''Menig kon het niet geloven. Positief? Dat moest een foutje zijn''

33
''Menig kon het niet geloven. Positief? Dat moest een foutje zijn''

FC Twente neemt het zondag in de Grolsch Veste op tegen PSV, maar trainer Ron Jans kan waarschijnlijk geen beroep doen op Queensy Menig en Godfried Roemeratoe. Leon ten Voorde is benieuwd of de schade beperkt zal blijven bij de Tukkers. 

"Na het eerste positieve geval in de selectie wordt met spanning naar de wekelijkse test voor de wedstrijd gekeken", schrijft hij in de Tubantia. "Queensy Menig kon het dinsdagavond laat niet geloven toen hij het nieuws te horen kreeg. Positief? Hij? Dat moest een foutje zijn. De buitenspeler had die dag zonder enige problemen twee trainingen voltooid. Hij voelde zich verder ook goed en had nergens last van."

"Die klachten waren er gisteren nog steeds niet, maar toch zit Menig thuis, in isolatie", vervolgt de verslaggever. "Door snel en accuraat te handelen hoopt de club dat er bij de test van morgen geen nieuwe positieve gevallen aan het licht komen. Andersom wil het de laatste tijd ook nog wel eens voorkomen dat een speler bij een tweede test plots negatief is. Eén ding is zeker: naar de uitslag op zaterdag wordt met meer spanning uitgekeken, dan al die vorige keren bij elkaar", besluit Ten Voorde. 

33 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 01:03
    • Quote van 21 Nov 2020 om 11:16
      Ik wil wel een live meeting met Maarten2002. Kan inderdaad best gezellig zijn Jij moet er dan ook wel Dennis zijn want ik wil wel eens met eigen ogen wie 'Dennis' nou daadwerkelijk is.
    Is goed mijn mailadres is: maartenbrongers@hotmail.com niet handig misschien om dat zo voluit te zeggen maar ik doe het toch. Kun je een teams groep aanmaken?
    Wanneer kun je volgende week? Ik ben eigenlijk de hele week wel thuis bij voorkeur pakken we wel een moment dat ik alleen thuis ben anders gaan mijn ouders als ze zo'n gesprek horen zich er mee bemoeien haha. Laten we eerst maar even genieten van de wedstrijd vandaag twente psv geweldige pot!
  • 21 Nov 2020 om 11:16
    • Quote van 20 Nov 2020 om 16:13
      Je hoort het...
    Ik wil wel een live meeting met Maarten2002. Kan inderdaad best gezellig zijn Jij moet er dan ook wel Dennis zijn want ik wil wel eens met eigen ogen wie 'Dennis' nou daadwerkelijk is.
  • 20 Nov 2020 om 23:23
    • Quote van 20 Nov 2020 om 09:12
      Ach kijk, daar is het Maarten2002 account van Dennis ook weer. Evenals het Munsterman account. :) Toeval of niet dat deze accounts altijd boven komen drijven als Dennis denkt grappig te (moeten) zijn? Nee....toeval bestaat niet........
    Au... dat doet pijn. Maar ik vind onlyfctwente echt heel grappig. Ik hou van droge humor en spitsvondigheden en volgens mij schakelt hij wel snel.
  • 20 Nov 2020 om 16:13
    • Quote van 20 Nov 2020 om 11:35
      Ik wil jou en Maarten wel real face ontmoeten Dennis. Niet via fake accounts....
    Je hoort het...
  • 20 Nov 2020 om 13:31
    • Quote van 20 Nov 2020 om 11:03
      Deze Maarten wou zelfs bewijzen aan jou dat hij iemand anders was maar meneer is te eigenwijs om een Instagram accountje aan te maken. Complotdenker.
    Ja een accountje kun je heel makkelijk verwijderen maar iedereen zijn eigen keuze
  • 20 Nov 2020 om 13:29
    • Quote van 20 Nov 2020 om 11:35
      Ik wil jou en Maarten wel real face ontmoeten Dennis. Niet via fake accounts....
    Maar oprecht dat lijkt me best leuk en ik denk dat we elkaar dan ook best aardig vinden volgende keer als we naar dezelfde wedstrijd gaan even zeggen welk vak je zit. Ik zie het al voor me dan zeggen de mensen, met wie ik naar die wedstrijd ga, naar wie ga je? en dat ik dan zeg iemand die denkt dat ik een nepaccount hen. Nee maar oprecht leuk om elkaar te ontmoeten
  • 20 Nov 2020 om 13:26
    • Quote van 20 Nov 2020 om 07:34
      Zijn trolls die bewust mij nadoen zodat mensen denken dat ik het ben.
    Dat is wel echt jammer, jammer dat mensen dat doen.
  • 20 Nov 2020 om 13:25
    • Quote van 20 Nov 2020 om 09:12
      Ach kijk, daar is het Maarten2002 account van Dennis ook weer. Evenals het Munsterman account. :) Toeval of niet dat deze accounts altijd boven komen drijven als Dennis denkt grappig te (moeten) zijn? Nee....toeval bestaat niet........
    Hahaha tukkerclan jongen ouwe vriend. Alles goed? Je hebt wel gelijk dat ik vaak reageer als onlytwente in het stuk voorkwam maar dan voel ik voor hem moet opkomen. In dit geval dacht ik even dat hij inderdaad nepaccounts heeft daar was ik benieuwd naar
  • 20 Nov 2020 om 12:13
    Gezellig he dat Twentefans ?Het is verworden van een side voor voetballiefhebbers tot een side om elkaar voor rotte vis uit te maken en verstoppertje spelen dmv valse accounts .Daardoor haken vele mensen af ....
  • 20 Nov 2020 om 11:35
    • Quote van 20 Nov 2020 om 11:03
      Deze Maarten wou zelfs bewijzen aan jou dat hij iemand anders was maar meneer is te eigenwijs om een Instagram accountje aan te maken. Complotdenker.
    Ik wil jou en Maarten wel real face ontmoeten Dennis. Niet via fake accounts....
  • 20 Nov 2020 om 11:03
    • Quote van 20 Nov 2020 om 09:12
      Ach kijk, daar is het Maarten2002 account van Dennis ook weer. Evenals het Munsterman account. :) Toeval of niet dat deze accounts altijd boven komen drijven als Dennis denkt grappig te (moeten) zijn? Nee....toeval bestaat niet........
    Deze Maarten wou zelfs bewijzen aan jou dat hij iemand anders was maar meneer is te eigenwijs om een Instagram accountje aan te maken. Complotdenker.
  • 20 Nov 2020 om 09:13
    • Quote van 20 Nov 2020 om 07:34
      Zijn trolls die bewust mij nadoen zodat mensen denken dat ik het ben.
    Anderen zijn trolls? Nee Dennis, jij bent de trol, de imbeciel die al te vaak door de mand gevallen is en het maar niet los kan laten dat jij lang geleden al ontmaskerd bent.
  • 20 Nov 2020 om 09:12
    • Quote van 20 Nov 2020 om 07:28
      Huh wacht is dit nou een nepaccount? Kom ik voor het eerst achter een nepaccount van onlytwente of is het toeval dat een dennis uit enschede het grappig vind? Zo grappig vind ik het niet, maar dat is natuurlijk ook smaak
    Ach kijk, daar is het Maarten2002 account van Dennis ook weer. Evenals het Munsterman account. :) Toeval of niet dat deze accounts altijd boven komen drijven als Dennis denkt grappig te (moeten) zijn? Nee....toeval bestaat niet........
  • 20 Nov 2020 om 08:14
    • Quote van 19 Nov 2020 om 18:48
      Pcr klopt niets van; volg kamerlid Van Haga
    Precies!!!
  • 20 Nov 2020 om 08:13
    Zo dodelijk dat virus. Gewoon topsport beoefenen en niet weten dat je het hebt tot een oh zo betrouwbare pcr test welke daar trouwens niet eens voor bedoeld is. Schaapjes.....
  • 20 Nov 2020 om 08:00
    • Quote van 20 Nov 2020 om 00:11
      Hallo allemaal!!!Ik ben gevaccineerd! Ik was vanmorgen als één van de eersten aan de beurt, bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID 19 vaccin te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegene van jullie diebang zijn dat het niet getest is, ik heb het geprobierd, en kan met een geruski hart zeggen dat er geen efectoski secundarioski Sjiroki prostor dlja metsjty i dlja zjizni, Grjadoesjtsjije nam otkryvajoet goda. Nam siloe dajot nasja vernost Ottsjizne. Tak bylo, tak jest i tak boedet vsegda!
    HAHAHAHAHA
  • 20 Nov 2020 om 07:59
    • Quote van 19 Nov 2020 om 21:43
      Denk eerder jouw vader tegen je andere vader toen ze je adopteerden.
    Whahahaha
  • 20 Nov 2020 om 07:34
    • Quote van 20 Nov 2020 om 07:28
      Huh wacht is dit nou een nepaccount? Kom ik voor het eerst achter een nepaccount van onlytwente of is het toeval dat een dennis uit enschede het grappig vind? Zo grappig vind ik het niet, maar dat is natuurlijk ook smaak
    Zijn trolls die bewust mij nadoen zodat mensen denken dat ik het ben.
  • 20 Nov 2020 om 07:28
    • Quote van 20 Nov 2020 om 00:58
      Hahahahahahaha de 20stigste keer blijft hij grappig! Hahahahahaha
    Huh wacht is dit nou een nepaccount? Kom ik voor het eerst achter een nepaccount van onlytwente of is het toeval dat een dennis uit enschede het grappig vind? Zo grappig vind ik het niet, maar dat is natuurlijk ook smaak
  • 20 Nov 2020 om 00:58
    • Quote van 20 Nov 2020 om 00:11
      Hallo allemaal!!!Ik ben gevaccineerd! Ik was vanmorgen als één van de eersten aan de beurt, bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID 19 vaccin te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegene van jullie diebang zijn dat het niet getest is, ik heb het geprobierd, en kan met een geruski hart zeggen dat er geen efectoski secundarioski Sjiroki prostor dlja metsjty i dlja zjizni, Grjadoesjtsjije nam otkryvajoet goda. Nam siloe dajot nasja vernost Ottsjizne. Tak bylo, tak jest i tak boedet vsegda!
    Hahahahahahaha de 20stigste keer blijft hij grappig! Hahahahahaha
  • 20 Nov 2020 om 00:11
    Hallo allemaal!!!Ik ben gevaccineerd! Ik was vanmorgen als één van de eersten aan de beurt, bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID 19 vaccin te krijgen. Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegene van jullie diebang zijn dat het niet getest is, ik heb het geprobierd, en kan met een geruski hart zeggen dat er geen efectoski secundarioski Sjiroki prostor dlja metsjty i dlja zjizni, Grjadoesjtsjije nam otkryvajoet goda. Nam siloe dajot nasja vernost Ottsjizne. Tak bylo, tak jest i tak boedet vsegda!
  • 19 Nov 2020 om 23:21
    • Quote van 19 Nov 2020 om 21:43
      Denk eerder jouw vader tegen je andere vader toen ze je adopteerden.
    Kom op Dennis. Ontken het maar niet dat jouw vader dat tegen jouw moeder zei bij jouw geboorte. Die zagen jouw gebrek aan aan jouw hoofdje toen je met de keizersnede werd gehaald....
  • 19 Nov 2020 om 22:09
    menig gewoon morgen opnieuw testen is hij negatief was bij spoelers ajax ook zo mochten toen ook meedoen champion
  • 19 Nov 2020 om 21:43
    • Quote van 19 Nov 2020 om 18:48
      Dat zei jou vader tegen jou moeder ook.
    Denk eerder jouw vader tegen je andere vader toen ze je adopteerden.
  • 19 Nov 2020 om 21:41
    • Quote van 19 Nov 2020 om 21:24
      Ik snap dan niet waarom ze hem dan niet laten testen
    Omdat dat virus dan nog niet voldoende ontwikkeld is.
  • 19 Nov 2020 om 21:24
    • Quote van 19 Nov 2020 om 20:52
      Nee. Moet alleen in quarantaine.
    Ik snap dan niet waarom ze hem dan niet laten testen
  • 19 Nov 2020 om 21:19
    • Quote van 19 Nov 2020 om 18:48
      Pcr klopt niets van; volg kamerlid Van Haga
    heeft ook corona gehad..
  • 19 Nov 2020 om 20:52
    • Quote van 19 Nov 2020 om 20:13
      is roemeratoe nou ook positief getest of niet?
    Nee. Moet alleen in quarantaine.
  • 19 Nov 2020 om 20:13
    is roemeratoe nou ook positief getest of niet?
  • 19 Nov 2020 om 20:04
    • Quote van 19 Nov 2020 om 18:48
      Dat zei jou vader tegen jou moeder ook.
    Jouw
  • 19 Nov 2020 om 18:48
    • Quote van 19 Nov 2020 om 17:57
      Kan zomaar een foutje zijn hoor Menig.
    Dat zei jou vader tegen jou moeder ook.
  • 19 Nov 2020 om 18:48
    Pcr klopt niets van; volg kamerlid Van Haga
  • 19 Nov 2020 om 17:57
    Kan zomaar een foutje zijn hoor Menig.