Jans geeft tekst en uitleg: ''Uit voorzorg nemen we hem niet mee''

12
Jans geeft tekst en uitleg: ''Uit voorzorg nemen we hem niet mee''

FC Twente neemt het zaterdagavond in de Galgenwaard op tegen FC Utrecht en trainer Ron Jans kijkt uit naar de krachtmeting tegen de club uit de Domstad. De oefenmeester heeft met de Tukkers namelijk nog niet verloren sinds zijn komst. 

“We mogen morgen laten zien dat we ons ook met het niveau van FC Utrecht kunnen meten. Daar heb ik veel vertrouwen in", vertelt hij op de website van zijn werkgever. “Ik denk dat FC Utrecht, zoals in veel wedstrijden, meer balbezit zal hebben en dat wij de ballen wat ‘hoger’ op het veld veroveren. Uiteindelijk zal de efficiency, bijvoorbeeld wie benut de kansen?, de doorslag geven", voorspelt Jans.

"Utrecht heeft momenteel de meeste kansen gecreëerd van alle ploegen in de Eredivisie, maar in de score en het resultaat heeft dat voor hen te weinig opgeleverd", vervolgt hij realistisch. "Wij kunnen zelf ook nog efficiënter zijn als het gaat om de afronding. Kansen creëren uit balbezit en spelhervattingen en niet uit de omschakeling, daar zit voor ons nog ruimte", constateert Jans.

De club uit Enschede moet het morgen nog stellen zonder de huurlingen Nathangelo Markelo, Kik Pierie, Luka Ilic en Alexander Jeremejeff. “Uit voorzorg nemen we Alexander Jeremejeff niet mee. Het gaat goed, maar we willen Alexander liever een paar trainingen meer in actie hebben, zodat hij dinsdag bij de wedstrijdselectie tegen De Graafschap kan zijn", legt hij uit. 

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Oct 2020 om 16:17
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:44
      Exact Vlek....Jong PSV.


      Tegen het grote PSV verzuipt hij........
    Nee, die kans heeft hij nog niet gehad. Geduld TC, geduld.
  • 23 Oct 2020 om 15:44
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:21
      Zet dan ff je roze bril af. Heb je Lamprou zien spelen tegen Jong Psv?
    Exact Vlek....Jong PSV.


    Tegen het grote PSV verzuipt hij........
  • 23 Oct 2020 om 15:36
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:12
      Ik zou als dat mogelijk is die twee spelers in de winterstop terug laten keren naar de clubs waar ze van gehuurd zijn
    Dat kun je je afvragen. Streuer heeft al eens aangegeven dat de huurspelers bijna niks kosten en dat de clubs waarvan ze gehuurd worden bijna alles betalen. Ja deze huurspelers zijn op dit moment niet goed genoeg en ik twijfel ook ten zeerste of het goed komt, maar je houdt de andere eigen spelers wel scherp. Dat is ook van waarde. Zeker omdat de meeste nog niet veel eredivisie ervaring hebben.
  • 23 Oct 2020 om 15:23
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:10
      Is totaal niet wedstrijdfit binnen gekomen en moet daarnaast duidelijk nog wennen. Ik vind wel dat er progressie bij hem zichtbaar is. Dat is bij Lampje Ladderzat (Lazerus Lamprou) wel anders. Die lijkt momenteel het niveau niet eens aan te kunnen......
    Ik roep al sinds hij begonnen is bij Twente, dat het lijkt of het hem totaal niet interesseert. Het is zoals je wel eens jonge kinderen ziet, als ze net wedstrijden spelen. Hey een madeliefje op het veld. Lazerus dus
  • 23 Oct 2020 om 15:21
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:15
      Lampje sowieso.....Jeremejeff zou ik dit seizoen wel een kans willen geven. Is in potentie een goede spits. Het komt er alleen nog niet uit bij hem, maar zoals gezegd zie ik wel progressie. Bij Lampje zie ik alleen ego en ijdelheid....
    Zet dan ff je roze bril af. Heb je Lamprou zien spelen tegen Jong Psv?
  • 23 Oct 2020 om 15:15
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:12
      Ik zou als dat mogelijk is die twee spelers in de winterstop terug laten keren naar de clubs waar ze van gehuurd zijn
    Lampje sowieso.....Jeremejeff zou ik dit seizoen wel een kans willen geven. Is in potentie een goede spits. Het komt er alleen nog niet uit bij hem, maar zoals gezegd zie ik wel progressie. Bij Lampje zie ik alleen ego en ijdelheid....
  • 23 Oct 2020 om 15:13
    Jeremejeff is met die paar invalbeurten niet goed te beoordelen. Toch zie je flitsen van veel techniek, overzicht en oog voor medespelers. Heb de indruk dat de voeten nog niet altijd doen wat hersenen bedenken. Hoop dat dat met trainingsachterstand te maken heeft. Komt bij dat de staf wel vertrouwen heeft in Jeremejeff.
  • 23 Oct 2020 om 15:12
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:10
      Is totaal niet wedstrijdfit binnen gekomen en moet daarnaast duidelijk nog wennen. Ik vind wel dat er progressie bij hem zichtbaar is. Dat is bij Lampje Ladderzat (Lazerus Lamprou) wel anders. Die lijkt momenteel het niveau niet eens aan te kunnen......
    Ik zou als dat mogelijk is die twee spelers in de winterstop terug laten keren naar de clubs waar ze van gehuurd zijn
  • 23 Oct 2020 om 15:10
    • Quote van 23 Oct 2020 om 15:04
      Jeremejeff vind ik tegenvallen
    Is totaal niet wedstrijdfit binnen gekomen en moet daarnaast duidelijk nog wennen. Ik vind wel dat er progressie bij hem zichtbaar is. Dat is bij Lampje Ladderzat (Lazerus Lamprou) wel anders. Die lijkt momenteel het niveau niet eens aan te kunnen......
  • 23 Oct 2020 om 15:04
    Jeremejeff vind ik tegenvallen
  • 23 Oct 2020 om 15:04
    Duidelijke taal van een goede ervaren trainer.
  • 23 Oct 2020 om 14:45
    Jeremejeff zal wel minuten krijgen tegen De Graafschap. Net als Lamprou, dervisoglou, Smal.