FC Twente mist vier spelers tegen FC Utrecht, Drommel kan spelen

21
FC Twente mist vier spelers tegen FC Utrecht, Drommel kan spelen

FC Twente neemt het zaterdagavond in de Galgenwoord op tegen FC Utrecht en trainer Ron Jans moet waarschijnlijk zeker drie spelers missen. Luka Ilic zit nog in quarantaine en wordt maandag pas op het trainingsveld verwacht, zo weet de Tubantia te melden.

De Manchester City-huurling moest de wedstrijd tegen Willem II (0-3) ook al aan zich voorbij laten gaan, terwijl ook Everton-huurling Nathan Markelo en Ajax-huurling Kik Pierie ontbraken in Tilburg. Markelo liep in de oefenwedstrijd tegen Jong PSV een blessure op en is voorlopig niet inzetbaar.

Ook Pierie, die een deel van de voorbereiding ook al moest missen vanwege een blessure, kan zaterdag waarschijnlijk niet spelen. De kans is daardoor groot dat Dario Dumic en Julio Pleguezuelo zaterdag wederom het centrum van de defensie zullen vormen tegen FC Utrecht. 

Update: Leon ten Voorde laat weten dat ook Alexander Jeremejeff morgen niet kan spelen. Doelman Joël Drommel zal wel gewoon onder de lat staan. "De lies van Drommel is in orde", legt hij uit. Er zijn bovendien (vooralsnog) geen spelers positief getest op het coronavirus. 

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Oct 2020 om 15:11
    Niets aan het handje................
  • 23 Oct 2020 om 13:52
    En de basis staat er gewoon weer! Wat een paniekerige kop!
  • 21 Oct 2020 om 21:32
    • Quote van 21 Oct 2020 om 17:28
      Ik snap nog steeds niet waarom illic gehuurd is. Had in mijn ogen niet gehoeven.
    Wat extra creativiteit op het middenveld erbij kon geen kwaad toch?
  • 21 Oct 2020 om 20:15
    • Quote van 21 Oct 2020 om 17:07
      Het gaat prima zonder deze genoemde spelers. Een beetje misleidende tekst en verhaal van Leon dit keer
    ging afgelopen zaterdag ook goed waren ze er ook niet bij
  • 21 Oct 2020 om 19:09
    • Quote van 21 Oct 2020 om 18:43
      Ik snap t ook niet, maar seizoen is nog lang dus komt wellicht bij blessures of Corona nog van pas!
    Illic zal waarschijnlijk bijna niks kosten voor twente, waardoor ze hem erbij hebben genomen.
  • 21 Oct 2020 om 18:43
    • Quote van 21 Oct 2020 om 17:28
      Ik snap nog steeds niet waarom illic gehuurd is. Had in mijn ogen niet gehoeven.
    Ik snap t ook niet, maar seizoen is nog lang dus komt wellicht bij blessures of Corona nog van pas!
  • 21 Oct 2020 om 17:41
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:26
      Ebuehi heeft al een aantal keer basis gestart
    Lees het nog eens goed;)
  • 21 Oct 2020 om 17:28
    • Quote van 21 Oct 2020 om 17:21
      Illic hebben we nog niet gezien dus daar kunnen we niet over oordelen.
    Ik snap nog steeds niet waarom illic gehuurd is. Had in mijn ogen niet gehoeven.
  • 21 Oct 2020 om 17:21
    • Quote van 21 Oct 2020 om 17:11
      Persoonlijk denk ik dat dit de 3 minste huurlingen zijn tot nu toe.
    Illic hebben we nog niet gezien dus daar kunnen we niet over oordelen.
  • 21 Oct 2020 om 17:11
    Persoonlijk denk ik dat dit de 3 minste huurlingen zijn tot nu toe.
  • 21 Oct 2020 om 17:07
    Het gaat prima zonder deze genoemde spelers. Een beetje misleidende tekst en verhaal van Leon dit keer
  • 21 Oct 2020 om 16:47
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:16
      Niks nieuws toch. Ik schrok al...
    Ik had zelfde reactie. Deze afwezigen geen probleem - het gaat goed zo. Wordt wel een lastige wedstrijd. Ik zal blij zijn met dezelfde wedstrijdinstelling en een punt
  • 21 Oct 2020 om 16:47
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:16
      Niks nieuws toch. Ik schrok al...
    Ik had zelfde reactie. Deze afwezigen geen probleem - het gaat goed zo. Wordt wel een lastige wedstrijd. Ik zal blij zijn met dezelfde wedstrijdinstelling en een punt
  • 21 Oct 2020 om 16:40
    Deze 3 huurlingen mis je op dit moment niet.......
  • 21 Oct 2020 om 16:38
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:29
      Nu de testen nog afwachten. Fingers crossed. Chaos is het bij bijna alle clubs
    Ja dat wel inderdaad.
  • 21 Oct 2020 om 16:29
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:16
      Hoezo "liefst" dat valt ook wel mee. Dumic deed het prima. Ebuehi is basis niet markelo en illic is het afwachten wat hij kan. Vooralsnog niet het grootste gemis. Jammer en klote van de blessures absoluut. Voor henzelf en ons. Maar ook niet meer dan dat.
    Nu de testen nog afwachten. Fingers crossed. Chaos is het bij bijna alle clubs
  • 21 Oct 2020 om 16:27
    Wat heel belangrijk is is dat dit elftal heel stabiel staat en verdedigend heel weinig weggeeft. Ik denk dat het wel mogelijk is om play offs te halen. We hebben namelijk niet alleen een paar leuke aanvallertjes die combineren maar ons hele team is dit jaar stabiel. Ook in de breedte zijn we sterk en dat is een erg slimme investering geweest van Streuer. Opvallend veel spelers hebben namelijk asymptomisch Corona en mogen dan niet meespelen. Je ziet nu die problemen bijvoorbeeld al bij NAC tegen Cambuur. Wij zullen daar minder snel problemen mee krijgen.
  • 21 Oct 2020 om 16:26
    • Quote van 21 Oct 2020 om 16:24
      3 spelers die niet in de basis staan en waarschijnlijk voorlopig ook niet gaan komen. Dumic is een beest achterin en is een fantastisch centraal duo tezamen met Pleguezuelo. Markelo staat reserve achter Ebuehi en Ilic verwacht ik voorlopig ook niet in de basis. Ik denk dat deze nog achter Dervisoglu en Bosch in de pikorde staat.
    Ebuehi heeft al een aantal keer basis gestart
  • 21 Oct 2020 om 16:24
    3 spelers die niet in de basis staan en waarschijnlijk voorlopig ook niet gaan komen. Dumic is een beest achterin en is een fantastisch centraal duo tezamen met Pleguezuelo. Markelo staat reserve achter Ebuehi en Ilic verwacht ik voorlopig ook niet in de basis. Ik denk dat deze nog achter Dervisoglu en Bosch in de pikorde staat.
  • 21 Oct 2020 om 16:16
    Niks nieuws toch. Ik schrok al...
  • 21 Oct 2020 om 16:16
    Hoezo "liefst" dat valt ook wel mee. Dumic deed het prima. Ebuehi is basis niet markelo en illic is het afwachten wat hij kan. Vooralsnog niet het grootste gemis. Jammer en klote van de blessures absoluut. Voor henzelf en ons. Maar ook niet meer dan dat.