Ten Voorde: ''Dat soort types lopen er nu niet rond in de groep''

9
Ten Voorde: ''Dat soort types lopen er nu niet rond in de groep''

FC Twente staat na vijf competitiewedstrijden op een vijfde plek en trainer Ron Jans heeft nog altijd geen enkele wedstrijd verloren met de club uit Enschede. Leon ten Voorde ziet dat er ook geen 'rotte appels' meer in de huidige selectie zitten. 

"Vorig jaar had je wel een paar spelers waar mensen binnen de club en binnen de selectie niets mee hadden", blikt de verslaggever terug in De Ballen Verstand. "Aitor schopte toen hij wegging bij FC Twente enorm na. Daar heb ik iets over geschreven en toen begon Aitor daarop te reageren", aldus Ten Voorde. 

"Van heel veel supporters kwam de reactie: mooi dat je die Ten Voorde even op z'n nummer zet. Prima, maar toen dacht ik wel: oh oh, wat zijn jullie naïef. Want jullie weten absoluut niet wat zich daar heeft afgespeeld. Het is gewoon geen leuke jongen. Ik ga niet natrappen, maar dat soort types lopen er nu in de groep niet rond", vervolgt de clubwatcher, die begrip toont voor de fans die Aitor steunden. 

"Dat mag allemaal, want wij delen ook uit", benadrukt hij. "Maar die (supporters, red.) staan nu te juichen en hebben het nu als eerste allemaal over hoe geweldig die sfeer is bij FC Twente. Maar dat komt ook omdat je andere jongens in de groep hebt. En nogmaals, hoe sterk die groep écht is zal blijken als je een keer twee wedstrijden achter elkaar verliest", besluit Ten Voorde realistisch. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2020 om 07:21
    • Quote van 20 Oct 2020 om 23:26
      Overschat jij jezelf misschien een beetje?
    ? Hij heeft het over lezers niet over zichzelf.
  • 20 Oct 2020 om 23:26
    • Quote van 20 Oct 2020 om 21:58
      Leon, maak nooit de fout om je lezers naïef te noemen. Misschien weten ze wel meer maar zijn ze het gewoon niet met je eens. Daarnaast is het niet netjes. Als ik klant bij je was geweest had ik nu een andere leverancier gezocht.
    Overschat jij jezelf misschien een beetje?
  • 20 Oct 2020 om 21:58
    Leon, maak nooit de fout om je lezers naïef te noemen. Misschien weten ze wel meer maar zijn ze het gewoon niet met je eens. Daarnaast is het niet netjes. Als ik klant bij je was geweest had ik nu een andere leverancier gezocht.
  • 20 Oct 2020 om 19:03
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:19
      Dat soort types hoort gemanaged te worden door een capabele TS.
      Leon zal veel meer weten dan ons, en toch..... blinkt hij uit in stupiditeit, of het is rancune.


    Stupiditeit veroorzaakt door rancune BAM.


    Ja, dat zal het zijn.......
  • 20 Oct 2020 om 18:48
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:18
      Is hij nu niet gewoon positief? Hij geeft toch aan dat er nu geen 'rotte appels' in de groep zitten. Vorig jaar was hij inderdaad niet heel positief over Twente maar zo positief was het ook niet haha
    En toch nog effe een sneer naar de "naïeve " supporter, om toch zijn gelijk te halen! .....vermoeiend, zeer vermoeiend.....
  • 20 Oct 2020 om 17:00
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:18
      Is hij nu niet gewoon positief? Hij geeft toch aan dat er nu geen 'rotte appels' in de groep zitten. Vorig jaar was hij inderdaad niet heel positief over Twente maar zo positief was het ook niet haha
    Helemaal met jou eens. Vorig jaar klopte de samenstelling van geen enkele kant. Introverte en wazige Td met een slappe dweil als trainer, aangevuld met onervaren assistenten en een bult slappe zakken-spelers op zoek naar de nodige goudklompjes. Dankzij de Corona uitbraak zijn wij in de Eredivisie gebleven. Niks meer en niks minder.
  • 20 Oct 2020 om 15:19
    Dat soort types hoort gemanaged te worden door een capabele TS.
    Leon zal veel meer weten dan ons, en toch..... blinkt hij uit in stupiditeit, of het is rancune.


  • 20 Oct 2020 om 15:18
    • Quote van 20 Oct 2020 om 15:05
      Daar heb je onze Leonie ook weer ,nu gaat het goed met ons Twente , haal hij weer oude koeien uit de sloot !Weer ouwe hoeren ,tja wat moet je anders als je vriendjes bij de club weg zijn dan wel je vermijden gezien je kwalijke reputatie als clubverkrachter annex stoelpoten zager !
    Is hij nu niet gewoon positief? Hij geeft toch aan dat er nu geen 'rotte appels' in de groep zitten. Vorig jaar was hij inderdaad niet heel positief over Twente maar zo positief was het ook niet haha
  • 20 Oct 2020 om 15:05
    Daar heb je onze Leonie ook weer ,nu gaat het goed met ons Twente , haal hij weer oude koeien uit de sloot !Weer ouwe hoeren ,tja wat moet je anders als je vriendjes bij de club weg zijn dan wel je vermijden gezien je kwalijke reputatie als clubverkrachter annex stoelpoten zager !