Roemeratoe maakt indruk: ''Ik zou hem wel bij Ajax willen zien''

21
Roemeratoe maakt indruk: ''Ik zou hem wel bij Ajax willen zien''

FC Twente won afgelopen weekend met 0-3 op bezoek bij Willem II en Godfried Roemeratoe kan opnieuw terugkijken op een sterk optreden. Zaakwaarnemer René Wagelaar is blij dat de talentvolle middenvelder dit seizoen één van de sterkhouder is bij de Tukkers. 

"Ik vind het leuk voor die jongen. Ik heb hem met 15 zien voetballen op een druilige dinsdagavond", blikt hij terug in het Youtube-programma Voetbaltijd. "Ik heb gevraagd wie hij was, ben bij hem thuis geweest en sindsdien hebben we een prachtig contact. Wat eruit komt dat zie ik wel", aldus Wagelaar.

"Ik denk dat hij heel ver kan komen, want hij heeft echt veel kwaliteit", vervolgt hij enthousiast.  "Ik zou hem wel een weekje bij Ajax willen zien trainen en een wedstrijd mee zien doen op zes. Hij kan daar mee, daar ben ik van overtuigd. Het is ook een hele fijne jongen om mee te werken", weet Wagelaar. 

"Het is een rustige normale jongen die zich niet gek laat maken", legt hij uit. "Jullie kennen de wereld: de hele dag gaat de telefoon en hij had al weet ik waar kunnen zitten. Maar hij blijft gewoon rustig en normaal, en dat is goed. Er is afgelopen zomer wel eens naar hem gevraagd, maar hij moet lekker bij FC Twente voetballen. Hij moet niet meteen weg", adviseert Wagelaar. 

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2020 om 22:56
    • Quote van 20 Oct 2020 om 23:28
      Spelers van Twente gaan nooit voor 40 miljoen weg.
    Zou ik dan ook niet doen gewoon bij Twente blijven
  • 20 Oct 2020 om 23:28
    • Quote van 20 Oct 2020 om 22:20
      4 seizoenen met mooi contract kunnen wij ook een x in 40 miljoen cashen
    Spelers van Twente gaan nooit voor 40 miljoen weg.
  • 20 Oct 2020 om 22:22
    • Quote van 20 Oct 2020 om 20:06
      Roemeratoe, Oosterwolde en Drommel gaan samen de schuld van Fct aflossen.
    moet er wel contract zijn tot medio 2023 met optie voor nog 1 jaar
  • 20 Oct 2020 om 22:20
    • Quote van 20 Oct 2020 om 20:37
      Eerst maar eens bij laten tekenen voor 2 seizoenen.........
    4 seizoenen met mooi contract kunnen wij ook een x in 40 miljoen cashen
  • 20 Oct 2020 om 20:51
    Ikzeg. Wagelaar ik ben het helemaal niet met u eens wat Ajax betreft. U heeft gelijk dat ie mooi bij ons fctwente moet blijven voetballen, en dan zien wij het over een paar jaar wel weer. Maar nu gewoon groeien bij ons fctwente.
  • 20 Oct 2020 om 20:37
    Eerst maar eens bij laten tekenen voor 2 seizoenen.........
  • 20 Oct 2020 om 20:06
    Roemeratoe, Oosterwolde en Drommel gaan samen de schuld van Fct aflossen.
  • 20 Oct 2020 om 19:54
    • Quote van 20 Oct 2020 om 18:43
      Och och een paar leuke wedstrijdjes gespeeld en hij kan al naar Ajax en Leverkusen. Ach ja, typisch de opportunistische voetbalwereld.
    Zou Wagelaar wel leuk vinden. Slecht hoor dat hij zijn eigen speler als het ware aanbiedt..
  • 20 Oct 2020 om 19:14
    • Quote van 20 Oct 2020 om 18:43
      Och och een paar leuke wedstrijdjes gespeeld en hij kan al naar Ajax en Leverkusen. Ach ja, typisch de opportunistische voetbalwereld.
    Hij zou hem graag daar zien meedoen dat is heel wat anders. Kijken of hij daar mee zou kunnen komen. Ik denk het niet trouwens ,nu nog niet tenminste.
  • 20 Oct 2020 om 18:43
    Och och een paar leuke wedstrijdjes gespeeld en hij kan al naar Ajax en Leverkusen. Ach ja, typisch de opportunistische voetbalwereld.
  • 20 Oct 2020 om 18:30
    • Quote van 20 Oct 2020 om 18:21
      Dat is niet zo moeilijk om daar bij te zitten. Strooman en Babel worden ook nog steeds opgeroepen. Die zouden beide hier niet eens in de basis staan.
    Haha kan het onmogelijk meer met je eens zijn. die zij goed genoeg voor de hele eredivisie. Weliswaar voor op de bank het hele seizoen of de tribune. Het lijken mij wel hartstikke goede toeschouwers haha.
  • 20 Oct 2020 om 18:21
    • Quote van 20 Oct 2020 om 18:00
      En kan je nagaan dat Rosario bij het Nederlands elftal gezeten heeft.
    Dat is niet zo moeilijk om daar bij te zitten. Strooman en Babel worden ook nog steeds opgeroepen. Die zouden beide hier niet eens in de basis staan.
  • 20 Oct 2020 om 18:11
    15 miljoen
  • 20 Oct 2020 om 18:00
    • Quote van 20 Oct 2020 om 17:17
      Hij is wel veel beter dan Rosario.
    En kan je nagaan dat Rosario bij het Nederlands elftal gezeten heeft.
  • 20 Oct 2020 om 17:54
    Mooaahhh, dat kan Ajax nie betale
  • 20 Oct 2020 om 17:42
    • Quote van 20 Oct 2020 om 17:05
      Is een goudhaantje, transfer gezien dan he. Binnen 2 jaar PSV denk ik.
    Bayer Leverkusen zou een prima vervolgstap voor hem zijn. Maar laat hij eerst maar eens die 2 jaartjes constant presteren.
  • 20 Oct 2020 om 17:25
    Lekker nog 2 jaar rijpen in in Enschede tussentijds zijn contract opwaarderen en dan voor een mooi bedrag met doorverkoop verkopen.
  • 20 Oct 2020 om 17:17
    • Quote van 20 Oct 2020 om 17:05
      Is een goudhaantje, transfer gezien dan he. Binnen 2 jaar PSV denk ik.
    Hij is wel veel beter dan Rosario.
  • 20 Oct 2020 om 17:12
    • Quote van 20 Oct 2020 om 17:05
      Is een goudhaantje, transfer gezien dan he. Binnen 2 jaar PSV denk ik.
    Wil je er nog wat voor vangen?
  • 20 Oct 2020 om 17:12
    • Quote van 20 Oct 2020 om 17:05
      Is een goudhaantje, transfer gezien dan he. Binnen 2 jaar PSV denk ik.
    Wil je er nog wat voor vangen?
  • 20 Oct 2020 om 17:05
    Is een goudhaantje, transfer gezien dan he. Binnen 2 jaar PSV denk ik.