VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest van FC Utrecht (2-1)

102
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest van FC Utrecht (2-1)

Het is Twente vandaag niet gelukt om te winnen van FC Utrecht. Ondanks een flitsende start van de Tukkers werd er met 2-1 verloren in de Galgenwaard.

FC Twente kwam razendsnel op voorsprong. Na vijftien seconden stonden de Tukkers al voor dankzij een doelpunt van Danilo. De aangever hierbij was Vaclav Cerny. De rest van de eerste helft leek er geen vuiltje aan de lucht voor de Tukkers, waar FC Utrecht simpelweg niet tot grote kansen kwam. Ietwat uit het niets maakte FC Utrecht vlak voor het rustsignaal de gelijkmaker. Een hard schot van Ramselaar bleek Drommel te machtig.

In de tweede helft begon FC Utrecht sterk. Een goal van Van de Streek verraste de Tukkers, die daardoor op een 1-2 achterstand kwamen. De tweede helft was de formatie uit de Domstad dan ook de bovenliggende partij. Een goal van Bart Ramselaar werd nog afgekeurd vanwege buitenspel, waar de aanvaller op een lijn leek te staan met Twente-back Tyrone Ebuehi.

102 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Oct 2020 om 12:38
    • Quote van 26 Oct 2020 om 11:46
      Met die cijfers die jij geeft hadden we met 3-1 gewonnen. Zo zit iedereen blijkbaar naar zijn eigen wedstrijd te kijken. Brama scoorde bij mij als enige een voldoende. De rest was zeer matig. Wat ook wat opvalt. Spelers die de hele week worden opgehemeld spelen de wedstrijd daarna een heel stuk minder. Afgelopen week was dat met Cerny het geval, daarvoor ook al met Oosterwold. Laten we allemaal niet te vroeg jubelen, maar ze ook niet te vroeg afschrijven. Het seizoen is nog behoorlijk lang.
    Brama als enige voldoende ben ik niet helemaal mee eens, maar om in deze wedstrijd een aantal een 7 te geven gaat mij ook te ver. Iedereen let natuurlijk op andere dingen in een wedstrijd. Iedereen een onvoldoende gaat mij ook te ver, heb wel een paar negatieve uitschieters gezien in mijn ogen. Ik had in elk geval cerny laten staan de hele wedstrijd, zat er een stuk beter in dan Menig. Ook Roemeratoe een stuk sterker dan Bosch, waarvan ik vind dat hij er niet echt aan te pas kwam. Daarnaast heb ik me kapot geërgerd aan de wissels. Lamprou en Gijs Smal waren echt zeer ondermaats en dervisoglu ook niet best.

    Drommel 6, Julio 6, Dumic 5, Ebuehi 5.5 (krap), Oosterwolde 5.5(Krap), Brama 6.5, Roemeratoe 6, Bosch 5, Menig 4.5, Danilo 5.5, Cerny 5.5

    Smal 4.5, Lamprou 4, Zerrouki -, Dervisoglu 5
  • 26 Oct 2020 om 11:46
    • Quote van 26 Oct 2020 om 09:55
      Brama was echt belachelijk slecht. Blonk uit in balverlies wanneer dit geheel onnodig was.

      Helaas waren de invallers ook geen succes.

      Danilo, Dumic, Julio, Bosch en Roemeratoe. Allemaal een 7 wat mij betreft. Erg sterk en het niveau wat er gevraagd wordt absoluut op de mat gelegd. Jammer dat de zijkanten niet mee kwamen afgelopen wedstrijd.
    Met die cijfers die jij geeft hadden we met 3-1 gewonnen. Zo zit iedereen blijkbaar naar zijn eigen wedstrijd te kijken. Brama scoorde bij mij als enige een voldoende. De rest was zeer matig. Wat ook wat opvalt. Spelers die de hele week worden opgehemeld spelen de wedstrijd daarna een heel stuk minder. Afgelopen week was dat met Cerny het geval, daarvoor ook al met Oosterwold. Laten we allemaal niet te vroeg jubelen, maar ze ook niet te vroeg afschrijven. Het seizoen is nog behoorlijk lang.
  • 26 Oct 2020 om 11:08
    • Quote van 26 Oct 2020 om 09:55
      Brama was echt belachelijk slecht. Blonk uit in balverlies wanneer dit geheel onnodig was.

      Helaas waren de invallers ook geen succes.

      Danilo, Dumic, Julio, Bosch en Roemeratoe. Allemaal een 7 wat mij betreft. Erg sterk en het niveau wat er gevraagd wordt absoluut op de mat gelegd. Jammer dat de zijkanten niet mee kwamen afgelopen wedstrijd.
    Hahaha mafkees, Brama speelde een prima wedstrijd! Sterk net zoals de meeste wedstrijden.
  • 26 Oct 2020 om 10:08
    • Quote van 26 Oct 2020 om 09:55
      Brama was echt belachelijk slecht. Blonk uit in balverlies wanneer dit geheel onnodig was.

      Helaas waren de invallers ook geen succes.

      Danilo, Dumic, Julio, Bosch en Roemeratoe. Allemaal een 7 wat mij betreft. Erg sterk en het niveau wat er gevraagd wordt absoluut op de mat gelegd. Jammer dat de zijkanten niet mee kwamen afgelopen wedstrijd.
    Haha, jij hebt zeker een andere wedstrijd gezien.. Roemeratoe speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, terwijl die goed bezig is. Niemand heeft hoger dan een 6.5 verdiend, na zo’n matige wedstrijd. Geen echte grote kansen gecreëerd, maar daar ook weinig kansen weggeven tegen een ploeg die veel kansen creëert dit seizoen.
  • 26 Oct 2020 om 09:55
    • Quote van 25 Oct 2020 om 19:25
      Je maakt dezelfde fout met betrekking tot Brama en menig. Menig weer een 5 en Brama een 6,5 a 7. Hij is bijna elke wedstrijd één van de beste.
    Brama was echt belachelijk slecht. Blonk uit in balverlies wanneer dit geheel onnodig was.

    Helaas waren de invallers ook geen succes.

    Danilo, Dumic, Julio, Bosch en Roemeratoe. Allemaal een 7 wat mij betreft. Erg sterk en het niveau wat er gevraagd wordt absoluut op de mat gelegd. Jammer dat de zijkanten niet mee kwamen afgelopen wedstrijd.
  • 26 Oct 2020 om 09:53
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:06
      twente zakt op ranglijst ? is maar 1 plek van 5 naar 6
    Ja, dan zakken we toch?
  • 25 Oct 2020 om 20:06
    twente zakt op ranglijst ? is maar 1 plek van 5 naar 6
  • 25 Oct 2020 om 19:25
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:22
      Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
    Je maakt dezelfde fout met betrekking tot Brama en menig. Menig weer een 5 en Brama een 6,5 a 7. Hij is bijna elke wedstrijd één van de beste.
  • 25 Oct 2020 om 18:11
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:22
      Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
    Het cijfer van drommel en brama omdraaien, en ik ben het eens.
  • 25 Oct 2020 om 14:16
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:42
      Dat betekent echter ook niet dat zij niet meer zichzelf mogen zijn........
    Beetje jammer dat het grappen zijn die ten koste van anderen moet gaan altijd.
  • 25 Oct 2020 om 13:42
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:40
      Maar dat betekent nog niet dat ze daar anderen mee moeten lastigvallen.
    Dat betekent echter ook niet dat zij niet meer zichzelf mogen zijn........
  • 25 Oct 2020 om 13:40
    • Quote van 25 Oct 2020 om 12:35
      Elke gebruiker heeft zijn eigenaardigheden. ;)
    Maar dat betekent nog niet dat ze daar anderen mee moeten lastigvallen.
  • 25 Oct 2020 om 12:35
    • Quote van 25 Oct 2020 om 12:11
      Ik vind je naampjes altijd super irritant en kinderachtig.....
    Elke gebruiker heeft zijn eigenaardigheden. ;)
  • 25 Oct 2020 om 12:12
    • Quote van 25 Oct 2020 om 12:10
      Ik was wel tevreden over Oosterwolde. Hij is nog maar 19 en dan zo spelen tegen een goede Kerk viel me niet tegen. Hij had wel last van die lullige hele kaart van die Blom . Maar zulke wedstrijden leert hij veel van. Mooi om die knapen zich zo te zien ontwikkelen
    precies.
  • 25 Oct 2020 om 12:11
    • Quote van 25 Oct 2020 om 12:08
      Lampje Ladderzat moet je niet meer opstellen.......
    Ik vind je naampjes altijd super irritant en kinderachtig.....
  • 25 Oct 2020 om 12:10
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:48
      Het was gewoon niet best gisteren. Verliezen was onnodig. Oosterwolde duidelijk wisselvallig....heel wisselvallig. Gisteren was hij niet opgewassen tegen Kerk die hij gewoon kort had moeten dekken. Drommel niet fit maar toch opstellen.........?



    Ik was wel tevreden over Oosterwolde. Hij is nog maar 19 en dan zo spelen tegen een goede Kerk viel me niet tegen. Hij had wel last van die lullige hele kaart van die Blom . Maar zulke wedstrijden leert hij veel van. Mooi om die knapen zich zo te zien ontwikkelen
  • 25 Oct 2020 om 12:08
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:22
      Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
    Lampje Ladderzat moet je niet meer opstellen.......
  • 25 Oct 2020 om 12:08
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:45
      Ruststand was 1-1 toch?
    Idd, verkeerd verwoord.... Maakt verder weinig verschil voor m'n verhaal.
  • 25 Oct 2020 om 12:00
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:22
      Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
    Menig een zes? Als je deze speler een paar weken gaat volgen zie je een grote egoïst die alleen zijn eigen spelletje speelt en geen oog heeft voor medespelers.vot der met
  • 25 Oct 2020 om 11:45
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:19
      Dat had gisteren het plan voor de 2e helft moeten zijn idd. Vind het wel mooi dat ze wel gewoon zo begonnen. Het is goed om uit te gaan van eigen kracht. Gaf het gisteren ook al aan dat Utrecht meer het spel bij Twente liet. Met de voorsprong bij rust had je dus prima aan hun kunnen geven. Nadat hun snel 2 keer scoorden na rust moest je zelf wel gaan komen. Dervisoglu heeft ruim een half uur gehad om zich te laten zien. Hierin heeft hij het niet laten zien. Natuurlijk mag je hem wel meer kansen geven maar hij moet wel zelf zijn plaats gaan verdienen. Opties te over iig. Ben erg benieuwd waar Jans dinsdag mee gaat komen.
    Ruststand was 1-1 toch?
  • 25 Oct 2020 om 11:34
    • Quote van 25 Oct 2020 om 07:16
      Misschien zijn we dan in de breedte toch minder sterk dan we dachten. Maar je kan het ook positief zien. Onze eigen jeugdspelers zijn beter dan we dachten. Daarmee mogen we heel er blij zijn want dat word ons kapitaal. Ik vind het ook niet zo slecht dan veel reacties hier doen vermoeden. Maar afgelopen tijd was het ook niet zo goed dan wat je hier deed vermoeden. Ben erg benieuwd naar dinsdag. Dan zal je helemaal zelf het spel moeten maken. In hoeverre kunnen we dat al? In die positie zijn we nog niet veel geweest namelijk.
    Juist, een realistische overweging
  • 25 Oct 2020 om 11:32
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:29
      Dat lijkt me een logische gedachte idd. Hebben ook genoeg kwaliteit om Zwolle zo te verslaan.
    deden we gisteren in de 1e helft ook aardig..voetballen kunnen ze zeker..laten we zeggen momenten van jeugdige overmoed.
  • 25 Oct 2020 om 11:29
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:07
      let maar op... Pec gaat tegen ons het speelveld klein maken en ze zullen proberen uit de omschakeling te scoren. wij moeten hen niet laten opbouwen alles afjagen gaan zij fouten maken..
    Dat lijkt me een logische gedachte idd. Hebben ook genoeg kwaliteit om Zwolle zo te verslaan.
  • 25 Oct 2020 om 11:28
    • Quote van 25 Oct 2020 om 11:22
      Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
    Is dit naar aanleiding van gisteren?
  • 25 Oct 2020 om 11:26
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:48
      Het was gewoon niet best gisteren. Verliezen was onnodig. Oosterwolde duidelijk wisselvallig....heel wisselvallig. Gisteren was hij niet opgewassen tegen Kerk die hij gewoon kort had moeten dekken. Drommel niet fit maar toch opstellen.........?



    Denk dat hij hooguit gehinderd werd in het voetballende gedeelte werd misschien. Maar hoe goed zijn onze andere keepers voetballend? Misschien was Drommel nog steeds de beste optie? Ik weet het niet hoor.
  • 25 Oct 2020 om 11:22
    Drommel 6. Oosterwolde 6. Dumic 6. Pleguezuelo 6,5. Ebuehi 6. Roemeratoe 6. Brama 5,5. Bosch 6,5. Cerny 5,5. Danilo 6,5. Menig 6. (Lamprou 4,5. Dervisoglu 5,5. Smal 6)
  • 25 Oct 2020 om 11:19
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:33
      De linies stonden veel te ver van elkaar af. Daardoor kon je de bal erg lastig bij een medespeler krijgen om zodoende aanvallen op te zetten. Utrecht was balvaster en combineerde beter dan Twente. Dan kun je i.m.o. beter en bloc laten terugzakken tot ca.20/25 mtr.over de middenlijn. Dan sta je automatisch dichter op je tegenstander en kun je ook beter de duels ingaan. Bij balverovering snel onze voorwaartsen aan het werk zetten. Ik vind dat er nog wat te weinig voetbalvernuft in zit en misschien moet je wel een plaatsje inruimen voor Devirsoglu. Ja, hij viel niet goed in, maar hij kan wel een mannetje wegsturen.
    Dat had gisteren het plan voor de 2e helft moeten zijn idd. Vind het wel mooi dat ze wel gewoon zo begonnen. Het is goed om uit te gaan van eigen kracht. Gaf het gisteren ook al aan dat Utrecht meer het spel bij Twente liet. Met de voorsprong bij rust had je dus prima aan hun kunnen geven. Nadat hun snel 2 keer scoorden na rust moest je zelf wel gaan komen. Dervisoglu heeft ruim een half uur gehad om zich te laten zien. Hierin heeft hij het niet laten zien. Natuurlijk mag je hem wel meer kansen geven maar hij moet wel zelf zijn plaats gaan verdienen. Opties te over iig. Ben erg benieuwd waar Jans dinsdag mee gaat komen.
  • 25 Oct 2020 om 11:07
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:52
      Als je het speelveld kleiner maakt, kun je in het geval Kerk ook beter rugdekking geven. Bovendien is de aanspeelmogelijkheid richting Kerk een stuk kleiner. Bij grotere ruimtes is dit onbegonnen werk. En als Kerk je toch in de kleine ruimte uitspeelt dan zij het zo, maar in grotere ruimtes maak je het hem wel gemakkelijker.
    let maar op... Pec gaat tegen ons het speelveld klein maken en ze zullen proberen uit de omschakeling te scoren. wij moeten hen niet laten opbouwen alles afjagen gaan zij fouten maken..
  • 25 Oct 2020 om 10:52
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:46
      Nee niet de enige Ket. Maar het mooie is dat we een trainer hebben die dat ook wel ziet en we jonge spelers hebben die nog een hoop kunnen leren.
    Klopt Vlek.
  • 25 Oct 2020 om 10:52
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:43
      speelveld kleiner maken voor de tegenstander bij uitwedstijden ben ik wel met je eens kun wij ook beter profiteren van de snelle omschakeling maar Kerk was degene die bij Utrecht openingen wist te maken en hadden ze voor constant mannetje vrij ...Tja zo 1 hebben wij dus niet.
    Als je het speelveld kleiner maakt, kun je in het geval Kerk ook beter rugdekking geven. Bovendien is de aanspeelmogelijkheid richting Kerk een stuk kleiner. Bij grotere ruimtes is dit onbegonnen werk. En als Kerk je toch in de kleine ruimte uitspeelt dan zij het zo, maar in grotere ruimtes maak je het hem wel gemakkelijker.
  • 25 Oct 2020 om 10:48
    Het was gewoon niet best gisteren. Verliezen was onnodig. Oosterwolde duidelijk wisselvallig....heel wisselvallig. Gisteren was hij niet opgewassen tegen Kerk die hij gewoon kort had moeten dekken. Drommel niet fit maar toch opstellen.........?



  • 25 Oct 2020 om 10:46
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:10
      Nou, zo geweldig waren die ook niet. Met een iets andere tactische opstelling en misschien ook wel instelling hadden we best zicht gehad op een beter resultaat. Maar misschien ben ik wel de enige die het zo ziet.
    Nee niet de enige Ket. Maar het mooie is dat we een trainer hebben die dat ook wel ziet en we jonge spelers hebben die nog een hoop kunnen leren.
  • 25 Oct 2020 om 10:43
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:33
      De linies stonden veel te ver van elkaar af. Daardoor kon je de bal erg lastig bij een medespeler krijgen om zodoende aanvallen op te zetten. Utrecht was balvaster en combineerde beter dan Twente. Dan kun je i.m.o. beter en bloc laten terugzakken tot ca.20/25 mtr.over de middenlijn. Dan sta je automatisch dichter op je tegenstander en kun je ook beter de duels ingaan. Bij balverovering snel onze voorwaartsen aan het werk zetten. Ik vind dat er nog wat te weinig voetbalvernuft in zit en misschien moet je wel een plaatsje inruimen voor Devirsoglu. Ja, hij viel niet goed in, maar hij kan wel een mannetje wegsturen.
    speelveld kleiner maken voor de tegenstander bij uitwedstijden ben ik wel met je eens kun wij ook beter profiteren van de snelle omschakeling maar Kerk was degene die bij Utrecht openingen wist te maken en hadden ze voor constant mannetje vrij ...Tja zo 1 hebben wij dus niet.
  • 25 Oct 2020 om 10:33
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:21
      Hoe had jij de tactische opstelling willen zien dan?
    De linies stonden veel te ver van elkaar af. Daardoor kon je de bal erg lastig bij een medespeler krijgen om zodoende aanvallen op te zetten. Utrecht was balvaster en combineerde beter dan Twente. Dan kun je i.m.o. beter en bloc laten terugzakken tot ca.20/25 mtr.over de middenlijn. Dan sta je automatisch dichter op je tegenstander en kun je ook beter de duels ingaan. Bij balverovering snel onze voorwaartsen aan het werk zetten. Ik vind dat er nog wat te weinig voetbalvernuft in zit en misschien moet je wel een plaatsje inruimen voor Devirsoglu. Ja, hij viel niet goed in, maar hij kan wel een mannetje wegsturen.
  • 25 Oct 2020 om 10:33
    • Quote van 25 Oct 2020 om 09:44
      Oke de uittrappen heb ik dan gemist gisteren dat hij die niet nam
    Ja ik de 1ste helft een paar keer. Maar ook ballen die hij naar de backs uit trapte waren niet des drommels. Hij oogde ook niet fit althans dat vond ik.
  • 25 Oct 2020 om 10:21
    • Quote van 25 Oct 2020 om 10:10
      Nou, zo geweldig waren die ook niet. Met een iets andere tactische opstelling en misschien ook wel instelling hadden we best zicht gehad op een beter resultaat. Maar misschien ben ik wel de enige die het zo ziet.
    Hoe had jij de tactische opstelling willen zien dan?
  • 25 Oct 2020 om 10:10
    • Quote van 24 Oct 2020 om 22:28
      Bij Utrecht verliezen is ook geen schande.
    Nou, zo geweldig waren die ook niet. Met een iets andere tactische opstelling en misschien ook wel instelling hadden we best zicht gehad op een beter resultaat. Maar misschien ben ik wel de enige die het zo ziet.
  • 25 Oct 2020 om 09:44
    • Quote van 25 Oct 2020 om 00:22
      Drommel was in geen enkel opzicht fit. Zijn ballen kwamen echt niet aan en liet zelfs jullio vrije trappen nemen in de 1ste helft. Zet dan de lange erin je hebt hem er niet voor niks bij. Maar in godsnaam lamprou en menig. Mijn god wat waren die slecht vanavond en roemeratoe verdient ook verre van de schoonheidsprijs. Kan iemand jans eens vertellen dat van leeuwen misschien wel de beste is of in elk geval minder onzichtbaar is dan menig en lamprou.
    Oke de uittrappen heb ik dan gemist gisteren dat hij die niet nam
  • 25 Oct 2020 om 07:16
    • Quote van 24 Oct 2020 om 22:05
      Lamprou tot nu toe een zeer grote aanfluiting
    Misschien zijn we dan in de breedte toch minder sterk dan we dachten. Maar je kan het ook positief zien. Onze eigen jeugdspelers zijn beter dan we dachten. Daarmee mogen we heel er blij zijn want dat word ons kapitaal. Ik vind het ook niet zo slecht dan veel reacties hier doen vermoeden. Maar afgelopen tijd was het ook niet zo goed dan wat je hier deed vermoeden. Ben erg benieuwd naar dinsdag. Dan zal je helemaal zelf het spel moeten maken. In hoeverre kunnen we dat al? In die positie zijn we nog niet veel geweest namelijk.
  • 25 Oct 2020 om 00:38
    Dit is het niveau wat we met deze selectie mogen verwachten. Geen subtop maar hopelijk een goede middenmoter. Met jonge spelers met wisselende prestaties. Maar na de wissels ging het helemaal mis. Zo ging het vorig jaar ook fout door na een goede serie plotseling Roemeratoe etc. definitief te vervangen voor Busquets. Dan zakt de organisatie als een kaartenhuis in elkaar. De eigen jeugdspelers zijn gewoon beter dan Lamprou en Dervisoglu , Die gasten speelden dramatisch en lui.
  • 25 Oct 2020 om 00:22
    • Quote van 24 Oct 2020 om 23:57
      Drommel was toch gewoon fit? Zoniet heb ik er niks van gemerkt dat hij niet fit was.
    Drommel was in geen enkel opzicht fit. Zijn ballen kwamen echt niet aan en liet zelfs jullio vrije trappen nemen in de 1ste helft. Zet dan de lange erin je hebt hem er niet voor niks bij. Maar in godsnaam lamprou en menig. Mijn god wat waren die slecht vanavond en roemeratoe verdient ook verre van de schoonheidsprijs. Kan iemand jans eens vertellen dat van leeuwen misschien wel de beste is of in elk geval minder onzichtbaar is dan menig en lamprou.
  • 24 Oct 2020 om 23:57
    • Quote van 24 Oct 2020 om 22:08
      Wat me wel vreselijk irriteerde was dat Jans Dumic wisselde. Waarom?? We kwamen kopkracht te kort voorin en waarom dan niet Dumic de laatste minuten in de spits zetten???
      Waarom Drommel in de goal zetten als die geblesseerd is??? Een fitte Drommel is echt een meerwaarde maar deze Drommel totaal niet. We hebben 2 getalenteerde keepers dan kan je die beter 1 of 2 wedstrijden laten spelen.
      Cerny was ook totaal geen schim van de speler in de vorige wedstrijden. Het leek wel of hij zich te veel wou bewijzen omdat Utrecht de tegenstander was.
      Menig was tot Lamprou erin kwam ook waardeloos.
      En tot slot, wat was die Blom een waardeloze scheids.
    Drommel was toch gewoon fit? Zoniet heb ik er niks van gemerkt dat hij niet fit was.
  • 24 Oct 2020 om 22:59
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:55
      Gaat overigens niet goed met Schalke. Ik vrees een heel zwaar jaar voor ze.
    Er is maar 1 club.
  • 24 Oct 2020 om 22:38
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:33
      Ach dit moest er toch een keer van komen, gewoon rug rechten en er volgende week weer bol op klappen. Het gaat tot nu toe gewoon lekker of had iedereen verwacht dat we niet tegen een nederlaag op konden lopen?? Gewoon doorgaan en we hebben nu een ervaren trai er en goede TS dus komt wel weer in orde.
    Mee eens
  • 24 Oct 2020 om 22:28
    • Quote van 24 Oct 2020 om 22:12
      Hij trok ze inderdaad erg vlot, te vlot, vond ik ook, maar Twente mocht vanavond geen enkele aanspraak maken op 3 punten. Hoewel ook niet denderend vond ik Utrecht de minst slechtste en daardoor terechte winnaar.
    Bij Utrecht verliezen is ook geen schande.
  • 24 Oct 2020 om 22:26
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:55
      Gaat overigens niet goed met Schalke. Ik vrees een heel zwaar jaar voor ze.
    Ik ook stralen niks niks uit, eigenlijk al jaren niet hopen tegen beter in
  • 24 Oct 2020 om 22:22
    • Quote van 24 Oct 2020 om 22:12
      Hij trok ze inderdaad erg vlot, te vlot, vond ik ook, maar Twente mocht vanavond geen enkele aanspraak maken op 3 punten. Hoewel ook niet denderend vond ik Utrecht de minst slechtste en daardoor terechte winnaar.
    Helemaal me eens moat
  • 24 Oct 2020 om 22:12
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:56
      Die klote Blom toverde z’n gele kaarten wel heel makkelijk uit al z’n zakken tegen Twente. Misbaksel eerste klas
    Hij trok ze inderdaad erg vlot, te vlot, vond ik ook, maar Twente mocht vanavond geen enkele aanspraak maken op 3 punten. Hoewel ook niet denderend vond ik Utrecht de minst slechtste en daardoor terechte winnaar.
  • 24 Oct 2020 om 22:08
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:49
      Echt slecht vond ik ons nog niet eens. Gemiddeld cijfer van de spelers was amper een voldoende en dat is te weinig om van Utrecht minimaal een punt te pakken. Het creeren van kansen gaat ons nog steeds erg moeilijk af. Dat maakt me wel zorgen. Alle goals van ons vallen bijna door goed storen. We staan voor het eerst achter in een wedstrijd en we kunnen ons niet terug vechten in de wedstrijd. Met Lamprou en Smal in de ploeg gingen we er op achteruit. Deze spelers komen (vooralsnog?) tekort. Ik had liever dat goudhaantje Cerny bleef staan en dat Menig eruit ging. Ik moet wel zeggen dat Utrecht een goede, degelijke ploeg heeft. Ze voetbalden niet hun beste wedstrijd maar ze hadden genoeg kwaliteiten om het verschil te maken. Clubs als Utrecht, AZ en Vitesse zijn beter als ons. Het is geen schande om hier van te verliezen. Op naar de volgende wedstrijd in de beker.
    Daar heb je wel een punt wat betreft kansen creëren. Zou met niet verbazen als Danilo uiteindelijk de creatieve 10 wordt
  • 24 Oct 2020 om 22:08
    Wat me wel vreselijk irriteerde was dat Jans Dumic wisselde. Waarom?? We kwamen kopkracht te kort voorin en waarom dan niet Dumic de laatste minuten in de spits zetten???
    Waarom Drommel in de goal zetten als die geblesseerd is??? Een fitte Drommel is echt een meerwaarde maar deze Drommel totaal niet. We hebben 2 getalenteerde keepers dan kan je die beter 1 of 2 wedstrijden laten spelen.
    Cerny was ook totaal geen schim van de speler in de vorige wedstrijden. Het leek wel of hij zich te veel wou bewijzen omdat Utrecht de tegenstander was.
    Menig was tot Lamprou erin kwam ook waardeloos.
    En tot slot, wat was die Blom een waardeloze scheids.
  • 24 Oct 2020 om 22:05
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:59
      vond onze mentaliteit niet zwak. Ze hadden veel moeite met Kerk idd. Is ook gewoon een gevaarlijke speler. Utrecht liet het spel wat meer aan Twente. Daar hadden we moeite mee tegen het fysiek sterke Utrecht. Eerste helft zat de snelle goal mee en speelden we heel goed naar onze mogelijkheden. 2e helft te slap begonnen en geef je gelijk die goal weg. Utrecht kan nog meer het spel bij ons laten en wij kwamen er voetballend niet meer doorheen. Onze aanvallende wissels kwamen mooi op tijd maar maakten ons eerder zwakker dan sterker. Jeremejeff kon ook niet gebracht worden zodat je wat meer met hoge ballen kon gaan spelen dus dan blijf je vrij machteloos. Toch nog bijna via menig een puntje gestolen. Helaas volgende keer beter.
    Lamprou tot nu toe een zeer grote aanfluiting
  • 24 Oct 2020 om 21:59
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:23
      Bij Utrecht draaide alles alleen maar om Kerk. Balvast / vechtlust. Deze speler had continue op de hielen gezeten moeten worden, dan was er na mijn mening niks aan de hand geweest. Zwakke mentaliteit van onze spelers en zonder vechtlust heeft ons de das omgedaan ! Roemeratoe & Ebuehi slaapvinken eerste klas vandaag
    vond onze mentaliteit niet zwak. Ze hadden veel moeite met Kerk idd. Is ook gewoon een gevaarlijke speler. Utrecht liet het spel wat meer aan Twente. Daar hadden we moeite mee tegen het fysiek sterke Utrecht. Eerste helft zat de snelle goal mee en speelden we heel goed naar onze mogelijkheden. 2e helft te slap begonnen en geef je gelijk die goal weg. Utrecht kan nog meer het spel bij ons laten en wij kwamen er voetballend niet meer doorheen. Onze aanvallende wissels kwamen mooi op tijd maar maakten ons eerder zwakker dan sterker. Jeremejeff kon ook niet gebracht worden zodat je wat meer met hoge ballen kon gaan spelen dus dan blijf je vrij machteloos. Toch nog bijna via menig een puntje gestolen. Helaas volgende keer beter.
  • 24 Oct 2020 om 21:56
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:41
      Dat Blom zo gemakkelijk de gele kaarten voor Twente trekt haalde hij natuurlijk wel de kracht uit het spel van Twente
    Die klote Blom toverde z’n gele kaarten wel heel makkelijk uit al z’n zakken tegen Twente. Misbaksel eerste klas
  • 24 Oct 2020 om 21:55
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:52
      Precies niks aan de hand zo krijg je er nog 8 niks mis mee handhaving in deze Corona shit competitie
    Gaat overigens niet goed met Schalke. Ik vrees een heel zwaar jaar voor ze.
  • 24 Oct 2020 om 21:52
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:35
      Ik heb je al vaker gezegd volgens mij ben je familie van die van Leeuwen?? Man kunnen we er nu na 1 verliespartij al weer gaan zeiken over Ekkelenkamp van Leeuwen? Gewoon zo doorgaan was gewoon offday .
    Precies niks aan de hand zo krijg je er nog 8 niks mis mee handhaving in deze Corona shit competitie
  • 24 Oct 2020 om 21:49
    Echt slecht vond ik ons nog niet eens. Gemiddeld cijfer van de spelers was amper een voldoende en dat is te weinig om van Utrecht minimaal een punt te pakken. Het creeren van kansen gaat ons nog steeds erg moeilijk af. Dat maakt me wel zorgen. Alle goals van ons vallen bijna door goed storen. We staan voor het eerst achter in een wedstrijd en we kunnen ons niet terug vechten in de wedstrijd. Met Lamprou en Smal in de ploeg gingen we er op achteruit. Deze spelers komen (vooralsnog?) tekort. Ik had liever dat goudhaantje Cerny bleef staan en dat Menig eruit ging. Ik moet wel zeggen dat Utrecht een goede, degelijke ploeg heeft. Ze voetbalden niet hun beste wedstrijd maar ze hadden genoeg kwaliteiten om het verschil te maken. Clubs als Utrecht, AZ en Vitesse zijn beter als ons. Het is geen schande om hier van te verliezen. Op naar de volgende wedstrijd in de beker.
  • 24 Oct 2020 om 21:45
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:39
      Ekkelenkamp in beter dan Thijs.....
    Van Leeuwen is van ons zelf, geef die jongen de kans. Zo n jongen kan tenminste geld op gaan leveren.
  • 24 Oct 2020 om 21:41
    Dat Blom zo gemakkelijk de gele kaarten voor Twente trekt haalde hij natuurlijk wel de kracht uit het spel van Twente
  • 24 Oct 2020 om 21:41
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:39
      Ekkelenkamp in beter dan Thijs.....
    Ekkelenkamp wordt niet meer afgestaan aan Twente. Daar zal Ajakkus zich niet meer aan durven wagen.
  • 24 Oct 2020 om 21:40
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:35
      Ik heb je al vaker gezegd volgens mij ben je familie van die van Leeuwen?? Man kunnen we er nu na 1 verliespartij al weer gaan zeiken over Ekkelenkamp van Leeuwen? Gewoon zo doorgaan was gewoon offday .
    Wel 3 dubbel zuur dat het nou juist tegen Utrecht was.......
  • 24 Oct 2020 om 21:39
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:26
      TC wat is toch in godsnaam je voorliefde voor ekkelenkamp? Zet bosch op 8 als roemeratoe niet voldoet en van leeuwen op 10. Ik zie hem al 2 jaar spelen en is by far de beste op die positie. Of zet van leeuwen op links en stuur lamprou terug. En menig wissel. Van leeuwen is meer een team speler dan menig en lamprou samen en heeft de potentie hun makkelijk te overstijgen.
    Ekkelenkamp in beter dan Thijs.....
  • 24 Oct 2020 om 21:36
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:33
      Ach dit moest er toch een keer van komen, gewoon rug rechten en er volgende week weer bol op klappen. Het gaat tot nu toe gewoon lekker of had iedereen verwacht dat we niet tegen een nederlaag op konden lopen?? Gewoon doorgaan en we hebben nu een ervaren trai er en goede TS dus komt wel weer in orde.
    Zo ist @Die
  • 24 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:11
      Brama redelijk en Bosch heel erg goed? Welke wed heb jij in godsnaam gekeken? Bosch komt echt tekort op dit moment en brama was heel erg sterk vandaag
    Ik ben het met hem eens Brama was ook onzuiver vandaag hoor. Bosch grwoon weer degelijk en best goed hoor
  • 24 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:26
      TC wat is toch in godsnaam je voorliefde voor ekkelenkamp? Zet bosch op 8 als roemeratoe niet voldoet en van leeuwen op 10. Ik zie hem al 2 jaar spelen en is by far de beste op die positie. Of zet van leeuwen op links en stuur lamprou terug. En menig wissel. Van leeuwen is meer een team speler dan menig en lamprou samen en heeft de potentie hun makkelijk te overstijgen.
    Ik heb je al vaker gezegd volgens mij ben je familie van die van Leeuwen?? Man kunnen we er nu na 1 verliespartij al weer gaan zeiken over Ekkelenkamp van Leeuwen? Gewoon zo doorgaan was gewoon offday .
  • 24 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:33
      Ach dit moest er toch een keer van komen, gewoon rug rechten en er volgende week weer bol op klappen. Het gaat tot nu toe gewoon lekker of had iedereen verwacht dat we niet tegen een nederlaag op konden lopen?? Gewoon doorgaan en we hebben nu een ervaren trai er en goede TS dus komt wel weer in orde.
    Vond de verslaggever van Fox trouwens erg negatief praten over Twente en vol lof over Utrecht. Beetje jammer en niet objectief en neutraal. Maargoed WTF maakt het uit, wij tegen iedereen !!!
  • 24 Oct 2020 om 21:34
    In het kampioensjaar hebben we er 2 verloren . Er is hoop hahahaha
  • 24 Oct 2020 om 21:34
    Ik vond het niet matig. Utrecht gewoon goede ploeg en ze hebben bij vlagen heel goed gesp
  • 24 Oct 2020 om 21:33
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:23
      Bij Utrecht draaide alles alleen maar om Kerk. Balvast / vechtlust. Deze speler had continue op de hielen gezeten moeten worden, dan was er na mijn mening niks aan de hand geweest. Zwakke mentaliteit van onze spelers en zonder vechtlust heeft ons de das omgedaan ! Roemeratoe & Ebuehi slaapvinken eerste klas vandaag
    Ach dit moest er toch een keer van komen, gewoon rug rechten en er volgende week weer bol op klappen. Het gaat tot nu toe gewoon lekker of had iedereen verwacht dat we niet tegen een nederlaag op konden lopen?? Gewoon doorgaan en we hebben nu een ervaren trai er en goede TS dus komt wel weer in orde.
  • 24 Oct 2020 om 21:28
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:26
      Helemaal mee eens, kreeg veel te veel ruimte. Maar dat gold voor meer U spelers
    Kerk had vandaag in ieder geval wel de hoofdrol en had uitgeschakeld moeten worden.
  • 24 Oct 2020 om 21:26
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:13
      Het zou me niet eens verbazen wanneer Streuer opnieuw bij Ajax aan gaat kloppen voor Ekkelenkamp die op meerdere posities uit de voeten kan......
    TC wat is toch in godsnaam je voorliefde voor ekkelenkamp? Zet bosch op 8 als roemeratoe niet voldoet en van leeuwen op 10. Ik zie hem al 2 jaar spelen en is by far de beste op die positie. Of zet van leeuwen op links en stuur lamprou terug. En menig wissel. Van leeuwen is meer een team speler dan menig en lamprou samen en heeft de potentie hun makkelijk te overstijgen.
  • 24 Oct 2020 om 21:26
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:23
      Bij Utrecht draaide alles alleen maar om Kerk. Balvast / vechtlust. Deze speler had continue op de hielen gezeten moeten worden, dan was er na mijn mening niks aan de hand geweest. Zwakke mentaliteit van onze spelers en zonder vechtlust heeft ons de das omgedaan ! Roemeratoe & Ebuehi slaapvinken eerste klas vandaag
    Helemaal mee eens, kreeg veel te veel ruimte. Maar dat gold voor meer U spelers
  • 24 Oct 2020 om 21:23
    Bij Utrecht draaide alles alleen maar om Kerk. Balvast / vechtlust. Deze speler had continue op de hielen gezeten moeten worden, dan was er na mijn mening niks aan de hand geweest. Zwakke mentaliteit van onze spelers en zonder vechtlust heeft ons de das omgedaan ! Roemeratoe & Ebuehi slaapvinken eerste klas vandaag
  • 24 Oct 2020 om 21:17
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:15
      Had het idee dat het elftal op 2 gedachten hinkte na die zeer vroege 0-1. Verder met collectief druk zetten of toch maar wat afwachten. Het werd er iets van tussenin. Gevolg was daardoor een lang gerekt veld waar Utrecht beter raad mee wist dan onze FC. Denk dat de optie massaal inkakken en gokken op onze snelle jongens voorin beter was geweest. Verder te weinig balvaste spelers, waardoor snel balverlies. In de te grote ruimtes weinig duels winnen, 2e bal niet veroveren en eenmaal in balbezit het tempo veel te laag. Dan speel je een kansloze wedstrijd.
    Helemaal waar. Vandaag was kansloos ondanks een niet heel sterk Utrecht.
  • 24 Oct 2020 om 21:17
    Zo slecht was het nou ook weer niet. Ons FC Twente hoeft zich echt niet te schamen als je uit bij FC Utrecht met 2-1 verliest. We hebben Feyenoord, Willem II en FC Utrecht uit nu gehad. Wel drie ploegen die vorig jaar (bijna) Europees voetbal haalden. Qua voetbal wat een verschil met het voetbal van vorig jaar onder Garcia. We zullen echt nog wel meer wedstrijden gaan verliezen, maar zullen vrij gemakkelijk onze doelstelling gaan halen en dat is op dit moment niet in degradatie gevaar komen. TROTS op het FC Twente van nu.
  • 24 Oct 2020 om 21:16
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:13
      Het zou me niet eens verbazen wanneer Streuer opnieuw bij Ajax aan gaat kloppen voor Ekkelenkamp die op meerdere posities uit de voeten kan......
    Denk dat we dat wel kunnen vergeten. Ekkelenkamp staat gewoon in de basis bij Ajax.
  • 24 Oct 2020 om 21:15
    Had het idee dat het elftal op 2 gedachten hinkte na die zeer vroege 0-1. Verder met collectief druk zetten of toch maar wat afwachten. Het werd er iets van tussenin. Gevolg was daardoor een lang gerekt veld waar Utrecht beter raad mee wist dan onze FC. Denk dat de optie massaal inkakken en gokken op onze snelle jongens voorin beter was geweest. Verder te weinig balvaste spelers, waardoor snel balverlies. In de te grote ruimtes weinig duels winnen, 2e bal niet veroveren en eenmaal in balbezit het tempo veel te laag. Dan speel je een kansloze wedstrijd.
  • 24 Oct 2020 om 21:14
    Fuck, Liverpool 1 - 0 achter
    Die Engelse competitie wordt heel leuk dit jaar.......
  • 24 Oct 2020 om 21:13
    Jammer was niet nodig. Zerrouki viel goed in.
  • 24 Oct 2020 om 21:13
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:59
      Dervisoglu ook matig. 15 keer aan de bal, 10 keer balverlies.
    Het zou me niet eens verbazen wanneer Streuer opnieuw bij Ajax aan gaat kloppen voor Ekkelenkamp die op meerdere posities uit de voeten kan......
  • 24 Oct 2020 om 21:11
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:56
      Slechte en zwakke pot. Maar die zitten ertussen helaas. Utrecht heeft ook niet veel laten zien en ook niet veel gecreëerd. Is op papier gewoon echt een betere ploeg. Ik vond Bosch positief opvallen. En eigenlijk de rest ondermaats. Brama redelijk maar absoluut niet goed genoeg. Drommel off day, kan gebeuren. Is een geweldige keeper. Nu koppen bij elkaar en zorgen dat de volgende pot weer van fatsoenlijk niveau is.
    Brama redelijk en Bosch heel erg goed? Welke wed heb jij in godsnaam gekeken? Bosch komt echt tekort op dit moment en brama was heel erg sterk vandaag
  • 24 Oct 2020 om 21:09
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:56
      Slechte en zwakke pot. Maar die zitten ertussen helaas. Utrecht heeft ook niet veel laten zien en ook niet veel gecreëerd. Is op papier gewoon echt een betere ploeg. Ik vond Bosch positief opvallen. En eigenlijk de rest ondermaats. Brama redelijk maar absoluut niet goed genoeg. Drommel off day, kan gebeuren. Is een geweldige keeper. Nu koppen bij elkaar en zorgen dat de volgende pot weer van fatsoenlijk niveau is.
    Mooie samenvatting........
    Ben het ermee eens.....
  • 24 Oct 2020 om 21:06
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:55
      Counter mogelijkheden liepen steeds vast op struikelende spelers. Daar had veel meer ingezeten. De druk op Utrecht viel eind eerste helft teveel weg en begin 2de helft was echt een hele naïeve tegentreffer. Lamprou hoeft er wat mij betreft niet meer in als wissel; driebeedstrijden op rij alleen balverlies en vastlopende acties, volstrekt geen speler die bij deze groep past. Een Menig die de hele wedstrijd al speelt had zelfs nog betere acties op rechts aan het einde van de wedstrijd. Gelijkspel was echter wel verdiend geweest en als laatste dikke onvoldoende voor Blom.
    als je in dit tempo speelt kun je wel tot zondagavond voetballen en hoef je nog niet te douchen wat een armoe
  • 24 Oct 2020 om 21:05
    Menig out wat speelt deze solist zijn eigen spelletje een vier is nog teveel.
  • 24 Oct 2020 om 21:04
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:59
      Dervisoglu ook matig. 15 keer aan de bal, 10 keer balverlies.
    Maakte continu verkeerde keuzes hij moet leren simpel te spelen de vrij man aanspelen en vrij lopen om de bal weer te ontvangen. Wat hij deed is continu de actie maken en balverlies creëeren
  • 24 Oct 2020 om 21:02
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:43
      Wat is er met Drommel aan de hand???
    Heeft nog steeds lieslkachten dat zag je dat hij in de eerste helft een aantal uit trappen dat hij die zelf niet deed.
  • 24 Oct 2020 om 20:59
    Dervisoglu ook matig. 15 keer aan de bal, 10 keer balverlies.
  • 24 Oct 2020 om 20:59
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:55
      Counter mogelijkheden liepen steeds vast op struikelende spelers. Daar had veel meer ingezeten. De druk op Utrecht viel eind eerste helft teveel weg en begin 2de helft was echt een hele naïeve tegentreffer. Lamprou hoeft er wat mij betreft niet meer in als wissel; driebeedstrijden op rij alleen balverlies en vastlopende acties, volstrekt geen speler die bij deze groep past. Een Menig die de hele wedstrijd al speelt had zelfs nog betere acties op rechts aan het einde van de wedstrijd. Gelijkspel was echter wel verdiend geweest en als laatste dikke onvoldoende voor Blom.
    Zeker blom was de zwakste schakel vanvond. Een thuisfluiter eerste klas en het inconsequente fluiten bij overtredingen is tenen komend. En er had zeker een gelijkspel in gezeten maar fctwente heeft de mogelijkheden niet goed uitgespeeld. De invallers brachten ook niet het gewenste de uitvoering was dramatic bij Dervisoglu en Lamprou
  • 24 Oct 2020 om 20:58
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:44
      Ron Jans OUT!!!
    Irritante trol.
  • 24 Oct 2020 om 20:56
    Slechte en zwakke pot. Maar die zitten ertussen helaas. Utrecht heeft ook niet veel laten zien en ook niet veel gecreëerd. Is op papier gewoon echt een betere ploeg. Ik vond Bosch positief opvallen. En eigenlijk de rest ondermaats. Brama redelijk maar absoluut niet goed genoeg. Drommel off day, kan gebeuren. Is een geweldige keeper. Nu koppen bij elkaar en zorgen dat de volgende pot weer van fatsoenlijk niveau is.
  • 24 Oct 2020 om 20:55
    Counter mogelijkheden liepen steeds vast op struikelende spelers. Daar had veel meer ingezeten. De druk op Utrecht viel eind eerste helft teveel weg en begin 2de helft was echt een hele naïeve tegentreffer. Lamprou hoeft er wat mij betreft niet meer in als wissel; driebeedstrijden op rij alleen balverlies en vastlopende acties, volstrekt geen speler die bij deze groep past. Een Menig die de hele wedstrijd al speelt had zelfs nog betere acties op rechts aan het einde van de wedstrijd. Gelijkspel was echter wel verdiend geweest en als laatste dikke onvoldoende voor Blom.
  • 24 Oct 2020 om 20:53
    Kan gebeuren.. next
  • 24 Oct 2020 om 20:53
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:44
      Ron Jans OUT!!!
    Voel eens even aan je voorhoofd!
  • 24 Oct 2020 om 20:50
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:44
      Ron Jans OUT!!!
    Volksmenner
  • 24 Oct 2020 om 20:47
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:43
      Brama verreweg de beste, en dat zegt heel wat. Roemeratoe onzichtbaar, ebuehi en drommel heel matig... veel te weinig fanatisme en dan speel je een (overig heel matig) Utrecht in de kaart
    Oneens, bracht geen rust achterin en gaf bijna alle ballen breed of terug.
  • 24 Oct 2020 om 20:47
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:44
      Ron Jans OUT!!!
    Tss
  • 24 Oct 2020 om 20:46
    Dumic, Brama en Danilo de enige die hun niveau gehaald hebben vandaag. Cerny begon sterk, daarna ingezakt veel balverlies geleden. Laten we Oosterwolde en Roemeratoe maar op jeugdigheid houden.
  • 24 Oct 2020 om 20:45
    • Quote van 24 Oct 2020 om 20:43
      Brama verreweg de beste, en dat zegt heel wat. Roemeratoe onzichtbaar, ebuehi en drommel heel matig... veel te weinig fanatisme en dan speel je een (overig heel matig) Utrecht in de kaart
    Terechte winnaar het hele middenveld op brama na werd gewoon omver gelopen geen aanspeelpunt na de wissel van cerny voorin matig
  • 24 Oct 2020 om 20:44
    Ron Jans OUT!!!
  • 24 Oct 2020 om 20:43
    En lamprou was echt weer dramatisch. Heeft in het shirt van twente vgm nog geen duel gewonnen
  • 24 Oct 2020 om 20:43
    Brama verreweg de beste, en dat zegt heel wat. Roemeratoe onzichtbaar, ebuehi en drommel heel matig... veel te weinig fanatisme en dan speel je een (overig heel matig) Utrecht in de kaart
  • 24 Oct 2020 om 20:43
    Wat is er met Drommel aan de hand???
  • 24 Oct 2020 om 20:42
    Pak de fluit van boom alsjeblieft af