FC Twente-fans bestellen duizenden broodjes Twente-ham (update)

13
FC Twente-fans bestellen duizenden broodjes Twente-ham (update)

FC Twente gaat volgende week zaterdag op bezoek bij Ajax en algemeen directeur Paul van der Kraan laat weten dat duizenden supporters van de club uit Enschede weer van een broodje Twente-ham kunnen gaan genieten tijdens pakjesavond. 

"Sinds woensdag kunnen supporters opnieuw een #IKMISOE Matchdaypakket aanschaffen. In samenwerking met onze supportersverenigingen en enkele sponsoren zijn bij de uitwedstrijd tegen Ajax (5 december) de exclusieve FC Twente #IKMISOE Matchdaypakketten in vier varianten verkrijgbaar."

"Ook Sinterklaas doet een duit in het zakje en voegt aan elk pakket iets lekkers toe", verklapt hij in zijn wekelijkse nieuwsbrief op de clubsite. "Op meer dan veertig locaties in het hele land zijn de pakketten af te halen. Inmiddels zijn er alweer ruim 3.000 broodjes besteld", besluit Van der Kraan enthousiast. 

Update I: FC Twente heeft zondag laten weten dat er al 'ruim 4.000' broodjes Twenteham aan de man zijn gebracht. Het bestellen van een matchday-pakket kan tot en met woensdag 2 december. 

Update II: FC Twente laat weten dat "meer dan 5.000 Tukkers'' komend weekend van een broodje Twenteham genieten. Vandaag is de laatste kans om een IKMISOE-pakket te bestellen! 

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Dec 2020 om 19:03
    • Quote van 2 Dec 2020 om 18:38
      Die info krijg je morgen of donderdag per mail.
    Toppie
  • 2 Dec 2020 om 18:38
    • Quote van 2 Dec 2020 om 16:56
      Wat is het afhaal adres in Wierden en hoe laat
    Die info krijg je morgen of donderdag per mail.
  • 2 Dec 2020 om 16:56
    Wat is het afhaal adres in Wierden en hoe laat
  • 2 Dec 2020 om 14:52
    • Quote van 2 Dec 2020 om 12:22
      Volgens mij moet je die afbeelding even wat beter bekijken...
    Excuus, nu zie ik het, mooi zo!
  • 2 Dec 2020 om 14:38
    • Quote van 2 Dec 2020 om 11:22
      Woon jij in Dordrecht dan?
    Troll
  • 2 Dec 2020 om 14:38
    Ze moeten dit concept landelijk inzetten. Uitsupporters zijn altijd lovend over de catering in de Veste.
  • 2 Dec 2020 om 12:48
    • Quote van 2 Dec 2020 om 11:35
      Alleen in en rondom Twente, daarbuiten jammer genoeg niet
    Zekers wel
  • 2 Dec 2020 om 12:22
    • Quote van 2 Dec 2020 om 11:35
      Alleen in en rondom Twente, daarbuiten jammer genoeg niet
    Volgens mij moet je die afbeelding even wat beter bekijken...
  • 2 Dec 2020 om 11:35
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:27
      hebben ze het pakket ook in dordrecht?
    Alleen in en rondom Twente, daarbuiten jammer genoeg niet
  • 2 Dec 2020 om 11:22
    • Quote van 30 Nov 2020 om 10:51
      Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
    Woon jij in Dordrecht dan?
  • 30 Nov 2020 om 10:51
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:27
      hebben ze het pakket ook in dordrecht?
    Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt.
  • 27 Nov 2020 om 18:40
    • Quote van 27 Nov 2020 om 18:27
      hebben ze het pakket ook in dordrecht?
    Hier kun je de afhaallocaties vinden: https://www.fctwente.nl/club/nieuws/ikmisoe-matchdaypakket-ajatwe
  • 27 Nov 2020 om 18:27
    hebben ze het pakket ook in dordrecht?
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›