Bruggink blikt vooruit: ''Ik denk dat PSV de wedstrijd wint''

25
Bruggink blikt vooruit: ''Ik denk dat PSV de wedstrijd wint''

Arnold Bruggink verwacht dat PSV komend weekend gaat winnen van FC Twente. De analist, die bij beide clubs gespeeld heeft, werd door Radio Veronica-presentator Wilfred Genee gebeld voor een voorspelling:

"Ik denk dat PSV de wedstrijd wint", is de analist duidelijk. "Omdat de ploeg iedereen weer aan boord heeft en FC Twente twee spelers mist", zegt Bruggink, die aangeeft dat er deze week nog een testronde plaatsvindt bij beide ploegen waardoor er nog een hoop kan veranderen.

Bruggink is onder de indruk van FC Twente dit seizoen en denkt ook te weten waar die prestaties vandaan komen: "Er is eindelijk weer rust binnen de club, dat is het belangrijkste. En wat ook wel bij FC Twente past: normaal doen. Met Jan Streuer en Ron Jans denk ik: dit past beter bij de regio dan Ted van Leeuwen en Gonzalo Garcia", aldus Bruggink.

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Nov 2020 om 22:21
    • Quote van 19 Nov 2020 om 19:25
      Hij denkt teveel hij moet vertrouwen hebben of er gewoon eerlijk voor uitkomen dat hij voor pisvee is.
    Aenold is een echte Twentse kakker moet lekker bij die bilmaatjes in Hilversum gaan wonen, en hij is gewoon voor PSV dat ligt bij hem altijd dik bovenop.
  • 19 Nov 2020 om 19:25
    Hij denkt teveel hij moet vertrouwen hebben of er gewoon eerlijk voor uitkomen dat hij voor pisvee is.
  • 19 Nov 2020 om 18:17
    Ja en we zouden ook verliezen bij Feyenoord lipgloss Arnold
  • 19 Nov 2020 om 18:01
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:44
      Wat is een Came?
    Gaan we miereneuken TC jij weet toch ook wel wat hij bedoelt, of gaan we weer over grammatica lopen ouwehoeren, wat misselijk vind ik dit toch!!!
  • 19 Nov 2020 om 15:55
    • Quote van 19 Nov 2020 om 12:09
      Ja, de wedstrijd kan afgelast worden wegens hevige sneeuwval. Als de wedstrijd in januari wordt ingehaald is de kans vrij groot dat Menig meespeelt.
    Leuk
  • 19 Nov 2020 om 14:06
    Gedurfde uitspraak
  • 19 Nov 2020 om 13:26
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:34
      Ik denk dat of psv wint, of FC Twente wint of dat ze gelijkspelen.Ik denk ook dat over een maandje de winter begint.Ook denk ik dat we niet mogen klagen met het weer tot nu toe.Ik denk dat Trump alsnog de verkiezingen wint.En ik denk dat de zon iedere dag opkomt.
    Haha idd gissen gissen
  • 19 Nov 2020 om 12:43
    Waarvan akte.:-D
  • 19 Nov 2020 om 12:41
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:34
      Ik denk dat of psv wint, of FC Twente wint of dat ze gelijkspelen.Ik denk ook dat over een maandje de winter begint.Ook denk ik dat we niet mogen klagen met het weer tot nu toe.Ik denk dat Trump alsnog de verkiezingen wint.En ik denk dat de zon iedere dag opkomt.
    laat het denken maar aan een paard over-:))
  • 19 Nov 2020 om 12:39
    • Quote van 19 Nov 2020 om 12:09
      Ja, de wedstrijd kan afgelast worden wegens hevige sneeuwval. Als de wedstrijd in januari wordt ingehaald is de kans vrij groot dat Menig meespeelt.
    humor..-:))
  • 19 Nov 2020 om 12:14
    • Quote van 19 Nov 2020 om 12:01
      Is het theoretisch mogelijk dat Menig mee kan doen tegen PSV?
    Ja menig gaat niet spelen. Roemeratoe is een heel ander verhaal. Die is uit voorzorg thuis. Die zou zomaar wel kunnen spelen.
  • 19 Nov 2020 om 12:09
    • Quote van 19 Nov 2020 om 12:01
      Is het theoretisch mogelijk dat Menig mee kan doen tegen PSV?
    Ja, de wedstrijd kan afgelast worden wegens hevige sneeuwval. Als de wedstrijd in januari wordt ingehaald is de kans vrij groot dat Menig meespeelt.
  • 19 Nov 2020 om 12:01
    Is het theoretisch mogelijk dat Menig mee kan doen tegen PSV?
  • 19 Nov 2020 om 11:52
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:38
      Ach , het is All in the Came !!! Als onze Reds tot het tandvlees gaan zie ik het positief in. Slechte verdediging op dit moment van Pisvee op dit moment in jaren. Come on you Reds !!!!!
    All in the Game
  • 19 Nov 2020 om 11:44
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:38
      Ach , het is All in the Came !!! Als onze Reds tot het tandvlees gaan zie ik het positief in. Slechte verdediging op dit moment van Pisvee op dit moment in jaren. Come on you Reds !!!!!
    Wat is een Came?
  • 19 Nov 2020 om 11:42
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:36
      Logische dat ze 1 van de 3 gaan doen
    Nee hoor. De wedstrijd zal ook om wat voor reden gestaakt kunnen worden of de Eredivisie stopt ineens en ze spelen niet meer. Dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend.
  • 19 Nov 2020 om 11:38
    Ach , het is All in the Came !!! Als onze Reds tot het tandvlees gaan zie ik het positief in. Slechte verdediging op dit moment van Pisvee op dit moment in jaren. Come on you Reds !!!!!
  • 19 Nov 2020 om 11:36
    • Quote van 19 Nov 2020 om 11:34
      Ik denk dat of psv wint, of FC Twente wint of dat ze gelijkspelen.Ik denk ook dat over een maandje de winter begint.Ook denk ik dat we niet mogen klagen met het weer tot nu toe.Ik denk dat Trump alsnog de verkiezingen wint.En ik denk dat de zon iedere dag opkomt.
    Logische dat ze 1 van de 3 gaan doen
  • 19 Nov 2020 om 11:34
    Ik denk dat of psv wint, of FC Twente wint of dat ze gelijkspelen.Ik denk ook dat over een maandje de winter begint.Ook denk ik dat we niet mogen klagen met het weer tot nu toe.Ik denk dat Trump alsnog de verkiezingen wint.En ik denk dat de zon iedere dag opkomt.
  • 19 Nov 2020 om 11:04
    Die verdediging van Pisvee is het zwakkere deel inclusief de keeper, waar ze dan ook zoveel mogelijk op moeten schieten
  • 19 Nov 2020 om 11:04
    • Quote van 19 Nov 2020 om 10:28
      Hij heeft 100% gelijk dat hij zegt dat Jan Streuer en Ron Jans beter passen bij FC Twente en bij de regio, dan Ted van Leeuwen en Gonzalo Garcia.
    Open deurtje intrappen Janneman. Daar is Bruggink naast Leonie ten Voorde een kei in.....
  • 19 Nov 2020 om 10:41
    • Quote van 19 Nov 2020 om 10:13
      Ik denk een gelijkspel...
    Zou er voor tekenen! Al laat ik me graag verrassen :). Nadeel is dat bij PSV iedereen eigenlijk weer terug is, hadden we psv voor de interlandbreak getroffen had ik er niet raar van opgekeken als we die hadden gewonnen.
  • 19 Nov 2020 om 10:28
    Hij heeft 100% gelijk dat hij zegt dat Jan Streuer en Ron Jans beter passen bij FC Twente en bij de regio, dan Ted van Leeuwen en Gonzalo Garcia.
  • 19 Nov 2020 om 10:13
    Ik denk een gelijkspel...