13:58
      El Ka(rat)ty lekker vot blijven bij ons mooie Fct. Dit Marokkaantje gaat niets toe voegen behalve problemen.
    Racist
  • 20 Oct 2020 om 15:03
    • Quote van 20 Oct 2020 om 14:31
      Ekkelenkamp ? Hij is wel goed maar in de ekkelenkamp huren zou een gewoon achterlijk zijn. A zo absurd goed is hij ook niet. B echt creatief is hij ook niet wel goed in kleine ruimtes en kaatsen in kleine ruimtes. Het is niet een hele bijzondere speler en daar komt bij dat hij alleen op het middenveld uit de voeten kan en daar hebben we meer dan genoeg. Al kajaty ofzo kan prima op 10 en de gehele voorhoede uit de voeten en als je die fit is is het ook een speler waar je graag naar kijken kunt. Maar nu hebben ze een echte team mentaliteit en ik weet niet of hij dit heeft. Het is wel een ego wat er op het veld staat. Weliswaar 1 met echte goede kwaliteiten.
    Afwachten kerel. Gewoon een gevoel wat ik heb..... ;)
  • 20 Oct 2020 om 14:31
    • Quote van 20 Oct 2020 om 14:00
      Precies dit dus. Contract zal met een bepaalde reden ontbonden zijn. Daarnaast heb ik het vermoeden dat Streuer in de winter opnieuw gaat proberen Ekkelenkamp te huren.


      Gewoon een gevoel wat ik heb.......
    Ekkelenkamp ? Hij is wel goed maar in de ekkelenkamp huren zou een gewoon achterlijk zijn. A zo absurd goed is hij ook niet. B echt creatief is hij ook niet wel goed in kleine ruimtes en kaatsen in kleine ruimtes. Het is niet een hele bijzondere speler en daar komt bij dat hij alleen op het middenveld uit de voeten kan en daar hebben we meer dan genoeg. Al kajaty ofzo kan prima op 10 en de gehele voorhoede uit de voeten en als je die fit is is het ook een speler waar je graag naar kijken kunt. Maar nu hebben ze een echte team mentaliteit en ik weet niet of hij dit heeft. Het is wel een ego wat er op het veld staat. Weliswaar 1 met echte goede kwaliteiten.
  • 20 Oct 2020 om 14:00
    • Quote van 20 Oct 2020 om 11:51
      Als hij voor een normaal salaris wil komen kun je dat gokje wel nemen. Heeft weinig gespeeld zag ik dus voordat die weer fit is ben je ook een tijd veder.
    Precies dit dus. Contract zal met een bepaalde reden ontbonden zijn. Daarnaast heb ik het vermoeden dat Streuer in de winter opnieuw gaat proberen Ekkelenkamp te huren.


    Gewoon een gevoel wat ik heb.......
  • 20 Oct 2020 om 13:58
    El Ka(rat)ty lekker vot blijven bij ons mooie Fct. Dit Marokkaantje gaat niets toe voegen behalve problemen.
  • 20 Oct 2020 om 12:55
    • Quote van 20 Oct 2020 om 12:32
      Ze hebben genoeg spelers nu op die positie naast de huurlingen Dervisoglu en Illic
    Indien nodig kunnen Cerny en Danilo ook op 10.
  • 20 Oct 2020 om 12:52
    Haha gewoon Henk van Stee tippen... Laat maar naar Sparta gaan, zijn ze daar ook rustig en kan Henkie niet als verwend ventje zeggen dat zijn lolly is afgepakt..
  • 20 Oct 2020 om 12:41
    Wanneer we Illic niet gehuurd hadden, had je het kunnen proberen. Nu is die totaal overbodig.
  • 20 Oct 2020 om 12:32
    Ze hebben genoeg spelers nu op die positie naast de huurlingen Dervisoglu en Illic
  • 20 Oct 2020 om 12:19
    Hij zal al wel een nieuwe club hebben, anders laat hij zijn contract niet ontbinden. Ik gok ADO, die hebben nog wel wat nodig. Voor FCT niet interessant. Wij hebben alles dubbel bezet. Dan hoeven we geen dertiger uit de zandbak op te halen.
  • 20 Oct 2020 om 12:05
    Te laat. Geld kun je maar één keer uitgeven.
  • 20 Oct 2020 om 12:04
    • Quote van 20 Oct 2020 om 11:39
      Niet doen brengt geen meerwaarde staat in de weg van onze jeugd je kan beter het geld in je zak houden om de schulden af te betalen of voor een buitenkansje die op onze weg kan komen maar hij moet meerwaarde geven in de loop van de tijd
    Inderdaad, Ilic ook nog beschikbaar dan hadden ze die niet moeten huren.
  • 20 Oct 2020 om 11:51
    • Quote van 20 Oct 2020 om 11:43
      Beter 2 ton dan niets toch?
    Als hij voor een normaal salaris wil komen kun je dat gokje wel nemen. Heeft weinig gespeeld zag ik dus voordat die weer fit is ben je ook een tijd veder.
  • 20 Oct 2020 om 11:43
    • Quote van 20 Oct 2020 om 11:19
      Voor in de breedte...denk alleen iets te duur. Team staat op dit moment goed.
    Beter 2 ton dan niets toch?
  • 20 Oct 2020 om 11:42
    Wel echt een speler van de buitenklasse met scorend vermogen. Als hij voor een redelijk goedkoop salaris wil komen zou ik er zeker over nadenken. We hebben al wel veel middenvelders maar hij was bij ADO wel erg goed destijds. Hij is ook de ideale man om onze voorste 3 te bedienen.
  • 20 Oct 2020 om 11:39
    Niet doen brengt geen meerwaarde staat in de weg van onze jeugd je kan beter het geld in je zak houden om de schulden af te betalen of voor een buitenkansje die op onze weg kan komen maar hij moet meerwaarde geven in de loop van de tijd
  • 20 Oct 2020 om 11:30
    Goede keus. Alleen te duur en onnodig. Gaat niet komen hoor, beter ook want het geld kunnen we beter in tuk houden voor volgend seizoen.
  • 20 Oct 2020 om 11:19
    Voor in de breedte...denk alleen iets te duur. Team staat op dit moment goed.
  • 20 Oct 2020 om 11:16
    Goede speler, maar is niet nodig met wat we nu hebben staan.
  • 20 Oct 2020 om 11:06
    Nog een middenvelder, goed idee, laten we dat doen! Of toch niet...