FC Twente wil contract Brama verlengen: ''Wout doet dat wel''

15
FC Twente wil contract Brama verlengen: ''Wout doet dat wel''

FC Twente is dit seizoen bezig aan een ijzersterke seizoensstart. De ploeg van trainer Ron Jans wordt in het veld bij elkaar gehouden door routinier Wout Brama.

Technisch directeur Jan Streuer zag direct een belangrijke rol voor de ervaren middenvelder, die vorig seizoen op een zijspoor belandde bij FC Twente. Streuer wilde andere routiniers met een FC Twente-verleden als Bryan Ruiz en Douglas Franco Teixeira niet terughalen, omdat hij inschat dat zij niet voorop in de strijd gaan.

"Wout doet dat wel", zegt Streuer in gesprek met de Volkskrant. "Dat moet je hebben. Er moest houvast zijn voor de jongeren en de huurlingen die we op het oog hadden. En je ziet: hij doet dat super, hij speelt ook super. Wout is er ook volgend seizoen bij wat mij betreft."

Streuer geeft ook de credits aan Jans. "Er wordt wel eens gezegd dat de invloed van een trainer beperkt is, daar ben ik het totaal niet mee eens", meent hij. "De trainer moet enthousiasme en de juiste werkhouding installeren. Ik wilde daarnaast iemand die voor aantrekkelijk voetbal staat. Verliezen doe je toch wel een paar keer dus ga alsjeblieft niet achterin die bal de hele tijd opzij spelen; vreselijk."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Nov 2020 om 22:26
    Heeft u zonder succes geprobeerd leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of oprichting van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende kredietverstrekkers in het VK. Neem voor meer informatie contact met ons op via whatsapp: +447451283532 of e-mail: larryfox2017@hotmail.com
  • 25 Nov 2020 om 19:37
    • Quote van 25 Nov 2020 om 18:27
      Ach stel je niet aan man! Zoals al is gezegd dat boek is gesloten. Ik blijf er bij dat Boschker niet fout heeft gezeten. Natuurlijk heeft hij domme/schadelijke dingen gezegd, maar heeft dit moeten doen omdat GGG het niet wilde doen. Boschker heeft laten zien dat hij voor eensgezindheid wilde zorgen in iig de trainerstaf ipv een verdeeld kamp. Iets om hem voor te prijzen. Heeft ie het goed aangepakt? Nee, absoluut niet. Maar ik blijf er bij dat dit voorkomen had kunnen worden als GGG en/of TvL iets meer ballen had gehad.
    +101
  • 25 Nov 2020 om 19:11
    • Quote van 25 Nov 2020 om 18:27
      Ach stel je niet aan man! Zoals al is gezegd dat boek is gesloten. Ik blijf er bij dat Boschker niet fout heeft gezeten. Natuurlijk heeft hij domme/schadelijke dingen gezegd, maar heeft dit moeten doen omdat GGG het niet wilde doen. Boschker heeft laten zien dat hij voor eensgezindheid wilde zorgen in iig de trainerstaf ipv een verdeeld kamp. Iets om hem voor te prijzen. Heeft ie het goed aangepakt? Nee, absoluut niet. Maar ik blijf er bij dat dit voorkomen had kunnen worden als GGG en/of TvL iets meer ballen had gehad.
    Ondanks dat ik Boschker een kwal vind, al tijden, is en blijft het een clubicoon. Het lag idd vorig jaar aan die debiele GGG die never nooit trainer had mogen worden en dat ook nooit meer zou moeten worden, schuld van Ted. Ik hoop dat we nooit meer zulke malafide figuren als TvL aanstellen. Streuer, Jans, Ulderink etc, het is de nuchterheid die bij Twente past. En ja, Boschker is een arrogante lul, maar zal er altijd voor de club zijn en heeft ook het beste voor met Brama
  • 25 Nov 2020 om 18:27
    • Quote van 25 Nov 2020 om 17:19
      Jij houdt dus wel van die achterbaks figuren zoals Boschker, mag hem niet meer zien of lunchen, en als ik hem ergens tref zal ik het ook kenbaar maken
    Ach stel je niet aan man! Zoals al is gezegd dat boek is gesloten. Ik blijf er bij dat Boschker niet fout heeft gezeten. Natuurlijk heeft hij domme/schadelijke dingen gezegd, maar heeft dit moeten doen omdat GGG het niet wilde doen. Boschker heeft laten zien dat hij voor eensgezindheid wilde zorgen in iig de trainerstaf ipv een verdeeld kamp. Iets om hem voor te prijzen. Heeft ie het goed aangepakt? Nee, absoluut niet. Maar ik blijf er bij dat dit voorkomen had kunnen worden als GGG en/of TvL iets meer ballen had gehad.
  • 25 Nov 2020 om 18:26
    • Quote van 25 Nov 2020 om 17:19
      Jij houdt dus wel van die achterbaks figuren zoals Boschker, mag hem niet meer zien of lunchen, en als ik hem ergens tref zal ik het ook kenbaar maken
    Wie traint Drommel eigenlijk?

    Bosckher?
  • 25 Nov 2020 om 17:19
    • Quote van 25 Nov 2020 om 16:08
      Dus we moeten een goede keeperstrainer en tevens clubicoon laten gaan in de hoop dat we een capabele vervanger aan kunnen trekken vanwege een akkefietje wat al lang is bijgelegd?
    Jij houdt dus wel van die achterbaks figuren zoals Boschker, mag hem niet meer zien of lunchen, en als ik hem ergens tref zal ik het ook kenbaar maken
  • 25 Nov 2020 om 17:09
    • Quote van 25 Nov 2020 om 12:06
      Hopelijk valt Streuer ook te porren voor een contractverlenging. Deze kerel is, tezamen met Jans, voor ons een geschenk uit de hemel.
    Ja laat die aub zo snel mogelijk verlengen, en ook PvdK lekker zijn werk laten doen. Dan zitten we de komende jaren wel goed. Keerl het is toch te gek zo als het gaat...veromme gewoon lekker bovenin meedraaien, en natuurlijk de tikken komen nog wel maar ik vind het heerlijk om af en toe ff te kijken naar pagina 819 op Teletekst:-))
  • 25 Nov 2020 om 16:08
    • Quote van 25 Nov 2020 om 14:29
      Haal Grim op als keeperstrainer
    Dus we moeten een goede keeperstrainer en tevens clubicoon laten gaan in de hoop dat we een capabele vervanger aan kunnen trekken vanwege een akkefietje wat al lang is bijgelegd?
  • 25 Nov 2020 om 14:29
    • Quote van 25 Nov 2020 om 13:36
      Iemand die spelers beter maakt, moet je nooit laten gaan en zien te behouden. Dat geld ook voor iemand die Keepers beter maakt. Daar doe je Sander Boscker een beetje te kort mee.
    Haal Grim op als keeperstrainer
  • 25 Nov 2020 om 13:36
    • Quote van 25 Nov 2020 om 12:28
      Kunnen we geen schadevergoeding eisen van García García, door hem en het "geluk " dat we de competitie niet uit hoefden te spelen bestaan we nog.En natuurlijk het onrecht wat Brama is aangedaan,alleen daarom al verlengen ( hij verdiend het ook natuurlijk) , en ik hoop als het contract van bolle Boschker afgelopen is dat ze het niet gaan verlengen
    Iemand die spelers beter maakt, moet je nooit laten gaan en zien te behouden. Dat geld ook voor iemand die Keepers beter maakt. Daar doe je Sander Boscker een beetje te kort mee.
  • 25 Nov 2020 om 13:19
    • Quote van 25 Nov 2020 om 12:28
      Kunnen we geen schadevergoeding eisen van García García, door hem en het "geluk " dat we de competitie niet uit hoefden te spelen bestaan we nog.En natuurlijk het onrecht wat Brama is aangedaan,alleen daarom al verlengen ( hij verdiend het ook natuurlijk) , en ik hoop als het contract van bolle Boschker afgelopen is dat ze het niet gaan verlengen
    Hoe zou drommel zo een ontwikkeling doormaken? Door hemzelf, maar ook door Boschker, hij is erg belangrijk. Vorig jaar was een fout. Daarvan heeft hij geleerd. Maar hij blijft belangrijk.
  • 25 Nov 2020 om 13:01
    • Quote van 25 Nov 2020 om 12:06
      Hopelijk valt Streuer ook te porren voor een contractverlenging. Deze kerel is, tezamen met Jans, voor ons een geschenk uit de hemel.
    1000% eens
  • 25 Nov 2020 om 12:28
    Kunnen we geen schadevergoeding eisen van García García, door hem en het "geluk " dat we de competitie niet uit hoefden te spelen bestaan we nog.En natuurlijk het onrecht wat Brama is aangedaan,alleen daarom al verlengen ( hij verdiend het ook natuurlijk) , en ik hoop als het contract van bolle Boschker afgelopen is dat ze het niet gaan verlengen
  • 25 Nov 2020 om 12:06
    Hopelijk valt Streuer ook te porren voor een contractverlenging. Deze kerel is, tezamen met Jans, voor ons een geschenk uit de hemel.
  • 25 Nov 2020 om 11:45
    100% mee eens.