Jans verdedigt: ''Dan zie je dat hij heel goed kan voetballen''

23
Jans verdedigt: ''Dan zie je dat hij heel goed kan voetballen''

FC Twente-trainer Ron Jans gaat dinsdagavond, in het bekerduel tegen De Graafschap, een ietwat andere basisopstelling het veld insturen dan in voorgaande wedstrijden. Ook Lazaros Lamprou zou zomaar eens een basisplek kunnen krijgen.

De Griek werd bij binnenkomst gezien als de beoogde nieuwe linkerspits. Ook kreeg hij nummer 10 toegewezen. Tot nu toe maakte hij de verwachtingen niet waar. "Op de trainingen zie je dat hij heel goed kan voetballen", vertelt Jans tegenover TC/Tubantia.

Jans vervolgt: "Tegen FC Utrecht viel hij niet goed in, maar in de laatste minuut gaf hij wel de bal op Queensy Menig, die bijna de gelijkmaker binnenkopte. Ik ben geen psychiater, maar ik kan me voorstellen dat zo’n moment je als speler enorm kan helpen."

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Oct 2020 om 14:25
    • Quote van 27 Oct 2020 om 13:27
      Jij met je van Leeuwen kerel toch haha
    Haha ja sorry man.
  • 27 Oct 2020 om 14:23
    Gelukkig houdt Jans wel allemaal rekening met wat hier neergekalkt wordt..-:))
  • 27 Oct 2020 om 13:27
    • Quote van 27 Oct 2020 om 11:32
      Laat ik het zo zeggen ik verwacht wel dat ook een van leeuwen een hoger niveau heeft dan de graafschap. Maar her was meer een wishfull thinking. Ik ga er gewoon vanuit sat lamprou speelt. Wat DS zegt over de spreekwoordelijke peper ben ik het mee eens. Ik verwacht wel dat van leeuwen in gaat vallen. Maar starten zal voor lamprou en cerny zijn. Of jans moet het aandurven cerny op de bank te laten beginnen. Maar dat denk ik ook niet. We gaan het meemaken vanavond heb er wel zin aan eigenlijk.
    Jij met je van Leeuwen kerel toch haha
  • 27 Oct 2020 om 12:18
    • Quote van 27 Oct 2020 om 11:32
      Laat ik het zo zeggen ik verwacht wel dat ook een van leeuwen een hoger niveau heeft dan de graafschap. Maar her was meer een wishfull thinking. Ik ga er gewoon vanuit sat lamprou speelt. Wat DS zegt over de spreekwoordelijke peper ben ik het mee eens. Ik verwacht wel dat van leeuwen in gaat vallen. Maar starten zal voor lamprou en cerny zijn. Of jans moet het aandurven cerny op de bank te laten beginnen. Maar dat denk ik ook niet. We gaan het meemaken vanavond heb er wel zin aan eigenlijk.
    Cerny is denk ik te belangrijk om ernaast te zetten. Van Leeuwen zal zeker wel minuten gaan maken. Lamprou moet het in dit soort wedstrijden laten zien wil hij (uiteindelijk) aanspraak maken op een basisplaats. Het is niet makkelijk om een plek in de basis te krijgen, zolang zij goed blijven presteren. Je zult het uit jezelf moeten halen en vechten voor een plek. We gaan het zien vanavond.
  • 27 Oct 2020 om 12:09
    • Quote van 27 Oct 2020 om 11:07
      Lamproe heeft wel eredivisie niveau dat heeft hij al laten zien in een heel seizoen eredivisie. Hij loopt alleen over het veld zoals ze vorige seizoen ook voetbalden. Niet dat fanatieke en zonder drive. Dan loopt je de meeste kilometers maar kom je toch overal te laat. Gevalletje van de spreekwoordelijke peper.
    De basis doet het natuurlijk goed. Dan moet je als reserve een stap extra zetten wil je iemand eruit spelen. Vanavond moet hij het dan laten zien, hij zal toch zelf ook beseffen dat het wat meer moet zijn.
  • 27 Oct 2020 om 11:32
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:46
      Kan van Leeuwen een basisplaats aan? De eerste oefenwedstrijd waarin Lamprou speelde had ik verwacht dat Twente daar veel plezier aan zou beleven. Onlangs de oefenwedstrijd heeft hij gescoord. Er zit wel voetbal in hem, maar ook op eredivisie niveau? Vooralsnog heeft hij het niet laten zien. Kan te maken hebben met druk opleggen. Ik kan daar niet over oordelen heb hem bij Twente voor het eerst gezien en geen training gezien waarin hij het schijnbaar wel laat zien. Over van Leeuwen kan ik evenmin oordelen. Verschil is dat hij eigen jeugd is en ons financieel wat kan opleveren als daarin geïnvesteerd wordt met minuten/wedstrijden. De berichten over hem zijn natuurlijk wel erg positief.
    Laat ik het zo zeggen ik verwacht wel dat ook een van leeuwen een hoger niveau heeft dan de graafschap. Maar her was meer een wishfull thinking. Ik ga er gewoon vanuit sat lamprou speelt. Wat DS zegt over de spreekwoordelijke peper ben ik het mee eens. Ik verwacht wel dat van leeuwen in gaat vallen. Maar starten zal voor lamprou en cerny zijn. Of jans moet het aandurven cerny op de bank te laten beginnen. Maar dat denk ik ook niet. We gaan het meemaken vanavond heb er wel zin aan eigenlijk.
  • 27 Oct 2020 om 11:07
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:46
      Kan van Leeuwen een basisplaats aan? De eerste oefenwedstrijd waarin Lamprou speelde had ik verwacht dat Twente daar veel plezier aan zou beleven. Onlangs de oefenwedstrijd heeft hij gescoord. Er zit wel voetbal in hem, maar ook op eredivisie niveau? Vooralsnog heeft hij het niet laten zien. Kan te maken hebben met druk opleggen. Ik kan daar niet over oordelen heb hem bij Twente voor het eerst gezien en geen training gezien waarin hij het schijnbaar wel laat zien. Over van Leeuwen kan ik evenmin oordelen. Verschil is dat hij eigen jeugd is en ons financieel wat kan opleveren als daarin geïnvesteerd wordt met minuten/wedstrijden. De berichten over hem zijn natuurlijk wel erg positief.
    Lamproe heeft wel eredivisie niveau dat heeft hij al laten zien in een heel seizoen eredivisie. Hij loopt alleen over het veld zoals ze vorige seizoen ook voetbalden. Niet dat fanatieke en zonder drive. Dan loopt je de meeste kilometers maar kom je toch overal te laat. Gevalletje van de spreekwoordelijke peper.
  • 27 Oct 2020 om 11:01
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:01
      Oei, dat vind ik wel teveel lichtgewichten. Daar zou ik toch een Selahi bij zetten.
    Het is idd jong dat klopt. Maar als je voor de rest je sterkste opstelling speelt speelt alleen v Leeuwen echt als nieuweling. Zerrouki en Roemeratoe hebben al belangrijke wedstrijden basis gespeeld. Zerrouki is overigens niet veel jonger dan Selahi. Dan heb je na rust nog ruimte genoeg om de andere jongens te laten spelen. Dervisoglu kan natuurlijk ook voor van Leeuwen in de eerste helft.
  • 27 Oct 2020 om 10:46
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:19
      Ik hoop, tegen beter weten in dat hij lamprou lekker laat invallen en van leeuwen op links zet. Dat is zijn favoriete positie. Daarnaast van leeuwen is nog niet zover? Lamprou evenmin. Dat hij kwaliteit bezit liet hij zien bij fortuna. Maar denk oprecht dat van leeuwen mangs gevaarlijker is als lamprou. Dit is wel zn tegenstander waar je dat best kunt doen. Ik verwacht het zelfde als jij hoor. Maar toch hoop ik stiekem op van leeuwen in plaats van lamprou. Maar hij moet het nu wel eens gaan laten zien wat hij kan. Jans vertrouwt er nog in. Ik wil daar best nog wel even in mee. Maar hij zal wel uit een ander vaatje moeten tappen. Ik ben benieuwd ik hoop gewoon op winst en wie er instaat zie ik dan wel. Maar dit moet *zonder de graafschap te onderschatten* gewoon een wedstrijd zijn waar een lamprou en jeremejeff zich moeten kunnen onderscheiden. Ik verwacht hun niveau wel hoger dan dat.
    Kan van Leeuwen een basisplaats aan? De eerste oefenwedstrijd waarin Lamprou speelde had ik verwacht dat Twente daar veel plezier aan zou beleven. Onlangs de oefenwedstrijd heeft hij gescoord. Er zit wel voetbal in hem, maar ook op eredivisie niveau? Vooralsnog heeft hij het niet laten zien. Kan te maken hebben met druk opleggen. Ik kan daar niet over oordelen heb hem bij Twente voor het eerst gezien en geen training gezien waarin hij het schijnbaar wel laat zien. Over van Leeuwen kan ik evenmin oordelen. Verschil is dat hij eigen jeugd is en ons financieel wat kan opleveren als daarin geïnvesteerd wordt met minuten/wedstrijden. De berichten over hem zijn natuurlijk wel erg positief.
  • 27 Oct 2020 om 10:28
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:02
      Hoe weet jij dat Lamprou persé nummer 10 wilde en dat zelfs heeft opgeëist?
    Dat heb ik in het begin al gemeld Bos. Dit weet ik van Streuer zelf toen ik hem destijds vroeg of Lamprou een echte '10' was.
  • 27 Oct 2020 om 10:21
    • Quote van 27 Oct 2020 om 10:14
      Tegen De Graafschap met Selahi beginnen..... Gaat een fysieke wedstrijd worden.
    Dat denk ik ook bam. Selahi en zerrouki voor de verdediging zou jans zomaar eens kunnen neerzetten.
  • 27 Oct 2020 om 10:19
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:55
      Nogmaals. Van leeuwen wordt gezien als een buitenspeler. Ik verwacht vanavond de volgende opstelling: De Lange, Ebuehi-julio-Dumic-Smal, Roemeratoe/Brama-Zerrouki-dervisoglu, Lamprou-Jeremejeff-Cerny. Van Leeuwen en Ilic verwacht ik als invaller. Van Leeuwen is nog niet ver genoeg en Ilic heeft gister voor het eerst getraind.
    Ik hoop, tegen beter weten in dat hij lamprou lekker laat invallen en van leeuwen op links zet. Dat is zijn favoriete positie. Daarnaast van leeuwen is nog niet zover? Lamprou evenmin. Dat hij kwaliteit bezit liet hij zien bij fortuna. Maar denk oprecht dat van leeuwen mangs gevaarlijker is als lamprou. Dit is wel zn tegenstander waar je dat best kunt doen. Ik verwacht het zelfde als jij hoor. Maar toch hoop ik stiekem op van leeuwen in plaats van lamprou. Maar hij moet het nu wel eens gaan laten zien wat hij kan. Jans vertrouwt er nog in. Ik wil daar best nog wel even in mee. Maar hij zal wel uit een ander vaatje moeten tappen. Ik ben benieuwd ik hoop gewoon op winst en wie er instaat zie ik dan wel. Maar dit moet *zonder de graafschap te onderschatten* gewoon een wedstrijd zijn waar een lamprou en jeremejeff zich moeten kunnen onderscheiden. Ik verwacht hun niveau wel hoger dan dat.
  • 27 Oct 2020 om 10:14
    Tegen De Graafschap met Selahi beginnen..... Gaat een fysieke wedstrijd worden.
  • 27 Oct 2020 om 10:02
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:19
      Lampje heeft teveel ego en ijdelheid. Bij binnenkomst gelijk rugnummer 10 opeisen en daarmee enorm veel druk op je eigen presteren leggen is gewoon enorm dom want hij is totaal geen '10'.

      Ik hoop dat Jeremejeff weer minuten kan en gaat maken. Daar heb ik meer vertrouwen in......
    Hoe weet jij dat Lamprou persé nummer 10 wilde en dat zelfs heeft opgeëist?
  • 27 Oct 2020 om 10:01
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:50
      Van mij mag hij op het middenveld starten met Roemeratoe, Zerrouki en van Leeuwen.
    Oei, dat vind ik wel teveel lichtgewichten. Daar zou ik toch een Selahi bij zetten.
  • 27 Oct 2020 om 09:55
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:50
      Van mij mag hij op het middenveld starten met Roemeratoe, Zerrouki en van Leeuwen.
    Nogmaals. Van leeuwen wordt gezien als een buitenspeler. Ik verwacht vanavond de volgende opstelling: De Lange, Ebuehi-julio-Dumic-Smal, Roemeratoe/Brama-Zerrouki-dervisoglu, Lamprou-Jeremejeff-Cerny. Van Leeuwen en Ilic verwacht ik als invaller. Van Leeuwen is nog niet ver genoeg en Ilic heeft gister voor het eerst getraind.
  • 27 Oct 2020 om 09:50
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:34
      Eigenlijk zou het vanavond een ideale tegenstander voor deze jongens zijn om eens 90 minuten lang als de brandweer over het veld te gaan. Spelers die jij opnoemt en daarnaast ook Selahi, Illic, Smal en Demirsoglu. En na 90 minuten maar eens kijken hoe ze het er afgebracht hebben.
    Van mij mag hij op het middenveld starten met Roemeratoe, Zerrouki en van Leeuwen.
  • 27 Oct 2020 om 09:41
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:34
      Eigenlijk zou het vanavond een ideale tegenstander voor deze jongens zijn om eens 90 minuten lang als de brandweer over het veld te gaan. Spelers die jij opnoemt en daarnaast ook Selahi, Illic, Smal en Demirsoglu. En na 90 minuten maar eens kijken hoe ze het er afgebracht hebben.
    Inderdaad Ket......
  • 27 Oct 2020 om 09:37
    Eigenlijk zouden ze gewoon met de beste 11 moeten spelen. Graafschap is geen ploeg waar je lekker kunt gaan proberen.....dan krijg je hem gewoon op de flikker. Een slappe instelling is gewoon exit in het bekertoernooi tegen de superboertjes.
  • 27 Oct 2020 om 09:34
    • Quote van 27 Oct 2020 om 09:19
      Lampje heeft teveel ego en ijdelheid. Bij binnenkomst gelijk rugnummer 10 opeisen en daarmee enorm veel druk op je eigen presteren leggen is gewoon enorm dom want hij is totaal geen '10'.

      Ik hoop dat Jeremejeff weer minuten kan en gaat maken. Daar heb ik meer vertrouwen in......
    Eigenlijk zou het vanavond een ideale tegenstander voor deze jongens zijn om eens 90 minuten lang als de brandweer over het veld te gaan. Spelers die jij opnoemt en daarnaast ook Selahi, Illic, Smal en Demirsoglu. En na 90 minuten maar eens kijken hoe ze het er afgebracht hebben.
  • 27 Oct 2020 om 09:19
    Lampje heeft teveel ego en ijdelheid. Bij binnenkomst gelijk rugnummer 10 opeisen en daarmee enorm veel druk op je eigen presteren leggen is gewoon enorm dom want hij is totaal geen '10'.

    Ik hoop dat Jeremejeff weer minuten kan en gaat maken. Daar heb ik meer vertrouwen in......
  • 27 Oct 2020 om 09:06