FC Twente-fans bestellen massaal: ''Alles compleet uitverkocht''

15
FC Twente-fans bestellen massaal: ''Alles compleet uitverkocht''

De #IKMISOE Matchdaypakketten zijn ook voor de thuiswedstrijd tegen PSV niet om aan te slepen. Voor het duel van komende zondag zijn de broodjes Twenteham massaal ingeslagen.

Tot dusver zijn er ruim 4.500 #IKMISOE Matchdaypakketten besteld, dat meldt FC Twente via de officiële kanalen. Supporters die nog niet besteld hebben, hebben nog de mogelijkheid om komende zondag te genieten van een heerlijk broodje Twenteham. Bestellen kan via deze link.

FC Twente heeft voor de derde keer #IKMISOE Matchdaypakketten beschikbaar. Eerder gebeurde dat voor de duels met Willem II en PEC Zwolle. Elke keer zijn er meer pakketten verkocht. Supporters hebben ditmaal de mogelijkheid uit vier verschillende pakketten.

Update: FC Twente laat weten dat 'alles compleet uitverkocht' is. Dat betekent dat er "ruim 5.000 broodjes Twenteham" besteld zijn door fans van de Tukkers. 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Nov 2020 om 23:17
    • Quote van 17 Nov 2020 om 16:52
      krijg aids ahmed
    Dat jij reageert op het zoveelste account van Dennis zegt genoeg over jouw gebrek aan intelligentie. :)))
  • 19 Nov 2020 om 14:36
    • Quote van 17 Nov 2020 om 16:52
      krijg aids ahmed
    Waar slaat dit nou op??????
  • 17 Nov 2020 om 16:52
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    krijg aids ahmed
  • 17 Nov 2020 om 14:50
    • Quote van 17 Nov 2020 om 10:05
      Een fan van Ajax zal ik nooit worden, Ajax heeft ons in 1968 zwaar bedonderd door Dik van Dijk voor de winterstop los te weken bij FC Twente. Als dat niet was gebeurd waren wij in 1969 voor het eerst landskampioen geworden.
    heus... dat wist ik niet ...Hennik
  • 17 Nov 2020 om 10:05
    • Quote van 16 Nov 2020 om 21:32
      Klopt. In Arke stadion tijden zaten er al wat meer, maar toen liepen er ook nog een hele zooi in Ajax-shirts die nu zonder corona elke 2 weken in het stadion zouden zitten.

      Welkom bij de club zou ik zeggen. Betere keuze is er niet.
    Een fan van Ajax zal ik nooit worden, Ajax heeft ons in 1968 zwaar bedonderd door Dik van Dijk voor de winterstop los te weken bij FC Twente. Als dat niet was gebeurd waren wij in 1969 voor het eerst landskampioen geworden.
  • 17 Nov 2020 om 08:56
    • Quote van 16 Nov 2020 om 17:00
      Fijn dat je het toegeeft Dennis.
    Ik dacht exact hetzelfde Vlek.


    Dennis ten voeten uit......
  • 16 Nov 2020 om 21:32
    • Quote van 16 Nov 2020 om 16:50
      Als iedereen die ooit voor een andere club waren niet welkom zijn bij Twente kon het wel eens leeg worden. Oude Diekman, ik herinner me 3.500 toeschouwers en heel veel bekenden die nu FC fan zijn, liepen toen in Ajax shirtjes
    Klopt. In Arke stadion tijden zaten er al wat meer, maar toen liepen er ook nog een hele zooi in Ajax-shirts die nu zonder corona elke 2 weken in het stadion zouden zitten.

    Welkom bij de club zou ik zeggen. Betere keuze is er niet.
  • 16 Nov 2020 om 17:00
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    Fijn dat je het toegeeft Dennis.
  • 16 Nov 2020 om 16:50
    Als iedereen die ooit voor een andere club waren niet welkom zijn bij Twente kon het wel eens leeg worden. Oude Diekman, ik herinner me 3.500 toeschouwers en heel veel bekenden die nu FC fan zijn, liepen toen in Ajax shirtjes
  • 16 Nov 2020 om 16:25
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    Enkeltje Almelo aub
  • 16 Nov 2020 om 16:25
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:58
      Successupporters hoeven we hier niet Ahmed. Groeten TwenteFan
    Hahaha
  • 16 Nov 2020 om 16:15
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    duidelijk
  • 16 Nov 2020 om 16:08
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    Je moet ook in slechte tijden supporter van je club zijn en blijven
  • 16 Nov 2020 om 15:58
    • Quote van 16 Nov 2020 om 15:45
      hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)
    Successupporters hoeven we hier niet Ahmed. Groeten TwenteFan
  • 16 Nov 2020 om 15:45
    hoi maatjes . Eigenlijk ben ik een Heraclied maar Twente doet het top in eredivisie dus ik denk dat ik maar voor Twente ben want van de water is stom. Groeten Ahmed (11)