Drommel ziet strafschopmoment PSV: ''Schandalig dit, echt schandalig''

11
Drommel ziet strafschopmoment PSV: ''Schandalig dit, echt schandalig''

Dat PSV überhaupt een penalty kreeg in het treffen met FC Twente, is 'ongelofelijk'. Dat stelt Joël Drommel, de doelman die namens de Tukkers de inzet van Eran Zahavi keerde. Het duel eindigde in 1-1. 

"Schandalig dit, echt schandalig. Er is helemaal niks aan de hand", aldus Drommel bij FOX Sports. "Maar ja, je pakt hem en dat is wel lekker." Over zijn eigen optreden was Drommel tevreden. "Ik denk wel dat ik een punt gepakt heb ja. Zeker de eerste helft. Lekker dat je gelijk veel te doen krijgt, want dan kun je lekker in de wedstrijd groeien."

Drommel mocht zich de afgelopen interlandperiode melden bij het Nederlands elftal. "Ik heb daar heel erg genoten, ben erg goed opgevangen daar. Ik hoop dat ik er nu bij blijf. Ik moet gewoon blijven presteren bij FC Twente en dan gaan we het zien."

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Nov 2020 om 12:51
    En de gele kaart voor Jesse ?
  • 23 Nov 2020 om 12:46
    • Quote van 23 Nov 2020 om 10:28
      Ik vind het een zeer kwalijke en vooral bedenkelijk situatie. Als eerst mag Gözübüyük alleen ingrijpen bij een grote fout. Dat is dit niet. Iedereen ziet dat Jesse eerst de bal speelt. Vervolgens zet hij de beelden klaar waar blijkbaar het balspelen van Jesse is afgeknipt. Dit lijkt op een bewuste actie om te manipuleren. Kan het maar op één manier verklaren. Gözübüyük is voor een bitterbal weggelokt en Jan Smit heeft snel op de knop gedrukt. Ik zou heel graag Gözübüyük aan het woord zien.
    Dit riekt naar matchfixing door de VAR. Gelukkig hebben wij er geen nadeel van gehad, maar als ik hier over zou gaan bij de bond zou ik wel een onderzoek naar Gozubuyuk instellen.
  • 23 Nov 2020 om 12:31
    • Quote van 23 Nov 2020 om 11:49
      De scheids had in dit geval een grote vent moeten zijn en moeten aangeven richting die Var dat hij de beelden vanaf het balbezit van die Psv-er had willen zien. Van Boekel stond er immers met zijn neus bovenop en wuifde het voorval direct weg. Beide hoofdfiguren gaan niet vrijuit in mijn ogen.
    beslissing die maar zo in ons nadeel had kunnen uitpakken ...alles wat daarna erbij is gekomen dat ze alles recht praten wat krom is..want de volledige beelden spreken voor zich..
  • 23 Nov 2020 om 11:49
    • Quote van 23 Nov 2020 om 11:33
      Helemaal mee eens. Het vervelende is dat je nooit kunt bewijzen of dit een bewuste manipulatie is geweest of niet.
      Deze hele soap bewijst wel dat de VAR de scheidsrechter terecht, maar ook onterecht kan beinvloeden, door de voorafgaande seconden van de filmpjes wel/niet te laten zien.
    De scheids had in dit geval een grote vent moeten zijn en moeten aangeven richting die Var dat hij de beelden vanaf het balbezit van die Psv-er had willen zien. Van Boekel stond er immers met zijn neus bovenop en wuifde het voorval direct weg. Beide hoofdfiguren gaan niet vrijuit in mijn ogen.
  • 23 Nov 2020 om 11:33
    • Quote van 23 Nov 2020 om 10:28
      Ik vind het een zeer kwalijke en vooral bedenkelijk situatie. Als eerst mag Gözübüyük alleen ingrijpen bij een grote fout. Dat is dit niet. Iedereen ziet dat Jesse eerst de bal speelt. Vervolgens zet hij de beelden klaar waar blijkbaar het balspelen van Jesse is afgeknipt. Dit lijkt op een bewuste actie om te manipuleren. Kan het maar op één manier verklaren. Gözübüyük is voor een bitterbal weggelokt en Jan Smit heeft snel op de knop gedrukt. Ik zou heel graag Gözübüyük aan het woord zien.
    Helemaal mee eens. Het vervelende is dat je nooit kunt bewijzen of dit een bewuste manipulatie is geweest of niet.
    Deze hele soap bewijst wel dat de VAR de scheidsrechter terecht, maar ook onterecht kan beinvloeden, door de voorafgaande seconden van de filmpjes wel/niet te laten zien.
  • 23 Nov 2020 om 10:28
    Ik vind het een zeer kwalijke en vooral bedenkelijk situatie. Als eerst mag Gözübüyük alleen ingrijpen bij een grote fout. Dat is dit niet. Iedereen ziet dat Jesse eerst de bal speelt. Vervolgens zet hij de beelden klaar waar blijkbaar het balspelen van Jesse is afgeknipt. Dit lijkt op een bewuste actie om te manipuleren. Kan het maar op één manier verklaren. Gözübüyük is voor een bitterbal weggelokt en Jan Smit heeft snel op de knop gedrukt. Ik zou heel graag Gözübüyük aan het woord zien.
  • 23 Nov 2020 om 09:54
    • Quote van 22 Nov 2020 om 22:50
      Ikzeg. Super en gerechtigheid. Het is en was geen penalty met alle respect voor iedereen maar dit sloeg echt nergens op. De is maar een mogelijkheid, afschaffen die handel.
    De var is ingesteld om het spelletje eerlijke te maken en de extreme gevallen en buitenspel gevallen duidelijkheid te geven. Juist het tegendeel is vaak het geval vreemde strafschoppen onnodige rode kaarten. En doelpunten die onterecht worden afgekeurd voor buitenspel. Dus de var schiet zijn eigen doel voorbij en geeft juist meer onduidelijkheid
  • 23 Nov 2020 om 05:29
    • Quote van 22 Nov 2020 om 22:57
      Denk dat guzebuyuk geen zin meer heeft om daar te zitten. Zal wel denken als ik grove fouten ga maken hoef ik erniet meer te komen. Of zou jan smit een seintje hebben gegeven omdat zijn cluppie kansloos was bij ajax... nu lopen we eversr uit op hun
    ++++
  • 22 Nov 2020 om 22:57
    Denk dat guzebuyuk geen zin meer heeft om daar te zitten. Zal wel denken als ik grove fouten ga maken hoef ik erniet meer te komen. Of zou jan smit een seintje hebben gegeven omdat zijn cluppie kansloos was bij ajax... nu lopen we eversr uit op hun
  • 22 Nov 2020 om 22:52
    Blijft echt een vreemd verhaal, want; Goyzebuyk als VAR zal toch ook zelf eerst een paar keer goed kijken voordat hij van Boekel informeert. Ik kan van Boekel trouwens beter begrijpen, want die zal denken, ik heb een enorme misser gemaakt en gaat met dat in zijn hoofd naar het scherm kijken. Maar dan is er opnieuw een moment voor Gozu en v Boekel samen om stap voor stap de beelden te laten lopen in slomo. Echt volstrekte misser dus van zowel VAR als van Boekel, roept heel veel vragen op over de mate waarin men echt onafhankelijk wil zijn!!!
  • 22 Nov 2020 om 22:50
    Ikzeg. Super en gerechtigheid. Het is en was geen penalty met alle respect voor iedereen maar dit sloeg echt nergens op. De is maar een mogelijkheid, afschaffen die handel.
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›