'Dieseltje' Brama wil niet natrappen: ''Waarom zou ik dat doen?''

17
'Dieseltje' Brama wil niet natrappen: ''Waarom zou ik dat doen?''

Onder Ron Jans is Wout Brama weer helemaal terug bij FC Twente. De aanvoerder was zaterdagavond in het treffen met FC Utrecht (2-1) de beste man aan Enschedese zijde. Terugkijken op het vorige seizoen doet hij liever niet. 

"Ik weet dat er mensen waren die vooraf twijfels hadden, ik ken de verhalen", aldus Brama in gesprek met TC/Tubantia. "Ik ben een dieseltje. Ik moet veel wedstrijden spelen en ritme krijgen." Samen met Godfried Roemeratoe en Jesse Bosch vormt Brama het middenveld van het verrassend goed presterende FC Twente. 

"In Nederland denken we te vaak dat het middenveld uit een zes moet bestaan, een pendelaar op 8 en een creatieve man op 10. Waar het om gaat is dat je in een elftal scorend vermogen hebt, creativiteit en jongens die een bal afpakken. Wij zorgen er met ons drieën voor dat de jongens voorin worden gevoed." 

Het afgelopen seizoen verliep voor Brama een stuk minder positief dan hij hoopte. Terugkijken doet hij dan ook liever niet. "Waarom zou ik dat doen? Ik snap dat de buitenwacht daar nu wat over wil horen, maar dat dient geen enkel belang. Wat heeft het voor zin om deze ploeg te vergelijken met die van het afgelopen jaar? We hebben een nieuw elftal, met een nieuwe staf met nieuwe energie. Daar moeten we het over hebben." 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Oct 2020 om 14:53
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:02
      haal die standbeeld van die vrouwen neuker (Boscher) weg en zet er 1 neer van Wout Brama hij heeft het in ieder meer verdiend dan die vrouwenneuker !! want die zet zijn eigen collega 's voor schut (Gruwelijke slijmbal) vieze kontkruiper van carcia
    Ik proef frustratie en misschien wel afgunst......
  • 26 Oct 2020 om 12:32
    • Quote van 25 Oct 2020 om 23:40
      Was het kontkruipen of toonde hij karakter door het voor de technische staf op te nemen waar hij in zat. Boscker kwam in beroerde positie dankzij directie waarin hij het nooit goed kon doen. Deed het vervolgens slechter dan eenieder zich kon voorstellen, maar beetje begrip voor situatie is op zijn plaats
    Hahaha.....keerl, wat zeg je toch allemaal!
  • 26 Oct 2020 om 10:07
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:10
      Waar haal je die info over Boschker toch allemaal vandaan? Of is het interessantdoenerij omdat je het ooit ergens hebt gehoord
    Vrouw van wolkje misschien?
  • 26 Oct 2020 om 10:05
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:10
      De eerst volgende die een standbeeld verdient bij de club! Vind ik tenminste.
    Ik geef mee.
  • 25 Oct 2020 om 23:40
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:02
      haal die standbeeld van die vrouwen neuker (Boscher) weg en zet er 1 neer van Wout Brama hij heeft het in ieder meer verdiend dan die vrouwenneuker !! want die zet zijn eigen collega 's voor schut (Gruwelijke slijmbal) vieze kontkruiper van carcia
    Was het kontkruipen of toonde hij karakter door het voor de technische staf op te nemen waar hij in zat. Boscker kwam in beroerde positie dankzij directie waarin hij het nooit goed kon doen. Deed het vervolgens slechter dan eenieder zich kon voorstellen, maar beetje begrip voor situatie is op zijn plaats
  • 25 Oct 2020 om 21:42
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:02
      haal die standbeeld van die vrouwen neuker (Boscher) weg en zet er 1 neer van Wout Brama hij heeft het in ieder meer verdiend dan die vrouwenneuker !! want die zet zijn eigen collega 's voor schut (Gruwelijke slijmbal) vieze kontkruiper van carcia
    Sjonge jonge. Beetje last van het verzetten van de tijd?
  • 25 Oct 2020 om 20:10
    • Quote van 25 Oct 2020 om 20:02
      haal die standbeeld van die vrouwen neuker (Boscher) weg en zet er 1 neer van Wout Brama hij heeft het in ieder meer verdiend dan die vrouwenneuker !! want die zet zijn eigen collega 's voor schut (Gruwelijke slijmbal) vieze kontkruiper van carcia
    Waar haal je die info over Boschker toch allemaal vandaan? Of is het interessantdoenerij omdat je het ooit ergens hebt gehoord
  • 25 Oct 2020 om 20:02
    • Quote van 25 Oct 2020 om 14:56
      Alsjeblieft niet meer standbeelden!
    haal die standbeeld van die vrouwen neuker (Boscher) weg en zet er 1 neer van Wout Brama hij heeft het in ieder meer verdiend dan die vrouwenneuker !! want die zet zijn eigen collega 's voor schut (Gruwelijke slijmbal) vieze kontkruiper van carcia
  • 25 Oct 2020 om 16:30
    • Quote van 25 Oct 2020 om 14:56
      Alsjeblieft niet meer standbeelden!
    Waarom niet?
  • 25 Oct 2020 om 14:56
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:10
      De eerst volgende die een standbeeld verdient bij de club! Vind ik tenminste.
    Alsjeblieft niet meer standbeelden!
  • 25 Oct 2020 om 13:53
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:10
      De eerst volgende die een standbeeld verdient bij de club! Vind ik tenminste.
    Zeker weten.
  • 25 Oct 2020 om 13:23
    • Quote van 25 Oct 2020 om 13:10
      De eerst volgende die een standbeeld verdient bij de club! Vind ik tenminste.
    Absoluut.
  • 25 Oct 2020 om 13:13
    Respect!!!! Brama speelde een prima wedstrijd en achteraf een mening ergens over geven draagt niet bij aan het geluksgevoel van het heden! Binnenkamers kritisch blijven helpt zeker wel! Verstandige kerel!
  • 25 Oct 2020 om 13:10
    • Quote van 25 Oct 2020 om 12:22
      Wout is een echte clubman!
    De eerst volgende die een standbeeld verdient bij de club! Vind ik tenminste.
  • 25 Oct 2020 om 13:02
    Hierin heeft hij groot gelijk. Altijd goede en heldere teksten.
  • 25 Oct 2020 om 12:22
    Wout is een echte clubman!
  • 25 Oct 2020 om 12:21
    Fijn dat we dergelijke goede en intelligentie clubmensen hebben.