De Lange begint in de basis: ''We nemen de beker zeer serieus''

10
De Lange begint in de basis: ''We nemen de beker zeer serieus''

FC Twente neemt het dinsdagavond in de strijd om de KNVB Beker op tegen De Graafschap, maar trainer Ron Jans kan geen beroep doen op Joël Drommel en Jesse Bosch. Drommel kampt met lichte klachten, terwijl Bosch uit voorzorg aan de kant blijft.

Daardoor staat Jeffrey de Lange onder de lat, terwijl Jans sowieso een 'aantal wijzigingen' door gaat voeren. De oefenmeester beseft echter welke belangen er op het spel staan in De Grolsch Veste. "Er staat dinsdag een goed en gedreven elftal", vertelt hij op de website van Tubantia. 

"We nemen de beker zeer serieus, daar kan geen misverstand over bestaan", benadrukt Jans. "We hebben de jongens maandagmorgen duidelijk gemaakt hoe belangrijk en mooi de beker kan zijn en dat zullen we dinsdag nog een keer doen. Ik heb er zelfs mijn mooiste moment uit mijn sportieve leven aan te danken", besluit hij over de bekerwinst in 2014. PEC Zwolle wist toen Ajax te vernederen: 5-1. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Oct 2020 om 18:17
    • Quote van 26 Oct 2020 om 17:57
      Grappig dat je bij Jeremejeff zegt dat hij niet voldoende minuten krijgt en bij Lamprou is het de vorm. Ook Lamprou heeft wel laten zien dat hij kwaliteit heeft, beide heren moeten gewoon wedstrijd fit worden. Wat is er mooier dan de Graafschap op de slachtbank leggen door spelers die willen laten zien dat ze in de basis horen. Leuk man de Graafschap afdrogen, speciaal voor die voorzitter van de supportersvereniging die met zijn grote bek over ons aan het schreeuwen was op tv
    Haha absoluut vlek. Maar laat het danook een 4-0 worden ofzo. Gewoon heel dik winnen. Gelijk de mond snoeren. Ik heb aan 3 clubs echt een hekel. Heracles Groningen en de graafschap. Alle 3 om meerdere redenen dus een winst zou echt lekker zijn. Maar ik verwacht wel dat dit wel de zn wedstrijd is waarmee een lamprou en jeremejeff zich meer kunnen laten zien. Het is ook gewoon een mindere tegenstander. Wel een lastige omdat die 2 devisie clubs altijd net wat harder willen lopen kijk naar voorbeelden als telstar ajax vorig jaar. Of sparta die zich al 3 keer verslikte in die elftallen. Onderschatten moet je ze zeker niet. Maar ik verwacht wel dat een deel van ons B team *zonder wat af te doen aan wie er dan in staan* zn graafschap wel kunnen hebben.
  • 26 Oct 2020 om 17:57
    • Quote van 26 Oct 2020 om 17:38
      Hb natuurlijk zal hij minder zijn. Heeft niet de ervaring van drommel. Is niet voor niets 2e keeper maar dat wil niet zeggen dat hij veel minder is. Als hij goed genoeg is voor een verlenging van zijn contract dan mag hij zich laten zien. Laat ik zo zeggen mensen die hem meer hebben zien spelen als ik zijn er best lovend over. Jeremejeff word te kort gedaan elke keer 10 min invallen is lastiger als de rest van de voorhoede er ook doorheen zit en ja dan heb je lamprou naast je die *laat ik het nuanceren* niet in vorm is dan maak je het Jeremejeff ook niet makkelijker. Dan is hij zelf ook nog niet fit en spelen er andere dingen privé zoals een verhuizing en dergelijke en dan moet hij hier nog een beetje aarden. Tegen groningen zag je zijn kwaliteit of een glimp ervan. Ik zou even rustig afwachten met hem. Ik denk dat hij meer in huis heeft dan hij heeft laten zien.
    Grappig dat je bij Jeremejeff zegt dat hij niet voldoende minuten krijgt en bij Lamprou is het de vorm. Ook Lamprou heeft wel laten zien dat hij kwaliteit heeft, beide heren moeten gewoon wedstrijd fit worden. Wat is er mooier dan de Graafschap op de slachtbank leggen door spelers die willen laten zien dat ze in de basis horen. Leuk man de Graafschap afdrogen, speciaal voor die voorzitter van de supportersvereniging die met zijn grote bek over ons aan het schreeuwen was op tv
  • 26 Oct 2020 om 17:38
    • Quote van 26 Oct 2020 om 17:05
      Als Lamprou en Jeremejeff in de basis staan, dan gaan we het lastig krijgen. Drommel doet ook niet mee en ik ga er vanuit dat de Lange echt een stuk minder is, juist omdat Jans altijd lovend is over Drommel
    Hb natuurlijk zal hij minder zijn. Heeft niet de ervaring van drommel. Is niet voor niets 2e keeper maar dat wil niet zeggen dat hij veel minder is. Als hij goed genoeg is voor een verlenging van zijn contract dan mag hij zich laten zien. Laat ik zo zeggen mensen die hem meer hebben zien spelen als ik zijn er best lovend over. Jeremejeff word te kort gedaan elke keer 10 min invallen is lastiger als de rest van de voorhoede er ook doorheen zit en ja dan heb je lamprou naast je die *laat ik het nuanceren* niet in vorm is dan maak je het Jeremejeff ook niet makkelijker. Dan is hij zelf ook nog niet fit en spelen er andere dingen privé zoals een verhuizing en dergelijke en dan moet hij hier nog een beetje aarden. Tegen groningen zag je zijn kwaliteit of een glimp ervan. Ik zou even rustig afwachten met hem. Ik denk dat hij meer in huis heeft dan hij heeft laten zien.
  • 26 Oct 2020 om 17:05
    • Quote van 26 Oct 2020 om 16:11
      Zie graag dat ze verlengen met de lange. Aan het eind van dit jaar loopt zijn contract af. Nog niet veel van hem gezien maar er word lovend over hem gepraat. Misschien wel die ideale vervanger van drommel. En we maken graafschap gewoon in , ik voorspel een 4-0 overwinning.
    Als Lamprou en Jeremejeff in de basis staan, dan gaan we het lastig krijgen. Drommel doet ook niet mee en ik ga er vanuit dat de Lange echt een stuk minder is, juist omdat Jans altijd lovend is over Drommel
  • 26 Oct 2020 om 16:35
    • Quote van 26 Oct 2020 om 16:12
      Graafschap wil zichzelf laten zien dus ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat jongeman
    wat een dooddoener.. en Twente wil verstoppertje spelen...
  • 26 Oct 2020 om 16:12
    • Quote van 26 Oct 2020 om 16:11
      Zie graag dat ze verlengen met de lange. Aan het eind van dit jaar loopt zijn contract af. Nog niet veel van hem gezien maar er word lovend over hem gepraat. Misschien wel die ideale vervanger van drommel. En we maken graafschap gewoon in , ik voorspel een 4-0 overwinning.
    Graafschap wil zichzelf laten zien dus ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat jongeman
  • 26 Oct 2020 om 16:11
    Zie graag dat ze verlengen met de lange. Aan het eind van dit jaar loopt zijn contract af. Nog niet veel van hem gezien maar er word lovend over hem gepraat. Misschien wel die ideale vervanger van drommel. En we maken graafschap gewoon in , ik voorspel een 4-0 overwinning.
  • 26 Oct 2020 om 15:54
    • Quote van 26 Oct 2020 om 14:41
      Verwacht persoonlijk dat Smal, Zerrouki, Lamprou en Jeremejeff aan de aftrap zullen beginnen.
    Ik ook. Net als dervisoglou overigens.
  • 26 Oct 2020 om 14:53
    Dat wordt dan zijn officiële debuut in het 1e of niet?
  • 26 Oct 2020 om 14:41
    Verwacht persoonlijk dat Smal, Zerrouki, Lamprou en Jeremejeff aan de aftrap zullen beginnen.