Gaat FC Twente Europa in? ''Daar ben ik nog niet aan toe hoor''

30
Gaat FC Twente Europa in? ''Daar ben ik nog niet aan toe hoor''

FC Twente staat na zeven competitiewedstrijden op een zesde plek en die geweldige seizoensstart hadden veel supporters niet zien aankomen. Ook trainer Ron Jans beseft dat de Tukkers op dit moment boven verwachting presteren. 

“Dat is ook het mooie van dit seizoen", legt hij uit in gesprek met Twente FM. "Twente is gewoon een grote club, maar door alles wat er is gebeurd de laatste jaren zijn de verwachtingen heel realistisch en nog niet zo hoog. Wij doen daar lekker aan mee", geeft Jans toe. 

“In de winterstop is pas het eerste moment dat wij naar de stand gaan kijken, maar dat is ook wel een beetje stoer doen. Want ik vind het best leuk hoor dat wij zo hoog staan", lacht de oefenmeester, die nog niet aan Europees voetbal wil denken. 

“Daar ben ik nog niet aan toe hoor. Dat gaat wel heel snel. Dat zien we dan wel weer. Voetbal is toch wel de korte termijn. Achter de schermen zijn we wel al bezig met volgend jaar", vervolgt Jans, die dit seizoen nog wel een ander doel voor ogen heeft. “Ik ben trainer bij een mooie club. Ik wil ook wel een keer een volle Grolsch Veste meemaken."

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Nov 2020 om 00:06
    • Quote van 5 Nov 2020 om 23:59
      Hahahaha. Droogkloot. Maar wel interessant.
    Heel interessant.
  • 5 Nov 2020 om 23:59
    • Quote van 5 Nov 2020 om 23:39
      En dat terwijl geen enkele speler van FC Twente zelf nog Corona heeft gehad. Zeer interessant.
    Hahahaha. Droogkloot. Maar wel interessant.
  • 5 Nov 2020 om 23:39
    • Quote van 5 Nov 2020 om 22:46
      Zien jullie trouwens ook het verband tussen de corona uitbraak in Twente sinds FCT het weer goed doet?
    En dat terwijl geen enkele speler van FC Twente zelf nog Corona heeft gehad. Zeer interessant.
  • 5 Nov 2020 om 23:37
    • Quote van 5 Nov 2020 om 22:46
      Zien jullie trouwens ook het verband tussen de corona uitbraak in Twente sinds FCT het weer goed doet?
    Ja lijkt erop dat vd Kraan hier achter zit. Heel interessant
  • 5 Nov 2020 om 23:36
    • Quote van 5 Nov 2020 om 22:43
      Ok lange frans
    Interessant, heel interessant.
  • 5 Nov 2020 om 22:46
    Zien jullie trouwens ook het verband tussen de corona uitbraak in Twente sinds FCT het weer goed doet?
  • 5 Nov 2020 om 22:43
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:17
      Voor jou een vraag voor mij een weet. Hoe moet ik jou het verband tussen de Corona hype en de situatie in Amerika uitleggen? Gaat me nooit lukken omdat je te goedgelovig bent. Het is ook niet te doen om dat in 3 zinnen jouw uit te leggen. Je ziet het of je ziet het niet. De helft ziet het niet de andere helft ziet het wel. Leuk heh, democratie? Het ene jaar dit en het andere jaar weer dat. En wij mensen stonden erbij en keken ernaar met alle gevolgen van dien.
    Ok lange frans
  • 5 Nov 2020 om 22:24
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:23
      Jij hebt nooit tijd om jouw uitlatingen met feiten te onderbouwen Scorpio, maar gelukkig heb jij een 'gave' en ik niet. ;)
    Idd
  • 5 Nov 2020 om 18:13
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:22
      Echt heh!
      Het is heel interessant wat er allemaal gaande is. We zullen het allemaal meemaken en begrijpen. Ik hoop dat Biden wint dan gaan we pas echt zien hoe de werkelijkheid is.
    Ik hoop dat dit uiteindelijk voor een goed doel is.
  • 5 Nov 2020 om 18:11
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:59
      Flikker toch op met al die complot theorieën.....mafkees en houd je gewoon aan de maatregelen. Dat is de enige manier om het virus onder controle te krijgen.
    Oke speciaal voor jou zal ik dat doen.
  • 5 Nov 2020 om 17:59
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:11
      Ik kan me nog herinneren wat jij eerder hebt gezegd over Trump em Corona. Als Biden nu aan de macht komt en Corona snel verdwijnt is het wel 'gek' ja.
    Flikker toch op met al die complot theorieën.....mafkees en houd je gewoon aan de maatregelen. Dat is de enige manier om het virus onder controle te krijgen.
  • 5 Nov 2020 om 17:23
    • Quote van 5 Nov 2020 om 16:54
      Hoezo geloof ik in complottheorieën?
      Gewoon een gegeven toch?
      Het is dat ik er geen tijd voor neem om het allemaal met feiten te onderbouwen, anders zou het allemaal wel heel toevallig zijn.
      We gaan gewoon door met leven hoe en wat dan ook maar als je heel objectief kunt kijken zoals ik altijd doe dan zie je meer dan je lief is.
      Wees blij dat jij die gave niet hebt. Maakt het leven veel makkelijker.
    Jij hebt nooit tijd om jouw uitlatingen met feiten te onderbouwen Scorpio, maar gelukkig heb jij een 'gave' en ik niet. ;)
  • 5 Nov 2020 om 17:22
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:11
      Ik kan me nog herinneren wat jij eerder hebt gezegd over Trump em Corona. Als Biden nu aan de macht komt en Corona snel verdwijnt is het wel 'gek' ja.
    Echt heh!
    Het is heel interessant wat er allemaal gaande is. We zullen het allemaal meemaken en begrijpen. Ik hoop dat Biden wint dan gaan we pas echt zien hoe de werkelijkheid is.
  • 5 Nov 2020 om 17:17
    • Quote van 5 Nov 2020 om 17:07
      Wat hebben de Amerikaanse verkiezingen nou in godsnaam met de corona epidemie in Nederland te maken?
    Voor jou een vraag voor mij een weet. Hoe moet ik jou het verband tussen de Corona hype en de situatie in Amerika uitleggen? Gaat me nooit lukken omdat je te goedgelovig bent. Het is ook niet te doen om dat in 3 zinnen jouw uit te leggen. Je ziet het of je ziet het niet. De helft ziet het niet de andere helft ziet het wel. Leuk heh, democratie? Het ene jaar dit en het andere jaar weer dat. En wij mensen stonden erbij en keken ernaar met alle gevolgen van dien.
  • 5 Nov 2020 om 17:11
    • Quote van 5 Nov 2020 om 16:20
      Wel grappig trouwens, de verkiezingen zijn voorbij en de eerste berichten verschijnen al dat het allemaal veel beter gaat nu met besmettingen en ziekenhuis. Zie bericht in de telegraaf. Toeval?
    Ik kan me nog herinneren wat jij eerder hebt gezegd over Trump em Corona. Als Biden nu aan de macht komt en Corona snel verdwijnt is het wel 'gek' ja.
  • 5 Nov 2020 om 17:08
    • Quote van 5 Nov 2020 om 15:19
      Voorkeur of voorspelling?
    Voorkeur
  • 5 Nov 2020 om 17:07
    • Quote van 5 Nov 2020 om 16:20
      Wel grappig trouwens, de verkiezingen zijn voorbij en de eerste berichten verschijnen al dat het allemaal veel beter gaat nu met besmettingen en ziekenhuis. Zie bericht in de telegraaf. Toeval?
    Wat hebben de Amerikaanse verkiezingen nou in godsnaam met de corona epidemie in Nederland te maken?
  • 5 Nov 2020 om 16:54
    • Quote van 5 Nov 2020 om 16:39
      Je stelt een vraag terwijl jij in complottheorieën gelooft Scorpio?
    Hoezo geloof ik in complottheorieën?
    Gewoon een gegeven toch?
    Het is dat ik er geen tijd voor neem om het allemaal met feiten te onderbouwen, anders zou het allemaal wel heel toevallig zijn.
    We gaan gewoon door met leven hoe en wat dan ook maar als je heel objectief kunt kijken zoals ik altijd doe dan zie je meer dan je lief is.
    Wees blij dat jij die gave niet hebt. Maakt het leven veel makkelijker.
  • 5 Nov 2020 om 16:39
    • Quote van 5 Nov 2020 om 16:20
      Wel grappig trouwens, de verkiezingen zijn voorbij en de eerste berichten verschijnen al dat het allemaal veel beter gaat nu met besmettingen en ziekenhuis. Zie bericht in de telegraaf. Toeval?
    Je stelt een vraag terwijl jij in complottheorieën gelooft Scorpio?
  • 5 Nov 2020 om 16:20
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Wel grappig trouwens, de verkiezingen zijn voorbij en de eerste berichten verschijnen al dat het allemaal veel beter gaat nu met besmettingen en ziekenhuis. Zie bericht in de telegraaf. Toeval?
  • 5 Nov 2020 om 16:20
    Europa in, zou een geweldige stap voorwaarts zijn en waarom niet. Klopt de ploeg is jong, spel in balbezit nog niet goed genoeg. We hebben veel potentie, Ilic zou zo maar de gehoopt nummer 10 kunnen zijn, zie laatste wedstrijd. Lamprou en Dervisoglu moeten veel beter kunnen dan ze laten zien. Zerrouki en Staring kloppen op de deur. Van Leeuwen wat ik gezien heb, lijkt op Pahlplatz. Jeremejeff komt er ook wel. Het seizoen is lang, we hebben een goede bank, de groep zal groeien, begin volgend jaar weer publiek in stadion. Spelers gaan nog harder. Europees zou zo maar kunnen.
  • 5 Nov 2020 om 15:19
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Voorkeur of voorspelling?
  • 5 Nov 2020 om 14:06
    Als Ron Jans nog eens een vol stadion wil meemaken...dit seizoen een vraag maar snel bijtekenen dan gaat het ongetwijfeld nog gebeuren.
  • 5 Nov 2020 om 13:38
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Wel duidelijk toch. De democratische Staten zijn nog niet uitgeteld.
  • 5 Nov 2020 om 13:33
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Ron Jans
  • 5 Nov 2020 om 13:33
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Zijn beide binnen de komende 4 jaar overleden denk ik.
  • 5 Nov 2020 om 13:33
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:29
      Trump of Biden?
    Twente
  • 5 Nov 2020 om 13:29
    • Quote van 5 Nov 2020 om 13:19
      Pfoe, zal wel een droom zijn! Naar jaren lang zoveel ellende en gezeik. Kunnen we het weer een echt over voetbal hebben en daarbij is FC Twente een serieuze kandidaat dit seizoen (hoop en denk ik) :)!
    Daar is het echt nog te vroeg voor om te denken. We hebben eigenlijk nog een erg onervaren groep, althans weinig spelers die al een tijdje op eredivisie niveau bezig zijn. Die jongens krijgen vast nog wel een terugslag. Ook op het systeem van Twente zal geanticipeerd worden, waardoor tegenstanders zich minder laten beïnvloeden. Bovendien moet in elk geval niet Danilo geblesseerd raken. Hij maakt vele vuile meters. Als hij moet worden vervangen kan het wel van invloed zijn.
  • 5 Nov 2020 om 13:29
    Trump of Biden?
  • 5 Nov 2020 om 13:19
    Pfoe, zal wel een droom zijn! Naar jaren lang zoveel ellende en gezeik. Kunnen we het weer een echt over voetbal hebben en daarbij is FC Twente een serieuze kandidaat dit seizoen (hoop en denk ik) :)!
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›