Zerrouki maakt keuze: ''Ik zal voor Algerije gaan spelen''

12
Zerrouki maakt keuze: ''Ik zal voor Algerije gaan spelen''

Ramiz Zerrouki maakt een stormachtige ontwikkeling door bij FC Twente. De jongeling maakt dit seizoen de nodige minuten en zou vandaag, dankzij het ontbreken van Roemeratoe, wel eens in de basis kunnen beginnen.

Internationaal krijgen de talenten van de Tukkers ook de nodige aandacht. Ook Zerrouki heeft inmiddels van zich laten horen, de middenvelder had nog geen keuze gemaakt over voor welk land hij wilde uitkomen.

Zo weet Fibaldi Algérie dat de jongeling zijn keuze valt op het nationale elftal van Algerije.De jongeling kon ook kiezen voor het Nederlands Elftal, maar laat deze kans dus aan zich voorbij gaan. Zijn vader is Algerijns, zijn moeder Nederlands. Zelf laat hij het volgende weten: "Mijn keuze is gemaakt. Ik zal voor Algerije gaan spelen."

Exclusif: Formé à l’Ajax Amsterdam actuellement à Twente: Zerrouki : «Mon choix est fait, je jouerai pour l’Algérie » https://t.co/8LECZMRy78 pic.twitter.com/vNNgqNZvVE

— fibladi Algérie (@fibladifr) November 22, 2020

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Nov 2020 om 16:09
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:56
      Psv heeft wel echt een goed team hoor, zal moeilijk worden
    thx
  • 22 Nov 2020 om 16:01
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:47
      Al die interlandkeuzes is om moe van te worden.. In de huidige tijd word er het land gekozen waar je zoveel kan spelen. Vind persoonlijk dat dit het voetbal kapot maakt, vroeger was het nog leuk om naar te kijken (interland). Daarvan begrijp ik zijn keuze volledig, met het huidige materiaal word Zerrouki geen international.
    Helemaal mee eens.
  • 22 Nov 2020 om 16:00
    Geweldig voor hem. Hoop dat hij het haalt. Kan hij met spelers als Feghouli spelen.
  • 22 Nov 2020 om 15:56
    Psv heeft wel echt een goed team hoor, zal moeilijk worden
  • 22 Nov 2020 om 15:55
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:54
      waar lees je dat over gotze
    Ik zie het nu ook op VI, hij is niet helemaal fit. Ik weet niet of hij wel op de bank zit. Ik vind het wel jammer ondanks dat we meer kans maken
  • 22 Nov 2020 om 15:54
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:48
      Menig was weer positief getest, dus volgensmij Roemeratoe sowieso in isolatie. En Gotze doet niet mee bij PSV en Ihatarren op de bank!
    waar lees je dat over gotze
  • 22 Nov 2020 om 15:52
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:48
      Menig was weer positief getest, dus volgensmij Roemeratoe sowieso in isolatie. En Gotze doet niet mee bij PSV en Ihatarren op de bank!
    Jammer, waarom niet?
  • 22 Nov 2020 om 15:48
    • Quote van 22 Nov 2020 om 15:46
      wanneer meer nieuws over roemeratoe en menig??
    Menig was weer positief getest, dus volgensmij Roemeratoe sowieso in isolatie. En Gotze doet niet mee bij PSV en Ihatarren op de bank!
  • 22 Nov 2020 om 15:47
    Al die interlandkeuzes is om moe van te worden.. In de huidige tijd word er het land gekozen waar je zoveel kan spelen. Vind persoonlijk dat dit het voetbal kapot maakt, vroeger was het nog leuk om naar te kijken (interland). Daarvan begrijp ik zijn keuze volledig, met het huidige materiaal word Zerrouki geen international.
  • 22 Nov 2020 om 15:46
    wanneer meer nieuws over roemeratoe en menig??
  • 22 Nov 2020 om 15:45
    verstandig , daar komt hij eerder aan voetballen toe dan in het nederlands elftal
  • 22 Nov 2020 om 15:43
    Ikzeg. Met alle respect voor uw keuze, had ik u graag in het nederlands elftal willen zien. Maar u keuze is gemaakt. En daar heeft u recht op met alle respect wens ik u heel veel sterkte en succes toe.
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›