Jans voert 'aantal wijzigingen' door: Drommel en Bosch ontbreken

9
Jans voert 'aantal wijzigingen' door: Drommel en Bosch ontbreken

FC Twente neemt het dinsdagavond in de strijd om de KNVB Beker op tegen De Graafschap en trainer Ron Jans lijkt een aantal basisspelers rust te gaan geven tegen de club uit Doetinchem, zo weten Leon ten Voorde en Tijmen van Wissing te melden. 

"Jans gaat morgen een aantal wijzigingen doorvoeren, maar welke is nog ongewis. Bosch en Drommel spelen sowieso niet", verklapt Van Wissing via Twitter. Jans liet vrijdag al doorschemeren dat Jeremejeff waarschijnlijk in actie gaat komen tegen de Superboeren.

De kans is daarnaast groot dat ook spelers als Gijs Smal, Lazaros Lamprou en Halil Dervisoglu een kans krijgen om zich te bewijzen. Manchester City-huurling Luka Ilic, die zondag zijn eerste training afwerkte bij de Tukkers, liet ook al weten dat hij op minuten hoopt. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Oct 2020 om 13:05
    • Quote van 27 Oct 2020 om 11:05
      Als je zo denkt moet je ook niet deelnemen aan de competitie. Die winnen we ook niet
    Heb je een punt. Echter is ons voortbestaan niet afhankelijk v het bekertoernooi en wel van de competitie. Het jaar dat we degradeerden kwamen we ver in de beker maar degradeerden we. Ik zei toen al in het stadion dat die extra wedstrijden weleens fataal konden worden in degradatie strijd. Vandaar dat ik sceptisch ben over die beker. Maar inderdaad, de competitie winnen we ook niet. Alhoewel denkt Danilo daar anders over hahaa
  • 27 Oct 2020 om 11:05
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:35
      Waarschijnlijk ben ik de enige, maar die beker kan me gestolen worden. Die win je toch niet en is alleen maar extra inspanning. Zodra het corona virus ook bij ons rond gaat waren en we een halve selectie missen kun je alle energie en fitte basisspelers gebruiken en is de competitie mi belangrijker. Ik zou het snappen als Jans niet met de beste opstelling start.
    Als je zo denkt moet je ook niet deelnemen aan de competitie. Die winnen we ook niet
  • 27 Oct 2020 om 10:35
    Waarschijnlijk ben ik de enige, maar die beker kan me gestolen worden. Die win je toch niet en is alleen maar extra inspanning. Zodra het corona virus ook bij ons rond gaat waren en we een halve selectie missen kun je alle energie en fitte basisspelers gebruiken en is de competitie mi belangrijker. Ik zou het snappen als Jans niet met de beste opstelling start.
  • 26 Oct 2020 om 14:01
    • Quote van 26 Oct 2020 om 13:53
      Hoezo ga je experimenteren met Smal? Het is beker en De Graafschap is geen lullig ploegje. Gewoon volle bak en met de sterkste 11 starten wat een flauwekul.
    Het is nog maar de vraag of hij echt met smal begint. Daarnaast is het niet echt experimenteren. Hij kent de ploegen in de KKD en het is meer rust voor de 1 en speelminuten voor de ander. Het seizoen is nog lang. Dit zijn de tegenstanders die ook de bank eigenlijk zou moeten kunnen hebben. Maar het zal hoe dan ook een lastig duel worden.
  • 26 Oct 2020 om 13:58
    • Quote van 26 Oct 2020 om 13:53
      Hoezo ga je experimenteren met Smal? Het is beker en De Graafschap is geen lullig ploegje. Gewoon volle bak en met de sterkste 11 starten wat een flauwekul.
    Denk dat de jongens die nu de kans krijgen erg gebrand zijn, vooral zo'n Smal.
  • 26 Oct 2020 om 13:54
    • Quote van 26 Oct 2020 om 13:12
      Zou dan nog wel eens een zwaar potje kunnen worden morgen... vind persoonlijk Smal, Lamprou en Jeremejjef erg tegen vallen...
    Lamprou had ik ook wat meer van verwacht. Misschien dat dat nog komt. Maar jeremejeff en smal hebben ook nog niet echt de kans gehad zich te bewijzen. Invallen in de laatste 10 min is lastiger dan basis staan. Daarnaast worstelt jeremejeff met blessures en privé zaken en smal heeft ook de pecht dat oosterwolde zich goed staande houd. Smal is denk ik echt nog wel een waardevolle speler. Voorzetten vrije trappen. Iets technischer dan oosterwolde. Al groeit oosterwolde daarin zichtbaar. Jeremejeff viel 1x echt goed in waar je ook zag dat hij zich goed voelde. Ben benieuwd wat hij laat zien als hij fit raakt en zich goed voelt. Kon zomaar een stuk waardevoller zijn dan nu gedacht word.
  • 26 Oct 2020 om 13:53
    Hoezo ga je experimenteren met Smal? Het is beker en De Graafschap is geen lullig ploegje. Gewoon volle bak en met de sterkste 11 starten wat een flauwekul.
  • 26 Oct 2020 om 13:48
    • Quote van 26 Oct 2020 om 13:12
      Zou dan nog wel eens een zwaar potje kunnen worden morgen... vind persoonlijk Smal, Lamprou en Jeremejjef erg tegen vallen...
    Wordt zonder meer een zware pot. Twente en gemakkelijke potjes zijn behoorlijk zeldzaam.
  • 26 Oct 2020 om 13:12
    Zou dan nog wel eens een zwaar potje kunnen worden morgen... vind persoonlijk Smal, Lamprou en Jeremejjef erg tegen vallen...