VIDEO | Kippenvel: FC Twente scoort met prachtige opwarmer richting PSV

19
VIDEO | Kippenvel: FC Twente scoort met prachtige opwarmer richting PSV

FC Twente speelt deze zondagmiddag in de Grolsch Veste tegen PSV. Het mediateam van de Enschedese club maakt de fans alvast lekker met een prachtige video. Kippenvel! 

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 15:33
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:11
      Iemand met een livestream site voor vanavond?
    Footy.to een stream die bijna nooit haperd
  • 22 Nov 2020 om 15:29
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:11
      Iemand met een livestream site voor vanavond?
    http://www.cyfostreams.com/cyfo4.html
  • 22 Nov 2020 om 15:11
    Iemand met een livestream site voor vanavond?
  • 22 Nov 2020 om 15:05
    • Quote van 22 Nov 2020 om 14:43
      En nu een rode kaart! Ben benieuwd hoe dat gaat lopen!
    1-1 helaas
  • 22 Nov 2020 om 14:43
    • Quote van 22 Nov 2020 om 14:33
      En Feyenoord 1-0 achter!
    En nu een rode kaart! Ben benieuwd hoe dat gaat lopen!
  • 22 Nov 2020 om 14:33
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:53
      Calimero met 5 nul achter das pas kippenvel
    En Feyenoord 1-0 achter!
  • 22 Nov 2020 om 14:14
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:53
      Calimero met 5 nul achter das pas kippenvel
    Heel mooi.
  • 22 Nov 2020 om 14:14
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:53
      Calimero met 5 nul achter das pas kippenvel
    Mooi om te zien
  • 22 Nov 2020 om 13:53
    Calimero met 5 nul achter das pas kippenvel
  • 22 Nov 2020 om 13:46
    Wat betekent emagain?
  • 22 Nov 2020 om 13:35
    Bosch moet hier lekker blijven spelen z'n hele carriere. Echte tukker.
  • 22 Nov 2020 om 13:34
    Die stem is wel nep. Voel geen spanning of extase als ik de video bekijk.
  • 22 Nov 2020 om 13:28
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:24
      Prachtig video juist
    Inderdaad geweldig weer
  • 22 Nov 2020 om 13:24
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:13
      Bij het lezen van de titel had ik nog goede hoop. Maar die deze hoop brokkelt echter snel af bij het zien van deze video.
      Twente had laatste tijd echt goede filmpjes. Deze is echter zwaar onder de maat.
      Als het spel vanavond beter is vergeten we de video maar snel.
    Prachtig video juist
  • 22 Nov 2020 om 13:16
    • Quote van 22 Nov 2020 om 13:13
      Bij het lezen van de titel had ik nog goede hoop. Maar die deze hoop brokkelt echter snel af bij het zien van deze video.
      Twente had laatste tijd echt goede filmpjes. Deze is echter zwaar onder de maat.
      Als het spel vanavond beter is vergeten we de video maar snel.
    En wat is er verkeerd aan de video?
  • 22 Nov 2020 om 13:13
    Bij het lezen van de titel had ik nog goede hoop. Maar die deze hoop brokkelt echter snel af bij het zien van deze video.
    Twente had laatste tijd echt goede filmpjes. Deze is echter zwaar onder de maat.
    Als het spel vanavond beter is vergeten we de video maar snel.
  • 22 Nov 2020 om 13:13
    Bij het lezen van de titel had ik nog goede hoop. Maar die deze hoop brokkelt echter snel af bij het zien van deze video.
    Twente had laatste tijd echt goede filmpjes. Deze is echter zwaar onder de maat.
    Als het spel vanavond beter is vergeten we de video maar snel.
  • 22 Nov 2020 om 13:07
    Mooie video, klasse hoe professioneel het weer in elkaar is gezet.
  • 22 Nov 2020 om 13:02
    Ligt het aan mij of wordt die reclame steeds erger hier? Pop ups die gewoon het hele nieuws vaak blokkeren. En als je ze probeerd weg te klikken dan schuiven ze doodleuk omhoog. Fcked up irritant. Snap dat je reclame op je website wil voor de bijkomende verdiensten maar houd 't wel overzichtelijk zou ik zeggen.
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›