John trots: ''Ben nooit vergeten hoe ze altijd Ola Olé zongen''

11
John trots: ''Ben nooit vergeten hoe ze altijd Ola Olé zongen''

Ola John keert vrijdagavond terug in de Grolsch Veste. Dat doet de oud-speler van FC Twente met RKC Waalwijk, dat op bezoek komt in Enschede. John speelde 69 duels voor FC Twente. 

Zijn terugkeer in Enschede laat John niet koud. "Voor mij is dat zeker bijzonder", vertelt de inmiddels 28-jarige John in gesprek met De Telegraaf. FC Twente voelt nog altijd als mijn club. Het is alleen erg jammer dat er geen fans bij kunnen zijn. Ik had met de supporters een heel goede band. Ik ben nooit vergeten hoe ze altijd 'Ola Olé' voor me zongen."

John kijkt met een positief gevoel terug op zijn tijd in Enschede. "Dat is voor mij nog altijd de mooiste tijd. Onder Michel Preud'homme kreeg ik al veel speelminuten, maar Co Adriaanse gaf me echt de kans. Zoals hij ook Steven Berghuis de kans gaf."

"Met Steven heb ik altijd contact gehouden", vervolgt de aanvaller. "Ik ben heel trots op hem en hoe hij zich heeft ontwikkeld. Ik denk dat hij nog wel een stapje hoger kan en ik zie hem dit seizoen wel de Gouden Schoen pakken. Hij is zo goed bezig."

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Nov 2020 om 16:41
    • Quote van 27 Nov 2020 om 15:56
      4 zelfs. Ik meen mij te herinneren dat het niet eens zon bizar slechte wedstrijd was, en zeker niet kansloos. Vorig jaar was wel diep triest
    Het is tegen deze taaie tegenstander altijd erg moeizaam geweest. Zelfs in het kampioensjaar was het met hangen wurgen. In het verleden hebben ze ons al behoorlijk wat punten afgesnoept. Vanavond gelijk bij de strot pakken en niet meer loslaten.
  • 27 Nov 2020 om 15:56
    • Quote van 27 Nov 2020 om 14:09
      Idd wilde ik ook net posten, in de JL was ik in Waalwijk maar kregen we ook met 3-1 (meen ik) kansloos aan de broek
    4 zelfs. Ik meen mij te herinneren dat het niet eens zon bizar slechte wedstrijd was, en zeker niet kansloos. Vorig jaar was wel diep triest
  • 27 Nov 2020 om 15:55
    Rkc heeft nog maar 6 keer het net weten te vinden....geloof niet dat ze er in één keer 3 in gaan leggen. Het wordt een zakelijke overwinning....2a3 tegen 0
  • 27 Nov 2020 om 15:51
    Als Ola John vanavond de pannen van het dak speelt, moet Jan Streuer na afloop eens even een praatje met hem gaan maken en hem polsen voor volgend seizoen. Hij heeft de laatste jaren niet meer op niveau gespeeld, dat was volgens Jan Streuer ook de reden dat er afgelopen zomer geen contact is gelegd. Maar ik denk dat Ola John in potentie beter is dan Menig.
  • 27 Nov 2020 om 14:09
    • Quote van 27 Nov 2020 om 11:09
      Onder Jans hebben wij al met enkele vervelende tradities kunnen breken. Ik hoop dan ook van harte dat er met onze Angstgegner vanavond hardhandig wordt afgerekend en dat John uiteraard niet tegen ons scoort.
    Idd wilde ik ook net posten, in de JL was ik in Waalwijk maar kregen we ook met 3-1 (meen ik) kansloos aan de broek
  • 27 Nov 2020 om 11:09
    Onder Jans hebben wij al met enkele vervelende tradities kunnen breken. Ik hoop dan ook van harte dat er met onze Angstgegner vanavond hardhandig wordt afgerekend en dat John uiteraard niet tegen ons scoort.
  • 27 Nov 2020 om 10:56
    • Quote van 27 Nov 2020 om 08:08
      Is wel een potentionele topper. Mocht hij het dit jaar goed doen bij RKC, dan kunnen we hem aan het einde van het seizoen transfervrij open.
    Ja, maar niet tegen ons Twente he?
  • 27 Nov 2020 om 10:27
    • Quote van 27 Nov 2020 om 08:08
      Is wel een potentionele topper. Mocht hij het dit jaar goed doen bij RKC, dan kunnen we hem aan het einde van het seizoen transfervrij open.
    Eens. Ola ole
  • 27 Nov 2020 om 09:07
    • Quote van 27 Nov 2020 om 08:08
      Is wel een potentionele topper. Mocht hij het dit jaar goed doen bij RKC, dan kunnen we hem aan het einde van het seizoen transfervrij open.
    Juist
  • 27 Nov 2020 om 08:08
    Is wel een potentionele topper. Mocht hij het dit jaar goed doen bij RKC, dan kunnen we hem aan het einde van het seizoen transfervrij open.
  • 27 Nov 2020 om 07:11
    Ola olé. Het klonk ook zo lekker. Ik verlang er zo naar. Lekker in het stadion biertje erbij. Beetje schreeuwen. Mooi werk.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›