Van Halst voorspelt: FC Twente gaat onderuit tegen FC Utrecht

27
Van Halst voorspelt: FC Twente gaat onderuit tegen FC Utrecht

In het verleden kwam Jan van Halst uit voor zowel FC Utrecht als FC Twente. Die twee ploegen staan zaterdag tegenover elkaar in een leeg Stadion Galgenwaard. Een bijzonder duel dus voor de Utrechter, die tussen 2006 en 2011 in de directie van de Tukkers zat. In gesprek met de officiële kanalen van FC Utrecht laat hij zijn licht schijnen over de wedstrijd van morgen.

Jan van Halst voorspelt dat de thuisclub bij het treffen tussen de twee ongeslagen ploegen de drie punten zal gaan pakken en het probleem van de laatste weken, kansen afmaken, zal oplossen. "2-0", zegt de voormalig profvoetballer. Zelf kwam Van Halst in seizoen 1988/1989 negen wedstrijden in actie voor FC Utrecht, terwijl hij maar liefst negen seizoenen bij FC Twente speelde.

In de video die de club uit de Domstad deelt via haar Twitter-account voorspelt Van Halst verder dit weekend nog overwinningen voor Ajax, Feyenoord en AZ. Bij het duel tussen Vitesse en PSV verwacht hij een verrassende overwinning voor de thuisploeg. Verder krijgt de analist nog een aantal dilemma's, waarin hij onder andere laat weten de VAR liever af te schaffen.

27 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Oct 2020 om 22:07
    • Quote van 23 Oct 2020 om 16:02
      FC Twente gaat gelijk spelen. Sinds 10 augustus zit FC Twente al 9 wedstrijden in een cadans van om de beurt een wedstrijd winnen en een wedstrijd gelijkspelen: winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Go Ahead, gelijkspel tegen Emmen, winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Groningen, gelijkspel tegen Emmen, winst op Willem2. Dus de volgende wedstrijd wordt een gelijkspel, da's logisch. :-)
    Ikzeg. Janneman. Ik ben het helemaal met u eens. En ik teken net als u voor een gelijk spel, en eigenlijk hoop ik stiekem op 1-2 .
  • 23 Oct 2020 om 20:15
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:45
      Twente kan onderuit gaan tegen Utrecht. Dat is dus geen bull shit.


      Geoon die uitspraak, daar ging het mij om Diekmenneke. ;)
    Als je dat op zo n manier zegt dan weet kan je zelf ook nagaan dat je een discussie uit lokt......
  • 23 Oct 2020 om 16:40
    • Quote van 23 Oct 2020 om 16:05
      Door te winnen mag ik hopen!
    Ja dat bedoel ik ook. COTE!
  • 23 Oct 2020 om 16:16
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:51
      Van Halst heeft er geen verstand van! Dat heeft hij hier wel laten zien. Daarom zeggen zijn uitspraken mij helemaal niets! Een hoog popiejopie gehalte.......
    Snap niet dat ze überhaupt hier nog een uitspraak van die vieze kale verader en graaier neer zetten. Vieze stink geldwolf.
  • 23 Oct 2020 om 16:05
    • Quote van 23 Oct 2020 om 16:03
      Ja maar eens moet de eerste keer zijn dat ik doorbroken word, dus laat dat maar morgen zijn.
    Door te winnen mag ik hopen!
  • 23 Oct 2020 om 16:03
    • Quote van 23 Oct 2020 om 16:02
      FC Twente gaat gelijk spelen. Sinds 10 augustus zit FC Twente al 9 wedstrijden in een cadans van om de beurt een wedstrijd winnen en een wedstrijd gelijkspelen: winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Go Ahead, gelijkspel tegen Emmen, winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Groningen, gelijkspel tegen Emmen, winst op Willem2. Dus de volgende wedstrijd wordt een gelijkspel, da's logisch. :-)
    Ja maar eens moet de eerste keer zijn dat ik doorbroken word, dus laat dat maar morgen zijn.
  • 23 Oct 2020 om 16:02
    FC Twente gaat gelijk spelen. Sinds 10 augustus zit FC Twente al 9 wedstrijden in een cadans van om de beurt een wedstrijd winnen en een wedstrijd gelijkspelen: winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Go Ahead, gelijkspel tegen Emmen, winst op Fortuna, gelijkspel tegen Feyenoord, winst op Groningen, gelijkspel tegen Emmen, winst op Willem2. Dus de volgende wedstrijd wordt een gelijkspel, da's logisch. :-)
  • 23 Oct 2020 om 15:51
    Van Halst heeft er geen verstand van! Dat heeft hij hier wel laten zien. Daarom zeggen zijn uitspraken mij helemaal niets! Een hoog popiejopie gehalte.......
  • 23 Oct 2020 om 15:20
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:06
      En NU in begrijpelijk Nederlands
    Kinderen = mindere :)
  • 23 Oct 2020 om 15:12
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:06
      En NU in begrijpelijk Nederlands
    Laat Dennis maar effekes gek doen kerel. ;)
  • 23 Oct 2020 om 15:06
    • Quote van 23 Oct 2020 om 13:53
      Ja jongens ik denk dat van Aalst gelijk heeft Twente heeft gewoon de kinderen selectie
    En NU in begrijpelijk Nederlands
  • 23 Oct 2020 om 14:52
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:45
      Twente kan onderuit gaan tegen Utrecht. Dat is dus geen bull shit.


      Geoon die uitspraak, daar ging het mij om Diekmenneke. ;)
    Ja, hallo, dat zeg ik toch. In voetbal is alles mogelijk zei ik, maar op basis van wat we nu hebben gezien gaat Utrecht niet zomaar van ons winnen zoals jouw kale dat beweerd. Dus bull shit!
    Het verleden is geen leidraad om een wedstrijd te voorspellen. We leven in het NU!
  • 23 Oct 2020 om 14:49
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:37
      TC heeft daar wel een handje van, maar Scorpio kan er ook wat van. Tussen die 2 is er al jaren mot op dit forum, dat komt niet meer goed.
    Ik heb geen mot, met iemand. Wetenschappelijk gezien is het actie, reactie......:-)
  • 23 Oct 2020 om 14:49
    Wat een gewaagde uitspraak "Ajax az en Feyenoord gaan winnen"
  • 23 Oct 2020 om 14:45
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:18
      Dat doet Scorpio hier ook toch?! Je zit de boel weer tegen elkaar op te stoken. Irritante gewoonte is dat toch van je.....
    Twente kan onderuit gaan tegen Utrecht. Dat is dus geen bull shit.


    Geoon die uitspraak, daar ging het mij om Diekmenneke. ;)
  • 23 Oct 2020 om 14:37
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:18
      Dat doet Scorpio hier ook toch?! Je zit de boel weer tegen elkaar op te stoken. Irritante gewoonte is dat toch van je.....
    TC heeft daar wel een handje van, maar Scorpio kan er ook wat van. Tussen die 2 is er al jaren mot op dit forum, dat komt niet meer goed.
  • 23 Oct 2020 om 14:21
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:11
      Neem je pilleke en ga effekes naast je moat Dennis liggen. De Gladde Glipper doet gewoon zijn voorspelling....niets meer....
    Zit jij in een Corona Depressie? Suc6, man. Hoop dat het goed met je komt. Nog ff wachten op het vaccin.
  • 23 Oct 2020 om 14:18
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:11
      Neem je pilleke en ga effekes naast je moat Dennis liggen. De Gladde Glipper doet gewoon zijn voorspelling....niets meer....
    Dat doet Scorpio hier ook toch?! Je zit de boel weer tegen elkaar op te stoken. Irritante gewoonte is dat toch van je.....
  • 23 Oct 2020 om 14:11
    • Quote van 23 Oct 2020 om 14:05
      Hoezo FC Twente gaat onderuit tegen FC Utrecht?
      Wat een bull shit. In voetbal is alles mogelijk maar onder normale omstandigheden winnen we hier gewoon.
      Waarom we scoren dit jaar veel makkelijker. De verdediging staat goed. Weinig tegendoelpunten. Utrecht gaat niet zo makkelijk winnen.
      Forza Twente.
    Neem je pilleke en ga effekes naast je moat Dennis liggen. De Gladde Glipper doet gewoon zijn voorspelling....niets meer....
  • 23 Oct 2020 om 14:05
    Hoezo FC Twente gaat onderuit tegen FC Utrecht?
    Wat een bull shit. In voetbal is alles mogelijk maar onder normale omstandigheden winnen we hier gewoon.
    Waarom we scoren dit jaar veel makkelijker. De verdediging staat goed. Weinig tegendoelpunten. Utrecht gaat niet zo makkelijk winnen.
    Forza Twente.
  • 23 Oct 2020 om 13:56
    Ja het zou best kunnen dat we verliezen, maar dat doen we dan wel met een betere selectie dan die we hadden toen jantje nog bij ons de boel aan het verkloten was! Deze man heeft totaal geen kijk op spelers en voetbal in het algeheel, dat heeft hij als TD bij ons wel bewezen!
  • 23 Oct 2020 om 13:53
    Ja jongens ik denk dat van Aalst gelijk heeft Twente heeft gewoon de kinderen selectie
  • 23 Oct 2020 om 13:29
    • Quote van 23 Oct 2020 om 12:56
      Pfff, Gelukkig heeft jan er totaal geen kijk op
    Dat was precies wat ik dus ook dacht haha. Maar het zou best kunnen dat we die verliezen. Daar lopen we vanzelf een keer tegenaan. Ik denk wel dat we elkaar in balans houden. Al zet ik er wel op in dat wij iets sterker zijn en Utrecht maar a gaan counteren dan het spel willen maken.
  • 23 Oct 2020 om 13:28
    Heb een schijthekel aan die Van Halst, maar ik zie het ook zwaar in, ik hoop dat ik ongelijk heb uiteraard